Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2004, 04:50
McChick__
McChick__ is offline
Sinds dat everwood was gestopt vond ik het inneens niet meer boeiend meer nu het weer is begonnen..
Advertentie
Oud 10-08-2004, 16:58
BrightEyes
BrightEyes is offline
Citaat:
McChick__ schreef op 06-08-2004 @ 05:50 :
Sinds dat everwood was gestopt vond ik het inneens niet meer boeiend meer nu het weer is begonnen..
Ik nog wel
Oud 10-08-2004, 17:28
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Vanavond weer!
Oud 10-08-2004, 19:01
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
browneyedgirl schreef op 10-08-2004 @ 18:28 :
Vanavond weer!
Nog maar een half uur en dan beginnen mijn heerlijke 2 uurtjes voor de tv hangen
Oud 10-08-2004, 19:48
BrightEyes
BrightEyes is offline
Mijn uurtje begint pas om 21.30
Oud 10-08-2004, 21:31
Briseïs
Briseïs is offline
hmmm vond amy wel een beetje overdreven hoor.. maargoed ik ook t idee dat ephram t meer deed 'omdat t amy was' dan dat ie t echt wilde.. ofzo
Oud 10-08-2004, 21:47
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Wow... erg mooie aflevering; weer lekker groot deel Ephram-Amy en daar houd ik wel van! Ook leuk dat Nina weer wat meer naar voren begint te komen.
Ik geloof dat dit een 'ouderwetse' Everwoodaflevering was. Jammer dat Delia niet aan bod kwam, maar we kunnen natuurlijk niet alles tegelijk he
Oud 11-08-2004, 11:24
MonaLoes
MonaLoes is offline
Kan iemand voor mij een kleine samenvatting van de aflevering van gisteren posten, ik heb het gemist
Oud 11-08-2004, 12:07
Mr.Blonde
Mr.Blonde is offline
ok ik zal het even kopieren van everwood.nl:

Wanneer Amy, Ephram vergezeld naar zijn Julliard auditie in Boulder, leid een romantisch moment er toe dat ze hem bekent dat ze gevoelens voor hem heeft ontwikkeld. Ondertussen probeert Andy zijn mentor Dr. Douglas ervan te overtuigen dat hij een nog riskantere hersenoperatie nodig heeft dan eerst gedacht en dat Andy degene is die de operatie zou moeten uitvoeren; Dr. Abbott riskeert zijn praktijk te verliezen wanneer blijkt dat geen enkel bedrijf hem wil verzekeren en Bright besluit niet naar zijn diploma uitreiking te gaan, tot grote teleurstelling van zijn familie.

(ik weet eigenlijk niet of dat wel mag )
Oud 11-08-2004, 12:09
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Mr.Blonde schreef op 11-08-2004 @ 13:07 :
ok ik zal het even kopieren van everwood.nl:

Wanneer Amy, Ephram vergezeld naar zijn Julliard auditie in Boulder, leid een romantisch moment er toe dat ze hem bekent dat ze gevoelens voor hem heeft ontwikkeld. Ondertussen probeert Andy zijn mentor Dr. Douglas ervan te overtuigen dat hij een nog riskantere hersenoperatie nodig heeft dan eerst gedacht en dat Andy degene is die de operatie zou moeten uitvoeren; Dr. Abbott riskeert zijn praktijk te verliezen wanneer blijkt dat geen enkel bedrijf hem wil verzekeren en Bright besluit niet naar zijn diploma uitreiking te gaan, tot grote teleurstelling van zijn familie.

(ik weet eigenlijk niet of dat wel mag )
Maargoed, Amy vind het kut dat Ephram het 'uitgelokt' heeft, dus belsuiten ze niks te doen. Andy doet de toch de operatie, en die gaat goed. Dr. Abbot kan bergens een verzekering en moet zijn praktijk dus sluiten en Bright gaat wel naar zijn diploma uitreiking.
Oud 11-08-2004, 14:57
Verwijderd
Wat deed Nina nou ineens zoveel bij de Browns in huis? Het leek wel alsof ze de rol van Madison heeft overgenomen. En haar zoontje was steeds nergens te zien..

Harold's opmerkingen over de moeder van Rose waren leuk Toch zielig voor hem, dat hele verzekeringsgedoe

En zo krijgen Amy en Ephram echt nooit wat..
Oud 11-08-2004, 15:03
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 11-08-2004 @ 15:57 :
En zo krijgen Amy en Ephram echt nooit wat..
Best rot ook dat ze dat zelf doorhebben...
Oud 11-08-2004, 15:53
Mr.Blonde
Mr.Blonde is offline
misschien hebben ze het wel door maar willen ze het niet zien, en tja sommige mensen zijn clueless
Oud 11-08-2004, 18:12
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Mr.Blonde schreef op 11-08-2004 @ 16:53 :
misschien hebben ze het wel door maar willen ze het niet zien, en tja sommige mensen zijn clueless
In dit geval wil Amy het maar al te graag zien -helaas - want doordat het nooit gelegen komt, wil ze nu ook maar niks met Ephram.
Oud 11-08-2004, 19:12
Lilything
Lilything is offline
deze spoiler moet je absoluut NIET lezen als je het niet wil weten hoe t gaat

Spoiler

en Ephram wilde Amy wel, maar was er niet helemaal klaar voor, maar wil haar wel graag als zijn vriendin..........ik vond dat Amy de boel opblies maja idd ze waren niet klaar voor elkaar. Nu ephram niet
Oud 11-08-2004, 19:15
niña
niña is offline
O Amy maakt er zo'n gedoe van. Ja klote dat ie het wist, maar zie je nu ook echt een jongen vragen: ik hoorde dat je me leuk vond, is dat waar?
Oud 11-08-2004, 20:04
Hyphen
Hyphen is offline
het was idd weer een ouderwetse everwood aflevering..: amy die zeikt en zich onwijs aanstelt.
dat moest ff gemeld worden.
Oud 12-08-2004, 10:19
scala
scala is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 11-08-2004 @ 16:03 :
Best rot ook dat ze dat zelf doorhebben...
ja idd het was echt zo'n vervelend gesprek, wat liep voor geen meter brr.. maar stom ja, want zo wordt het nooit wat!

Heel koel dat Ephram is aangenomen op die school (je zag Amy wel beteuterd kijken!) Wel goed voor 'm dat ie even weg is denk ik..

Hoewel we daar natuurlijk niks van zien, want net als vorig jaar zie je niks van de zomer maar pas met het nieuwe schooljaar (alsof er in de zomer opeens geen drama meer zou zijn)

Grappig eigelijk dat zowel Bright als dr. Abbot in dezelfde situatie zitten; niet te weten wat te doen (hoewel het wel weer een hoop nieuwe mogelijkheden schept voor 't volgende seizoen denk ik)
Oud 12-08-2004, 11:31
BCR
BCR is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 11-08-2004 @ 21:04 :
het was idd weer een ouderwetse everwood aflevering..: amy die zeikt en zich onwijs aanstelt.
dat moest ff gemeld worden.

Ik vond t wel goed van Ephram dat ie zei van 'You played me and now I played you.' Arm ventje.

Ik hoop nog steeds dat Tommy en Madison terugkomen

Oh, en dat Harold die mensen ging betalen om in zn wachtkamer te zitten
Oud 12-08-2004, 13:16
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 12-08-2004 @ 12:31 :
Ik vond t wel goed van Ephram dat ie zei van 'You played me and now I played you.'
Gelijk had'ie
Ik vond trouwens dattie een briljant plan had om uit Amy zelf te krijgen wat ze nu van 'm vindt! Helaas liep het daarna een beetje fout, maar toch...
Oud 12-08-2004, 19:45
Jordi
Jordi is offline
Ik snap Amy niet. Ze wil iets met Ephram en hij ook met haar, dus het lijkt me dat ze daar gewoon blij mee kan zijn en dat dat wel even iets belangrijker is dat hij het al wist.

Kan Harlod trouwens niet gewoon een nieuwe praktijk beginnen? Die bedrijven willen hem niet verzekeren omdat zijn huidige praktijk kan worden aangeklaagd, maar als hij nou een nieuwe begint... Wel slecht trouwens dat hij tegen zijn gezin had gelogen, maar ik kan het me ook wel voorstellen met die oma erbij. Ik vond het ook wel grappig toen Bright aan zijn vader vroeg of hij ging meehelpen haar te vermoorden of zoiets.
Oud 17-08-2004, 14:47
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik up deze maar even, want het topic was zelfs naar de volgende bladzijde verdwenen.

Citaat:
Jordi schreef op 12-08-2004 @ 20:45 :
Kan Harlod trouwens niet gewoon een nieuwe praktijk beginnen? Die bedrijven willen hem niet verzekeren omdat zijn huidige praktijk kan worden aangeklaagd, maar als hij nou een nieuwe begint...
Ik weet niet in hoeverre die verzekeringsmaatschappijen hém persoonlijk nu niet meer willen verzekeren of dat het inderdaad alleen om die ene praktijk ging. In dat laatste geval zou hij eventueel bsst een nieuwe praktijk kunnen openen -of eventueel met Andy samen gaan werken -, maar het probleem dat daar bij komt kijken is dat de gevoelswaarde van zijn huidige praktijk erg groot is omdat die praktijk nog van z'n vader is geweest. Dat wil hij waarschijnlijk niet zomaar opgeven.

Zin in vanavond
Oud 17-08-2004, 14:59
zus en zo
zus en zo is offline
vanavond laatste aflevering
Oud 17-08-2004, 16:35
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 17-08-2004 @ 15:59 :
vanavond laatste aflevering
waaaah, kan me de dinsdagavond niet meer everwood-loos voorstellen ...Hoe moet dat nou volgende week...
Oud 17-08-2004, 16:44
jet
jet is offline
waarom vermeld de veronica gids alles wat er gaat gebeuren?
Oud 17-08-2004, 17:31
Hyphen
Hyphen is offline
Ja.. de Veronica gids is één brok verleiding wat programma omschrijvingen betreft..
Oud 17-08-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 17-08-2004 @ 17:44 :
waarom vermeld de veronica gids alles wat er gaat gebeuren?
alleen wat er vanavond gebeurd? Want dat staat in zo'n beetje elke gids altijd..
Oud 17-08-2004, 17:56
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 17-08-2004 @ 18:32 :
alleen wat er vanavond gebeurd? Want dat staat in zo'n beetje elke gids altijd..
In de mikrogids staat volgens mij wat er vorige week gebeurde (dat Ephram erg blij is dat hij naar Julliard´s mag)
Oud 17-08-2004, 18:05
Pla
Pla is offline
Citaat:
browneyedgirl schreef op 17-08-2004 @ 17:35 :
waaaah, kan me de dinsdagavond niet meer everwood-loos voorstellen ...Hoe moet dat nou volgende week...
Volgende week Sex & the City, ook leuk
Oud 17-08-2004, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Pla schreef op 17-08-2004 @ 19:05 :
Volgende week Sex & the City, ook leuk
komt dat nou wel zeker volgende week? Gilmore Girls stond ook bij volgende week dinsdag in de gids, maar dat komt ook niet..

ooh, het zal wel eerst the oc zijn, en dan sex and the city..
Oud 17-08-2004, 18:09
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 17-08-2004 @ 18:56 :
In de mikrogids staat volgens mij wat er vorige week gebeurde (dat Ephram erg blij is dat hij naar Julliard´s mag)
jaa, dat vond ik ook vreemd.. misschien is hij er nu nog steeds heel blij over, omdat het er vorige week maar eventjes over ging ofzo..
Oud 17-08-2004, 18:10
Hyphen
Hyphen is offline
jaa! sex and the city vanaf t begin
ga ik wel ff volgen, heb ik volgens mij nog niet gezien..
maar *treur* voor everwood..
Oud 17-08-2004, 18:51
jet
jet is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 17-08-2004 @ 18:32 :
volgensmji had ik het in onze eigen gids niet gezien? VPRO?

kan ik ook mis hebben hoor
Oud 17-08-2004, 18:58
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 17-08-2004 @ 19:09 :
jaa, dat vond ik ook vreemd.. misschien is hij er nu nog steeds heel blij over, omdat het er vorige week maar eventjes over ging ofzo..
Idd, maar dat verklapt dus in ieder geval niets nieuws.

Ik vind het niet echt heel erg dat Everwood eindigt, Gilmore Girls vind ik leuker. Sex and the city heb ik eigenlijk nog nooit gezien, maar dat ga ik dan wel even volgen tot Gilmore Girls weer komt.
Oud 17-08-2004, 20:44
Pla
Pla is offline
Neeeeee Madison zwanger??
Damn komt zij weer roet in het eten gooien, het was net zo'n leuke aflevering!
Oud 17-08-2004, 20:44
Verwijderd
Harold met zn bagleshop Geweldig

Goed van Ephram dat ie niet voor Amy in Everwood blijft Nu hopen dat hij niet van mening verandert in de rest van de aflevering..

En Madison! Toen ze binnenkwam, dacht ik: ze is vast zwanger.. en ik had nog gelijk ook Nja, nog niet helemaal, maar het zit in de buurt
Maar om dan naar de vader van je ex-vriendje te gaan voor hulp.. ik zou denk ik een andere dokter zoeken dan.. Stel je voor dat ze echt zwanger is, en het kindje houdt.. maar dat zal vast wel pas in het volgend seizoen bekend worden..
Oud 17-08-2004, 21:12
Verwijderd
Harold is wel snel met zn bagels.. het ene moment heeft ie het idee, en meteen daarna een winkel vol bagels en zelfs een uithangbord.. En 1400 bagels over

Mooi gesprek tussen Harold en Andy En ze gaan dus echt samenwerken! Tenminste, ik denk dat Harold wel ja zegt..

Amy en Ephram! Benieuwd hoe het verder gaat

En dat Ephram niet mag weten van Madisons zwangerschap.. ik snap wel dat Andy hem wil beschermen, maar niks vertellen is ook weer zoiets.. en als Madison het kindje houdt, kan het toch niet verborgen blijven? Als het over 9 maanden geboren wordt, en Ephram ziet Madison met baby, moet ze dan liegen ofzo?

Nou, er is wel weer genoeg om volgend seizoen op door te gaan..
Oud 17-08-2004, 21:24
Verwijderd
Ik vond het al raar dat Amy er niet was om Ephram uit te zwaaien, zit ze ineens in het vliegtuig!! <3

Delia en Bright

dat was everwood voorlopig
Oud 17-08-2004, 21:26
D-sire
D-sire is offline
Weet iemand wanneer het nieuwe seizoen van Everwood dan weer begint?
Oud 17-08-2004, 21:29
BCR
BCR is offline
Aaawh, alles kwam een beetje op zn pootjes terecht. Harold gaat bij Andy werken, Ephram en Amy krijgen elkaar én Ephram kiest voor NY.. is Madison zwanger En more shocking: Ephram mag van niets weten Belachelijk.

Ephram keek echt lief op t eind.

De Bagelshop was cool, alleen jammer dat ik t al in de gids gelezen had ja
Oud 17-08-2004, 21:42
the tourist
the tourist is offline
Kut, ik was turnen aan het kijken en van plan Everwood op te nemen, maar dat ben ik dus vergeten
Kazaa maar weer downloaden dan.
Oud 17-08-2004, 21:46
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 17-08-2004 @ 22:12 :
En dat Ephram niet mag weten van Madisons zwangerschap.. ik snap wel dat Andy hem wil beschermen, maar niks vertellen is ook weer zoiets.. en als Madison het kindje houdt, kan het toch niet verborgen blijven? Als het over 9 maanden geboren wordt, en Ephram ziet Madison met baby, moet ze dan liegen ofzo?
Daarom zei hij dus volgens mij ook dat ze weg moet gaan. Als ze heel ergens anders is, merkt Ephram het niet als ze een kindje krijgt. Ik snap het wel een beetje van Andy dat hij niet wil dat dit Ephram overkomt, maar ik vind dit echt fout. Natuurlijk is het erg lullig voor Ephram, zeker gezien wat hij al mee heeft gemaakt, maar dat is het ook voor Madison en dan moet ze het nu dus helemaal alleen gaan doen. Bovendien vind ik dat Ephram inderdaad het recht heeft om het te weten. Ik denk ook dat Ephram ontzettend boos wordt op Andy als hij er ooit achter komt (en terecht).
En inderdaad vaag dat Madison naar Andy komt hiervoor...
Oud 17-08-2004, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Jordi schreef op 17-08-2004 @ 22:46 :
Daarom zei hij dus volgens mij ook dat ze weg moet gaan. Als ze heel ergens anders is, merkt Ephram het niet als ze een kindje krijgt. Ik snap het wel een beetje van Andy dat hij niet wil dat dit Ephram overkomt, maar ik vind dit echt fout. Natuurlijk is het erg lullig voor Ephram, zeker gezien wat hij al mee heeft gemaakt, maar dat is het ook voor Madison en dan moet ze het nu dus helemaal alleen gaan doen. Bovendien vind ik dat Ephram inderdaad het recht heeft om het te weten. Ik denk ook dat Ephram ontzettend boos wordt op Andy als hij er ooit achter komt (en terecht).
En inderdaad vaag dat Madison naar Andy komt hiervoor...
jaa, dat andy zei dat madison weg moest gaan hoorde ik ook, en ik dacht even dat hij bedoelde dat ze maar heel ergens anders moest gaan wonen. Maar dat kan hij toch niet vragen? Dat ze hier haar studie en familie en vrienden opgeeft, en in haar eentje ergens anders gaat wonen
Oud 17-08-2004, 21:58
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 17-08-2004 @ 22:26 :
Weet iemand wanneer het nieuwe seizoen van Everwood dan weer begint?
volgens de site van Net5 weer in 't voorjaar.
Oud 17-08-2004, 22:17
Verwijderd
Amy is such a hottie
Oud 17-08-2004, 22:41
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 17-08-2004 @ 22:49 :
jaa, dat andy zei dat madison weg moest gaan hoorde ik ook, en ik dacht even dat hij bedoelde dat ze maar heel ergens anders moest gaan wonen. Maar dat kan hij toch niet vragen? Dat ze hier haar studie en familie en vrienden opgeeft, en in haar eentje ergens anders gaat wonen
Ik dacht echt dat hij haar dat vroeg. Wat kon hij anders bedoelen?
Oud 18-08-2004, 09:54
zus en zo
zus en zo is offline
nu moeten we weer heel lang wachten... maar ja...

wat me trouwens opviel, de enige verjaardag die we hebben meegemaakt is die van harold... de rest is in de zomer jarig ofzo?
Oud 18-08-2004, 10:25
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 17-08-2004 @ 21:44 :

Maar om dan naar de vader van je ex-vriendje te gaan voor hulp.. ik zou denk ik een andere dokter zoeken dan..
er is (was eventjes) toch geen andere dokter in Everwood..
Oud 18-08-2004, 10:37
Mara
Mara is offline
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 17-08-2004 @ 23:17 :
Amy is such a hottie
Ik ben een meisje, maar ik ben 't hier niet mee eens, ik vind amy eigenlijk helemaal niet knap.
Oud 18-08-2004, 10:54
BCR
BCR is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 18-08-2004 @ 11:37 :
Ik ben een meisje, maar ik ben 't hier niet mee eens, ik vind amy eigenlijk helemaal niet knap.
Oh, ik wel.

Regels voor berichten