|
|
|
||||||||
| Bekijk resultaten poll: Waar gaan we meeten? | |||
| Amsterdam |
|
9 | 12.33% |
| Rotterdam |
|
6 | 8.22% |
| Den Haag |
|
4 | 5.48% |
| Middelburg |
|
2 | 2.74% |
| Eindhoven |
|
5 | 6.85% |
| Maastricht |
|
3 | 4.11% |
| Apeldoorn |
|
1 | 1.37% |
| Zwolle |
|
4 | 5.48% |
| Assen |
|
1 | 1.37% |
| Groningen |
|
2 | 2.74% |
| Leeuwarden |
|
0 | 0% |
| Utrecht |
|
18 | 24.66% |
| Lelystad |
|
0 | 0% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() staat ie trouwens al in de MM? *gaat zo maar ff kijken* enne, die plaats hoeft niet meer uitgevochten te worden denk ik, word toch wel Utrecht.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je meer moet kijken naar of je wilt dan naar of je durft. Het is voor vrijwel iedereen spannend en eng, maar niemand zal bijten of wat dan ook. Dat is mij iig nog nooit overkomen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik moet dan contact maken met mensen en dat vind ik eng. En ik ben bang dat ik irl nog al tegenval. Op het forum ben ik iets rustiger dan in irl dus als ik er ben en ik zit goed ik me vel dan........
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar je hebt gelijk.
|
|
|
|
Mensen waar ik iig interesse in heb zijn Fantome en Leonoor... als die 2 komen, kom ik ook (of evt. als Eend me meesleept
)(er zijn er nog wel meer, maar hiervoor zou ik iig komen)
|
|
||
|
Citaat:
*stil is* lievig....het lijkt me ook heel erg leuk jou te meeten!!!!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
goh, utrecht.. nooooooooooooooooit verwacht. ![]() goed. ermz... dan opper ik gelijk maar zaterdag 5 juni? maar dan niet al te vroeg... aangezien veel examenmensjes vast gaan vieren dat ze ervanaf zijn en de vorige avond zijn uitgeweest
|
|
||
|
Citaat:
zaterdag / zondag / anders ![]() neeh, als meer mensen een zondag willen is dat okee met mij hoor, alleen grote kans dat ik er dan niet ben, maar dat boeit ook niet zo denk.
|
|
||
|
Citaat:
Ik twijfel nog steeds heel erg, maar als jij niet komt, dan kom ik echt zeker weten niet..:$ |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
hoe ongezouten ) ik snap trouwens niet wat FA tegen Utrecht heeft want het is toch maar even de geweldigste stad van Nederland. Zo. |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Psychmeeting: WANNEER gaan we daar naar toe? Verwijderd | 500 | 30-05-2004 22:36 | |
| Psychologie |
Psychmeeting: WANNEER gaan we daar naar toe? Verwijderd | 0 | 25-03-2004 18:04 | |