![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat zeg ik ook niet, ik heb het ook alleen over degenen die ik wel ken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik zie ook wel dat niet alles koek en ei is, maar het is zeker niet zo ernstig als je denkt. Maar hoe stel je voor de problemen op te lossen? Citaat:
||
Citaat:
nou ja, mwja, bwoah, als je 'wonen in' wil zien als 'overnemen van' dan zou het mischien nog te verdedigen zijn. de rechtvaardiging voor het stellen van dat punt is uiteraard zeer twijfelachtig. Hypertext stelt het iets te fundamenteel, het is niet zo alsof er in Iran 'immigratietrainingskampen' bestaan waarin mensen geleerd wordt het westen over te nemen door er te gaan wonen. hoewel ik lastig zou kunnen ontkennen dat massale integratie voor steden als Malmö een zegening is geweest.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
opmerking: jullie zullen ongetwijfeld http://www.groenlinks.nl in jullie favorieten staan
||
Citaat:
![]() Edit: Kan hij alsjeblieft geband worden voor deze opmerking? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-10-2004 om 13:36. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wil jullie hierbij allemaal vriendelijk doch dringend verzoeken dat soort flauwe opmerkingen achterwege te laten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-10-2004 om 17:08. |
![]() |
|
![]() |
Tja...wacht maar tot Turkije en Polen tot de EU treden, dan wordt de mening van veel mensen die voor immigratiestromen zijn wel bijgedraaid. Ikzelf ben redelijk 'nationalistisch' in de zin dat ik hou van Nederland en dan vooral van het tradionele nederland, maar ik ben wel zo reeel om te zien dat je moeilijk je kan afzonderen van de wereld. Dat is ook niet nodig, en ik heb niks tegen mensen van andere culturen maar het is jammer dat de nederlandse cultuur zelf in verval raakt. ( de schuld hiervan ligt trouwens meer bij de media en de amerikaanse oppervlakkigheid die steeds meer doordringt)
|
![]() |
ja, ik bedoel dat die polen hier an die arbeit gaan. De marok en antilliaanse jongeren gaan het nog moeilijk krijgen hun plek als zondebok en berucht te behouden, want die polen zijn van een heel nieuw kaliber...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja dat die mensen nog bestaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
en geen foute moslims :-D
HAARLEM - Een groep van twintig tot dertig Marokkaanse jongeren heeft maandagmiddag in Haarlem een ruimte van buurtcentrum Prisma vernield. Een groep ouderen die les had in het naastgelegen computerlokaal kon zich net op tijd in veiligheid brengen. De politie heeft een 21-jarige Haarlemmer opgepakt, zo bevestigde dinsdag een politiewoordvoerder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zijn natuurlijk ook ongelooflijk irritante kutmarokkaantjes. Ik zie alleen niet echt in wat voor rol de islam hierin speelt. Maar goed, ik geef toe dat het ontzettend makkelijk is als je verbanden kunt leggen die er niet zijn, zoals het verband islam-straatcriminaliteit.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
PVV-lid Brinkman gewelddadig tegen barman Elle | 256 | 20-11-2009 22:38 | |
Europese Parlementsverkiezingen Lorelei | 488 | 19-07-2009 11:58 | |
PVV, Wilders, extreem rechts en de vrijheid van meningsuiting T_ID | 454 | 31-05-2009 23:57 | |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 18-09-2006 07:15 | |
Wilders: terreurverdachten zonder proces vastzetten Levitating Nun | 167 | 31-10-2005 12:15 |