Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2004, 19:01
Verwijderd
ik doe niet zoveel aan emoties, sorry dat ik gewoon een ongevoelige klootzak ben.

overigens gebruik ik het zelf bijna nooit, tenzij ik een situatie als kleine teen vs. bureau heb.

btw, mijn reacties houden je wel bezig hè?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2004, 19:02
jet
jet is offline
Citaat:
Havock schreef op 17-06-2004 @ 20:01 :
ik doe niet zoveel aan emoties, sorry dat ik gewoon een ongevoelige klootzak ben.

overigens gebruik ik het zelf bijna nooit, tenzij ik een situatie als kleine teen vs. bureau heb.

btw, mijn reacties houden je wel bezig hè?
tsja, ik snap neit dat sommige mensen emotioneel zo slecht ontwikkeld zijn dat ze de pijn van andere niet kunnen begrijpen
Oud 17-06-2004, 19:06
Verwijderd
och, eerlijk gezegdvind ik ook dat dit zo'n woord is dat alleen gebruikt moet worden als de situatie het waard is, zoals die teen, dat is eeeeeevillll.

verder moet je niet midden op het station "kankerzooi, heb ik die kankertrein godverdomme alweer gemist!" gaan roepen, dat valt onder de noemer "asociaal".

maar het is iedereens recht om bij de zeer pijnlijke, ongelukkige dingen, de luchtmoleculen om hem heen te vervloeken en te verwensen wat hij/zij wil
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:08
jet
jet is offline
Citaat:
Havock schreef op 17-06-2004 @ 20:06 :
och, eerlijk gezegdvind ik ook dat dit zo'n woord is dat alleen gebruikt moet worden als de situatie het waard is, zoals die teen, dat is eeeeeevillll.

verder moet je niet midden op het station "kankerzooi, heb ik die kankertrein godverdomme alweer gemist!" gaan roepen, dat valt onder de noemer "asociaal".

maar het is iedereens recht om bij de zeer pijnlijke, ongelukkige dingen, de luchtmoleculen om hem heen te vervloeken en te verwensen wat hij/zij wil
dat is misschien wel zo, maar het is niemands recht te bepalen of andere daar zich gekwetst over mogen voelen
Oud 17-06-2004, 19:36
Verwijderd
you got a point, maar is het gezond te noemen om je door alles aangesproken te voelen?
er bestaat ook zoiets als negeren
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:37
Verwijderd
Ik hoorde vanochtend een brugklasser schelden met 'godverdomme, kankergezwel!'. Het stond vrij dom, maar ik vond het toch wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:39
Verwijderd
dat roepen ze regelmatig vanonder mijn kisten.

ze worden steeds kleiner...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:40
Verwijderd
En jij wordt steeds groter?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:42
Verwijderd
nah, ik ben maar 1,75 meter.
dus kna je nagaan hoe klein ze nu zijn
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:44
Verwijderd
Alles is relatief. ^_^

Ik ben maar 1,71 meter lang. Ik wil ook kisten.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:44
jet
jet is offline
Citaat:
Havock schreef op 17-06-2004 @ 20:36 :
you got a point, maar is het gezond te noemen om je door alles aangesproken te voelen?
er bestaat ook zoiets als negeren
tsja, maar als iets zo ernstig is, en het je zo aangrijpt, kan je zo moelijk negeren

my point is: er zullen altijd mensen gekwetst worden als je zoiets zegt. en waarom zou je mensen met zoiets willen kwetsen
Oud 17-06-2004, 19:45
Verwijderd
omdat je er op sommige momenten niet aan denkt en gewoon ff je hart moet luchten.

/biecht op dat hij wel flink zat te stoken in dit topic
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 19:47
jet
jet is offline
tsja is misschien zo. alleen ik denk er dus wel bij na. ik heb het gewoon nooit in mijn systeem gekregen dat soort dingen te zeggen.
Oud 17-06-2004, 19:56
Verwijderd
ik wel.

and everytime i do it, god bitchslaps another kitten.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 23:21
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 17-06-2004 @ 20:47 :
tsja is misschien zo. alleen ik denk er dus wel bij na. ik heb het gewoon nooit in mijn systeem gekregen dat soort dingen te zeggen.
Mja ik vraag me af hoeveel mensen (die een familielid hebben verloren aan kanker), werkelijk last hebben van iemand die loopt te schelden met kanker.
Ik ken ook aardig wat mensen die iemand er aan hebben verloren, maar die negeren het en kunnen er niet mee zitten en één persoon scheld er zelfs als een gek mee. Er zullen vast mensen zijn, zoals jou vriendin, die zich er erg kut door voelen, maar of het gros zich er ook echt 'aangesproken' door voelt...?
En heus, ik probeer het woord te mijden, maar af en toe zeg ik het, voor ik er erg in heb.
En helemaal hypocriet die mensen die eerst liepen te schelden met kanker, familielid overlijd en opeens is het echt not done.

euh ik heb redelijk wat gezopen....dus misschien klopt het niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 13:02
Reppi und Vandy
Reppi und Vandy is offline
jah
Oud 19-06-2004, 13:20
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Reppi und Vandy schreef op 19-06-2004 @ 14:02 :
jah
Offtopic: dat laatste deel van jouw sig. Hoort dat bij: "Ik ben een meisjeh"?

Ontopic: Ik ben ook een familielid kwijtgeraakt aan kanker, maar ik kan mij er echt niet druk om maken als iemand dat woord gebruikt.
Oud 19-06-2004, 15:35
Breg
Breg is offline
Citaat:
Oma schreef op 18-06-2004 @ 00:21 :
Mja ik vraag me af hoeveel mensen (die een familielid hebben verloren aan kanker), werkelijk last hebben van iemand die loopt te schelden met kanker.
1 vriendin heeft haar moeder verloren, toen dat pas gebeurt was en ze hoorde iemand met kanker schelden was ze steeds bijna in tranen. Zo erg is het niet meer, maar ze heeft er wel last van

Ik heb een oom verloren aan kanker en mijn moeder heeft het ook gehad en ik stoor me er zeker aan als mensen er mee schelden.

Andere 2 (ex-)klasgenoten weet ik niet hoe ze zich er bij voelen.
Oud 19-06-2004, 18:39
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Moet iedereen zelf weten als je in je eentje ben, maar als je gezelschap heb dan moet je dan niet doen, sommigen mensen zijn daar gevoelig voor en die vinden dat niet leuk.
Oud 20-06-2004, 14:55
Verwijderd
NEE, als mensen met dat woord gaan schelden wok egt heeel kwaad ma dat komt ook omdat me buurvrouw al voor de 2e keer kanker heeft duss
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 15:03
Verwijderd
ik kan ongelofelijk boos worden op mensen die daar mee schelden.... maar ik laat het maar niet meer merken want die ongevoelige kutmensen luisteren daar niet naar....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten