Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het waren er alleen genoeg om te horen dat het weer erg slecht was. Ze zong een beetje net als Kevin zeg maar ![]()
|
Nou ja, als hij echt heel erg gehoopt had dat hij hiermee zou doorbreken is het natuurlijk niet leuk voor hem. Dat zeg ik ook niet. Hij was namelijk echt niet de slechtste bij Idols.
Maar de manier waarop hij het zong vond ik wel grappig. Met de bewegingen erbij en zo. Dat vond ik grappig. En, nou ja, lees maar gewoon de post van Negrotiator. Dat bedoel ik dus juist zo'n beetje. Wees eerlijk, sommige mensen die naar Idols gaan, daar moet je toch wel om lachen?
|
Waarom doet zijn cu2 het niet? Had em graag gezien
![]() Ennuhm, op een gegeven moment vond ik dat gedoe met Kevin ook wel zielig hoor. Maar hij is wel in een klap berucht zeg, vandaag was die weer op tv.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Krijgt ie nu dezelfde status als Tim "Hawaii" Vicious?
Edit: link naar Kevin in Papaul: http://www.omroep.nl/vara/tv/papaul/ Laatst gewijzigd op 11-12-2003 om 19:19. |
![]() |
|
ik vond dat nep-anouk wijf irritant..
![]() ![]() "Als ik zie wat er hier allemaal rondloopt, pas ik er niet echt tussen" ja want je bent zoo alternatief ![]() ![]() "Ik vind dat ik wel de uitstraling heb van een idool, ja" ![]() ![]() oke, hij kon best goed zingen, maar.. wat een creep... brrr ![]() hihi hijs wel leuk! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ScHoOnHoVuHhHhH was trouwens echt een RAAR wijf!
||
![]() |
Citaat:
OMFG, die homo met die lelijke vriendin ![]()
||
Citaat:
Naja komt redelijk op hetzelfde neer: een lesbisch meisje met een verwijfde jongen en een homofiele jongen met een manwijf ![]() ach ze waren we lief
|
Bij figuren die jankend wegrennen omdat ze voor geen meter kunnen zingen en dus afgekeurd worden lig ik dus echt helemaal dubbel
![]()
|
Boris was cool.
![]() En een van de jongens die Outlandish zong ken ik ![]() Ikvond zeker dat eerste meisje helemaal niet zo slecht, volgens mij kraakten ze der o.a. af omdat ze nou niet echt de uitstraling had. En die homo die een relatie had met dat meisje OMG. En dan had je ook nog die jongen met die make-up en die megabuik ![]() Die Wes imitatie: ik lag bijna onder de bank van het lachen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 14-12-2003 om 14:43. |
![]() |
|
dat meisje dat d'r moeder een 'mafketel' vond oid (ik heb geen idee hoe ze heette) en dat niet door ging...
ook écht geen zelfkennis gewoon!! en die moeder vind ik al helemaal erg. Als je toch al weet dat je kind niet kan zingen, hou d'r dan tegen met zoiets mee te doen!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
marlies haar single komt 1 maart uit! marlies-fan | 73 | 04-02-2005 14:21 | |
Seksualiteit |
knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? Paulo Nuñez | 45 | 30-05-2004 13:16 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van dit programma? Deel 2 Verwijderd | 500 | 05-04-2004 07:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Jamai een amateur? [2] Negrotiator | 500 | 24-01-2004 21:27 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2 Poor twisted me | 72 | 11-09-2003 00:28 |