Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een vriendin van me uit San Francisco was eens op stap in LA met een vriend van haar die rookte. Ze waren in een club waar gewoon gerookt mocht worden. Haar vriend moest even naar de WC, en zij hield zijn sigaret vast. Op het moment dat hij weg loopt stapt er een beer van een vent op haar af, en begint haar af te blaffen dat ze op moet rotten uit zijn buurt met die sigaret. Zij zei hetzelfde, maar dan zonder de sigaret. Waarop die vent haar hand pakt en haar vingers om de brandende sigaret vouwt. Dat is mishandeling, voor zover ik weet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mjah nu inmiddels er wel overheen, maar stiekem vind ik het af en toe wel lekker, maar om niet weer te beginnen rook ik alleen als ik uti ben en dan max 2. |
![]() |
|
Ach nu rook ik nog, maar ik wil daar mee gestopt zijn voor ik kinderen krijg. een jaar of wat ervoor, want als ik iets slecht vind zijn het wel moeders die pas stoppen als ze merken dat ze zwanger zijn., of vlak ervoor, want niemand zal ontkennen dat als je rookt je veel minder voedingsstoffen door kan geven aan een babytje.
Naja niet dat dit verder met de topic te maken heeft, maar het is wel mijn reden om er mee te stoppen, want het blijft slecht. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of mijn standpunt over roken bij jullie bekend is, maar ik vind het overbodig. Het logische gevolg zou dan ook zijn om het te verbieden. Dit is noodzakelijk, want anders blijven jonge mensen, hevig op zoek naar een ruigheid die zij niet in hun primaire geslachtsorganen kunnen vinden, toch beginnen met roken. Tegenargument: maar een verboden iets is toch juist aantrekkelijker? Mijn verweer: sodemieter op, vervelende pestfreudiaan. Hoe aantrekkelijk zal jij het vinden als bij elke keer dat je betrapt wordt je de complete examenklas van de school moet pijpen? Dan ben je niet zo stoer meer, niet?
Goed. Roken dus gewoon verbieden en de huidige verslaafden lekker dood laten gaan, want dat willen ze kennelijk graag. Als er nooit meer iemand begint, zijn we klaar. Tegenargument: maar roken is zo lekker & gezellig! Mijn verweer: donder op, jij bent geen mens. Verdedigers van de rechten van de rokers hebben geen stem; ze zijn een zielige, levenloze klomp vlees waarin een nicotinesmachtend monster huist die alles doet om aan zijn/haar shot te komen. Rokers moeten in dit debat dus zoveel mogelijk genegeerd worden, net zoals iedereen ze nu al negeert omdat ze nog erger stinken dan een stinkdier dat bruine bonen at en aan de diarree is in een bierbrouwerij. En het is niet gezellig, want de gaskamers waren ook niet gezellig. Tegenargument: maar als je roken verbied omdat het slecht is, moet je ook autorijden verbieden, want dat is ook slecht voor je! Mijn verweer: Ja, is goed. Dan verbieden we dat ook. Ik denk dat Nederland er op vooruit zou gaan als mensen niet meer één tot twee auto’s voor de deur hebben. Meer ruimte en minder vervuiling. Geen verkeersslachtoffers meer (de keren dat een fietser iemand doodrijdt zijn te verwaarlozen, net als rokers) en ook geen kostbaar onderhoud aan de wegen. Gewoon het openbaar vervoer enorm veel groter maken en gratis, natuurlijk. Tegenargument: maar wat heeft dat met roken te maken? Mijn verweer: geen fuck, maar jij moet ook je mond hebben. Ik heb geen zin in jou en al jouw stomme gelul. Je begon zelf met die overtrokken vergelijking. Conclusie: ik heb gelijk en iedereen die dat niet inzit heeft een ernstig en nijpend gebrek aan inzicht en verstand. Als je niets had voor je verlanglijstje voor kerst, dan weet je het dus listen.to/bhbode |
![]() |
|
Rokers worden nu al in kleine aparte ruimtetjes gepropt. Ik snap echt niet wat de hele antirokers lobby bezielt, jaarlijks gaan er weetikveel hoeveel mensen dood aan 10duizend andere oorzaken maar roken moet weer politiek correct bestreden worden.
Laat de rokers lekker, die gaan toch fijn dood.
||
Citaat:
zoals mark ooit al opmerkte, binnenkort krijgen we zo'n mooi sterretje met "roker" opgeplakt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat rokers willen roken is prima, maar anderen hoeven daar niet lichamelijke klachten door op te lopen.
||
Citaat:
Maar ik ben van mening dat het erg vreemd is dat iemand die niet rookt bij een bedrijf moet vragen om een rookvrije ruimte ipv andersom...
||
Citaat:
Naja ik vind dat wanneer jij de hele dag werkt en af en toe een kwartiertje pauze hebt, best een sigaretje op mag steken. Daar gaat een ander echt niet dood van hoor.. Ksnap best dat er maatregelen worden genomen, maar overdrijven is ook een vak.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het nogal kort door de bocht om te stellen dat het jouw recht is om te mogen roken. Erg sociaal dan iemand z'n gezondheid moet lijden onder jouw genot.
||
Citaat:
Hang een goed afzuigsysteem op en er is geen enkel probleem meer, en ja dát zou wel sociaal zijn ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zijn wel mensen die een loopneus of tranende ogen of andere irritaties krijgen van de rook, en daarom moet er in gesloten ruimtes niet meer gerookt worden. Daar ben ik het wel mee eens. Wat mij persoonlijk zeer verveeld is de demonisering van de roker. Er word net gedaan of rokers massas doden veroorzaken onder andere mensen en de meest enstige ziektes, en dat alle rokers asociale junks zijn die niet voor rede vatbaar zijn. Terwijl dit natuurlijk allemaal onzin is. Ik mijn ogen moeten mensen gewoon rekening met elkaar houden, en dan komt het allemaal wel goed ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik vind ook dat de overheid doorslaat met de rookvrije werkplek in cafe's en bijvoorbeeld coffeeshops, dat soort lokaties weet je gewoon waar je aan begint.
|
Roken is absoluut niet cool.
Ik vind roken het alleroncharmantst aan jongentjes of meisjes. Daar zou ik echt op afknappen. Ordinair vind ik het, maar dat is natuurlijk mijn mening. Ik kan niet tegen rook, het stinkt, prikt in mijn ogen en verblindt mij. Roken is dus absoluut niet cool. Ik heb al met al misschien 2 rokende vrienden, die moet ik dan wel met een vergrootglas gaan zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het "Ik rook want..." topic trophus | 101 | 12-10-2007 21:24 | |
Lifestyle |
leer je mede-lifestyler kennen Ninnoc | 267 | 26-12-2003 16:03 | |