Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2004, 12:36
Thomas
Thomas is offline
Morgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2004, 13:18
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
nare man heet je ook zo op ut2003??? anders heb ik je een keer geowned ,, had afgelopen december al de ut2004 DVD SE versie besteld... die ik waarnschijnlijk bigin volgende week pas binnen krijg!! kan niet wachten
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 15:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-03-2004 @ 00:33:
*heeft al weken vantevoren gepre-0rdered*

Snees - ja, je kunt ook de gewone (niet-SE) versie op DVD krijgen.
Of je kan hem ergens anders vandaan toveren, eh. Maar ja, waarschijnlijk ga ik UT2k4 wel kopen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 15:37
Coubaly
Coubaly is offline

Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:03
Verwijderd
Geachte heer G. STROOP,

Hartelijk dank voor uw bestelling op onze website.

Wij hebben de bestelling met het bestelnummer xxxxxx in goede orde ontvangen en
deze is in behandeling genomen.

Uw bestelling ziet er als volgt uit:

1 * Rainbow Six 3 Athena Sword Add-On EUR 24.95
1 * Splinter Cell 2 Pandora Tomorrow EUR 43.70
1 * Rembourskosten EUR 5.70

Totaalbedrag EUR 74.35

De bestelling zal zo spoedig mogelijk naar u worden verzonden.

Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de nabije toekomst
nogmaals te mogen verwelkomen op www.dynabyte.nl of in één van onze vestigingen!

Mjeh... we maken dit het wat-heb-ik-online-besteld topic
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:20
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
snees schreef op 18-03-2004 @ 16:27:
Of je kan hem ergens anders vandaan toveren, eh. Maar ja, waarschijnlijk ga ik UT2k4 wel kopen.
misschien heeft hij wel de SE besteld ..gelooft dat die iets later komt i.v.m de laksheid van atari..
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 17:39
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef op 18-03-2004 @ 17:20:
misschien heeft hij wel de SE besteld ..gelooft dat die iets later komt i.v.m de laksheid van atari..
ATARI heeft NL overgeslagen, dus de SE komt pas volgende week.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 08:03
Hellracer
Hellracer is offline
Zijn er al mensen die de full hebben van ut 2004 ? Draait hij nou beter als de beta demo of is er geen verschil in de versie's. De demo draaide niet zo goed op mijn systeem en ben dus niet van plan om hem dan nu te kopen.
Oud 19-03-2004, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Razor - Blade schreef op 18-03-2004 @ 14:18:
nare man heet je ook zo op ut2003??? anders heb ik je een keer geowned ,, had afgelopen december al de ut2004 DVD SE versie besteld... die ik waarnschijnlijk bigin volgende week pas binnen krijg!! kan niet wachten
Nee, ik speel nooit met m'n eigen nick online...ik speel de laatste paar maanden sowieso heel weinig online omdat ik het gewoon te druk heb en mijn broertje over het algemeen de verbinding nodig heeft voor zíjn onlinepraktijken (hij is wél echt goed, ik ben zwaar slecht )

Kreeg gister ook een melding van Bol.com 'Uw bestelling van UT2k4 wordt volgende week afgeleverd'. Gezeik met Atari ook mag leien dat-ie er volgende week ook echt aankomt, in z'n stoere metalen SE-doos

Hellracer - de engine van UT2k4 is vrijwel dezelfde als van UT2k3. Er zit al vrijwel geen verschil in renderingperformance tussen die twee, en er zit al helemaal geen verschil tussen de demo en de volledige versie. De engine is gewoon af. Als hij kut draait moet je gewoon een snellere CPU/videokaart kopen of wachten tot er een superpatch uitkomt.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 10:34
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-03-2004 @ 11:22:

Hellracer - de engine van UT2k4 is vrijwel dezelfde als van UT2k3. Er zit al vrijwel geen verschil in renderingperformance tussen die twee, en er zit al helemaal geen verschil tussen de demo en de volledige versie. De engine is gewoon af. Als hij kut draait moet je gewoon een snellere CPU/videokaart kopen of wachten tot er een superpatch uitkomt.
hij is wel redelijk getweaked hoor de engine
alleen alles wat ze aan performance wonnen hebben ze in graphics gestopt dus je merkt geen verschil in fps
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:07
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Toch heb ik het gevoel dat de demo (iets) beter draaide...waren de textures in de fullversion niet van betere kwaliteit?
Oud 19-03-2004, 11:15
Thomas
Thomas is offline
Ik ben nu - de legale versie wel te verstaan- aan het installeren.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:21
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Thomas schreef op 19-03-2004 @ 12:15:
Ik ben nu - de legale versie wel te verstaan- aan het installeren.

ik kijk het nog even aan, beetje settings tweaken. sommige maps draaien niet echt lekker, bijvoorbeeld DM-1on1-Ironnogwat. en om nou een spel te kopen wat voor geen meter draait, nou nee
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 15:06
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef op 19-03-2004 @ 11:34:
hij is wel redelijk getweaked hoor de engine
alleen alles wat ze aan performance wonnen hebben ze in graphics gestopt dus je merkt geen verschil in fps
Open je logfiles eens en kijk eens naar de buildnummers van de engine. De graphics zijn overigens hetzelfde. Je kunt alle UT2k3-content ook spelen met de UT2k4-engine.

Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Toch heb ik het gevoel dat de demo (iets) beter draaide...waren de textures in de fullversion niet van betere kwaliteit?
Sommige detailniveau's kun je in de demo niet kiezen. Verder is het natuurlijk zo dat de demo gewoon in zijn algemeenheid minder artwork bevat, minder geluiden, minder parafernalia zodat hij gewoon minder systeembronnen en minder geheugen inneemt. Dan is het niet zo verwonderlijk dat de demo beter draait, maar de engine is echt wel dezelfde.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:20
Hellracer
Hellracer is offline
Heeft trouwens iemand de dvd versie al gezien Ik kan namelijk alleen de 6 cd versie vinden. Ik bedoel trouwens niet de se versie maar gewoon de dvd in plaats van de 6 cd versie.
Oud 19-03-2004, 18:43
Verwijderd
Ik ga vanavond hier ff in de stad kijken of ze 'm bij Dixons al hebben
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 21:17
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
ik wil de sources gogogogo modden.

er zou trouwens een custom versie van wotgreal bij zitten, maar ik kan die nergens vinden
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 12:55
BendeBen
BendeBen is offline
oh yeah...
bol.com SE is in

maar ik moet eerst nog 2 dagen leren voordat ik kan spelen godverdegodver
en dan vrijdag en zaterdag moet ik werken ffs
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 12:47
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 13-02-2004 @ 00:14 :
En oja.. om het makkelijker te maken (of leuker, kan ook ) voor als je het nog niet wist, er ligt een redeemer op het dak van de toren in het midden van de map
duhh
Oud 11-04-2004, 12:41
SSER
SSER is offline
Ben ik de enige die het helemaaal niet zo vet vind? Veel te snel, veel te chaotisch, veel te groot, onpersoonlijk etc. Wel prachtige graphics trouwens
Reageren

Regels voor berichten