Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
my point is: er zullen altijd mensen gekwetst worden als je zoiets zegt. en waarom zou je mensen met zoiets willen kwetsen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken ook aardig wat mensen die iemand er aan hebben verloren, maar die negeren het en kunnen er niet mee zitten en één persoon scheld er zelfs als een gek mee. Er zullen vast mensen zijn, zoals jou vriendin, die zich er erg kut door voelen, maar of het gros zich er ook echt 'aangesproken' door voelt...? En heus, ik probeer het woord te mijden, maar af en toe zeg ik het, voor ik er erg in heb. En helemaal hypocriet die mensen die eerst liepen te schelden met kanker, familielid overlijd en opeens is het echt not done. ![]() euh ik heb redelijk wat gezopen....dus misschien klopt het niet helemaal |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Ik ben ook een familielid kwijtgeraakt aan kanker, maar ik kan mij er echt niet druk om maken als iemand dat woord gebruikt.
||
Citaat:
Ik heb een oom verloren aan kanker en mijn moeder heeft het ook gehad en ik stoor me er zeker aan als mensen er mee schelden. Andere 2 (ex-)klasgenoten weet ik niet hoe ze zich er bij voelen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
'Kanker' KaatW | 1 | 29-08-2013 15:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Help andere jongeren bij het omgaan met kanker! DeEik | 10 | 14-06-2013 20:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezocht:Mensen Die Kanker Hebben(Gehad)of mensen kennen met kanker! *Finding*Niki* | 13 | 17-02-2004 01:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nationale kanker test G.T.C. | 25 | 11-03-2003 15:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie heeft ervaring met kanker (of kent mensen die het hebben? ping | 8 | 30-11-2002 10:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Kanker Vlooienband | 5 | 01-11-2002 11:14 |