Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heeft niks met houding of snel-op-teentjes-getrapt-zijn-heid te maken.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Gewoon altijd de verkeerde jongens uitzoeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als hun zo oppervlakkig zijn, dan weet je gelijk wat voor types dat zijn hoef je ze er later teminste niet meer uit te filteren
||
![]() |
Citaat:
Misschien verandert het schoonheidsideaal wel weer na verloop van tijd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En wat je zei over anorexia klopt ook.. (ik kan me wel vinden in jou meningen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik geloof dat t jen's mode heet ofzo
||
![]() |
Citaat:
Nog één keer voor de duidelijkheid: de maten 36 t/m 42 zijn hele normale maten voor volwassen vrouwen! Vrouwen met maat 42 zou je in sommige gevallen eventueel kunnen omschrijven als 'mollig', maar dat hangt van veel dingen af (bouw, lengte, enz). Ik ben heel m'n leven al een beetje mollig. Soms wat meer dan anders. Maar ik weiger m'n hele leven bij elk chipje of chocolaatje na te denken.. ik wil gewoon lekker uit eten kunnen gaan en af en toe eens een patatje kunnen pakken, zonder dat ik me daar schuldig om zou moeten voelen. Het lijkt me echt vreselijk om op m'n 80ste te moeten zeggen: 'ik ben heel m'n leven bezig geweest met m'n gewicht en heb mezelf nooit kunnen accepteren zoals ik ben'. Je leeft maar één keer, dan kun je het maar beter goed doen, zolang het natuurlijk binnen de gezondheidsgrenzen blijft. Natuurlijk zijn er ook wel dagen dat ik voor de spiegel sta en denk: bah. Maar ja, ik ben ik. Ik ga morgen echt niet opeens wakker worden met een maatje 36 en zelfs als ik iedere dag zou sporten en supergezond zou eten, zou ik waarschijnlijk nog geen maatje 36 hebben. Ik ben gewoon anders gebouwd. Het heeft geen bal met het maatje in de kleding of met het getal op de weegschaal te maken, maar met het accepteren van hoe je bent. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik neem aan dat je zelf ook nog wel begreep dat ik juist bedoelde dat je met mt 36 t/m 42 niet dik bent. Voor jou dan: maat 34 is natuurlijk ook een hele normale maat. En als er nog maten zijn kleiner dan dat (32? 30?) dan zijn dat vast ook hele normale maten. Het ging hier om volslanke/dikke meiden, dan is het dus niet zo raar dat ik het niet over maat 34 heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat ze daar dan nog aan meedoen ook snap ik dus echt niet maar goed, over mezelf, ik heb maat 40/42 verschilt per keer/ per broek, en ben wel 1.77 en ja ik mag wel afvallen, want zo slank zie ik er niet uit, maar door mijn lengte valt het op zich niet op... maar uit ervaring (niet bij mezelf..) weet ik dat als je 'sexueel getinte aandacht' wilt hebben hoef je niet perse slank te zijn, het gaat er ook om of je jezelf wel genoeg opdringt en of je wel er mee bezig bent (altijd leuk, lief, beschikbaar zijn) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |