Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja dat weet ik ook wel, maar dan weten we tenminste wie de ECHTE weerwolven zijn.
En ik moet zeggen dat jij MieX en JC Superstar het niet duidelijk ontkend hebben. Ik geloofde de mensen die ontkenden meteen, namelijk: kaarinetjuh en jet666 en bleuqueen. Jullie hebben naar mijn mening niet duidelijk ontkend. Maar ik vraag me af hoe ik jullie in godsnaam kan overtuigen van mijn gelijk. Je zult het zien als ik opgehangen ben door jullie. Maar mag ik één ding zeggen: als jullie mij ophangen he, en je ziet dat ik een dorpeling ben, hang a*rainbow*girl dan niet op, want ik geloof echt in haar onschuld. Ik verdenk Keyser Saus, Wilco984. En, eh Dukko, maar daar twijfel ik over. Edit: als jullie me niet ophangen, dan wordt ik opgegeten omdat ik gewoon gelijk heb. Dus please ik smeek jullie hang Keyser Saus, Wilco984 op (en Dukko). Please, *doet smeken*. Please. (Het mag ook nadat ik dood ben hoor, en jullie eindelijk doorkrijgen dat ik GEEN weerwolf ben). Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 19:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Haha sorry als ik irritant ben, maar het is gewoon zo frustrerend als niemand je gelooft terwijl je gewoon gelijk hebt.
Oké laatste post, ik zal compleet eerlijk tegen jullie zijn. Want ik vlieg er toch uit. Ik ben de tovenaar. Zal jullie niet meer kunnen beschermen. Maar een ding kan ik jullie zeggen: Stem Keyser Saus, Wilco984 & Dukko. Dat zijn de weerwolven; 99,9% zeker. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jezus Christus zeg.
Dit keer hebben we met intelligente, gemene weerwolven te maken. Maar hé, als ik eruit wordt geflikkerd zal iedereen zien dat ik geen weerwolf was, en dat JIJ gelogen hebt. Haha, en wat denk je van de ECHTE ziener? Die gelooft je ook niet, haha. En nu heb jij "bekend" dat je een ziener bent, en je wordt NIET opgegeten door de weerwolven, en waarom niet: omdat JIJ ZELF EEN WEERWOLF BENT. Edit: ik vraag me werkelijk af waarom je dat nu zegt, je verraad jezelf nu alleen maar. Nu kan ik ook met 100% zekerheid zeggen dat het Dukko en Wilco984 zijn. Die andere is dan Keyser Saus, maar die laat niks van zich horen. Edit: Oké, aan alle mensen die mij geloven: Wilco984, jij hebt jezelf nu compleet vastgeluld. Als jij dood gaat, ga ik ook dood. Als ik dood ga, ga jij ook dood. Want; de weerwolven kunnen mij nu niet opeten, omdat dan duidelijk wordt dat jij gelogen hebt en dat jij een weerwolf bent. Als de dorpelingen me ophangen, dan zien ze ook dat jij gelogen hebt. Maar als jij opgehangen wordt, dan eten de weerwolven mij wel op, want dan maakt het niet uit dat jij gelogen hebt omdat je dan toch dood bent. Als de dorpelingen nu slim zijn hangen ze eerst KEYSER SAUS en DUKKO op. Daarna kan WILCO984 worden opgehangen, omdat hij de laatste weerwolf is. Als de dorpelingen me vertrouwen, doe dan alstublieft met mij mee. Ik ben de tovenaar en ik zal jullie beschermen, dus mij opeten zou jullie ten nadele komen. Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 10:36. |
![]() |
|
Niet zoveel chatten, heren... en dame!
![]() *denkt nog steeds dat Foefighter, Dukko en a *rainbow* girl de weerwolven zijn* [EDIT] Binnenkort wordt mijn username veranderd in Severus... dan weten jullie dat alvast. ![]()
Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 08:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() p.s. zou je in het vervolg je vloek weg willen laten.. dank u
Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 11:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Iedereen eigent zichzelf functies toe.. ook ik
![]() Ik verdenk Charmed Prue.. en ik beken.. ik ben geen ziener.. dat was in scene gezet.. maar omdat ik zeker weet dat zij wolf is.. (njah wat is zeker) leef ik liever nog als zij gepakt word ![]() Duidelijk ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben helemaal eerlijk, en toch geloven sommigen mij niet, best grappig, maar ja. Je zult het zien, je zult het zien. Oké, Dukko, Wilco984 en Keyser Saus, dat zegt mijn gevoel, ik heb dat spelletje zo vaak gedaan en steeds kwamen deze uit. Wilco984 heb ik een duidelijke theorie over. Dukko was erg slim door te doen alsof hij een weerwolf was. Ik geloofde hem bijna. Maar hij is ook echt een weerwolf, het was erg slim om zich zo niet verdacht te maken. Toen hij zo deed, zei ik tegen hem dat hij ook gewoon kon stoppen als ie niet meer mee wilde doen, maar hij wilde WEL nog mee doen. Dus, hij probeert zich op deze manier niet verdacht te maken. Keyser Saus kan ik geen theorie over plaatsen, hij zegt gewoon niks, dus als er iemand is die jullie verdenken omdat ze zo stil zijn, dan is het Keyser Saus wel. Niemand verdenkt hem daarom, maar hij is zeker het verdenken waard hoor. Zeker weten we dat het owlbeer en ripper niet zijn. Verder ben ik ervan overtuigd dat foefighter, jet666 en a*rainbow*girl ook onschuldig zijn. En MieX verdenk ik ook niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zou dat wel dom zijn toch ? [/EDIT] het is inmiddels al tijd.. waar zijn de spelleiders?
Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 16:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus hier mijn goed doordachte theorie, het volgende deel volgt als ik iets zekerder ben van de andere 2.
|
Verwijderd
|
Haha, ja ik voel me verbonden met de weerwolven. Zij zijn namelijk zo veel slimmer dan de simpele dorpelingen. Het wordt gewoon een slachtveld, en onschuldige dorpelingetjes als foefighter, a*rainbow*girl, ikzelf etc. worden opgehangen omdat jullie mij niet vertrouwen.
Ik hoor dan wel bij de dorpelingen, maar jezus, jullie willen de waarheid gewoon niet zien. Dukko en ik zijn de enige die volledig eerlijk zijn, we zeggen gewoon wat we zijn, en toch geloven jullie het niet. Het dat is nou het grappige, jullie willen niet inzien dat alles zo simpel kan zijn. ALLES IS ZO SIMPEL. Zelfs Dukko zegt het, dat je mij moet geloven, en dat is ook zo. Maar het boeit me nou niet echt wie wint. Winnen de dorpelingen: oké, daar hoorde ik bij, dus. Maar winnen de weerwolven: dik verdiend, zij spelen het spel echt geweldig ![]() Edit: @ MieX: positieve of negatieve twijfels over mij? Check Keyser Saus eens uit, zou ik zeggen. Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 18:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @ Severus vanwaar die naamsverandering is jammer @ Miexx een echte wolvenkenner ![]() Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 18:52. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sorry
![]() Maar ik krijg dan ook meer steun van de weerwolven dan van de dorpelingen, dus zo gek is het niet. En je vergat Dukko, maar die is cool, dus doe eerst maar die andere twee ophangen. Edit: Ja Miex, hoe komt dat toch? Hmm... ![]() ![]() Nee MieX is oké, onschuldig. Edit: bericht aan owlbeer, twee berichten hieronder: hé ik hergebruik mijn berichten toch vaker. En hoezo spelen jullie vals? En jij, jij ondankbare hond. Ik heb jou nog wel beschermd ![]() En wat krijg ik? Stank voor dank? Ik heb jou nog wel 3x beschermd, en andere maar 1x of 0x. En belangrijker: heb je nu wel onthouden wie je eigenlijk zou moeten ophangen? Nog een keer edit: ik heb er een paar verwijderd (mijn posts), verder ging het niet meer. En de rest is geen onzinnig gechat, maar daadwerkelijke theoriëen, aanwijzingen, hints etc. Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 19:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En nou kan je me Sev of Sevvie noemen, aan Ripper viel niet veel af te korten. ![]()
||
Citaat:
![]() *stemt volgende rond op zekers op Charmed Prue* al was het maar omdat ze zo vervelend is en omdat ze een hoop posts in deze thread verbruikt met dezelfde beschildigingen. ![]()
|
Dit is wat ik tot nu toe heb gestemd... (dat kan ik wel zeggen, als wolfsbane zijnde
![]() 1. XX 2. ![]() ![]() 3. Spoonie 4. XX 5. Spoonie 6. Hi 7. Spoonie (nummer 1 van de top 2 van laatst) 8. XX (nummer 2 van de top 2 van laatst) Ik denk dat ik nu maar eens op Hi ga stemmen, die wil ik weg hebben... XX ook, maar die bewaar ik maar weer voor de volgende ronde ofzo.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Edit:
Mensen niet zo chatten! Tofke_H heeft al in dit topic een waarschuwing gepost en het zou zonde zijn als we dit spel niet kunnen afmaken, vanwege het chatten. Probeer dus niet in discussie te gaan over theorie's en post niet steeds dezelfde theorie's. Het is trouwens nog steeds gelijkspel, dus de dorpelingen mogen nu 2 keer achter elkaar stemmen en dan weer de weerwolven enz. De weerwolven hebben de dorpeling Foefighter opgegeten. De dorpelingen mogen nu dus stemmen en daarna nog een keer ff voor de duidelijkheid ![]() Edit: Citaat:
![]() Tenzij jullie het moeten willen ofzow? Het spel gaat dan wel een stuk sneller.
Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 16:59. |
![]() |
||
Citaat:
|
Charmed Prue kan nooit de tovenaar zijn, of ze moet zich niet aan de regels houden. Want daar staat dat je je functie aan niemand mag vertellen. Dus ze moet liegen of valsspelen. Ik verdenk daarom Charmed Prue.
Btw ik heb zoiets ook op Onzin gezet (want het was zo zinnig) en dat was ook niet waar, dus ik bedoel maar. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
xx Trouwens wel een beetje jammer dat je al zo vaak mij heb gestemd! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik weet het, ik ben dood. Maar ik wil jullie erop wijzen dat er ook consequenties zijn als jullie Charmed Prue eruit stemmen als ze wél tovenaar is. |
![]() |
|
En er staat nergens in de regels dat je je functie niet mag zeggen. Je mag je echte functie zeggen en je mag bluffen. Of de anderen je geloven is iets anders maar het is toegestaan
|
Verwijderd
|
Er staat nergens in de regels dat je je echte functie niet mag zeggen. Ik heb ze net doorgelezen, sorry maar hoe kom je daar bij? Of jullie het geloven is een tweede. Je mag niet onderling PM-en, maar hier je functies zeggen is geen valsspelen??
Ik ga deze keer trouwens stemmen op Keyser Saus en Wilco984. @ zjoerd, ik heb beschermd al: (checkt outbox): a*rainbow*girl, owlbeer, ripper, zjoerd, MieX (omdat zjoerd doen dood werd gemaakt door de tijddoder), jet666, owlbeer, owlbeer. En in mijn blinde verleden heb ik gestemd: Debotjuh (2x), Silver Rain (sorry), ExpumaX, Foefighter (oeps), Keyser Saus (2x). Edit: weet je waarom ik Keyser Saus ook zo verdacht vind? Als ik kijk naar 'Wie is online', is hij altijd online, hij post in andere topics, maar nooit in het weerwolvenspel. Hij reageert gewoon totaal niet. Verdacht toch? Nog een edit: (om dit bericht nog zinniger te maken), dadelijk denken jullie weer, oh de weerwolven hebben Charmed Prue niet opgegeten, terwijl zij heeft bekend dat ze de tovenaar is. Waarom niet? Drie theoriëen, oh nee vier ![]() 1. De weerwolven willen geen slimme mensen opeten, dat is zonde. 2. Ik krijg toch geen steun van jullie, dus ze hoeven niet te vrezen dat ze eruit vliegen omdat ik de enige ben die op hen stemt. 3. Ik word door jullie verdacht als weerwolf, waarom zouden ze een verdachte opeten? (Ik begreep trouwens niet waarom foefighter werd opgegeten?) 4. Als ik word opgegeten blijkt dat ik daadwerkelijk de tovenaar ben, en dat maakt hen verdachter. En nog een theorie ![]() 5. Ik ben zelf een weerwolf ![]() Het wordt wel ingewikkeld nu, he? ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 11:40. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |