Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2004, 21:25
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 10-03-2004 @ 18:06:
Mrs. Slocombe
Ik weet niet wat erger is, die kleding van Mrs. Slocombe of het feit dat ik weet waar je het over hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 10-03-2004 @ 22:25:
Ik weet niet wat erger is, die kleding van Mrs. Slocombe of het feit dat ik weet waar je het over hebt.
Haar kleding... de serie is namelijk hottie <3
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 11:24
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 10-03-2004 @ 19:10:
*ziet je avatar* wil je trouwen?
ja goed... morgen?
Oud 15-03-2004, 01:14
DeuS
DeuS is offline
Ik nomineer voor elke dag totdat de stropdas niet meer geaccepteerd wordt de FDC (Foute Dassen Club).

Daar zijn er veel van, ongekend! Vooral mensen die een gele / oranje Tazmanian Devil das dragen onder een groen pak zijn genomineerd
Oud 15-03-2004, 16:17
melkpakje
melkpakje is offline
vandaag gezien bij mij op school (en het was geen leraar): een kind had de broek tot op de navel en de trui in de broek
Oud 15-03-2004, 16:19
Otis
Otis is offline
OHMYGOD

ik nomineer de artistieke wannaBartyfartyPot van mijn school.Ze is heel stoer want ze gaat naar de kunstacedemie of whatever.
Daarom voelt ze zich geroepen om aan haar linkerbeen een fluogele beenwarmer te dragen en aan haar rechterbeen een fluoroze en dat met een rode lange jas en oranje sneakers.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:16
Teun
Teun is offline
Ik ga voor deze:

Foei, wat een lelijk fout opgeschoren nekje.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:21
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
James Brown schreef op 15-03-2004 @ 18:16:
Ik ga voor deze:
[afbeelding]
Foei, wat een lelijk fout opgeschoren nekje.

Ik zag vandaag bij de RAI een hele groep Libelle & Margriet lezende bij Didi winkelende huisvrouwen op weg naar de huishoudbeurs. Do I need to say more?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:56
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 15-03-2004 @ 19:21:

Ik zag vandaag bij de RAI een hele groep Libelle & Margriet lezende bij Didi winkelende huisvrouwen op weg naar de huishoudbeurs. Do I need to say more?
Fashion-Nono-Walhalla
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 20:11
Verwijderd
Dieuwertje Blok, ik zag haar vandaag in amsterdam, ze droeg een olily sjaaltje
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 13:51
Drez
Drez is offline
alle bejaarden met hun grijs/mosgroen/bruin-achtige jassen en broeken en schoenen en tassen.

gatver, móeten ze dat dragen ofzo?
Oud 16-03-2004, 13:59
Verwijderd
Een vriendin van me die vandaag haar nette, zwarte broek aan had met daaronder afgetrapte, wit/zalmroze Palladiums ( ), en dan ook nog een felroze truitje met erover een vaag oranje vestje die ongelofelijk vloekten
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:18
Verwijderd
eindelijk heb ik een nominatie

Citaat:
Susanne schreef op 16-03-2004 @ 14:22:
- Donkere spijkerbroek, diesel
- Turkoois/turkwaas/turqouise polo, lacoste
- Eronder witte polo, ook lacoste (van vriendinnetje)
> Kraagjes wel up natuurlijk, hoort erbij
- parelknopjes & kettinkje
- haar in hoog staartje
- geurtje: amor amor
- slavenarmband en bijpassende ring, Esprit
zij dus
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:25
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 16-03-2004 @ 16:18:
eindelijk heb ik een nominatie

zij dus
Dat is gewoon klassiek, alleen zijn misschien de 2 polo's lichtelijk overdone
Oud 16-03-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 16-03-2004 @ 16:25:
Dat is gewoon klassiek, alleen zijn misschien de 2 polo's lichtelijk overdone
Bij klassiek denk ik aan 2 mensen met een blaadje voor hun kruis en meer niet maar ja

ik heb haar niet eens gezien en weet al dat ik haar vol in dr face had uitgelachen als t wel zo was
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 16-03-2004 @ 16:30:
Bij klassiek denk ik aan 2 mensen met een blaadje voor hun kruis en meer niet maar ja
het vijgenblad ooit zal dat ook weer hip worden
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:21
Teun
Teun is offline
Toen ik op mijn bus stond te wachten op het CS heb ik mijn ogen uitgekeken. Een rode dikke jongen (Niks mis mee natuurlijk, maar dit was zo'n ultieme boer) Kalend kruintje. Hele grote witte ski-jas, Nederlands elftalshirt onder zijn jas, zandkleurige survival broek die net boven de schoenen ophield, grote witte Dutchy-like schoenen waarvan de veters gestrikt waren met extreem grote lus die op de grond bungelden, witte sportsokken en om het af te maken; in een oor twee grote gouden oorbellen!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:24
June bug
June bug is offline
Ghehe, ik nomineer een meisje wat ik vandaag op de fiets zag Ze was denk ik nog maar een jaar of 11, maar ze droeg een zuurstokroze broek, een zuurstokroze jas, een zuurstokroze tas, een roze montuur bril, en gele schoenen... Naja, ik kreeg er hoofdpijn van.
Oud 16-03-2004, 16:24
Otis
Otis is offline
Citaat:
James Brown schreef op 16-03-2004 @ 17:21:
Toen ik op mijn bus stond te wachten op het CS heb ik mijn ogen uitgekeken. Een rode dikke jongen (Niks mis mee natuurlijk, maar dit was zo'n ultieme boer) Kalend kruintje. Hele grote witte ski-jas, Nederlands elftalshirt onder zijn jas, zandkleurige survival broek die net boven de schoenen ophield, grote witte Dutchy-like schoenen waarvan de veters gestrikt waren met extreem grote lus die op de grond bungelden, witte sportsokken en om het af te maken; in een oor twee grote gouden oorbellen!
rrrr.

heb je z'n nummer weten te bemachtigen?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:27
Teun
Teun is offline
Citaat:
Otis schreef op 16-03-2004 @ 17:24:
rrrr.

heb je z'n nummer weten te bemachtigen?
Nee, hij liep met zo'n heel grote rugtas met zijn jas open naar een bus die hij nog net kon halen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:35
Otis
Otis is offline
Citaat:
James Brown schreef op 16-03-2004 @ 17:27:
Nee, hij liep met zo'n heel grote rugtas met zijn jas open naar een bus die hij nog net kon halen
too bad

kom eens online sletje !
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:46
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
een niet al te slank meisje uit mijn klas;

WAY te strakke lichte spijkerbroek, heupmodel
te kort creme kleurig shirtje, waar je haar buik doorheen kon zien, evenals haar rug, waar je vetjes zag door haar bh
witte schoentjes van een soort plastic gaas, met gaatjes dus, en ze waren nog stuk ook aan de hiel
en een bouwvakkersnaad als ze zit

en haar vriendin;

een strakke spijkerbroek met beige laarzen eronder (hele lelijke) en een shirtje van de markt met allemaal verschillende kleuren streepjes, en bovenaan aan de zijkant ritsjes
Oud 16-03-2004, 16:47
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
punxnotdead schreef op 11-03-2004 @ 12:24:
ja goed... morgen?
Te laat

Maar ik vind je nog steeds wel leuk

Ontopic: Een meisje uit mn klas, zwarte wortelbroek, enorme zwart witte trui met hondjes erop, bergschoenen en heel lang dun vies haar, en ze stinkt ook heel erg

Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 16:50.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:52
Sjoerd
Sjoerd is offline
Mijn vriend. Lelijke donkerblauwe gestrikte skateschoenen met een oude zwarte overzeas xxx-wortelbroek.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 17:26
Verwijderd
Citaat:
James Brown schreef op 16-03-2004 @ 17:21:
Oh god, het lijkt bijna of je het wel verzint
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 17:42
Baracuda
Baracuda is offline
Citaat:
Ridder schreef op 16-03-2004 @ 18:26:
In Groningen kan alles

ontopic: mezelf, voor drama moet ik in een paarse missen-achtige jurk,rode pumps + bijpassend Miss-lintje

Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Baracuda schreef op 16-03-2004 @ 18:42:
In Groningen kan alles

ontopic: mezelf, voor drama moet ik in een paarse missen-achtige jurk,rode pumps + bijpassend Miss-lintje

Ja, ik weet het...

Fashion nono: mijn te dikke economie leraar, met bruine bristol instappers, tekorte pantalon, een wanna-b ralph lauren gestreepte trui [molentje ipv polo]... en een dikke bouwvakkersspleet als hij bukt, en natte oksels.

En hij neemt zijn cavia's op voor de voicemail, en eentje daarvan heet Boefje

Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 17:50
Susanne
Susanne is offline
Nou ikzelf blijkbaar, weer es wat nieuws he
Oud 16-03-2004, 17:51
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
June bug schreef op 16-03-2004 @ 17:24:
Ghehe, ik nomineer een meisje wat ik vandaag op de fiets zag Ze was denk ik nog maar een jaar of 11, maar ze droeg een zuurstokroze broek, een zuurstokroze jas, een zuurstokroze tas, een roze montuur bril, en gele schoenen... Naja, ik kreeg er hoofdpijn van.
Ik denk dat ik maar weer eens pas met het posten van mijn fashion nono. OUCH!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 16-03-2004 @ 18:50:
Nou ikzelf blijkbaar, weer es wat nieuws he
Babe kom eens hier.... ik dig je <3
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:00
Teun
Teun is offline
Citaat:
Ridder schreef op 16-03-2004 @ 18:26:
Haha nee
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:33
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Knal-turqoise pumps met netsokken

Zwarte Laarzen met punthakken met daaroverheen een heel strakzittende turqoise broek. Daarbij een zwart shirt met een blauwe bodywarmer. En als toefje nog kort rechtopstaand haar met een beetje roodtint. Toen ik dat zag rennen om de trein te halen dacht ik: Nee, liever niet

En tenslotte nog mijzelf omdat ik zo slim was om een trui over mijn t-shirt aan te doen waardoor ik er nogal 'warmpjes' bijliep met dit mooie weer. Foute boel spons!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:34
joseeholadiejee
joseeholadiejee is offline
de marokkaantjes bij mij op school met hun prada's
Oud 17-03-2004, 16:00
Envy
Envy is offline
Jongen uit mijn klas..
Spijkerbroek die te strak zit en te kort is, felgeel tshirt met een mond erop, lelijke leren riem, jezus-sandalen en witte wollen sokken.
Oud 17-03-2004, 19:19
grandmommy
grandmommy is offline
een ex-klasgenoot, genaamd markoes. hij draagt echt ELKE dag een meshcap, sinds dattie een half jaar te laat eindelijk eentje heeft weten te bemachtigen. bovendien doettie quasi alternatief-hip-artyfarty, met zijn anime teeshirt in zijn leren spikes riem met daaronder een combatbroek en vage sportschoentjes. damn... wat is die gast fout. en hij heeft heel vceel pukkels en vet haar.
Oud 17-03-2004, 22:03
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 17-03-2004 @ 20:19:
een ex-klasgenoot, genaamd markoes. hij draagt echt ELKE dag een meshcap, sinds dattie een half jaar te laat eindelijk eentje heeft weten te bemachtigen. bovendien doettie quasi alternatief-hip-artyfarty, met zijn anime teeshirt in zijn leren spikes riem met daaronder een combatbroek en vage sportschoentjes. damn... wat is die gast fout. en hij heeft heel vceel pukkels en vet haar.
lekker he, ergeren?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 22:44
grandmommy
grandmommy is offline
ik erger me zo aan hem, omdat hij door mij meshcaps is gaan dragen. een maand of vier vijf terug had ik er eens eentje op naar school, kwmatie naar me toe : 'ey mag je die op in de klas? ' dus ik zeg ja , zegtie zo van oh dan doe ik dat ook, ik zo van heb je er een dan, hij zo ja eeh, eeeh... ja ik heb er een. pas na een hele poos had ie er een. de nerd.
Oud 18-03-2004, 18:33
MieX
MieX is offline
Ik ga proberen een broek te beschrijven waar een mens mee liep op het station zonder er weer kotsneigingen van te krijgen:

Veel te strakke blauwe spijkerbroek om een enorme-omvang kont, rond het middel zaten 2 witte strepen rondom, van midden achter naar midden voor liep er tussen de benen ook een, maar dat mens had die broek zo enorm hard omhoog getrokken dat die witte streep helemaal geplet werd aan de achterkant en je meer het idee kreeg alsof ze een string 3 maten te klein over haar broek had aangetrokken zeg maar..

t zag er echt heel vies uit
Oud 18-03-2004, 18:37
Renoi
Renoi is offline
Meisje uit m'n klas met een soort grijs linnen combat broek van kuyichi (?) oid, tenminste dat stond in het rood op d'r ass en rode strepen op de zijkant. Ook had ze nog van die aantreksels aan de onderkant. Ze had wehkamp sandalen aan, veel te hoog voor haar Die broek is me eigenlijk nog het meest bij gebleven..
Boven die broek had ze een glimmend rose jasje aan, weet niet waarvan maar echt een combinatie was het niet
Oud 18-03-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 17-03-2004 @ 23:44:
ik erger me zo aan hem, omdat hij door mij meshcaps is gaan dragen. een maand of vier vijf terug had ik er eens eentje op naar school, kwmatie naar me toe : 'ey mag je die op in de klas? ' dus ik zeg ja , zegtie zo van oh dan doe ik dat ook, ik zo van heb je er een dan, hij zo ja eeh, eeeh... ja ik heb er een. pas na een hele poos had ie er een. de nerd.
conclusie: hij is verliefd op je
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 15:19
Verwijderd
Mijn zusje gisteravond op dr eigen feestje. Het feestje was sowieso al een big-nono (hier thuis, gezellig met de klas, harde muziek, na 11en een kratje bier dus twee dronken jongetjes die het met zn 2en hadden leeggezopen, heerlijk oldschool). Maar dus, ze had nauwelijks iets aan. Een truitje met decollete (ze heeft nog geen eens tietjes, wat moet ze ermee?), een rokje wat niet meer was dan een lapje stof van 35 cm en schoenen met punt waarin haar voeten eruit zagen en kleine stoombootjes. Schattig
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 20:26
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
! am mE schreef op 21-03-2004 @ 16:19:
Mijn zusje gisteravond op dr eigen feestje. Het feestje was sowieso al een big-nono (hier thuis, gezellig met de klas, harde muziek, na 11en een kratje bier dus twee dronken jongetjes die het met zn 2en hadden leeggezopen, heerlijk oldschool). Maar dus, ze had nauwelijks iets aan. Een truitje met decollete (ze heeft nog geen eens tietjes, wat moet ze ermee?), een rokje wat niet meer was dan een lapje stof van 35 cm en schoenen met punt waarin haar voeten eruit zagen en kleine stoombootjes. Schattig
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 21:32
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 17-03-2004 @ 23:44:
Nohhh wat een faker.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 06:51
Verwijderd
Ik nomineer mijzelf

Groene Nike dunk's
G-star radar
Fel geel Maffia shirt
Groen vest van de WE wat los over mijn schouders hangt...

Ik wil dat het zomer is, en daarom draag ik geel, maar het is zo tyvus fel.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 07:26
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Ridder schreef op 22-03-2004 @ 07:51:
Ik nomineer mijzelf

Groene Nike dunk's
G-star radar
Fel geel Maffia shirt
Groen vest van de WE wat los over mijn schouders hangt...

Ik wil dat het zomer is, en daarom draag ik geel, maar het is zo tyvus fel.
je kan het hebben
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 14:59
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Vandaag in de trein. Ik zat rustig een boekie te lezen terwijl er iets roze met violet langskwam.

Was een meid die had een allemaal zwarte kleding (inclusief zwarte puntschoenen) en dan ineens van die felle horizontaal gestreepte beenwarmers in de afwisselende kleuren knalroze en violet.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:28
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 24-03-2004 @ 15:59:
Vandaag in de trein. Ik zat rustig een boekie te lezen terwijl er iets roze met violet langskwam.

Was een meid die had een allemaal zwarte kleding (inclusief zwarte puntschoenen) en dan ineens van die felle horizontaal gestreepte beenwarmers in de afwisselende kleuren knalroze en violet.
Ik zag zo'n meisje vandaag op WTC
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten