![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet dat ik die mensen intens haat omdat ze een hoofddoekje dragen, ik vind het gewoon wat irritant. Van mij mogen ze 't in principe wel doen. Maar ja, straks zijn hier alleen nog maar moslim kerken. Ik kan daar nog wel veel dingen over gaan zeggen, maar ik ga er liever niet uitgebreid op in. Kost me teveel tijd. B. Keppeltje is wel oké ![]() Een doekje over het haar vind ik al vreselijk. Zo kunnen ze toch nooit integreren? Lijkt misschien wat oppervlakkig, maar ja, heel veel mensen zijn nou juist "oppervlakkig". Oké, elke zaterdag dan, mag van mij best. Maar zo min mogelijk. C. 1. Ik heb daar gewoon niet zo veel vertrouwen in. Bovendien is dit ons land. 2. Ja dat klopt. Maar de christenen hier zijn nu aardig rustig dacht ik. Behalve dan dat het gewoon allemaal klootzakken zijn. Behalve ik dan ![]() D. Moslims worden nu eenmaal als een gevaar gezien door menig mens hier. Mensen zijn hun vertouwen verloren in het tolereren van andere culturen, en zijn hier misschien ook werkelijk te ver in door gegaan. Dit vertrouwen moet minstens teruggewonnen worden, doordat zíj zich nou eens een keer aanpassen aan de Nederlandse cultuur. -- Ik had in een ander topic (stabiel/labiel) geloof ik gelezen dat jij een sociale fobie hebt. Dat schijn ik ook te hebben. Vandaar "mede SF-er" (SP = social phobia) ![]() ![]() Het is trouwens niet de bedoeling om jouw (moslimse) vrienden of kennissen te beledigen of te kwetsen of iets dergelijks. Als ik persoonlijk een moslimse zou kennen zou ik misschien ook een ander zicht op de zaak hebben. Ik hoor alleen wat de media zegt. En ik keur de moslims zelf niet af. Wil ook helemaal niet onvriendelijk zijn ofzo. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ik elk moment van de dag op m'n benen sta te trillen ![]() Laatst gewijzigd op 02-08-2004 om 19:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Analyseer mathfreak maar eens... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
-Gisteravond was ik een film in de bioscoop wezen kijken en achter mijn zitplaats zat er een zwarte knul van een jaar of 10. Halverwege de film begon hij te trappen tegen mijn stoel aan. Na de eerste keer dacht ik: ja kan gebeuren. Maar nee, het getrap bleef doorgaan en het werd steeds erger. Op een gegeven moment draaide ik me om. Ik dacht dat het nu wel afgelopen zou zijn. Dus draaide ik me weer om en zei tegen dat ventje: he, weet je wat, ik koop straks wat snoep voor je , als je ophoudt met trappen. Op zich is dit een goede zet van de topicstarter. Hij probeert het jongetje (terecht) er op attent te maken dat hij het niet prettig vindt dat het jongetje continu tegen zijn stoel zit aan te trappen. Dit roept overigens ook de vraag op waarom dat jongetje tegen zijn stoel aan trapt. Doet hij dat uit verveling, of omdat hij de spanning bij het kijken naar de film op de een of andere manier probeert te uiten, of is er misschien nog en andere reden? -Zijn broer of vader, die naast hem zat begon ineens tegen mij te schelden en me te bedreigen. Hier gaat de broer of vader van dat jongetje de fout in. Hij zou er wat dat betreft beter aan gedaan hebben om het jongetje er op te wijzen dat het voor andere mensen irritant is als hij tegen hun stoel aan zit te trappen. -Nu ben ik ook niet vies op mijn mondje gevallen en begon zelf ook te 'schelden'. Ik zei o.a dat ik vandaag geen bananen bij me had, omdat ik geen apen in de bioscoop had verwacht. Hier gaat de topicstarter de fout in. Terugschelden werkt per slot van rekening alleen maar averechts, en bovendien kan zijn opmerking discriminerend worden opgevat, wat in dit geval ook gebeurd is. Het is dan ook begrijpelijk dat er door die negers agressief op hem gereageerd werd, maar het is naar mijn idee niet terecht om daaruit te concluderen dat negers daarom altijd agressief zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
Lifestyle |
neonazi's on the moon | 499 | 17-05-2003 15:36 | |
ARTistiek |