Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik weet niet wat je precies wél moet kennen ,want iedereen, als je ff terug gaat in t forum, zegt dat je een aant. dingen niet hoeft te leren en andere zeggen weer wel...keb geen id! veel succes allemaal morgen!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mail me maar als je hem wilt hebben of voeg me toe op msn, mn adres staat in mn profiel. Als je mailt wel ff in de titel aardrijkskunde ofzo zetten anders verdwijn je in de prullebak tussen mn ongewenste post ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
p.s. op www.eindexamen.nu staat wel genoeg (ff zoeken bij samenvattingen en shit,
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
.... Volgens mij moet ik nog wat beter gaan leren... Succes allemaal morgen ![]()
||
Citaat:
|
pff ben al blij dat biologie goed is gegaan maar AK wordt NIKS
ik ga maar eens verder ![]() en echt... als ik dit verneuk.. ![]() eco net niet gehaald op 1 tiende (heb wel streng nagekeken.. en bij de norm van vorig jaar heb k het wel gehaald maar toch ![]() en Wiskunde zowiezo niet gehaald... (5.3 moest 5.6) Engels heb ik zowiezo een 5 ![]() ak moet goed gaan ![]() BTW ![]() ![]() heb die samenvatting ff op internet gezet ![]() klik voor samenvatting + begrippen van Natuur en Milieu EN Migratie en Vervoer Oja Levi ? als ik dat print ben k alleen al super lang bezig ![]() |
![]() |
|
lees dit
![]() ![]() http://forum.eindexamen.nu/eindexame...opic.php?t=643 examenkrant; LET OP BIJ AARDRIJKSKUNDE: doe je havo-examen en oefen je met oude exames? realiseer je dan dat in het ak examen dat jij krijgt, meer naar feiten en begrippen uit je boek gevraag worden, dan op exames van 2003,2002,2001\ In havo en vwo-examens voor 2003 stond boven de vragen vaak een cursieve tekst, waarin stond welke (combinatie) van de 5 geografische werkwijzen je moest gebruiken voor de uitwerking. Die tekst is nu verdwenen. Dat wil niet zeggen dat het examen moeilijk is! Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 17:05. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat was nog het makkelijkst!! stelletje eikels van het examen! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar toch bedankt. is wel relaxt bij het leren ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() @freakysatan; niet zeuren ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar PLEASE niet teveel vragen over die landschappen... ![]() *gaat weer verder met leren* |
![]() |
||
Citaat:
ik haal echt alles door mekaar ![]() ![]() ![]() geen zin in morgen! (die thee komt me onderhand ook wel me neus uit daar ![]()
||
Citaat:
![]() dat waren enkele nummers ofzo... waar je moest kijken stond van druk 51 en druk 52 maja ik kan niet controleren wat er staat heb geen atlas |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*gaat ook maar eens leren* *zucht* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Zeer bijzonder is dat de minister verwijst naar de Bosatlas (51e druk, kaartbladen 14 t/m 18 of 52e druk kaartbladen 18 t/m 22).Alleen de elementen uit de legenda en tekst zullen gevraagd worden. Mjah staan daar dan letterlijk zandlandschap, klei..., löss etc?! wil jij kijken :$ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er staan ook letterlijk namen bij. -Losslandschap (Wordt er onderscheid gemaakt tussen plateaus en droge dalen, brede beek en rivierdalen met terrassen) -Duinlandschap (Wordt er onderscheid gemaakt tussen Jonge, hoge duinen en Bewoonde, afgegraven oude duinen) en zo hetzelfde bij zandlandschap, zeekleilandschap (met 5 verschillende soorten), rivierkleilandschap en veenlandschap. Maar wij hebben op school ook altijd met een andere kaart erbij gewerkt, zal hem even opzoeken.
||
Citaat:
Ze hebben een stuk van de kaart als voorbeeld genomen voor elk landschap en naast dat kaartje staat dan (in de 52e druk iig) een tekening met hoe je zown landschap moet herkennen. Bij het moeten herkennen van de soorten landschappen hebben wij die kaartjes moeten gebruiken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Weet niet of het in de 51e druk ongeveer hetzelfde is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |