Advertentie | |
|
![]() |
|
heb net hoofdstuk 210 van Naruto gelezen...
![]() ![]() ![]() gelukkig blijft Naruto alleen maar vetter worden.. ![]()
Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 21:58. |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ff een leipe vraag over Peace Maker Kurogane.
Ik ben pas bij ep 10 met kijken, dus ik weet het nog niet zeker, maar werken dat meisje dat niet kan praten en haar vriendin toevallig in een huis van shall we say 'lichte zeden'? Want die ander zegt een keer dat ze altijd gitaar spelen voor gasten die... en dan wordt ze afgebroken door dat meisje wat niet kan praten. En het is niet voor niks dat ze zulke dure kleding dragen lijkt me? Nog ff een ander dingetje. Op de gotwoot site staat er achter episode 24 FINAL. Betekent dat dat het de laatste aflvering is of gewoon dat ze het ene paar keer gecodeerd hebben ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
Ennuh jah episode 24 is de laatste aflevering.. Vond het zeker wel een mooi eind..
|
Verwijderd
|
Ik zag net de aflevering waarin Tetsu naar dat bordeel gaat. De reactie van Tastu als ie het hoort is geweldig
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ff een klein vraagje: Ik zag bij de Torrents ook een serie genaamd Gungrave staan. Ik herinner me een review in een PU van een hele tijd geleden over de game van het spel. De game zuo niet veel soeps zijn, maar de anime zou best goed zijn. Aangezien ik nu steeds kan wachten op FMA en Naruto en ik de laatste eps van Peacemaker aan het binnenbhalen ben... is Gungrave dan een leuk iets om meee te beginnen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ook net 77 gezien. Hij was niet echt saai om te zien, maar die showdown op het dak mag wel eens eindigen, aar dat zal wel tegelijkertijd met de battle tussen N en G zijn.
Die kikker was ook weer cool, met die uitgestoken tong ![]() ![]() Als ik die preview van de volgende ep zo zie heb ik er heel veel zin in. *Ribbit* |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil ook dat het 'op het dak' gebeuren eindigd...et gaat nu wel achtelijk lang duren...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zucht, net Ep24 van Peacemaker Kurogane gekeken. Dat moment waarop Tetsu aan die Hijikata vraagt of hij thee wil is echt geweldig
![]() Ik kan ook niet wachten tot er een volgend seizoen komt. Althans, dat lijkt, me aangezien ze best veel dingen niet (duidelijk) hebben uitgerwerkt zoals:
Spoiler
Ze gebruiken in deze serie eigelijk best vaak die Shin Shan tekenstyl ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Ik besef me weer eens dat ik me teveel met oosterse cultuur bezig hou ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hii Devianne | 0 | 10-11-2009 15:05 | |
Films, TV & Radio |
Anime Topic #4 Oni Shikio | 500 | 30-01-2005 21:54 | |
Films, TV & Radio |
Nieuw Nieuw Anime Topic.. AJMouse | 500 | 04-11-2004 23:52 | |
Films, TV & Radio |