Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oeh, oeh, oeh wat heb ik zin in vanmiddag. En nog meer in morgenmiddag. Die ga ik echt opnemen en niet meer uitvegen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh okeej, dan ruilen we maar niets, ik ga henry ook niet delen. @gruppie: anders neem jij die vriend van pacey die nog een keer met andy is uitgeweest, das de enige man die ik nog kan bedenken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() We hebben AJ nog niet verdeeld en ook Tobey (die moet nog op het toneel verschijnen, maar goed) nog niet... *jammie* Tobey = Schattig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Niet dat dit nou een erg onthullende uitspraak is, maar 't gaat gewoon om 't idee.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maarem, die 'griezel' van de jachtclub is dit seizoen toch al geweest? Je bedoelt toch die baas van haar die uiteindelijk één keer met Andy uit is geweest? Super aflevering vandaag... wow, één van de mooiste ooit! En Jack; ah, wat een geweldige jongen toch: liefig ![]() @ Pipeloi: het was een aflevering waarin vrij veel gebeurde, zal het in het kort even vertellen: Jack en Ethan gingen samen naar een gala en voelden zich beide niet op hun gemak. Jack vertelde Ethan wat hij voor hem voelde en toen vroeg hij waarom Ethan hem niet gezoend had die avond. Ethan zei dat hij Jack erg graag mocht, maar dat hij dacht dat Jack er niet aan toe was, wat Jack zelf ontkende. Toen daagde Ethan Jack uit om hem te zoenen, maar toen durfde hij niet... -medelijden ![]() Jen en Henry gingen samen naar het prom, hadden het de hele tijd over seks en Jen vertelde dat het er die avond niet inzat omdat er dan te veel druk op zou liggen. Toen ze het eindelijk ergens anders over kregen, vertelde Henry dattie in de zomer acht weken op voetbalkamp zou gaan. Jen héél woest dat ze dat toen pas hoorde en dat hij het vanzelfsprekend vond haar zo lang achter te laten. Ze bleef boos en vertelde Henry dat de kleine kans op seks die hij blijkbaar toch gehad had, nu verdwenen was. Toen Henry zei dat als ze op dat moment niet met hem wilde praten, maar naar huis zou gaan, dat dat een afscheid zou zijn. Jen smeet toen de deur dicht, dus dat was ook duidelijk... Dawson en Joey gingen samen naar het promgala omdat dat een oude afspraak was uit de periode voor 'Pacey-gedoe'. Pacey voelde zich gekwetst en vroeg of Andy met hem mee wilde gaan. Toen Dawson en Joey aan het dansen waren, keek Pacey de hele tijd depri die kant op terwijl hij en Andy aan het dansen waren. Na een onenigheid tussen Dawson en Joey, vroeg Joey of Pacey met haar wilde dansen. Zowel Andy als Dawson keken zéér gekwetst. Dawson rende naar buiten, Joey er achteraan, en Dawson vertelde dat hij de hoop had gehad dat Joey uiteindelijk na die avond voor hem zou kiezen. Toen zoende hij haar; later zou Joey vertellen dat ze wel wat voelde toen hij haar zoende, maar dat ze niet wilde en kon kiezen tussen Pacey en Dawson. Ze vroeg of ze daar niet toe gedwongen zou worden en Dawson stemde daar, net als Pacey in de vorige aflevering, mee in. Andy vertelde Pacey dat ze vond dat hij Joey écht moest vertellen wat hij voor haar voelde omdat hij anders spijt zou krijgen. Op het laatst zagen Joey en Dawson hoe Gaile -moeder Dawson- naar Mitch toerende en waren Joey en Dawson getuige van een hernieuwd huwelijksaanzoek van Gaile en van Mitch die daarop met 'ja' antwoordde. Eindshot was een glimlachende Dawson, dus hij was er blij mee dat er nu eindelijk duidelijkheid tussen zijn ouders was. Hm, de korte samenvatting is iets langer geworden dan ik in gedachten had, maar hoop dat het te snappen is ![]()
|
Volgens mij hebben ze de uitzendrechten van die laatste afleveringen -nog- niet, anders hadden ze het al lang uitgezonden. Want hoe langer ze wachten, hoe meer 'trouwe kijkers' zich te oud gaan voelen voor de serie en hoe minder kijkers ze zullen hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat een jankaflevering trouwens vandaag, ik vond m erg mooi. gelukkig heeft joey voor pacey gekozen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu wil ik niet lullig en eigenwijs doen, maar ik heb de eerste cd van DC, en daar staat de soundtrack op, en die is toch echt van Paula Cole en heet 'I don't want to wait'.
Op internet schijnt ditzelfde liedje ook rond te gaan met een andere titel en met Dido als artiest, maar dit klopt dus echt niet. Mooie aflevering... Damn, het is weer voorbij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Iew... wat is dit toch allemaal vréselijk herkenbaar op ëen of andere manier. Hm, wel lekker eigenlijk dat herkenbare, maar toch 'raakt' het me té snel; vraag me af waar dat door komt
![]() Dit was het dan ... ik geloof dat ik Net5 ga bestoken met mailtjes en smeekgebeden om snel door te gaan met de herhalingen, wie weet dat het helpt. Iemand die me daarin wil gaan steunen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
het raakt idd op een bepaalde manier. gewoon doordat het herkenbaar is voor veel mensen, maar ook omdat het gewoon een goed verhaal is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar het zal na de vakantie worden voordat er weer iets komt. mss pas rond kerst. |
![]() |
|
![]() |
de herhalingen van seizoen 5 zijn begonnen in belgie, wel leuk dat voor de allereerste keer de serie aan 1 stuk wordt gespeeld van seizoen 1 tem 6 ... ik schat dat einde augustus het gedaan is . En dan zal het wel voorgoed gedaan zijn met DC uit te zenden
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
eigenlijk echt belachelijk dat net 5 bij jullie. jullie hadden seizoen 5 al uitgezonden nog voor het in belgie op tv moest komen, en uiteindelijk is seizoen 6 bij ons al gedaan van februari, en dat terwijl net 5 dit nog moet tonen. Best jammer, want zoals iemand zei, 'oude' kijkers zullen dit waarsch niet meer bekijken en zullen zo het einde nooit gezien hebben ...
|
![]() |
Ik heb alles al gezien, ik woon ook in Belgie.
In het begin vond ik dat allemaal bullshit. Maar omdat mijn vriendin dat zo graag zag (toen was dat rond 5 uur) en dat het enige uur was dat we samen waren, keken we er samen naar. Toen ze het uitmaakte heb ik er alleen nog naar gekeken ook. En voor het laatste seizoen heeft ze mij op gebeld en ben ik elke week gaan kijken bij haar. Was heel goed voor onze vriendschap die al een tijdje dood was verklaart. Maarja ik vind het nog altijd veel te dramatisch en veel te onrealistisch.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Kopen kopen kopen die DVDs. DanielC | 500 | 02-11-2008 17:06 | |
Films, TV & Radio |
Dawsons Creek heldine | 3 | 23-02-2006 12:30 | |
Films, TV & Radio |
dawsons creek Verwijderd | 3 | 04-02-2004 20:38 | |
Films, TV & Radio |