![]() |
||
Citaat:
Het leek alsof het hoofd van een krijgsgevangen eraf geblazen was of verrot geslagen. Was niet duidelijk imo of dit ook daadwerkelijk het geval was.
|
![]() |
||
Citaat:
en als het alleen drie soldaten waren, dan was het nog niet zo erg, maar zelfs Rumsfeld wist ervan af. |
![]() |
||
Citaat:
Zo letterlijk nemen zelfs moslim extremisten hun geloofsvoorschriften niet, niet als het op moord en doodslag aankomt. Veel efficienter toch, een 308 patroon? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ga je je eerst ergens in verdiepen voordat je zulk onzin uitkraamt! Ten eerste heb ik in mijn eerdere posts al vermeld dat geen enkele (niet-terroristische) Islamitische groepering dit voorval heeft goedgekeurd. ze hebben het wél massaal afgekeurd/veroordeeld.. (zie Gatara's post, vanuit Saoudi Arabie) Ten tweede gaf je zelf al aan dat je de Koran niet hebt gelezen, kom dan niet met van die domme argumenten, dat ze het uit de naam van de Islam doen, please hoor... ![]() Ten derde ziet toch ook niemand het verband tussen de martelingen van de Irakezen met het Christendom (Bush is Christelijk)... Laatst gewijzigd op 13-05-2004 om 18:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Foto's zijn slechts momenten-opnames... We hebben trouwens niet álles gezien... Ik keur beide af, en vind beide even erg... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je stelling is overigens onwaar.
||
Citaat:
Waarom martelen Amerikanen Irakezen en Afghanen? Vanwege hun geloof?
||
Citaat:
Verder kan ik me er erg aan irriteren dat ze het zo erg opblazen, het blijft dagen in het nieuws. Ik vind het ook lullig dat het gebeurd is maar wat die amerikanen doen is gewoon net zo erg, maar op een of andere manier wordt dat daar als normaal gezien ofzo. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 13-05-2004 om 22:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De oorlog is nooit gestart om het leven van de Iraaki te verbeteren, dus in hoeverre kun je zeggen dat de oorlog niet tot een goed einde is gebracht? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
tr.v. sim·u·lat·ed, sim·u·lat·ing, sim·u·lates 1a)To have or take on the appearance, form, or sound of; imitate. 1b)To make in imitation of or as a substitute for. 2)To make a pretense of; feign: simulate interest. 3)To create a representation or model of (a physical system or particular situation, for example). Ah, heerlijk toch, woordenboek referances. |
![]() |
||
Citaat:
Waar zeg ik dat alle Islamieten denken dat je maar iedereen die 't niet met je eens is de kop af moet snijden? Nergens. Ik denk dat specifieke (radicale) mensen er bepaalde opvattingen op na houden die strijdig zijn met de Koran, maar zichzelf toch Islamiet noemen. Geloof is een overtuiging, niet een set vaste regels uit een boekje, en sommige mensen kunnen nogal doordraaien wat hun geloof betreft. Wat betreft die post van Gatara: die had ik volgens mij niet kunnen missen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op zich wel apart dat een topic over een onthoofde Amerikaan weer verzand in een discussie over martelende Amerikanen. |
![]() |
|
Dat komt omdat het ALTIJD weer de schuld is van de amerikanen natuurlijk. Amerika is wat driekwart van de (minder welvarende)wereld betreft het vleesgeworden decadente kwaad. ( Maar wel allemaal cola en MacDonalds willen
![]() Toegegeven, ik zit ook liever hier, maar toch altijd nog liever in Ameika dan in Irak of Afghanistan, offe, de Filippijnen, of Cuba, Indonesië, Soedan, Burundi, de Westbank, Zuid-Afrika, ik noem maar wat willekeurige landen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
'Gedetineerden uit Abu Ghraib-gevangenis vrijgelaten'
Uitgegeven: 14 mei 2004 08:51 Laatst gewijzigd: 14 mei 2004 09:33 BAGDAD - Amerikaanse militairen zijn vrijdag begonnen met het vrijlaten van enkele honderden gedetineerden uit de beruchte Abu Ghraib gevangenis bij Bagdad. Dat hebben correspondenten van het Franse persbureau AFP en de BBC gemeld. De Amerikaanse legerwoordvoerder Mark Kimmitt had woensdag gezegd dat de Amerikanen vrijdag ruim driehonderd gevangenen zouden vrijlaten. Een eerste bus met gedetineerden reed naar een basis van het Iraakse Civiele Verdedigingkorps (ICDC) in een westelijke buitenwijk van Bagdad om daar te worden vrijgelaten. http://nu.nl/news.jsp?n=323516&c=23 -- blijkbaar toch niet zo gevaarlijk? ![]() ![]()
||
Citaat:
Net Rumsfeld op tv gezien. "Amerika is de enige en laatste hoop voor de mensheid" yeah yeah, whatever. Ik schaam me er echt voor dat Nederlandse soldaten daar zitten op dit moment en dat Nederland de hoer van de VS aan het uithangen is.
Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 09:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
er is een hele rel geweest om dat filmpje, die link is hier namelijk verboden
||
Citaat:
Nee, maar ben het verder wel met (de bedoeling achter) de eerste helft van je post eens. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kunt ook even gaan ramptoerismen bij het islamitische slachthuis. Precies hetzelfde, alleen dan met schapen. Of geiten. Koeien, die doen er helemaal lang over om de pijp uit te gaan. Meer waar voor je geld. Maar goed, veel plezier ermee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het levert een thrill op, een adrenalinestoot, en sommige mensen vinden dat prettig. Net als de achtbaan. Gevaar! Ik hoor tot de groep mensen die zich er lichamelijk juist onprettig bij voelen. Mij krijg je ook niet in een achtbaan. Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 11:27. |
![]() |
||
Aangezien dit topic toch nergens meer over gaat....
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb het filmpje gezien, omdat iemand hem had doorgestuurd.
Het mailtje leek niet serieus, dus opende ik het filmpje, ik had verwacht dat het een parodie was o.i.d. Niet dus.... Ik werd er misselijk van, ik hoef hem ook geen 2e keer te zien. En ja... ik had hem natuurlijk weg kunnen klikken, maar dat heb ik niet gedaan. Wat moeten die mensen een haat in zich hebben.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wesam al D. uitgeleverd aan VS Mark Almighty | 99 | 02-02-2007 14:51 | |
Bin Laden laat weer van zich horen! Pruttelpot | 120 | 26-01-2006 20:14 | |
Onthoofding Amerikaan fiveyearslater | 124 | 05-07-2004 19:08 | |
Amerikaan onthoofd in S.A mastertime | 51 | 20-06-2004 17:56 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
foto's van mishandelden Irakezen lachuh | 10 | 01-06-2004 20:17 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Mag onthoofding gepubliceerd worden op internet? fiveyearslater | 6 | 29-05-2004 11:11 |