Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2004, 19:29
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Quincy schreef op 05-10-2004 @ 15:38 :
Je kan ook gewoon wachten tot de mensen geïntegreerd zijn dan vormen ze gewoon geen probleem meer voor de samenleving.
Dan ben ik waarschijnlijk bejaard als je het over die groep hebt die zich niet wilt aanpassen. Ik vind het gewoon zo doodzonde dat deze (grote) groep het voor andere allochtonen verspesten die zich perfect aanpassen en zich inzetten in deze maatschappij. Deze mensen plaatsen we ook (ik net zo goed) in hetzelfde hokje.
Oud 05-10-2004, 21:04
Samaris
Samaris is offline
Citaat:
Quincy schreef op 05-10-2004 @ 15:48 :
Jij kent niet alle moslims in Nederland vriend.

Dat zeg ik ook niet, ik heb het ook alleen over degenen die ik wel ken.
Oud 05-10-2004, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Quincy schreef op 05-10-2004 @ 15:55 :
Hoe zie je dit in verband met de situatie in Nederland?
In Nederland spelen dezelfde (onterechte) onderbuikgevoelens bij het domme Lonsdaleproletariaat.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 15:42
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 04-10-2004 @ 15:21 :
En natuurlijk nog de mislukking van de intergratie
"The committee concludes that the integration of a large number of immigrants has succeeded entirely or partly, which is a considerable achievement on the part of the immigrants in question and on the part of the receiving society."

Citaat:

[afbeelding][/url]
Volgens 'sommigen' zal deze grafiek heel snel stagneren
Als de huidige immigratietrend en het dalende geboortecijfer onder moslims zich voortzetten, bestaat daar weinig twijfel over.

Citaat:
Dit was nog maar het topje van de ijsberg. Veel grote steden zijn al deels overgenomen door buitenlanders. Rotterdam, Utrecht en Amsterdam zijn niet Nederlands meer te noemen, je bent daar een vreemdeling in eigen land.
Dit is klinkklare nonsens.

Citaat:

Maar deze berichten gingen enkel over die overname van de kolonisten, er staat geeneens bij wat voor leed moslims de Nederlandse bevolking dagelijks aan doen. Verkrachtingen, berovingen, bedreigingen en mishandelingen. Alles is geoorloofd om die ongelovige Nederlanders een lesje te leren…
Jaja, alle moslims zijn onderdeel van een grote hive mind.

Citaat:
Wat de Moslim-jongeren schrijven verontrust mij nog wel het meeste. Ik houd vele fora in de gaten en constateer dagelijks hun ongeremde woede over “de kaaskop” En natuurlijk schrijven ze er ook meteen bij wat ze met ons gaan doen, en dat ze spoedig de baas zijn in dit land. De jeugd heeft de toekomst…nietwaar?
En als de autochtone extreem-rechtse tegenhangers van dat grut rare dingen schrijven is het opeens niet verontrustend?

Begrijp me niet verkeerd, ik zie ook wel dat niet alles koek en ei is, maar het is zeker niet zo ernstig als je denkt. Maar hoe stel je voor de problemen op te lossen?

Citaat:
Plusmarktboy schreef op 05-10-2004 @ 20:27 :
In Amerika heeft het zich wat agressievere vormen aangenomen. In Nederland zijn (gelukkig) geen KKK'ers (tenminste zo ver ik weet natuurlijk) maar als de overheid geen stokje hiervoor gaat steken, gaat dit zeker gebeuren.
Oh, extreem-rechtse knokploegen zullen heus wel aangepakt worden, hoor.
Oud 07-10-2004, 16:58
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 07-10-2004 @ 16:42 :
]

nou ja, mwja, bwoah, als je 'wonen in' wil zien als 'overnemen van' dan zou het mischien nog te verdedigen zijn.

de rechtvaardiging voor het stellen van dat punt is uiteraard zeer twijfelachtig.

Hypertext stelt het iets te fundamenteel, het is niet zo alsof er in Iran 'immigratietrainingskampen' bestaan waarin mensen geleerd wordt het westen over te nemen door er te gaan wonen.

hoewel ik lastig zou kunnen ontkennen dat massale integratie voor steden als Malmö een zegening is geweest.
Oud 08-10-2004, 06:52
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 07-10-2004 @ 16:42 :
"The committee concludes that the integration of a large number of immigrants has succeeded entirely or partly, which is a considerable achievement on the part of the immigrants in question and on the part of the receiving society."

Als de huidige immigratietrend en het dalende geboortecijfer onder moslims zich voortzetten, bestaat daar weinig twijfel over.

Jaja, alle moslims zijn onderdeel van een grote hive mind.

En als de autochtone extreem-rechtse tegenhangers van dat grut rare dingen schrijven is het opeens niet verontrustend?

Begrijp me niet verkeerd, ik zie ook wel dat niet alles koek en ei is, maar het is zeker niet zo ernstig als je denkt. Maar hoe stel je voor de problemen op te lossen?

Oh, extreem-rechtse knokploegen zullen heus wel aangepakt worden, hoor.
Ook jij... zet je roze bril eens af ipv in de wolken te hangen. Het is een feit (Zie: CBS lees: voorspellingen) dat er straks meer allochtonen in Rotterdam (ik neem dit even als voorbeeld) dan autochtonen. Ook het geboortecijfer van de allochtonen (2.4) is gemiddeld hoger dan die van autochtonen(1.6).
Oud 08-10-2004, 07:53
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 08-10-2004 @ 07:52 :
Ook jij... zet je roze bril eens af ipv in de wolken te hangen. Het is een feit (Zie: CBS lees: voorspellingen) dat er straks meer allochtonen in Rotterdam (ik neem dit even als voorbeeld) dan autochtonen. Ook het geboortecijfer van de allochtonen (2.4) is gemiddeld hoger dan die van autochtonen(1.6).
O help, straks kom je nog allechtonen tegen als je naar je werk/school moet!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 08:12
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 08-10-2004 @ 07:52 :
Hint: allochtonen != moslims
Oud 08-10-2004, 12:59
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
opmerking: jullie zullen ongetwijfeld http://www.groenlinks.nl in jullie favorieten staan
Oud 08-10-2004, 13:00
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 08-10-2004 @ 13:59 :
opmerking: jullie zullen ongetwijfeld http://www.groenlinks.nl in jullie favorieten staan
Haha.

Edit: Kan hij alsjeblieft geband worden voor deze opmerking?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:01
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 08-10-2004 @ 14:00 :
Haha.

http://www.vrijheidvanmeningsuiting.nl
Oud 08-10-2004, 13:12
Verwijderd
Citaat:
www.ikmaggeenlonsdaledragenvanmijnmama.nl
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:16
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Nee inderdaad....
Oud 08-10-2004, 13:22
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 08-10-2004 @ 14:00 :

Triest ventje. De aap komt weer uit de mouw, vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor wollensokken als het aan jou zou liggen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:23
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 08-10-2004 @ 14:22 :
Triest ventje. De aap komt weer uit de mouw, vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor wollensokken als het aan jou zou liggen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:26
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
http://www.nizkor.org/features/falla...d-hominem.html

Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 08-10-2004 @ 14:22 :
Op dit forum geldt geen totale vrijheid van meningsuiting, omdat bijv. trollen en flamen discussies ontregelen.

Laatst gewijzigd op 08-10-2004 om 13:36.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:49
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
pak dan wel aub de aard van het probleem aan Rollo Tomasi. Begin dan maar gelijk bij Machiavelli. En ik ben van mening dat wanneer iemand, zoals Mr.Hypert€xt iemand probeert aan te spreken op zijn of haar 'kinderachtige post', dan vind ik dat hij hiervoor alle recht heeft!
Oud 08-10-2004, 13:51
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 08-10-2004 @ 14:49 :
pak dan wel aub de aard van het probleem aan Rollo Tomasi. Begin dan maar gelijk bij Machiavelli. En ik ben van mening dat wanneer iemand, zoals Mr.Hypert€xt iemand probeert aan te spreken op zijn of haar 'kinderachtige post', dan vind ik dat hij hiervoor alle recht heeft!
Mijn stukje over bannen was niet geheel serieus. Ik dacht dat toch vrij duidelijk was.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:56
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 08-10-2004 @ 14:49 :
De "aard van het probleem" ligt in dit geval bij jouw opmerking. Toen reageerde Machiavelli daar te sterk op waar Mr.Hypert€xt vervolgens weer te sterk op reageerde.
Ik wil jullie hierbij allemaal vriendelijk doch dringend verzoeken dat soort flauwe opmerkingen achterwege te laten.
Oud 09-10-2004, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 08-10-2004 @ 14:51 :
Mijn stukje over bannen was niet geheel serieus. Ik dacht dat toch vrij duidelijk was.
voor mij wel
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 18:46
Oxylos
Oxylos is offline
Goed, waar ging deze topic ook alweer over?

Laat ik dan maar een inhoudelijke bijdrage leveren
Ik vind dat Wilders wel een punt heeft en dat een immigratiestop zeker goed is, maar wees dan niet hypocriet en laat het dan ook gelden voor westerse immigranten. Of wil hij westerse landen toch bevriend houden?

Laatst gewijzigd op 09-10-2004 om 18:48.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 21:03
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Oxylos schreef op 09-10-2004 @ 19:46 :
Goed, waar ging deze topic ook alweer over?

Laat ik dan maar een inhoudelijke bijdrage leveren
Ik vind dat Wilders wel een punt heeft en dat een immigratiestop zeker goed is, maar wees dan niet hypocriet en laat het dan ook gelden voor westerse immigranten. Of wil hij westerse landen toch bevriend houden?
idd. Alleen geeft de oost-europese en noord afrikaanse groep mensen de meeste problemen dus daar mag met dan ook extra voor gelden.
Oud 09-10-2004, 21:09
Oxylos
Oxylos is offline
En wat als er een criminele allochtoon van oorspronkelijk uit Marokko (voorbeeld) vanuit Duitsland naar Nederland immigreert?
Oud 10-10-2004, 15:31
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Oxylos schreef op 09-10-2004 @ 22:09 :
En wat als er een criminele allochtoon van oorspronkelijk uit Marokko (voorbeeld) vanuit Duitsland naar Nederland immigreert?
Als hij eenmaal al een keer asiel heeft aangevraagd in Duitsland (en dit word bijv. afgewezen) dan is het niet meer mogelijk om dit nog in Nederland te doen.
Oud 10-10-2004, 19:04
Oxylos
Oxylos is offline
Citaat:
Als hij eenmaal al een keer asiel heeft aangevraagd in Duitsland (en dit word bijv. afgewezen) dan is het niet meer mogelijk om dit nog in Nederland te doen.
Ik bedoel dat hij eerst is geimmigreerd naar Duitsland, waar de crimineel wel is geaccpeteerd door andere regelgeving, en dat hij daarna vervolgens naar Nederland gaat "verhuizen"
Oud 11-10-2004, 07:15
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Oxylos schreef op 10-10-2004 @ 20:04 :
Ik bedoel dat hij eerst is geimmigreerd naar Duitsland, waar de crimineel wel is geaccpeteerd door andere regelgeving, en dat hij daarna vervolgens naar Nederland gaat "verhuizen"
dat is niet mogelijk zover ik weet
Oud 11-10-2004, 08:34
Oxylos
Oxylos is offline
Citaat:
dat is niet mogelijk zover ik weet
En waarom niet?
Oud 11-10-2004, 14:11
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
wat denk je zelf? Omdat bassie en adriaan het niet goed vinden natuurlijk
Oud 11-10-2004, 15:59
Oxylos
Oxylos is offline
Je argumenten zijn echt overdonderend, Plusmarktboy! Oftewel, een toelichting zou wel leuk zijn Duitsland en Nederland kunnen toch verschillende regelgeving hebben?

Laatst gewijzigd op 11-10-2004 om 16:02.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 16:54
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Oxylos schreef op 11-10-2004 @ 16:59 :
Je argumenten zijn echt overdonderend, Plusmarktboy! Oftewel, een toelichting zou wel leuk zijn Duitsland en Nederland kunnen toch verschillende regelgeving hebben?
het is een regelgeving uit Brussel. Als je eenmaal ergens asiel hebt aangevraagd kun je dit niet meer doen in een ander EU-land... ongeacht of je nu wel of niet bent afgewezen.
Oud 11-10-2004, 17:04
Oxylos
Oxylos is offline
Citaat:
het is een regelgeving uit Brussel. Als je eenmaal ergens asiel hebt aangevraagd kun je dit niet meer doen in een ander EU-land... ongeacht of je nu wel of niet bent afgewezen.
In dit geval, eigenlijk heeft Wilders dan helemaal niks te willen. We voeren een nutteloze discussie sinds de regenten in Brussel bepalen wat ons immigratiebeleid is. Hopelijk zijn ze daar dan wel zo slim om direct alle grenzen naar buiten toe dicht te gooien (en tussen de Europese landen gelijk ook)

Laatst gewijzigd op 11-10-2004 om 17:08.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 23:10
goodfella
goodfella is offline
Tja...wacht maar tot Turkije en Polen tot de EU treden, dan wordt de mening van veel mensen die voor immigratiestromen zijn wel bijgedraaid. Ikzelf ben redelijk 'nationalistisch' in de zin dat ik hou van Nederland en dan vooral van het tradionele nederland, maar ik ben wel zo reeel om te zien dat je moeilijk je kan afzonderen van de wereld. Dat is ook niet nodig, en ik heb niks tegen mensen van andere culturen maar het is jammer dat de nederlandse cultuur zelf in verval raakt. ( de schuld hiervan ligt trouwens meer bij de media en de amerikaanse oppervlakkigheid die steeds meer doordringt)
Oud 11-10-2004, 23:13
T_ID
T_ID is offline
ter jouw informatie, Polen is al toegetreden.

Oud 11-10-2004, 23:23
goodfella
goodfella is offline
ja, ik bedoel dat die polen hier an die arbeit gaan. De marok en antilliaanse jongeren gaan het nog moeilijk krijgen hun plek als zondebok en berucht te behouden, want die polen zijn van een heel nieuw kaliber...
Oud 12-10-2004, 11:42
Verwijderd
Citaat:
goodfella schreef op 12-10-2004 @ 00:23 :
ja, ik bedoel dat die polen hier an die arbeit gaan. De marok en antilliaanse jongeren gaan het nog moeilijk krijgen hun plek als zondebok en berucht te behouden, want die polen zijn van een heel nieuw kaliber...
Holy shit! Nu komen die Polen die toch al kwamen alsnog!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 14:14
Verwijderd
'Ik hou van een traditioneel Nederland'.

Toen wist ik genoeg.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-10-2004 @ 15:14 :
'Ik hou van een traditioneel Nederland'.

Toen wist ik genoeg.

ja dat die mensen nog bestaan
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 14:31
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 12-10-2004 @ 15:27 :

ja dat die mensen nog bestaan
Die blijven er altijd. Het ironische is vaak dat ze niet eens weten waarnaar ze terugverlangen. Ze hebben een vaag, historisch incorrect beeld van een Nederland met op elke hoek een haringkar, overal tulpen in de wei en elk huishouden een eigen privé-windmolen voor de stroom, ofzoiets.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 14:34
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-10-2004 @ 15:31 :
Die blijven er altijd. Het ironische is vaak dat ze niet eens weten waarnaar ze terugverlangen. Ze hebben een vaag, historisch incorrect beeld van een Nederland met op elke hoek een haringkar, overal tulpen in de wei en elk huishouden een eigen privé-windmolen voor de stroom, ofzoiets.
vroeger was alles beter jaja
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 14:35
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 12-10-2004 @ 15:34 :
vroeger was alles beter jaja
Vroeger waren er nog geen mobieltjes en MSN, toen zag de wereld er wel een stuk mooier uit
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 15:10
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
en geen foute moslims :-D

HAARLEM - Een groep van twintig tot dertig Marokkaanse jongeren heeft maandagmiddag in Haarlem een ruimte van buurtcentrum Prisma vernield. Een groep ouderen die les had in het naastgelegen computerlokaal kon zich net op tijd in veiligheid brengen. De politie heeft een 21-jarige Haarlemmer opgepakt, zo bevestigde dinsdag een politiewoordvoerder.
Oud 12-10-2004, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 12-10-2004 @ 16:10 :
en geen foute moslims :-D

HAARLEM - Een groep van twintig tot dertig Marokkaanse jongeren heeft maandagmiddag in Haarlem een ruimte van buurtcentrum Prisma vernield. Een groep ouderen die les had in het naastgelegen computerlokaal kon zich net op tijd in veiligheid brengen. De politie heeft een 21-jarige Haarlemmer opgepakt, zo bevestigde dinsdag een politiewoordvoerder.
Ach, dat is Schalkwijk. Als je echt niet tegen geweld kan, moet je daar niet gaan wonen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 15:56
Verwijderd
Help!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:01
Verwijderd
Er zit trouwens best een grappig verhaal achter. Die jongens hadden een vast inloopuurtje, en normaal gesproken mochten zij de computers gebruiken, maar door die cursus moesten ze een uurtje wachten. Tsja, dat zou ik ook niet zomaar over mijn kant laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:07
Verwijderd
ach die enge moslims ook ze zouden ze moeten verbieden
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:30
Verwijderd
Het zijn natuurlijk ook ongelooflijk irritante kutmarokkaantjes. Ik zie alleen niet echt in wat voor rol de islam hierin speelt. Maar goed, ik geef toe dat het ontzettend makkelijk is als je verbanden kunt leggen die er niet zijn, zoals het verband islam-straatcriminaliteit.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:34
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-10-2004 @ 17:30 :
Het zijn natuurlijk ook ongelooflijk irritante kutmarokkaantjes. Ik zie alleen niet echt in wat voor rol de islam hierin speelt. Maar goed, ik geef toe dat het ontzettend makkelijk is als je verbanden kunt leggen die er niet zijn, zoals het verband islam-straatcriminaliteit.
allelonsdaledragerszijnrascisten verband is ook zo leuk
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:36
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 12-10-2004 @ 17:34 :
allelonsdaledragerszijnrascisten verband is ook zo leuk
Vrijwel iedereen die Lonsdale draagt, doet dat omdat hij gezien wil worden als nationalistisch. Het merk Lonsdale is inmiddels zo bekend, dat je het welbewust koopt. Je komt niet met Lonsdale op school en bent ineens stomverbaasd dat je voor racist wordt aangezien. Andersom denk ik niet dat er veel Marokkanen zijn die beweren dat ze moslim zijn geworden om beter crimineel te kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-10-2004 @ 17:36 :
Vrijwel iedereen die Lonsdale draagt, doet dat omdat hij gezien wil worden als nationalistisch. Het merk Lonsdale is inmiddels zo bekend, dat je het welbewust koopt. Je komt niet met Lonsdale op school en bent ineens stomverbaasd dat je voor racist wordt aangezien. Andersom denk ik niet dat er veel Marokkanen zijn die beweren dat ze moslim zijn geworden om beter crimineel te kunnen worden.
nou een vriendin van me draagt het gewoon omdat ze mooie spullen hebben.Wel grappig als we samen overstraat lopen en zij helemaal in lonsdale is gestoken
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:46
Verwijderd
Maar dan wordt ze dus wel voor ... aangezien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten