Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2004, 21:44
Eend
Eend is offline
Whiejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!
Oud 25-07-2004, 22:15
Nona
Nona is offline
*krak* Auw mijn rug. Ik ga zo maar slapen, ik ben nog steeds zo brak als een tierelier. De spelweek was enorm vet cool. Zaterdag om kwart over zeven in de trein, naar Heereveen. Werd daar opgehaald door iemand van het bestuur, samen naar Appelscha gereden. Daar aangekomen mijn tassen uit de auto gesleept en zodra ik haar zag Angel gedag gezegd. Kennis gemaakt met iedereen, ik dacht dat ik de namen nooit zou leren. Nou wel dus, je bouwt echt een band op in zo'n weekje. En iedereen was zo lief!

En spelletjes met de kids. En mijn kindertjes waren echt enorm schattig. Vier meisjes bij elkaar die enorm lief waren en alles met plezier deden, één meisje dat wat meer alleen stond en met iedereen even goed om ging, ook een schat van een meid (heb nog zo'n scoubiedoe bandje om mijn pols van haar), een paar jongens, echt van die jongetjes. Niet te dichtbij, want dan werden ze verlegen, maar speelden gewoon zelf en lief. Eén ADHD jochie, heel vervelend soms, maar toch mijn favoriete kindje. Het was ook een schat. En dan nog een meisje, zwakzinnig eigenlijk. Maar lief dat ze was... En alles vertellen, tot vervelens toe. De eerste dag heeft ze me vier keer verteld wat ze bij zich had voor lunch.

Totemroof vond ik het coolste spel. In de totem gezeten, de kids waren telkens aan het onderhandelen over wie mocht aanvallen en het liep gewoon lekker.
Alleen die HL, waarvan twee van de drie op woensdagavond dronken werden. Kijk, dat twee man van de gewone leiding te veel gedronken had, dan mis je er twee van de twintig. Dat is geen ramp. Maar twee van de drie hoofdleidingen missen is wel erg. En dan nog die wespensteken in het bos... En die excuses die ze maakten.. Maar ja, ze hebben het die avond weer rechtgezet. Niet helemaal, maar goed genoeg voor mij.

En hele goede vrienden gemaakt. Met R. heb ik enorm goed kunnen praten, ik was erg blij met hem. En hij zei dat hij hetzelfde over mij dacht. Hij heeft ook een enorm lief sms'je gestuurd en een heel coole text in mijn boekje geschreven. Echt een vriendschap die ik wel even vol wil houden, ondanks de afstand. En dat in een weekje. En T. is een schat van een jongen. Geweldig met de kids, leuk voor de leiding en ook heel goed op het toneel. Die wil ik ook weer terug zien.

Mijn eigen bed is leuk, maar ik vind het zo jammer dat ik weer thuis ben (en alleen slapen en douchen)...
Oud 25-07-2004, 22:16
snoopy
snoopy is offline
bel nou
Oud 25-07-2004, 22:28
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 25-07-2004 @ 23:16 :
bel nou
Ja, kom nou Thijs... ze wil naar bed

Ik ga ook maar eens binnekort... morgen om 5:15 opstaan
Oud 25-07-2004, 22:46
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 25-07-2004 @ 23:15 :

En hele goede vrienden gemaakt. Met R. heb ik enorm goed kunnen praten, ik was erg blij met hem. En hij zei dat hij hetzelfde over mij dacht. Hij heeft ook een enorm lief sms'je gestuurd en een heel coole text in mijn boekje geschreven. Echt een vriendschap die ik wel even vol wil houden, ondanks de afstand.
En R. denkt hier hetzelfde over, en meende ook wat hij zei, schreef en smste

Laatst gewijzigd op 25-07-2004 om 22:51.
Oud 25-07-2004, 22:54
Nona
Nona is offline
Citaat:
Honda-Fanatic schreef op 25-07-2004 @ 23:46 :
En R. denkt hier hetzelfde over, en meende ook wat hij zei, schreef en smste
*grinnik* Ben ik blij mee.
Oud 26-07-2004, 00:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ben flieft. Zij ook.
Oud 26-07-2004, 09:40
cyntha
cyntha is offline
Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!! Ik kom net terug uit het ziekenhuis en het is weer eens tegengevallen. Waarom kan het nu niet eens een keertje meezitten? Ben ik nu echt zo'n raar en vreemd kind? Ben uitgebreid onderzocht, er is bloed geprikt en mijn urine wordt onderzocht. Maar hij dacht dat er niks uit zou komen.. Ik wordt gek! Ik wil gewoon een naam voor wat ik heb. Waarom bestaat die nu niet of nog niet. Mja eerst maar even afwachten wat er uit mijn bloed en urine komt. Waarschijnlijk niks, maar goed. Ik ga overmorgen maar even bellen.
Oud 26-07-2004, 09:46
sammiej
sammiej is offline
ik moet mn vriendje een maand missen....
Oud 26-07-2004, 10:08
Verwijderd
@sensual: 't had toch al een naam...? En hoe het verloopt verschilt per persoon... Of twijfelen ze nu toch ook weer aan die diagnose?
Oud 26-07-2004, 10:19
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 25-07-2004 @ 23:15 :
*krak* Auw mijn rug. *verhaal*

Mijn eigen bed is leuk, maar ik vind het zo jammer dat ik weer thuis ben (en alleen slapen en douchen)...
Jaja, dat van die rug sluit ik me al bij aan. Maar vooral enkel eigenlijk. Op vrijdagavond kwam een vriendin van mij haar spullen hier al brengen bij mij thuis, omdat ik nog geen km van de spelweek basis woon, zaterdag spullen overgebracht, terug naar huis gegaan, fietsen opgehaald en ineens waren er zoveel mensen... Heleboel bekenden, ook hele zooi onbekenden. Kruimel kwam naar buiten strompelen met een broodje dus ik dacht: die is nu al moe hihi Even de nieuwelingen een rondleiding door het bos gegeven, was heel erg gezellig, je leert elkaar meteen wat beter kennen, maar krijgt wel meteen gruwelijke spierpijn, je bent toch dik 2 en half uur aan't lopen. Vervolgens trokken Kruimel en mijn broertje elkaars broek aan, dat zag er heel charmant uit (ahum) maar die foto's laat ik nog wel eens zien gna gna.

Ik kreeg samen met een eerste jaars leiding (ik ben zelf 3e jaars) een meidengroepje, de allerjongste ook nog, die had ik nog nooit eerder gehad dus was heel erg benieuwd wat me te wachten stond. Maar het groepje was zooooooo super. Er zat 1 meisje bij die was een beetje erg dommig. Dan leg je iets uit en dan gaat meteen dat vingertje omhoog en vraagt ze precies wat je net verteld hebt. Aan het eind van de week snapte ze zelfs nog steeds niet wat een bosvak was (!!!). Maar was wel lief kind.

Helaas kon ik niet zoveel bij mijn groepje zijn als voorgaande jaren omdat ik veel bij de EHBO aanwezig moest zijn en we hadden lichtelijk (lees: zwaar) last van een wespenplaag. Indicatie: 3 wespennesten in een omtrek van 500 meter. Da's best veel. Zelf ben ik er geloof als een van de weinigen erg genadig vanaf gekomen, had alleen een beet van een rode mier op mijn enkel, verder helemaal niets. Had wel flink last van enkel omdat mijn kisten de hele tijd tegen die beet zaten te drukken.

Woensdag met een clubje de kroeg in gedoken, was heel erg gezellig maar zaten wel wat vergaande consequenties aan vast... Zelf ben ik na 3/4 pilsjes opgehouden, maar de 2 aanwezige Hoofdleiders in de kroeg hebben hun grenzen zwaar overschreden, en 3 normale leiders ook. 1 van de leiders heeft mij de hele nacht wakker gehouden omdat die niet langer dan 5 minuten op bed kon liggen voordat ie weer over z'n nek ging, maar hij liet de deur van de wc ook nog eens openstaan, dus die lucht drong echt de hele slaapzaal binnen, ik werd er zelf misselijk van, heb geen oog dichtgedaan. Dus op donderdagochtend hadden we een groot probleem, 2 van de 3 hoofdleiders waren niet in staat om zich bij de kinderen te vertonen, en 1 van de normale leiders lag dermate in coma dat die niet wakker te krijgen was. De 3e hoofdleidster deed het voor het eerst dus die was ook helemaal in paniek, maar we hebben het opgelost met z'n allen.

Donderdag avond spokentocht die ik met 3 anderen georganiseerd had, die was echt heel erg gaaf. Sommige groepjes kwamen jankend terug, inclusief hun leiders die net zo hard meejankten van angst Dus dat ging uitermate prima. De kinderen bleven met een paar leiders slapen op het AZC waar vanuit de spokentocht begon, de andere leiders gingen terug naar de basis. Toen ik terugkwam op de basis merkte in dat de herinneringsboekjes voor de kinderen nog niet gevouwen waren, dus ben ik daar samen met R. en O. de hele verdere nacht mee bezig geweest, weer niet geslapen dus, alleen het laatste kwartier voordat ik er weer uit moest omdat R. en O. me op bed geschopt hebben.

Vrijdag zo brak als ik weet niet wat, als ik heel eventjes niets te doen had viel ik gewoon om. Dus had ik van een andere leider geleerd hoe ik scoubiedou touwtjes moest knopen, dan kon ik me daar op focussen als ik even niets te doen had. Dat heeft me wel gered. Ik ging heel even op mijn tas liggen en meteen zat mijn hele groepje kinderen aan mij te schudden en te trekken dat ik dat niet moest doen omdat ik dan in slaap zou vallen (ik had met ze afgesproken dat ze me wakker zouden houden ).

Vrijdagavond het afscheidsfeestje met het hele bestuur aanwezig, en door alle voorvallen deze week zijn er meteen een paar gesprekken geweest tussen de hoofdleiding en het bestuur over alles. Ik werd er ook nog bijgeroepen omdat ik natuurlijk weer de enige was die overal met een nuchtere kop bij stond, en een redelijk objectief oordeel kon vormen. Al met al kwam ik er om 2 uur 's nachts pas aan toe om in de leidingboekjes te schrijven en toen ik mijn eigen las, las ik een tekst van T. en toen hield ik mijn emoties even niet meer onder controle (er waren er trouwens meer die een tekst van T. hadden gekregen waardoor ze even diep ontroerd waren, dus ik was niet de enige, zal em hieronder neerzetten). Toch heb ik vrijdagnacht nog 5 uurtjes kunnen slapen, maar toen ik zaterdagochtend opstond was ik pas echt zwaar brak. Ik voelde mijn benen niet meer, mijn knieen waren zwak, kon mijn ogen niet goed openkrijgen, nou ja, je kent het wel als je ooit eens oververmoeid bent geweest.

Zaterdagochtend druk aan't opruimen en inpakken geweest en eind van de ochtend naar huis. 's Avonds hadden R. en ik nog een feestje van een vriend, dus daar moesten we ook nog even naar toe, maar toen ik eenmaal op bed lag was ik ook zo weg en ben pas om half 5 in de middag op zondag weer wakker geworden. Ik ben nog steeds bek-af, mijn spieren doen me overal zeer, maar ik overleef het wel want ondanks alles heb ik toch nog een hele leuke week gehad. Ik kan alleen geen wesp meer zien en geen vet mer horen, we hadden namelijk een leidster die voor ieder woord of zinnetje het woordje: vet plakte, dus daar hebben we nu calorie rijk van gemaakt, iedereen werd er strontziek van dat gevet.

Foto's? www.spelweek.com

Tekst van T.

Achter dat lieve kleine gezichtje
Schuilt een hele grote vrouw
Zorgen maakt ze eerst voor anderen
En niet voor haarzelf
Veel mensen zeggen: dat is toch veel te gek?
Maar voor ons mensen is ze al een hele tijd van bed.
Angel we houden van jou
We zijn er voor je grote vrouw
Ga nu eens lekker slapen
En sluit je oogjes eens
Want vele mensen zijn er voor je
En dat is echt gemeend!

Laatst gewijzigd op 26-07-2004 om 11:21.
Oud 26-07-2004, 10:41
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-07-2004 @ 11:08 :
@sensual: 't had toch al een naam...? En hoe het verloopt verschilt per persoon... Of twijfelen ze nu toch ook weer aan die diagnose?
Het HAD een naam ja. Maar nu waarschijnlijk niet meer.. Ze zijn aan het twijfelen over die diagnose. Ik ben een zeer vreemd persoon en heb van allerlei ziektes een beetje. Ze kunnen alleen geen naam of behandeling vinden die daarbij past. Nu is het afwachten hoe de uitslagen zijn en anders ben ik uitgedokterd..
Oud 26-07-2004, 11:25
Fade of Light
Fade of Light is offline
Kreeg mailtje van haar, niet verwacht (zij ook niet, dat er internet was )...vonnik toch leuk
Oud 26-07-2004, 11:32
proof of life
proof of life is offline
ik wil niet kiezen
mag ik misschien mn eigen gevoel voelen?
Oud 26-07-2004, 11:48
Quiana
Quiana is offline
Ik ga vandaag naar de bios met iemand die ik al ehr, pakweg
twee jaar niet echt gezien meer heb ed. Iemand die ik heel
erg leuk vond ( ), en waar ik iig mee kan praten aan de
telefoon, is ook al een overwinning opzich.

Argh.

En ik heb een mailtje gestuurd naar de huisarts, waarin ik
heb aangegeven dat ik nog steeds met bepaalde klachten
loop, ondanks het stoppen met medicijnen die dat zouden
kunnen verergeren, ondaks mijn gewicht.

Misschien wel goed om iig weer te controleren oid, maandelijkse
controle is ook een beetje in het niet gevallen de laatste tijd.
Oud 26-07-2004, 12:11
Verwijderd
Sipheid.

&Ik heb nog steeds last van bijwerkingen van de medicijnen, je zou toch zeggen dat die na een aantal weken verdwijnen?

&Verder zijn al mijn ringen kwijt, waaronder twee vriendschapsringen die heel veel voor me betekenen. En het is Niet Leuk, en ik kan ze nergens vinden. (Ben nu al een aantal dagen aan het zoeken ).
Oud 26-07-2004, 15:15
Verwijderd
waarom doe ik nou zo?
kan ook best op een andere manier.
Oud 26-07-2004, 15:17
proof of life
proof of life is offline
waarom maken mensen ruzie zonder redenen?
en gaan bepaalde personen die me dierbaar zijn zo moeilijk lopen doen

wat moet ik?
Oud 26-07-2004, 15:35
Dolores
Dolores is offline
Damn, ben net 2 dagen terug van vakantie en verveel me nu al de pleuris. De meeste mensen om me heen zijn op vakantie en aangezien ik ook niet echt spetterende hobby's heb waar ik me een hele dag mee bezig kan houden verveel ik me dus dood.. fijn zo'n vakantie Nou ja, over een week weer een weekje op vakantie, das wel een leuk vooruitzicht.
Oud 26-07-2004, 15:40
luchtballon
luchtballon is offline
Godverdomme! had ik eindelijk bedacht wat ik voor mijn vriend ging kopen, en het was heel leuk want ik liep lachend door de stad, vergeet ik het! Ik heb maar in één andere winkel gekeken, en ik kan er niet meer opkomen..
Nu maar gauw opchrijven wat ik dan voor zijn verjaardag ook net bedacht had.. wat was het ookalweer? 't was zoveel
Oud 26-07-2004, 15:53
farai
farai is offline
oke, ben bij deze weer is iemand kwijt.....Tenminste zo voelt het nu..... .....2 vliegen in 1 klap .....Ik heb dus toch gelijk, ben ni in staat goei contacten te houden....... ....zelfs al ligt het probleem ni altijd bij mij.....goei contacten hou ik nooit.
Oud 26-07-2004, 16:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik moet woensdag 20 minuten wachten op een trein waar ik 2 minuten inzit, kan dat nou niet anders? Rare NS ook altijd.
Oud 26-07-2004, 16:31
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-07-2004 @ 17:28 :
Ik moet woensdag 20 minuten wachten op een trein waar ik 2 minuten inzit, kan dat nou niet anders? Rare NS ook altijd.
Dan lijkt lopen me sneller? Of, afhankelijk met wie je afspreekt, even vragen of die op de fiets komt
Oud 26-07-2004, 16:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-07-2004 @ 17:31 :
Dan lijkt lopen me sneller? Of, afhankelijk met wie je afspreekt, even vragen of die op de fiets komt
Mja, ik moet van Den Haag HS naar Laan van NOI en daar op de trein naar Zoetermeer stappen dus ik kan niet vragen of mijn tante me daar al kan halen maar ik ga wel kijken of ik het kan lopen maar ik weet niet of er wel een trein eerder gaat. En anders haal ik gewoon wat te eten ofzo maar vind het wel stom.
Oud 26-07-2004, 16:49
Miracle
Miracle is offline
ohhh *zucht* ik word hier zoooo moe van.

Ben ik een monster ofzo? Zo lief en sociaal als m'n ouders waren op vakantie, zo asociaal en gemeen zijn ze nu.
Oud 26-07-2004, 16:50
Verwijderd
Ik heb morgen een afspraak bij de dokter, en ik ben bang dat het iets ernstigs is
Oud 26-07-2004, 16:59
Verwijderd
Jadiediedieda*vrolijk is*
Gisteren erg gezellig uit eten geweest met z'n 7en. Erg leuk met Frits ook weer zitten kletsen. De campeerwok met gasfles. Leuk is dat. Blijven slapen ook.
Er is iets, maar hij wil het niet zeggen. Oke, maar dan mag 'ie ook niet chagrijnig doen, toch? En misschien ligt het ook wel een beetje aan mij. Je kan nou ook niet zeggen dat ik echt erg aardig doe. Wat is dat toch in zomervakanties.

Mijn ouders willen een nieuwe fiets, een zonnebank, een dartbord, een badmintonset en een gasbarbecue. Dat slaat toch weer helemaal nergens op. Allemaal nu direct ook, dat kan niet wachten. Maffe mensen.

Frankrijk was trouwens ook wel erg leuk. Het was er bloedheet en ik verveelde me de laatste dagen helemaal kapot. Maar de rust die er daar was. Geweldig.

Jadadiedieda*vrolijk is*
You are so beautiful, to me.
Oud 26-07-2004, 18:02
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-07-2004 @ 17:28 :
dat moet ik elke week ... Maar ik kan ook met de bus en dan hoef ik bijna niet te wachten.
Oud 26-07-2004, 18:51
loveflower
loveflower is offline
weer een saaie dag op het werk.
Oud 26-07-2004, 19:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
'k Mis d'r nu al. En 'k moet nog 6 dagen...
Oud 26-07-2004, 19:28
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-07-2004 @ 20:21 :
'k Mis d'r nu al. En 'k moet nog 6 dagen...
Ik mis ook iemand
Oud 26-07-2004, 20:04
Verwijderd
moeheid, luiheid, blijheid, gezelligheid en dat staat me allemaal nog te wachten de komende dagen

heb het idee dat ik iets niet goed heb afgesloten, maar ook dat het niet van mijn kant af moet komen.

en nu: moeheid (morgen wakker worden rond de tijd waarop ik gister pas in slaap viel.. 5 uur )
Oud 26-07-2004, 21:09
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 26-07-2004 @ 11:19 :

Vervolgens trokken Kruimel en mijn broertje elkaars broek aan, dat zag er heel charmant uit (ahum) maar die foto's laat ik nog wel eens zien gna gna.
Vervelende alleen is dat het jou broertje niet is Angel...
Het is mijn broertje, wel even de juiste info vermelden he
Oud 27-07-2004, 06:04
Miracle
Miracle is offline
Gosh, wat maak ik een puinhoop van m'n leven af en toe.
Hopelijk wordt het vandaag beter en is het vanochtend
ook een beetje leuk daar. Ik ben moe.
Oud 27-07-2004, 10:08
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Honda-Fanatic schreef op 26-07-2004 @ 22:09 :
Vervelende alleen is dat het jou broertje niet is Angel...
Het is mijn broertje, wel even de juiste info vermelden he
Dat is er vaak genoeg bij vermeld dat het niet echt zo is en dat ga ik niet iedere keer blijven herhalen, na zoveel keer is de boodschap wel duidelijk, maar voor het gevoel is het wel zo en zo noemen we elkaar al ruim een jaar (andersom ook dus).

Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 11:16.
Oud 27-07-2004, 12:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nog 6 dagen...
Oud 27-07-2004, 13:25
Arashi
Arashi is offline
het gaat niet fout, het gaat niet fout, het gaat niet fout... ik ga het niet verpesten nu. echt niet. nee.
Oud 27-07-2004, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Arashi schreef op 27-07-2004 @ 14:25 :
het gaat niet fout, het gaat niet fout, het gaat niet fout... ik ga het niet verpesten nu. echt niet. nee.
En als het dat wel doet/gaat doen, dan bel je op tijd iemand op, desnoods mij. *kijkt streng*
Oud 27-07-2004, 14:01
Fade of Light
Fade of Light is offline
Brr zo zenuwachtig de komende 2 weken....zal ze op vakantie iemand vinden, voordat wij een echte afspraak hebben ? Ze had me wel gerust gesteld op het einde, maar daarvoor niet echt en kweet het niet...spanje :/

Afwachten en niet denken...maar dat lukt niet Bluhik ben echt te erg
Oud 27-07-2004, 15:21
snoopy
snoopy is offline
gvd. Ik zou een fietstocht maken met m'n moeder, maar m'n knie moet zo nodig geblesseerd zijn...
Ja hoor... het kraakbeen achter m'n knieschijf is geirriteerd...
IK BAAAAAL.

nog 4 nachtjes slapen
Oud 27-07-2004, 15:25
loveflower
loveflower is offline
haha ontslag genomen bij dat kut bedrijf, wordt zo gebeld.
Misschien een date met dat meisje, maar misschien ook niet.
moet nog vragen, maar me gevoel daarover is nu nog vrij positief.
Als ik beloof dat het gezellig wordt wil ze misschien vast wel.
beetje pushen
Oud 27-07-2004, 16:32
Verwijderd
Ben vandaag bij de dokter geweest en het is waarschijnlijk niets ernstigs, binnenkort moet ik nog een afspraak maken met mijn eigen dokter om nog wat zaken te bespreken en mij eventueel door te verwijzen.
Oud 27-07-2004, 16:54
Fade of Light
Fade of Light is offline
wooorriieed, onterecht? Misschien, maar toch dit verliezen zou het ergste zijn dat me nu zou kunnen overkomen
Oud 27-07-2004, 17:00
Nona
Nona is offline
*^%%#) wat kunnen mensen toch enorm lullig doen! Hallo, ik kom daar ook maar om te werken en ze hoeven echt niet al hun frustraties op mij af te reageren!!!

Maar goed.

@ AngelLena en Honda-Fanatic: niet ruzieën om broertjes, anders pak ik hem af en is het mijn broertje. (Lekker onlogisch)
Oud 27-07-2004, 17:17
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-07-2004 @ 18:00 :
Hallo, ik kom daar ook maar om te werken en ze hoeven echt niet al hun frustraties op mij af te reageren!!!
Heb je ze dat gezegd?
Oud 27-07-2004, 17:45
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-07-2004 @ 18:00 :
*^%%#) wat kunnen mensen toch enorm lullig doen! Hallo, ik kom daar ook maar om te werken en ze hoeven echt niet al hun frustraties op mij af te reageren!!!

Maar goed.

@ AngelLena en Honda-Fanatic: niet ruzieën om broertjes, anders pak ik hem af en is het mijn broertje. (Lekker onlogisch)
What did they do??? Mag ik slaan???

Enneuh, is alweer opgelost hoor, meneer dacht er net even iets anders over dan ik om het zo maar te noemen.
Oud 27-07-2004, 18:23
Verwijderd
mijn dosis seroquel is gehalveerd en nou krijg ik allemaal rare aanvallen... het ene moment ben ik hyper, dan weer zwaar down en weer een andere keer krijg ik een angstaanval en verlies ik het contact met de werkelijkheid.... maar, ik ben wel minder moe... dilemma dilemma.

ik heb vandaag uitslag gekregen van psychologisch onderzoek en voor de verandering kwam er es uit dat ik borderline trekken heb . verder heb ik een hoge psychotische kwetsbaarheid, fijn.... mja, eigenlijk niks nieuws allemaal.
Oud 27-07-2004, 18:42
sublime
sublime is offline
help

ik voelde me zo goed, maar mn moeder is nog geen seconde binnen of ik heb alweer een gruwelijke hekel aan mezelf. naar utrecht gaan? maar daar heb ik geen inet en ik heb net een mailtje naar een vriendin gestuurd waar ik snel antwoord op hoop te krijgen.

damn, ik bén ook lomp en dik en lelijk en stom en véél te bang
Oud 27-07-2004, 18:54
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
GRRRR.. ik word hondsdol van iedereen die over m'n eten ligt te zaniken. Eet ik 1 dag wat minder loopt meteen weer iedereen te zeuren en streng te doen en weet ik veel.. AARGH!! alweer!! Vorige week zelfs toen ik gewoon normaal at.

Oud 27-07-2004, 21:05
cyntha
cyntha is offline
Ik ben bang. Bang voor morgen. Bang voor de uitslagen. Zal er dit keer eindelijk eens iets uitkomen of zoals de vorige keren weer niets.

Waarom zijn er zoveel vragen
Waarom is er zoveel pijn
Waarom zijn er zoveel dingen
Die niet te begrijpen zijn..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten