![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder vond ik het een goede ep ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat Paige Leo niet riep vond ik ook raar,...maja, als Leo was gekomen toen Phoebe gewoon daar op de grond lag,...zag iedereen buiten gelijk dat hun niet helemaal normaal zijn. anders zou ik het ook niet weten.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zijn er nog mensen hier die vinden dat Charmed ongelovelijk veel achteruit is gegaan in vergelijking met seizoen 2-3? Vooral het nieuwe komende seizoen ziet er echt wel ernstig erg uit. :-(
De rode draad van drie zussen die het kwade bestrijden is overgegaan naar drie zussen met een seksleven die ondertussen ook nog eens wat evil bestrijden. Ook vind ik het erg dat Paige nog altijd geen grote verhaallijn heeft gekregen. Phoebe lijkt teveel slet te worden en Piper de verbitterde alleenstaande moeder. Zijn er mensen die dit ook is opgevallen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
T is allemaal net ietsjes te makkelijk geworden, zowel het bestrijden van het kwaad als het onderhouden van de onderlinge banden (zoals die tussen de zusjes) ![]() Btw, hoezo ziet het komende nieuwe seizoen er ernstig uit? (zonder al te veel te spoileren aub) En dat van Paige ben ik helemaal met je eens. Je weet als kijker zo ontzetten weinig van haar. (ook doordat ze wat gesloten is) maar er is ooit 1 aflevering geweest over haar verleden, maar dat was het wel. Vind ik erg jammer, want vind Paige toch wel de coolste. Zeker doordat ik Piper en Phoebe steeds minder leuk ga vinden... Mja t blijft een leuke serie en ik kan er naar blijven kijken. Hoewel ik, wanneer ik thuis video's ga kijken, toch uitkom bij seizoen 1,2,3 en ook beetje s4, maar 5 en 6 heb ik nog geen een keer opnieuw bekeken.
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|
![]() |
ooh,...nou is het afgelopen
![]() En ik vond het zo zielig dat Chris doodging, maarruh, Piper weet dat nog niet of wel?? ![]() Zou ''Wyatt'' hier nou ''trauma's'' aan overhouden?? Als hij elke keer dus 'enge' mensen staat,...vroeg ik me zo ineens af |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het echt een fijne ep.
![]() En persoonlijk vind ik Charmed nu eigenlijk leuker dan vroeger; het is allemaal wat 'echter' geworden. Ze hebben ook gewoon een leven etc. En ik heb Prue nooit gemogen, en Paige is heerlijk ![]() Phoebe is imo ook geen slet aan het worden, en Piper een verbitterde moeder? Allemaal erg overdreven, imo. Nee, ik vind het nu echt leuker dan eerst... |
![]() |
||
Citaat:
|
Ben ik dan de enige die het echt een klote season finale vond?
![]() Alleen Wyatt was schattig. ![]() Ik vond het hele verhaal een beetje slap, erg jammer... Wat ik niet snapte/niet vond kloppen: Baby Chris en volwassen Chris waren toch in principe een en dezelfde persoon? (Dat was bijvoorbeeld ook zo bij die ene aflevering met die reuzenslang/draak oid) Dus had de baby eigenlijk niet ook dood moeten gaan toen Chris dood ging? ![]() gelukkig niet, maar imo klopte dat niet... En wat Paige betreft; ik vind haar ook een heeeel stuk leuker dat Prue (in t begin niet trouwens, mja niemand denk ik...) Maar ze heeft imo zo'n kleine rol in t geheel...ze heeft idd nooit een echte verhaallijn. Ik bedoel, kijk naar Piper en Phoebe. Piper is een moeder en heeft ondertussen haar 2e kind gekregen en dan heb je dat gedoe met nog. Phoebe heeft een baan waar je altijd veel van ziet, ze heeft Cole gehad en je weet veel over haar, ze is bijvoorbeeld veel bezig met haar toekomst op t moment. Maar Piage? Geen idee wat haar nu bezighoudt. Ja ze probeert te leven als een gewoon persoon met magische krachten ofzo...en ze heeft heel ff iets met die Richard gehad. Maar dat was t ook wel eigenlijk. Oh ja ze heeft ook nog af en toe van die tempjobs, mja daar zie je ook maar weinig van eigenlijk. Je weet als kijker gewoon zo weinig over haar en dat vind ik echt jammer...
||
Citaat:
maar goed, dat hele chris verhaal klopt natuurlijk voor geen meter, want als de toekomst nu beter is hoeft chris helemaal niet terug, dus dan is de toekomst helemaal niet beter, en dat kan dus niet maarja
|||
![]() |
Citaat:
als de toekomst beter is, móet die toch terug, je kan geen 2 Chrissen hebben in 1 ''leven'', want Chris is, lets say, 25,...dan houdt baby Chris op met bestaan als die 25 is, omdat die dan eigelijk naar het verleden is gegaan,.....zo zie ik het. En...als de baby geboren word,..verliest een van de 2 hun krachten...want maar 1 van de 2 kan die krachten hebben (net zoals met alle andere afleveringen waar ze naar het verleden of naar de toekomst gingen,..daar hadden ze wel of geen krachten) Citaat:
Maar de baby is nog geen 25, dus kan die naar mijn mening ook nog niet dood gaan.... Laatst gewijzigd op 31-07-2004 om 18:58. |
![]() |
||
Citaat:
Snap wel wat je bedoelt. De toekomst zou nu beter zijn, mja dan had Chris zowieso niet terug hoeven te komen, omdat de toekomst dan al beter was geweest doordat hij die een keer eerder al had goedgemaakt toe ie toen terugkwam? zegmaar ![]() ![]()
|
haha best wel he?
![]() Mja t is ook ingewikkeld en naar mijn idee klopt er gewoon geen kont van dat hele Chris verhaal, maar ik kan niet goed uitleggen wat ik dan niet vind kloppen ![]() Mja tis nu afgelopen met Chris... ![]()
||
Citaat:
![]()
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja zoiets jah, maar daar was vast geen tijd meer voor
![]() nou snap ik nog steeds niet trouwens wat er nou met piper aan de hand was tijdens de bevalling. kvond trouwens dat je daar weinig van zag, bij wyatt was dat t enige ong. wat je zag.
|
Piper was een very happy person geworden. Verder waren er complicaties die ze in de happy world niet wilden behandelen.
Ik denk dat de bevalling nu niet de hoofdlijn was maar wel dat het evenwicht tussen goed en kwaad werd hersteld.
||
Citaat:
||
Citaat:
op zoiets is ook The Terminator gebaseerd. Iemand komt terug vanuit de toekomst om zichzelf te beschermen want anders kan hij de wereld in de toekomst niet meer redden. Back to the future is ook nog een leuk voorbeeld.
|
Noooo! Ik was op vakantie en nu heb ik season finale gemist??
huil huil en huil. Gelukkig begint The OC deze week precies met de aflevering waar we waren gebleven.. (volgens mijn berekeningen.. straks ff checken in het topic..) Maar Chris is dus dood.. was het heel zielig? Blah, ik had gehoopt dat ik het einde nog kon zien.. Ik vind dat downloaden altijd zo irritant! Dat kan alleen goed met Buffy en Angel.. Everwood, One tree hill en The OC is hopeloos bij mij met Kazaa.. Bij jullie ook? Raad mij es wat aan. ![]()
|
nou ik raad je aan om de voorgaande spoilers (bovenaan) te lezen, daarin staat wat er ging gebeuren in de season-final. chris is door gideon neergestoken toen hij wyatt wilde beschermen tegen gideon. leo legde chris op bed, waar ie later stierf (leo was er niet de hele tijd bij, want hij moest wyatt redden, maar paige was er wel bij). De politie kwam trouwens chris nog arresteren, maar dat lieten ze maar zitten, want hij had z'n straf al gehad. toen ging ie dood en verdween ie. tot dusver chris.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had ook min of meer verwacht dat er niet twee Chris'en in dezelfde tijd konden zijn, dus misschien moest hij sowieso wel weg of dood. |
![]() |
|
idd dat kan ook niet, want dan groeit baby chris op met zichzelf als grote broer...
![]() das een beetje vaag natuurlijk. dus hij moest wel weg. terug naar de toekomst kon niet, want die was gigantisch veranderd. ben trouwens benieuwd of leo nou idd stopt als elder...
||
Citaat:
![]() thnx!! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kantinedorp #2 Verwijderd | 500 | 05-05-2004 16:16 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #2 AlopiA | 500 | 11-04-2004 19:10 | |
Films, TV & Radio |
Beste Serie CoRnFlAkEs | 32 | 28-04-2002 13:31 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed Verwijderd | 58 | 13-04-2002 10:40 | |
Films, TV & Radio |
Favo programma....? rickert | 31 | 16-02-2002 19:37 | |
Films, TV & Radio |
Voor Charmed-verslaafden (of bijna-) Verwijderd | 3 | 09-01-2002 18:56 |