Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De volgende ochtend weer het zelfde ritueel: een heerlijk ontbijtje (wat eet je eigenlijk goed als je veel blowt). Dit keer hadden H en M ook wat gehoord. Nu werd het tijd voor een grondig onderzoek. H pakte een koevoet uit zijn schuur en we klommen over het hek. Toen braken we de achterdeur open en ging naar binnen. Toen we binnen kwamen was het vrij koel daar binnen, beetje vreemd voor hartje zomer. Het was een soort kantoor op de begaande grond. Tijd om een nieuw blowtje te draaien. Maar tijdens het draaien begonnen ik me steeds minder op me gemak te voelen daar. Toen zijn we verder gaan zoeken daar, tweede verdiepen ook niets bijzonders. Maar we zagen een smal trappetje naar boven toe. Toen kwamen we bij de zolder. we deden de deuren open van de zolder en zagen iets vreemds. In het stof op de vloer daar stonden voetstappen. Opzich niet zo vreemd, alleen er waren er maar 5 en precies midden in de kamer. Toen werden we "bang" en gingen we maar weer snel richting H's huis. We ginnen de rest van de dag zwemmen. Die avond gingen we uit eten, naar een restaurantje, omdat het zo stil (voor de rest geen klanten) daar was mochten we daar binnen blowen. Toen we thuis kwamen Fear and Loathing en nog een andere DVD gekeken. Toen weer naar bedje toe, C kreeg het weer "koud". En ja hoor, begon het "spook" weer. Toen schreeuwde ik: "Zeg wat je wilt, of tief op!" De geluiden hielden op, en werd een gezellige nacht. De rest van de week is er weinig paranormaals gebeurt. Dus niet echt intersant voor hier. edit: Oja ben er achter gekomen dat het vroeger, in 1800 en nogwat een soort rouwcentrum was.
||
Citaat:
||
Citaat:
net of je door blowen spoken gaat zien waarschijnlijk eerder niet omdat je nergens op focustt mooi verhaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Vooral dat stukje waar je kan afsnijden en geen lantaarnpalen staan echt geen aanrader ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat verhaal gaat de hele wereld over ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een stel jongeren achtervolgt vrouwen, bedreigt ze met een mes en stelt ze voor de keuze: groepsverkrachting of engelenglimlach. Alle vrouwen kiezen natuurlijk voor de engelenglimlach. Hierna wordt het gezicht van de vrouw van oor tot lip aan beide kanten opengesneden. Om er zeker van te zijn dat er een litteken achterblijft dat niet meer weggaat, wordt er zout in de wond gestrooid. ----------- Dit verhaal is dus verzonnen en helemaal niet waar. Maar er zijn geruchten dat dit ooit eens is nagedaan door een groep jongeren.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 23-02-2005 om 14:09. |
![]() |
||
Citaat:
als mensen extreem zenuwachtig (of in dit geval bang) zijn,, is er een mogelijkheid op een spontane bloedneus... ![]()
||
![]() |
Citaat:
verhaal 2 ook, maar er is echt zo'n spoorweg waar het schijnt te gebeuren ofzo. ligt wel in amerika, was een keer op tv. ik geloof et niet, maar wie ben ik verhaal 3 is een urban-legend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit is een topic over spookverhalen, dus geen persoonlijke aanvallen op Dauron. Dat doe je maar via de PM of op onzin.
|
|
|