Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2004, 12:14
Winner
Winner is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-05-2004 @ 22:12 :
Ik moest denken aan 'sometimes' volgens mij, die clip op een strand, al een hele tijd geleden. Maar het zal hem niet zijn.

Nee, idd. De jongen uit de sometimes clip is een neef van Britney, en hij zit ook in Baby one more time. Verder is die geen acteur of zoiets. Britnet kickt in haar eerste twee clips op haar neef. Disturbing he.
Oud 19-05-2004, 12:37
cottonmouth
cottonmouth is offline
Madison is een lekkere chick

maar Ephram is leeeeeeluk. Gelukkig heeft ie een goed innerlijk.
Oud 19-05-2004, 12:45
Nuck
Nuck is offline
Amy en die jongen <3
Oud 19-05-2004, 13:37
niņa
niņa is offline
Citaat:
Nuck schreef op 19-05-2004 @ 16:15 :
Amy en die jongen <3
zeker weten. lieve aflevering
Oud 19-05-2004, 13:38
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-05-2004 @ 10:11 :
en die stem mis ik ook. al paar afleveringen. elke keer was er wel een soort van 'boodschap' maar dat mis ik wel een beetje de laatste tijd.. ben ik de enige?
al een paar afleveringen? volgens mij was het gisteren voor het eerst.
Oud 19-05-2004, 13:41
Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
cottonmouth schreef op 19-05-2004 @ 13:37 :
Madison is een lekkere chick

maar Ephram is leeeeeeluk. Gelukkig heeft ie een goed innerlijk.
Tsss, jij hebt ook geen smaak he. Madison is lelijk en Ephram is hip.

Enne, Tommy zat ook in The O.C. Hij was die jongen uit dat restaurantje die met Seth meeging naar een feest en toen Luke neerschoot.
http://www.imdb.com/name/nm0913587/
Oud 19-05-2004, 13:42
levi's
levi's is offline
AAAAH, ik vond dit zo'n leuke aflevering Madison en Eprham

Ik denk dat ik ook eens iemand ga negeren
Oud 19-05-2004, 14:47
cottonmouth
cottonmouth is offline
Citaat:
Briseīs schreef op 19-05-2004 @ 14:41 :
Tsss, jij hebt ook geen smaak he. Madison is lelijk en Ephram is hip.

Enne, Tommy zat ook in The O.C. Hij was die jongen uit dat restaurantje die met Seth meeging naar een feest en toen Luke neerschoot.
Hoe Ephram zoent ziet er viezig en onnozel uit. Bovendien heeft z'n neus veel weg van een tomaat. Kijk hier maar eens.

Ik bedoel maar, ieuw!

Tommy vind ik dan een stuk leuker. Alleen zijn naam al doet mijn hartje sneller kloppen!

En verder zijn meisjes natuurlijk mooier, zie Madison en Amy
Oud 19-05-2004, 15:06
Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
cottonmouth schreef op 19-05-2004 @ 15:47 :
Hoe Ephram zoent ziet er viezig en onnozel uit. Bovendien heeft z'n neus veel weg van een tomaat. Kijk hier maar eens.

Ik bedoel maar, ieuw!

Tommy vind ik dan een stuk leuker. Alleen zijn naam al doet mijn hartje sneller kloppen!

En verder zijn meisjes natuurlijk mooier, zie Madison en Amy
Hmm, eent tomaat kan ik er nioet in ontdekken... En naast die lelijke Colin Farrel ziet ie er al helemaal goed uit

Maar eh, ik heb ook niet gezegd dat ik m een onwijs lekker ding vond ofzo. Alleen maar dat ie niet lelijk was en dat ie iig beter was dan Madison. Madison is lelijk en Amy is nou ook niet echt geweldig, hoewel ze er in de laatste afleveringen wel beter uitziet dan in het begin. Geef mij dan maar Laynie (of hoe je t ook schrijft) die vind ik dan weer wel mooi.
Oud 19-05-2004, 15:19
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 18-05-2004 @ 21:31 :

En die Tommy. Waar is die gast van? Bekende kop.

Hij speelde ook Ryans foute vriend in The OC.

Vette aflevering btw! Ik heb echt blauw gelegen toen Dr.Abott die dingen voor Rose mee nam. Hij is zķ grappig!
Oud 19-05-2004, 15:51
cottonmouth
cottonmouth is offline
Citaat:
Briseīs schreef op 19-05-2004 @ 16:06 :
Hmm, eent tomaat kan ik er nioet in ontdekken... En naast die lelijke Colin Farrel ziet ie er al helemaal goed uit

Maar eh, ik heb ook niet gezegd dat ik m een onwijs lekker ding vond ofzo. Alleen maar dat ie niet lelijk was en dat ie iig beter was dan Madison. Madison is lelijk en Amy is nou ook niet echt geweldig, hoewel ze er in de laatste afleveringen wel beter uitziet dan in het begin. Geef mij dan maar Laynie (of hoe je t ook schrijft) die vind ik dan weer wel mooi.
Laynie doet me denken aan Kim Lian.
Oud 19-05-2004, 15:56
niņa
niņa is offline
Citaat:
cottonmouth schreef op 19-05-2004 @ 19:21 :
idd ja. ik vind d'r een beetje te kwiek etc, maar dat zal wel aan d'r medicijnen liggen..
Oud 19-05-2004, 15:56
Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 19-05-2004 @ 16:19 :
Hij speelde ook Ryans foute vriend in The OC.
Dat zeg ik net.

Citaat:
cottonmouth schreef op 19-05-2004 @ 16:51 :
Oud 19-05-2004, 15:57
pac
pac is offline
Gisteravond was echt coole aflevering
@die ene foto van gregory: iedereen heeft zn mindere foto's/dagen
In de serie kan je m ook van alle kanten bekijken, en vind ik 'm er heel lief uitzien .
Én hij zoent helemaal niet raar
Oud 19-05-2004, 16:00
cottonmouth
cottonmouth is offline
Citaat:
pac schreef op 19-05-2004 @ 16:57 :
Gisteravond was echt coole aflevering
@die ene foto van gregory: iedereen heeft zn mindere foto's/dagen
In de serie kan je m ook van alle kanten bekijken, en vind ik 'm er heel lief uitzien .
Én hij zoent helemaal niet raar
In de serie doen ze nou ook niet bepaald hun best om z'n oneffenheden te camoufleren. Wat ik overigens wel kan waarderen, weer een boost voor je zelfvertrouwen.

En ik zei viezig en onnozel.
Oud 19-05-2004, 16:03
Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
cottonmouth schreef op 19-05-2004 @ 17:00 :
In de serie doen ze nou ook niet bepaald hun best om z'n oneffenheden te camoufleren. Wat ik overigens wel kan waarderen, weer een boost voor je zelfvertrouwen.

En ik zei viezig en onnozel.
Pf, bent zelf viezig en onnozel.

Ja, ik begin nu met beledigingen op het persoonlijke vlak.
Oud 19-05-2004, 16:04
cottonmouth
cottonmouth is offline
Citaat:
Briseīs schreef op 19-05-2004 @ 16:56 :

funny.
Oud 19-05-2004, 16:05
cottonmouth
cottonmouth is offline
Citaat:
Briseīs schreef op 19-05-2004 @ 17:03 :

Onnozel, okay.

Maar viezig?
Oud 19-05-2004, 16:05
pac
pac is offline
Citaat:
Briseīs schreef op 19-05-2004 @ 17:03 :

Ben ik het helemaal mee eens
Oud 19-05-2004, 16:08
cottonmouth
cottonmouth is offline
Citaat:
pac schreef op 19-05-2004 @ 17:05 :
Heeeeey, wat weet jij d'r nou van.

(Mevrouw Briseīs hier kan het weten, die kent me persoonlijk. Daarom kan ik ook met overtuiging zeggen dat zij hier de viezige is! )
Oud 19-05-2004, 16:08
Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
pac schreef op 19-05-2004 @ 17:05 :
Hey, gaan we nu een beetje mijn vriendinneke beledigen? Dat neem ik niet hoor

En ik geef het toe, zo viezig ben je nou ook weer niet. En onnozel eigenlijk ook niet. Hm, ik moet mijn beledigingen wat aanscherpen, en niet gewoon de persoon zelf imiteren
Oud 19-05-2004, 16:09
Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
cottonmouth schreef op 19-05-2004 @ 17:08 :
(Mevrouw Briseīs hier kan het weten, die kent me persoonlijk. Daarom kan ik ook met overtuiging zeggen dat zij hier de viezige is! )

Ik ken veel viezerigere mensen.
Oud 19-05-2004, 16:10
cottonmouth
cottonmouth is offline
Citaat:
Briseīs schreef op 19-05-2004 @ 17:09 :

Ik ken veel viezerigere mensen.
Ik neem het terug, vrindin.

Je bent hoogstens een beetje dommig af en toe.
Oud 19-05-2004, 16:12
Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
cottonmouth schreef op 19-05-2004 @ 17:10 :
Ik neem het terug, vrindin.

Je bent hoogstens een beetje dommig af en toe.

Dan heb ik nog liever dat je me viezig noemt.
Oud 19-05-2004, 16:15
kleindraakie
kleindraakie is offline
ik heb het niet helemaal gevolgd. hoe zit dat nu met die telefoon? wanneer heeft ze die gepakt/gekregen dan?
Oud 19-05-2004, 16:16
Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
kleindraakie schreef op 19-05-2004 @ 17:15 :
ik heb het niet helemaal gevolgd. hoe zit dat nu met die telefoon? wanneer heeft ze die gepakt/gekregen dan?
Voordat ze naar buiten gingen. Als hij saaier zou zijn dan het feest mocht ze m houden ofzo.
cottonmouth
cottonmouth is offline
Oh, en even ontopic dan maar (als ik toch al bezig ben mijn mening te spuien)

Dr. Brown doet me denken aan een (forse) teddybeer. En die lach maakt hem wederom onnozel (zit in de familie blijkbaar).

Die vrouwelijke Abbot-dokter doet me denken aan haar personage in Merlose Place, waar ze haar hoofddeksel kon verwijderen omdat er een stalen plaat in zat ofzo. Niet goed dus.

Delia is
pac
pac is offline
Citaat:
cottonmouth schreef op 19-05-2004 @ 17:08 :
Heeeeey, wat weet jij d'r nou van.

Maarmamaarmaar, je moet gregory gewoon niet beledigen dan gooi ik met alles wat in mn omgeving ligt
Oud 19-05-2004, 16:18
cottonmouth
cottonmouth is offline
Citaat:
pac schreef op 19-05-2004 @ 17:16 :
Maarmamaarmaar, je moet gregory gewoon niet beledigen dan gooi ik met alles wat in mn omgeving ligt
Onnozel gansje.

Met z'n persoonlijkheid is niks mis.
Oud 19-05-2004, 16:20
Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
cottonmouth schreef op 19-05-2004 @ 17:16 :
Dr. Brown doet me denken aan een (forse) teddybeer. En die lach maakt hem wederom onnozel (zit in de familie blijkbaar).
Zonder baard is t echt zo'n rtl-waargebeurd-verhaal-film-gladde-vent-die-achter-getrouwde-vrouwen-aan-zit-acteur. Ofzo.
Oud 19-05-2004, 16:20
Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
cottonmouth schreef op 19-05-2004 @ 17:18 :
Onnozel gansje.

Met z'n persoonlijkheid is niks mis.
Jawel. Hij valt op Madison.
Oud 19-05-2004, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Briseīs schreef op 19-05-2004 @ 14:41 :
jaaa, daar ken ik hem van!
Mooi, hoef ik daar ook niet meer verder over na te denken
Oud 19-05-2004, 16:33
Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-05-2004 @ 17:32 :
jaaa, daar ken ik hem van!
Mooi, hoef ik daar ook niet meer verder over na te denken
Irritant is dat he. Ik zit daar ook altijd de hele dag over na te denken als ik het niet weet..
Oud 19-05-2004, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Briseīs schreef op 19-05-2004 @ 17:33 :
Irritant is dat he. Ik zit daar ook altijd de hele dag over na te denken als ik het niet weet..
jaa, dat heb ik dus ook altijd. Met acteurs, met muziek, met superveel. Vooral vervelend als ik zoiets niet meteen kan opzoeken, zoals gisteren met Everwood.
Oud 19-05-2004, 16:40
Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-05-2004 @ 17:38 :
jaa, dat heb ik dus ook altijd. Met acteurs, met muziek, met superveel. Vooral vervelend als ik zoiets niet meteen kan opzoeken, zoals gisteren met Everwood.
Oe, vreselijk. Heel herkenbaar
Oud 19-05-2004, 16:51
alpha
alpha is offline
Ik moest weg gisteravond: vergeten op te nemen, maar we hebben een redding: mijn zus die altijd op dinsdag weg is en het dus altijd opneemt. Is die het ook vergeten!!

Dus nu baal ik behoorlijk, omdat ik gewoon die aflevering wil zien en niet wil lezen en horen wat er gebeurd is! Daarom, weet iemand hoe ik aan die aflevering kan komen? (omdat ik zoveel mensen hoor dat ze het via de computer kijken)

Omdat ik liever niet dit topic lees, want anders weet ik ook wat er gebeurd is, zou je, als je het hebt, mij ff kunnen pmmen? Heel erg bedankt!!

Voor de zeurders onder ons: ik vraag dus naar een legale aflevering!
Oud 19-05-2004, 17:16
BCR
BCR is offline
Wowow, dit topic gaat opeens snel

Die Tommy! Jaaa, natuurlijk was dat die vriend van Ryan. Aaah, thnx voor de diegene die dat zeiden

Laynie vind ik ook op Kim-Lian lijken Maar Laynie is leuker.

Ephram lelijk ? Hijs mooiig. Maar wat doet ie naast Colin Farrel?

Verder nog even over de aflevering:
Muhaha, Bright was id cool met dat karoake gedoe en dat ie Ephram wilde helpen. <3
Oud 19-05-2004, 17:36
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Briseīs schreef op 19-05-2004 @ 17:20 :
Jawel. Hij valt op Madison.
daar is toch niets mis mee? zo lelijk is madison ook weer niet hoor
Oud 19-05-2004, 17:39
niņa
niņa is offline
helemaal mee eens
en Amy is ook opgedroogd
Oud 19-05-2004, 17:42
phmpruim
phmpruim is offline
maar eh, weet iemand waar Nina gebleven is? die hebben we al een paar afleveringen niet meer gezien
Oud 19-05-2004, 17:59
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 19-05-2004 @ 18:42 :
maar eh, weet iemand waar Nina gebleven is? die hebben we al een paar afleveringen niet meer gezien
Jaa, dat wilde ik ook nog vragen. Ze werd wel even genoemd, maar ze is al heel lang niet meer in beeld geweest.

En daarna in Will & Grace werd Everwood nog genoemd
Oud 19-05-2004, 19:06
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 19-05-2004 @ 18:42 :
dat dacht ik dus ook, want op het moment dat hij bij linda abbott in de tuin zat te spelen, dacht ik dat hij in hun eigen tuin zat en dat delia naar buiten keek en dat nina ieder moment eraan kon komen ofzo.... maar goed, niet dus...

@ pebbles: en? is hij leuk genoeg ?

over de aflevering: wat veel mensen hadden over die telefoon, had ik dus ook... en ik was er echt van overtuigd dat tommy en amy gingen zoenen op dat bankje toen het ging regenen en toen gebeurde dat niet.... hij nam trouwens wel gentle-man achtig afscheid op zich...

en tjah... madison en ephram, zoals ze zelf al zegt, illegaal... ik moet er ook niet aan denken, ik met iemand die vier jaar jonger is dan mij... blegh... (ik bedoel, mijn broertje is drie jaar jonger, dan is hij gewoon jonger dan mijn broertje ....... bleghblegh)

mooie aflevering, eindelijk weer es wat gelukkigs voor zowel andy als ephram, maar delia is er vast niet blij mee...
Oud 19-05-2004, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 19-05-2004 @ 20:06 :
dat dacht ik dus ook, want op het moment dat hij bij linda @ pebbles: en? is hij leuk genoeg ?

over de aflevering: wat veel mensen hadden over die telefoon, had ik dus ook... en ik was er echt van overtuigd dat tommy en amy gingen zoenen op dat bankje toen het ging regenen en toen gebeurde dat niet.... hij nam trouwens wel gentle-man achtig afscheid op zich...

en tjah... madison en ephram, zoals ze zelf al zegt, illegaal... ik moet er ook niet aan denken, ik met iemand die vier jaar jonger is dan mij... blegh... (ik bedoel, mijn broertje is drie jaar jonger, dan is hij gewoon jonger dan mijn broertje ....... bleghblegh)

jaa, hij kan er zeker wel mee door Volgens mij is hij heel lief

Dat afscheid was echt wel mooi Zo'n klein kusje, zo lief!

Een vriendje van 4 jaar jonger voor mij lijkt mij ook raar, terwijl ik 4 jaar ouder helemaal niet vreemd vind. Maar Ephram is wel erg volwassen, dat scheelt
Oud 19-05-2004, 19:28
Briseīs
Briseīs is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 19-05-2004 @ 18:36 :
daar is toch niets mis mee? zo lelijk is madison ook weer niet hoor
Jawel.

Citaat:
Pebbles schreef op 19-05-2004 @ 18:59 :
Jaa, dat wilde ik ook nog vragen. Ze werd wel even genoemd, maar ze is al heel lang niet meer in beeld geweest.

En daarna in Will & Grace werd Everwood nog genoemd
Jaaaaa
Maar dat had ik eerder gezien.
Oud 20-05-2004, 20:49
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Briseīs schreef op 19-05-2004 @ 16:56 :
Dat zeg ik net.

Overheen gelezen.
Oud 23-05-2004, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 19-05-2004 @ 20:15 :
jaa, hij kan er zeker wel mee door Volgens mij is hij heel lief

Dat afscheid was echt wel mooi Zo'n klein kusje, zo lief!

Een vriendje van 4 jaar jonger voor mij lijkt mij ook raar, terwijl ik 4 jaar ouder helemaal niet vreemd vind. Maar Ephram is wel erg volwassen, dat scheelt
ik weet t nog niet of hij wel zo lief is.... maar goed, dat zien we allemaal vanzelf wel... en dat kleine kusje was inderdaad lief, goed om mee te beginnen
Oud 24-05-2004, 10:09
G.T.C.
G.T.C. is offline
was wel een leuke aflevering idd alleen het is ook wel helemaal op z'n 'everwoods' . Het thema was zoiets als iedereen vind zijn partner ofzo. Dat vind ik toch steeds een beetje jammer.
Maar ja...dat neemt niks weg van het feit dat het een lekker zoetsappige aflevering was waar ik weer heerlijk van genoten heb.

Ik snapte alleen niet helemaal waarom Madison zo gestressed zat te vertellen over haar gevoelens voor Ephram. Tuurlijk is ze bang voor reacties van anderen denk ik, maar ze was ook echt helemaal bang omdat het illegaal zou zijn. Waarom is het Illegaal dan?! Het is toch niet dat de politie op zoek is naar zulk soort mensen. Ik zat echt zo van...hmm, mijn vriendin is ook 3 jaar ouder. Ben ik dan nu Illegaal bezig??
Of is het omdat Ephram nog minderjarig is? Dan vind ik het nog steeds raar dat ze daar zo dom over doet. Daar geeft toch helemaal niemand om. Of ligt dat in Amerika weer heel anders dan hier?
Oud 24-05-2004, 10:34
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 24-05-2004 @ 11:09 :
was wel een leuke aflevering idd alleen het is ook wel helemaal op z'n 'everwoods' . Het thema was zoiets als iedereen vind zijn partner ofzo. Dat vind ik toch steeds een beetje jammer.
Maar ja...dat neemt niks weg van het feit dat het een lekker zoetsappige aflevering was waar ik weer heerlijk van genoten heb.

Ik snapte alleen niet helemaal waarom Madison zo gestressed zat te vertellen over haar gevoelens voor Ephram. Tuurlijk is ze bang voor reacties van anderen denk ik, maar ze was ook echt helemaal bang omdat het illegaal zou zijn. Waarom is het Illegaal dan?! Het is toch niet dat de politie op zoek is naar zulk soort mensen. Ik zat echt zo van...hmm, mijn vriendin is ook 3 jaar ouder. Ben ik dan nu Illegaal bezig??
Of is het omdat Ephram nog minderjarig is? Dan vind ik het nog steeds raar dat ze daar zo dom over doet. Daar geeft toch helemaal niemand om. Of ligt dat in Amerika weer heel anders dan hier?
Zij is 21 geloof ik, Ephram is 16. In Amerika mag je volgens mij pas seks hebben met een meerderjarige als je dat zelf ook bent. En dus zouden ze illegaal bezig zijn als ze seks zouden hebben. En ik denk dat je wel zoveel kennis van Amerika hebt om te begrijpen dat alles wat illegaal is daar een big deal is
Oud 24-05-2004, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Briseīs schreef op 19-05-2004 @ 17:20 :
Zonder baard is t echt zo'n rtl-waargebeurd-verhaal-film-gladde-vent-die-achter-getrouwde-vrouwen-aan-zit-acteur. Ofzo.
Jaa, echt vreselijk ziet dat er uit zonder baard. Heel lang glad hoofd ineens, met baard is leuker Veel ronder hoofd, en minder... mja... minder een bef-kop ( )
Oud 24-05-2004, 10:41
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 24-05-2004 @ 11:34 :
Zij is 21 geloof ik, Ephram is 16. In Amerika mag je volgens mij pas seks hebben met een meerderjarige als je dat zelf ook bent. En dus zouden ze illegaal bezig zijn als ze seks zouden hebben. En ik denk dat je wel zoveel kennis van Amerika hebt om te begrijpen dat alles wat illegaal is daar een big deal is
Is het in alle staten illegaal? Ik weet wel dat ze er heel streng op kunnen zijn; jongen van 18 die seks heeft met zijn vriendin van 17 kan worden opgepakt zonder pardon.... Hier in NL kijken ze altijd nog naar het 'slachtoffer', dat doen ze daar helemaal niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten