![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
voor fleur had ik iets meer een bruinere tint verwacht en echt een soort van zilvergrijs haar. maar ik heb wel vaker gehad dat ik een beeld van een persoon in mn hoofd had die totaal anders was dan de personages in de film |
![]() |
|
http://www.novinite.com/media/images/2004-02/31460.jpg
viktor kruml, gespeeld door een of andere Bozhinov |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ok ff over de film dus en niet alleen Snape (al is tie errug cool).
Ik vond het juist wel ok dat ze best veel hebben weggelaten en niet tot in de details hebben verfilmd, anders zou je echt zoooo lang moeten zitten. Wel vond ik het jammer dat er nergens naar voren kwam wie de vier waren die de Marauders Map hebben gemaakt, best belangrijk lijkt me. En dat Moony, Wormtail en co ook die boom (hoe heet die ook weer) daar gezet hebben. Ik vond dit echt de beste van de drie films (deel 1 valt zelfs een beetje in het niet hierbij vind ik). Dumbledor vond ik slecht trouwens. Ron en Snape zijn echt geweldig. Oo en Emma Thompson doet het ook erg goed!! O hehe wel jammer dat er licht door de ramen komt midden in de nacht als Harry gesnapt wordt door Snape (Potter! *ooeeh*) en dan zeg maar in dat lokaal van Lupin. En ik wil met net zo'n accent als Alan Rickman kunnen praten ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Trouwens, Fransisca had op White Flag nog 3 premièrefoto's van Alan gepost die we beiden nog niet eerder hadden gezien. Hier zijn ze (ik vind de eerste foto 't schattigst). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Okee, jullie weten dat ik Buffy/Giles 'ship en Snape/Hermione. Over het algemeen worden deze 'ships als onconventioneel gezien, en ik vroeg me af welke onconventionele 'ships jullie 'shippen. 't Hoeft niet persé gerelateerd te zijn aan "Harry Potter", ik ben gewoon nieuwsgierig.
![]() Mijn andere onconventionele 'ships zijn: Captain Barbossa/Elizabeth Swann (van "Pirates of the Caribbean") Bethany/Metatron (van "Dogma") Thomas Andrews/Rose DeWitt Bukater (van "Titanic") Buffy/Snape Giles/Hermione De laatste tijd begin ik ook steeds meer het idee van Snape/C.C. Babcock (die komt uit "The Nanny") leuk te vinden.... beiden zijn niet op hun mondje gevallen en haten kinderen en hebben nog zoveel meer met elkaar gemeen. ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() die boom is daar geplant door de school, omdat perkamentus lupin op school heeft teogelaten, wetend dat hij zich 1 keer in de maand bij volle maan ergens moest verstoppen. daarom is het krijsende krot gebouwd, en daarom is de beukwilg voor de ingang van de geheime gang geplant, zodat niemand bij lupin kon komen als hij in een weerwolf veranderde.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik had thelma and louise gisteren opgenomen en word nu rijkelijk beloond ![]() ja sorry had the january man al gezien.. en kevin kline mèt snor vind ik niet zo en alan komt er niet zo veel in voor. De film is ook niet zo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Maar goed, ik heb Alan's film "Close My Eyes" nog niet zo lang geleden uit de UK besteld (de DVD dus, die is op 14 juni dit jaar uitgekomen) en net voor het eerst gezien. Het is erg jammer dat er totaal geen ondertiteling op de DVD stond, dus het was moeilijk voor mij om de film te volgen, maar ik heb in ieder geval een goed idee gekregen van hoe het ongeveer in elkaar moet hebben gezeten. Ik kan de film (die uit 1991 stamt) aan iedereen aanraden; het is een controversiële film - het heeft als onderwerp incest. Het gaat over Richard en Natalie Gillespie (gespeeld door Clive Owen en Saskia Reeves), een broer en zus die vervreemd zijn van elkaar na de scheiding van hun ouders. Richard gaat bij zijn vader wonen en Natalie bij haar moeder (of andersom - dat weet ik niet zeker). Jaren later ontmoeten ze elkaar weer en worden ze op elkaar verliefd. Richard is dan een succesvolle architect en Natalie is dan inmiddels getrouwd met Sinclair Bryant (gespeeld door Alan Rickman), een rijke man. Naarmate hun affaire vordert, krijgt Sinclair steeds meer vermoedens dat zijn vrouw vreemdgaat, maar met wié had hij nooit kunnen bevroeden.... Maar goed, dit personage van Alan doet me denken aan kolonel Brandon; Sinclair is bij lange na niet zo'n depressief typje als de kolonel, maar net als Brandon is hij degene die in het begin aan het kortste eind trekt wat betreft de liefde. Ik vond Natalie een bitch en vond dat zo'n leuke en aardige man als Sinclair dat allemaal niet verdiende (zij behandelde hem ook als oud vuil en negeerde hem vooral), maar ja. De film is in ieder geval een van de betere films van Alan Rickman; je kunt het rekenen tot de categorie waartoe "Sense & Sensibility", "Michael Collins" en "The Winter Guest" behoren. Een aanrader voor iedere Alan fan, al is het maar om de sex scène tussen Sinclair en Natalie (hij onder en zij boven). ![]() ![]() ![]() Op de DVD zit trouwens een coole special feature - een 13 minuten (!) lang durend interview met Alan, en wow, da's me toch eye candy, zeg! ![]() ![]() ![]() Maar ja. ![]() ![]() Nou, veel kijkplezier, zou ik zeggen. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Kun je een bron noemen? ![]()
|
the green flame torch stond op mugglenet.com niet meer onder de mogelijke titles als ik me niet vergis.
er stond als officiele title harry potter and the halfblood price idd http://www.jkrowling.com/textonly/news_view.cfm?id=77 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
er zijn heel weinig mannen, die ik ècht mooi vind met een snor. Stoppelbaardjes ofzo vind ik dan wel vaak leuk ![]() en zeker bij alan vind ik een snor niet leuk staan ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ff zoeken hoor ![]() A=3rd row, 2nd brick B=5th row, 2nd brick C=7th row, 4th brick D=19th row, 4th brick E=22nd row, 3rd brick The code is C,D,B,E,A tadaaa! daarna kom je in een ruimte waar je op de ventilator moet klikken en de rest zie je zelf wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() ![]() Ik zal eens een lijstje geven van mijn favo personages of favo 'ships, eens kijken hoeveel we precies met elkaar gemeen hebben. ![]() Jason Seaver ("Growing Pains") Niles & C.C. ("The Nanny") Buffy, Giles & Faith ("Buffy, The Vampire Slayer") Severus Snape, Hermione Granger & Minerva McGonagall ("Harry Potter") Jack Bristow ("Alias") Jake Manning ("Once & Again") Darlene ("Roseanne") Thomas Andrews & Rose DeWitt Bukater ("Titanic") John Doggett ("The X-Files") Liz Parker, Max Evans & Michael Guerin ("Roswell") Sally Solomon ("3rd Rock From The Sun") Lucy Knight, Susan ("ER") Bobby Donnell, Lucy Hatcher & Ellenor Frutt ("The Practice") Mason ("Dead Like Me") Jack Mannion ("The District") Jack Gallo ("Just Shoot Me") Tuesday ("That '80s Show") Kevin ("The Wonder Years") Kapitein Kathryn Janeway ("Star Trek: Voyager") Kolonel Christopher Brandon ("Sense & Sensibility") Metatron & Bethany ("Dogma") Kapitein Hector Barbossa ("Pirates of the Caribbean") Jack Frost ("A Touch Of Frost") Tom Barnaby ("Midsomer Murders") Peter Boyd ("Waking The Dead") Zorro / Diego de la Vega ("The New Adventures of Zorro") Dat is het dan wel zo'n beetje, denk ik. Ik zal er wel een paar vergeten zijn ofzo. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb inmiddels "The January Man" gezien, en ik vond dat best een leuke film (in ieder geval leuker dan "Close My Eyes" - ik had zin in iets vrolijkers). Mary Elizabeth Mastrantonio vond ik in deze film veel leuker en beter dan in "Robin Hood: Prince Of Thieves." Alan's personage in deze film, Ed, was wel okee maar niet van je het. Hij zag er wel goed uit, maar then again: Alan ziet er altijd goed uit. ![]() ![]() ![]() ![]() Hier is de betreffende screencap: ![]() Ik heb ook nog eens een keer "Michael Collins" bekeken, maar deze keer voor het eerst op DVD. Ik word nooit moe van die film, hij blijft boeien! IJzersterk acteerwerk van met name Liam Neeson (ook een van mijn favoriete acteurs), echt een mooie film. Ik heb ook een paar screencaps van Alan als Eamon de Valera (bijnaam: Dev) gemaakt, en die zijn hieronder te zien. Dit topic heeft namelijk wat eye candy nodig. ![]() ![]() ![]() *gelukzalige zucht* ![]() @ Cassiopeia: Is je DVD-speler inmiddels gerepareerd en heb je je DVD's kunnen bekijken? ![]() ![]() Ik luister op dit moment trouwens naar "Breaking The Habit" van Linkin Park, ik vind dat liedje best wel bij Snape en zijn donkere Death Eater verleden passen (zeker de clip van dat liedje). ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Deel 3 is hier uiteraard al uitvoerig besproken maar ik heb 'm donderdag pas gezien dus begin ik nu nog ff
![]() Opzich vond ik 't een heel leuke film, maar in vergelijking met het boek viel-ie me best tegen.. Vliegende dementors, een dikke Peter Pippeling en de 'Grim' en weerwolf waren ook weer niet echt heel erg eng... Vind ik dan. Ook vind ik dat er wel heel erg veel veranderd is aan boek. Bv de zwerkbalcup + wedstrijden en de Vuurflits. Alles gaat idd zo snel!! Maar de uitgebreide versie komt later, ik ga zo alweer ( ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vond het ook wel jammer dat er niet echt veel ruimte was voor speculaties (over Lupin bijv, dat hij er soms heel moe uitziet ofzo, of over Scabbers, niemand wist dat hij een vinger miste als ze het boek niet hadden gelezen) dus als de clue er eenmaal is aan het eind, is heb je niet zoiets van "OHJA! Dáárom...." Maargoed, er gebeurenw el veel dingen in het boek en je moet als regisseur natuurlijk wel keuzes maken over welke gebeurtenissen erin komen enzo. Maar ik vond de film wel geslaagd, ondanks die minpunten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja ben op het moment erg lui, doe helemaal niks meer. Maar ik ga in de vakantie even goed de schade inhalen, heerlijk twee weken alleen. Dus dan kan ik in alle rust alle dvd's kijken *aaah nog 1 weekje wachten*. Trouwens, leuke pics weer. Vrolijkt de boel weer wat op ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoewel Cordano en Lupin/Snape mijn favoriete ships blijven ![]() En eerlijk gezegd zie ik Metatron/Bartleby (hoe schrijf je dat? ![]() ![]() ![]()
|
Nog meer commentaar
![]() Ik mis Wood! Z'n laatste jaar en hij mag niet eens de Zwerkbalcup winnen, arme jongen... En de nieuwe Dumbledore is gewoon... ![]() Wat ik trouwes wel erg leuk vond was French (die was het toch?) als The Fat Lady, dat was wel heel grappig ![]() Maar in de film mis ik gewoon te veel uit het boek. Bv ook nog dat Black Ron bijna vermoord zeg maar en gewoon een groot deel van het verhaal. Als je het boek niet hebt gelezen snap je denk ik echt niet wie nou eigenlijk de makers van de Kaart zijn enzovoort. Het was denk ik toch beter geweest als de film net een half uurtje langer zou duren en als alles dan wel een beetje duidelijk uitgelegd zou worden... Maar maybe is er van HP nou ook opeens een EE, net als bij LotR ![]()
|
oke, ik heb gisteren voor de 2e maal de film gezien, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nog steeds een aantal stukken nog helemaal niet snap
![]() Misschien moet ik dan toch die gekke boeken eens lezen, want die 3e film word je ook niet bizar veel wijzer van, hoe vaak je hem ook bekijkt
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |