Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tegen de nederlandse student die haar onlangs "bedreigd" zou hebben voor haar neus (de mes-affaire) is geen aanklacht ingediend en tegen een underground rapnummer van een jaar oud wel...dat vind ik wel een vreemde zaak.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() als ik een liedje maak waarin ik jou bedreig, zal jij ook niet de eerste zijn die staat te springen dat het een geweldig nummer is ![]() neem ik aan |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ongeloofelijk trieste lui zijn dat zeg. Stelletje op macht belustte extremisten, die een ander persoon die het niet eens is met de zieke gedachte van moslimextremisten die de hele wereld tot moslim willen bekeren, dood wensen. Iedereen die hier achter staat, staat achter een vorm van extremistische terreur en is niet goed bij zijn/haar (linkse) hoofd. Deze gasten moeten zelf doodgemaakt worden, beste door te vierendelen, of ze zolang te martelen totdat ze jankend doodbloeden en een gruwelijke dood sterfen. Te hard? Vind ik niet, wensen zij anderen ook toe.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En jij staat niet achter extremistische terreur als je pleit voor doden, martelen en vierendelen? Oog om oog, tand om tand? Klinkt mij behoorlijk extremistisch in de oren...
||
Citaat:
||
Citaat:
"ik wou dat Ayaan het loodje zou leggen" en "Ayaan, ik laat je lood proeven" ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() al die moeite voor je gedaan, vet cool ) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
of toch niet, wie neemt milk inc nou serieus ![]() |
![]() |
|
nee, dat is geen censuur, als ze mensen bedreigen, vooral met de dood ("breek je nek" bijv.) dan is dat gewoon strafbaar.
los daarvan is de groep natuurlijk ontiegelijk zielig om met dit soort zeikteksten te komen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ja, ja met hoofdletter J.
||
Citaat:
Zou ik niet meer dan terecht vinden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
precies, de werkelijkheid is dat er mensen naar dat programma kijken die dat niet weten, en dat zulke uitspraken in serieuze bedreigingen/aanvallen resulteren, Mulder hoort dat te weten, en weet ie zelfs dat niet, dan moeten ze hem maar ontslaan wegens hersengebrek. wat is uberhaupt het idee achter een coach de schuld geven van de slechte prestaties van in totaal een man of 20?
||
Citaat:
En uiteraard is Mulder mijn held. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vrijheid van meningsuiting, goddammit. Wanneer leren mensen nou eens dat het hier om de uitoefening van een grondrecht gaat, dat je dan als overheid heel terughoudend moet zijn en dat je niet zomaar links en rechts mensen gaat oppakken omdat ze dingen zeggen die je niet aanstaan.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En wie dat niet doorheeft, heeft 'n gebrek aan humor! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
laten we het eens omdraaien: hordes mensen staan voor de Tv studio te roepen dat ze Mulder komen vermoorden omdat ze vinden dat iemand die zegt dood moet, uiteraard illustreren ze dit door een galg mee te dragen en bivakmutsen op te hebben. tja, het is nog steeds hun mening, hoewel iedereen het er wel over eens zal zijn dat dat niet kan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wilders: "Verbied koran" Donald Duck | 478 | 25-08-2007 20:57 | |
Proces Mohammed B. Levitating Nun | 500 | 26-07-2005 19:11 | |
Ayaan Hirsi Ali staat op de lijst van de 'invloedrijkste personen ter wereld Gornetsnoaker | 93 | 12-04-2005 17:02 | |
Hirsi Ali: Wilders slaapt in gevangeniscel Love & Peace | 14 | 18-02-2005 23:16 | |
Dijkstal: Nederlandse politiek zaait haat LaResistance | 138 | 10-06-2004 18:01 | |
Moslima met dood bedreigt: kritiek op islam word niet geduld!!!!! Optima | 80 | 27-09-2002 16:11 |