Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2004, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 01-02-2004 @ 14:27:
nou ff ge-experimenteerd met een pony, ik kan nu wel van die 2 meter allemaal verschillende pony's maken, maar ik kan neit kapperknippen dus ik kijk nog wel hoe ik dat ga doen...
ik heb t nog niet vast gemaakt met naald en draad maar gewoon met shuifjes:
[afbeelding]
[afbeelding]

en evelien, wat leuk dat je zo blij bent met je dreads
(maar ik heb t geld nog niet binnen, ik had je dreasds 24 jan op de post gedaan dus die hebben dr een week over gedaan, wanneer heb jij dat geld op de post gedaan?? Toch wel in een niet al te doorzichtige envelop )
Echt supergaaf, ook op deze lengte .
Wat heb je ervoor betaald, voor jouw 2 meter? En hoe krijg je dat eigenlijk? Ik neem iig niet aan dat je een bos haar van 2 m lang krijgt .
En hoe doe je dat vastzetten met naald en draad precies?

Want ik vind het eigenlijk wel ontzettend gaaf en wil zelf ook wel een pony. Ik wil alleen eerst zeker weten of het me staat (en niet mijn voorste dreads uitkammen)
Advertentie
Oud 01-02-2004, 17:17
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 01-02-2004 @ 17:24:
Soms laat ik ze idd voor wat ze zijn, dan zijn het gewoon kleine plukjes die uit de dread steken, vind ik niet zo erg. En als ik zin heb draai ik er zo'n dreadballetje van en probeer ik die in de dread terug te stoppen, wat niet altijd lukt. Dit staat beschreven op www.dreadheadhq.com
Je kunt ze als je dreads vervilt zijn trouwens ook gewoon afknippen.
En wat ik las in jouw stukje, over die aan elkaar gegroeide dreads...ik had ook 2 aan elkaar gegroeide dreads en die heb ik bij de uitgroei gewoon doorgeknipt Zijn nu gewoon 2 dreads met aparte vakjes Dat kan denk ik alleen als je dreads wel een beetje stevig zijn, anders valt er misschien wel een hele pluk uit
Thx

Het kan me echt niet schelen dat het niet perfect is, maar ik wil nu ook weer niet dat het overdreven slordig is, begrijp je? Dat er bijvoor één grote dread begint uit te groeien van 'k ga je gaan hebben...en dan overal losse plukken en zo...u get the picture?
En eigenlijk ben ik wel blij hoor, met mijn dreads. Gewoon ff slechte bui en ik zie het enkel nog negatief in.
Oud 01-02-2004, 17:41
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
phensicske schreef op 01-02-2004 @ 18:17:
Thx

Het kan me echt niet schelen dat het niet perfect is, maar ik wil nu ook weer niet dat het overdreven slordig is, begrijp je? Dat er bijvoor één grote dread begint uit te groeien van 'k ga je gaan hebben...en dan overal losse plukken en zo...u get the picture?
En eigenlijk ben ik wel blij hoor, met mijn dreads. Gewoon ff slechte bui en ik zie het enkel nog negatief in.
Ast

Ik hoef ook geen perfecte dreads, vind iets slordiger zelfs leuker meestal, ik wil alleen wel dat ze vervilten. En dat dreadsdipje van jou had ik ook bij mn vorige keer dreads (die heb ik dan ook uitgekamd omdat ze echt niet goed gedread waren en het er teveel waren), nu heb ik het heel soms, bijv. als ik ze net gewassen heb en de uiteinden dan een beetje uit elkaar liggen, maar dat komt altijd na een dag of 2 weer goed en ik denk dan gewoon: dreads hebben tijd nodig en deze keer ga ik geduld hebben.
Oud 01-02-2004, 21:43
tandenborstel
tandenborstel is offline
Jeeeej ik heb sinds een paar uur dreads!

Ze zien er best goed uit, waren op punten na ook best wel goed geklit enzo.
Maar na het permanteren en uitspoelen is eigenlijk heel veel klit verdwenen zegmaar, het lijken meer samenhangende bundeltjes haar, maar ze zitten niet echt goed meer in elkaar..
(niet overal maar op veel plekken wel iig)

Is dat normaal dat het weet wat meer uit elkaar gaat enzo??
Moet t nu weer opnieuw getoupeerd worden? Of moet k gewoon rondjes draaien en wat een klein beetje van die wax er in doen?

alvast bedankt!
Oud 01-02-2004, 22:40
Verwijderd
Citaat:
tandenborstel schreef op 01-02-2004 @ 22:43:
Jeeeej ik heb sinds een paar uur dreads!

Ze zien er best goed uit, waren op punten na ook best wel goed geklit enzo.
Maar na het permanteren en uitspoelen is eigenlijk heel veel klit verdwenen zegmaar, het lijken meer samenhangende bundeltjes haar, maar ze zitten niet echt goed meer in elkaar..
(niet overal maar op veel plekken wel iig)

Is dat normaal dat het weet wat meer uit elkaar gaat enzo??
Moet t nu weer opnieuw getoupeerd worden? Of moet k gewoon rondjes draaien en wat een klein beetje van die wax er in doen?

alvast bedankt!
In het begin zien ze er mooi uit,
dan na wassen idd stuk minder..
En dan word het een tocxh wel een hafjaar wachten totdat ze mooi worden..

Beste kun je doen is door te draaien en knopen..
Wax kan wel, maa zeker niet teveel..
Oud 02-02-2004, 07:40
tandenborstel
tandenborstel is offline
Heeft btw het zin om de ergste dreads opnieuwe terug te gaan kammen??
Oud 02-02-2004, 07:44
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
nou ff ge-experimenteerd met een pony, ik kan nu wel van die 2 meter allemaal verschillende pony's maken, maar ik kan neit kapperknippen dus ik kijk nog wel hoe ik dat ga doen...
ik heb t nog niet vast gemaakt met naald en draad maar gewoon met shuifjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet, maar hoe ziet de bovenkant eruit?
Oud 02-02-2004, 10:44
Verwijderd
Citaat:
tandenborstel schreef op 02-02-2004 @ 08:40:
Heeft btw het zin om de ergste dreads opnieuwe terug te gaan kammen??
Ja
Oud 02-02-2004, 11:10
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
(maar ik heb t geld nog niet binnen, ik had je dreasds 24 jan op de post gedaan dus die hebben dr een week over gedaan, wanneer heb jij dat geld op de post gedaan?? Toch wel in een niet al te doorzichtige envelop )
Waarom laat je het niet gewoon storten? gaat sneller, en iedereen weet dat geld met de post vragen om problemen is.
Oud 02-02-2004, 11:20
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 01-02-2004 @ 18:41:
Ast

Ik hoef ook geen perfecte dreads, vind iets slordiger zelfs leuker meestal, ik wil alleen wel dat ze vervilten. En dat dreadsdipje van jou had ik ook bij mn vorige keer dreads (die heb ik dan ook uitgekamd omdat ze echt niet goed gedread waren en het er teveel waren), nu heb ik het heel soms, bijv. als ik ze net gewassen heb en de uiteinden dan een beetje uit elkaar liggen, maar dat komt altijd na een dag of 2 weer goed en ik denk dan gewoon: dreads hebben tijd nodig en deze keer ga ik geduld hebben.
ik zit dus nu ook behoorlijk in een dip...
overal losse haren...en uitgroei...verschrikkelijk daarom wil ik naar de kapper. nu nog steeds...ze pluizen verschrikkelijk en ik vind ze niet meer mooi
dus als ik jullie moet geloven moe tik niet gaan...
en hoe werkt dat eigenlijjk met een haaknaald?
en hoe zijn die dingen eruit?want mn ma heeft ze maar volgens mij werkt t daar niet mee...
grrr ik wil ze uitkammen en door iemand goed laten zetten....
Oud 02-02-2004, 14:11
marieke_temp
marieke_temp is offline
volgens mij heerst het, die dreads-dip. ik heb er in elk geval ook last van. niet zo extreem dat ik ze er echt uit wil, maar wel dat ik denk 'waarom heb ik ze ook alweer' kom er nu achter dat ik het altijd wel erg lekker vond als er door mijn haar gewoeld werd en dat is nu praktisch onmogelijk. en ze pluizen zo met dit weer. en ze zien er niet uit nu ik ze heb geverfd (en vooral: stukjes ben vergeten)
maarrr ik zet me er doorheen!
Oud 02-02-2004, 16:53
Ramble On
Ramble On is offline
wat een ellende allemaal...
Oud 02-02-2004, 19:10
phensicske
phensicske is offline
Nee, hoor. Eigenlijk ben ik best weer blij met mijn dreads, hoor.
Ik bedoel, ze zijn misschien niet zo mooi (en dan heb ik het over uitgroei en losse haren), maar ik heb reeds veel zitten draaien aan mijn uitgroei de laatste dagen en ik heb echt het gevoel dat ze veel steviger zijn nu.

Er zitten nog van die hele zachte dreadjes in, maar de meeste zijn best al aan het vervilten. Jeuj !
Ik heb nu twee echt belachelijk dunne dreadjes uitgekamd (naja, vooral met mijn handen dan) en dan nog één redelijke en er gewoon één dikke dread van gemaakt. Hij staat best wel grappig tussen die andere fijntjes...

't Is niet hoe het eruit ziet, het is het idee erachter.
Oud 02-02-2004, 19:54
Gadje
Gadje is offline
ik ga denk ook eens tijd nemen om t goed bij te werken
heb t nu veel te druk met school...
Oud 02-02-2004, 19:56
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Gadje schreef op 02-02-2004 @ 20:54:
ik ga denk ook eens tijd nemen om t goed bij te werken
heb t nu veel te druk met school...
Rondjes draaien kan je als je tv kijkt ook, of als je in de trein zit of zo.
Oud 02-02-2004, 20:00
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:

Ik heb het dinsdag of woensdag gepost, en ik heb het heel dik ingepakt, geen kat die kan zien dat het geld is.
Btw mooie pony, maar is echt haar niet gigantisch duur?
Oud 04-02-2004, 13:40
Maija
Maija is offline
t haar is inderdaad kei mooi!!..
Oud 04-02-2004, 18:44
Drez
Drez is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 01-02-2004 @ 12:30:
Zo te lezen heb je geen zin meer in dreads, dus zou ik ze laten uitgroeien en afknippen. Dreads met flinke uitgroei vind ik ook wel leuk staan soms
uitgroeien? hehe dat lukt bij mij echt niet, het klit meteen weer aan elkaar bovenaan, en dat terwijl ik ze eruit aan het kammen ben
Oud 04-02-2004, 18:50
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
dReZ schreef op 04-02-2004 @ 19:44:
uitgroeien? hehe dat lukt bij mij echt niet, het klit meteen weer aan elkaar bovenaan, en dat terwijl ik ze eruit aan het kammen ben
Vreemd. De meeste mensen moeten hard rondjes draaien om het een beetje te laten klitten op hun hoofdhuid. Misschien groeien jouw dreads aan elkaar doordat je geen duidelijke vakjes hebt ofzo?
Heb je een foto van je dreads? Ben wel benieuwd!
Oud 05-02-2004, 11:51
Verwijderd
heeej Mej Evelien

Got the moneyy! thanks!
En dat haar, ik dacht dat t vet duur zou zijn, maar die 2 meter koste maar 15 euro
Oud 05-02-2004, 14:11
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Mortischa: ik ben zojuist begonnen met zelf nep-dreadjes maken van braid haar, ik toupeer het eerst en draai het terwijl ik het fohn.. maar ik ben bang dat ze zo uit elkaar gaan 'vallen' ?
ook doe ik over een dread ongeveer 10 min. .. heb je misschien een tip? of hoe jij het doet en hoelang jij erover doet?
Oud 05-02-2004, 14:44
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef op 05-02-2004 @ 15:11:

ook doe ik over een dread ongeveer 10 min.
Oefening baart kunst en vooral ook snelheid

Wat ik doe; touperen, strak draaien, föhnen, puntjes extra lang verwarmen, af laten koelen (of met de koude stand aan de gang).

En als ze achteraf nog te los blijken, nogmaals föhnen.
Je kunt ze ook nat maken met een plantenspuit (met water, maar dat snapte je al ), dan krijg je het stoomeffect. Ik vind het niet handig.

Ow en gebruik vooral een flink sterke föhn (de mijne is 2000 watt).
Verder zijn dikke dreads moeilijker "strak" te krijgen dan dunne dreads.
Oud 05-02-2004, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 05-02-2004 @ 15:44:
Oefening baart kunst en vooral ook snelheid

Wat ik doe; touperen, strak draaien, föhnen, puntjes extra lang verwarmen, af laten koelen (of met de koude stand aan de gang).

En als ze achteraf nog te los blijken, nogmaals föhnen.
Je kunt ze ook nat maken met een plantenspuit (met water, maar dat snapte je al ), dan krijg je het stoomeffect. Ik vind het niet handig.

Ow en gebruik vooral een flink sterke föhn (de mijne is 2000 watt).
Verder zijn dikke dreads moeilijker "strak" te krijgen dan dunne dreads.

klopt

oefening baart kunst, ik doe t nu al bijna 4 jaar dus ik maak ze nu in 1 a 2minuutjes (vroeger 15 min)
succes!
Oud 05-02-2004, 16:08
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 05-02-2004 @ 16:57:
klopt

oefening baart kunst, ik doe t nu al bijna 4 jaar dus ik maak ze nu in 1 a 2minuutjes (vroeger 15 min)
succes!
jeetje
misschien is mijn fohn dan niet zo goed..
Oud 05-02-2004, 20:43
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef op 05-02-2004 @ 17:08:
jeetje
Tsjah, het kan ook aan de 'maker' liggen hè....

Als ik dit allemaal zo lees ben ik BLIJ dat mijn dreads eraf zijn. Wat een gedoe zeg,

Laatst gewijzigd op 05-02-2004 om 20:47.
Oud 05-02-2004, 20:57
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 05-02-2004 @ 21:43:
Tsjah, het kan ook aan de 'maker' liggen hè....

Als ik dit allemaal zo lees ben ik BLIJ dat mijn dreads eraf zijn. Wat een gedoe zeg,
*zucht*
kind, dit gaat over nepdreads
Oud 05-02-2004, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef op 05-02-2004 @ 17:08:
jeetje
Met mijn föhn krijg ik ze ook écht niet goed maar met de strijkbout kan het ook . Alleen kun je ze dan niet zo makkelijk draaien en met de föhn worden ze wel mooier.

Wat kost een goede, krachtige föhn ongeveer?
Oud 06-02-2004, 07:42
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 05-02-2004 @ 22:42:
Wat kost een goede, krachtige föhn ongeveer?
De mijne is een Babyliss Ionic 2000 watt (1800 is ook goed) en die kostte 34,95. Euro. Maar ik heb ze ook gezien voor 25 euro, veelal 1800 watt en zonder zo'n ionisator.

en die ionisator die erin zit is nutteloos voor dreads
Oud 06-02-2004, 10:11
Drez
Drez is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 04-02-2004 @ 19:50:
Vreemd. De meeste mensen moeten hard rondjes draaien om het een beetje te laten klitten op hun hoofdhuid. Misschien groeien jouw dreads aan elkaar doordat je geen duidelijke vakjes hebt ofzo?
Heb je een foto van je dreads? Ben wel benieuwd!
ehm kep geen duidelijke vakjes nee... en foto..ehh.. nu niet, misschien later
Oud 07-02-2004, 20:51
frogged
frogged is offline
moet je perse je dreads uitkammen als je er twee aan elkaar wilt laten klitten?
ik heb namenlijk een afgebroken vanhet bleken en een hele dunne en ze willen niet echt aan elkaar klitten.(ik heb ze dus ook niet eerst uitgekamt) maar moet dat wel of maakt dat niet uit.
Oud 08-02-2004, 22:06
phensicske
phensicske is offline
Beter uitkammen, denk ik.

Vraagske: je haar groeit gemiddeld zo'n twee cm per maand zeker? Of heb ik het nu helemaal mis op? Ik vraag me af hoe vlug je haar dan wel groeit als je dreads hebt. Ja, natuurlijk nog even vlug als voordien, maar ik bedoel dan zichtbaar. Het wordt minder vlug lang, zeker?

('k Wou dat mijn haar wat zou groeien.)
Oud 09-02-2004, 14:20
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Citaat:
phensicske schreef op 08-02-2004 @ 23:06:
Beter uitkammen, denk ik.

Vraagske: je haar groeit gemiddeld zo'n twee cm per maand zeker? Of heb ik het nu helemaal mis op? Ik vraag me af hoe vlug je haar dan wel groeit als je dreads hebt. Ja, natuurlijk nog even vlug als voordien, maar ik bedoel dan zichtbaar. Het wordt minder vlug lang, zeker?

('k Wou dat mijn haar wat zou groeien.)
Aangezien je dreads ook weer korter worden als je het moet bijwerken, klitten dus, lijkt het me logisch dat dit 'zichtbaar'niet zo snel gaat nee, klinkt eigenlijk best wel logisch
Oud 09-02-2004, 15:33
Ramble On
Ramble On is offline
Aan je uitgroei zie je dat je haar groeit..
Maar het is idd zo dat het iets minder snel lang wordt als je de uitgroei klit, omdat de haartjes dan 'in elkaar' gaan.
Oud 09-02-2004, 17:01
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 09-02-2004 @ 16:33:
Aan je uitgroei zie je dat je haar groeit..
Maar het is idd zo dat het iets minder snel lang wordt als je de uitgroei klit, omdat de haartjes dan 'in elkaar' gaan.
Ligt eraan of je dik of dun haar hebt en of je dikke of dunne dreads hebt. Dunne dreads groeien even snel. Dikke(re) dreads groeien alleen langzamer als je zelf niet zo dik haar hebt, dan moet inderdaad al je haar naar het midden toe *klitten* zeg maar. Ik heb redelijk dik haar en redelijk dikke dreads ; dus eigenlijk groeit mijn haar gewoon al uit in een dread, ik hoef het niet te klitten oid. pfff beetje moeilijk uit te leggen, maar komt erop neer dat mijn haar niet echt gekringeld zit, maar gewoon recht uitgroeid, omdat het gewoon dik genoeg is.

In de eerste paar maanden zul je alleen wel zien dat het of niet groeit of zelfs krimpt, omdat je dreads ( degene die je hebt gezet dan ) inkrimpen en strakker worden. De uitgroei is vanzelf al strakker dus dat krimpt niet of nauwelijks. Vandaar dat in het begin je haar evenveel krimpt (dread )als groeit (uitgroei dread )en het de eerste maanden lijkt of je dreads gewoon niet groeien, maar dat is dus niet het geval. Als ze daarna strak zijn en alleen de uitgroei nog erbij komt, dan pas zie je het echt langer worden.
Oud 09-02-2004, 17:01
Maija
Maija is offline
ff by the way, je har groeit gem. 0.3 mm per dag.. = 2.1 mm per week= iets meer dan 1 cm per maand.. dus ID je haar groeit heel langzaam!!
Oud 09-02-2004, 18:02
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 09-02-2004 @ 18:01:
verhaal
pff, ingewikkeld zeg
Mijn dreads zijn ook wel een stuk gekrompen (ze zijn iig een stuk korter dan mn gewone haar zou zijn, maar das normaal met dreads toch) maar in de 3,5 maand dat ik ze heb zijn ze toch wel zichtbaar gegroeid, ondanks dat sommige uiteinden zijn afgebroken
Oud 09-02-2004, 19:06
Verwijderd
mijne zijn denk ik in een jaar wel 15 cm gegroeid
Oud 09-02-2004, 19:20
Gadje
Gadje is offline
ik heb t idee dat mn uitgroei t snelst groeit 5 cm in 2maanden...
en ik krijg t niet eens bijgewerkt

wat kost ongeveer knotty boy wax?
Oud 09-02-2004, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 09-02-2004 @ 20:20:
ik heb t idee dat mn uitgroei t snelst groeit 5 cm in 2maanden...
en ik krijg t niet eens bijgewerkt

wat kost ongeveer knotty boy wax?

23 euro ofzo (incl verzendkosten?)
maar ik heb hairpolice die link van knottyboy verteld en zit ze beetje lekker te maken dat ze t massaal moeten gaan inkopen
Oud 09-02-2004, 19:28
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 09-02-2004 @ 20:26:
maar ik heb hairpolice die link van knottyboy verteld en zit ze beetje lekker te maken dat ze t massaal moeten gaan inkopen
Jaaaa
En ook die shampoo please, want als mijne op is wil ik die van Knottyboy!
Oud 09-02-2004, 19:52
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 09-02-2004 @ 20:26:
o ok, duur zeg, nee een vriendin van mij gaat naar die ene kapper en ik heb haar bevelen dat ze wax moet meeneme.
ik vond18 al duur maar ja
issie ook een beetj egoed?
hard?lekker ruiken?
want die ik nu heb stinkt...
Oud 09-02-2004, 21:15
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Gadje schreef op 09-02-2004 @ 20:52:
o ok, duur zeg, nee een vriendin van mij gaat naar die ene kapper en ik heb haar bevelen dat ze wax moet meeneme.
Die kapper in Schaijk van dreadlocks.nl? Die dreads op die foto's vind ik er een beetje raar uitzien namelijk, heel erg gedraaid

voorbeeld van een plaatje van dreads door hun gezet
Oud 09-02-2004, 21:16
Ramble On
Ramble On is offline
Hmmz, maar deze zijn wel weer erg mooi:
Oud 09-02-2004, 21:27
Verwijderd
blegh, die laatste zien er echt ranzig uit!!! vieze wax...
Oud 09-02-2004, 21:30
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 09-02-2004 @ 22:27:
blegh, die laatste zien er echt ranzig uit!!! vieze wax...
ik vind die eerste juist lelijk
ze zien er toch niet zo waxerig uit of ben ik nou gek
Oud 09-02-2004, 21:33
Ramble On
Ramble On is offline
Trouwens, jij had ze toch bij de kapper laten zetten. Deden ze er toen niet een berg Murray's erin? Dat gebruiken ze nl. wel bij de Hairpolice en adviseren ze ook nog
Oud 09-02-2004, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Nirvanaat schreef op 09-02-2004 @ 22:33:
Trouwens, jij had ze toch bij de kapper laten zetten. Deden ze er toen niet een berg Murray's erin? Dat gebruiken ze nl. wel bij de Hairpolice en adviseren ze ook nog
neuh, alleen een suikerklontje over mn hele haar... snie zoveel hoor.
maar die dreads zien dr echt super waxy uit, en die eerste foto, die golfjes erin komt door de krulspelden
Oud 09-02-2004, 21:57
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 09-02-2004 @ 22:38:
neuh, alleen een suikerklontje over mn hele haar... snie zoveel hoor.
maar die dreads zien dr echt super waxy uit, en die eerste foto, die golfjes erin komt door de krulspelden
Ik vind die tweede best wel mooi, eigenlijk.
Oud 10-02-2004, 07:44
Gadje
Gadje is offline
ja bij die kapper ja, maar ikzelf ga niet meer
-geen geld
-en als ik die foto's zie hoeft tniet meer
ik vraag alleen of ze wax meeneemt
ik vind die foto's echt
Oud 10-02-2004, 11:32
XzeoN
XzeoN is offline
m;n vriend en ik heb hebben vandaag onze dreads bij laten werken.

sorry, moest gewoon even showen

Regels voor berichten