Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2004, 18:08
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Omi0 schreef op 14-10-2004 @ 12:27 :
Ik zag *Emily* en *Richard* met elkaar zoenen

of moet dit nou ook in een spoiler?

Ik dacht de eerste én de tweede keer bij het zien van de aflevering van zondag dat die moeder van Richard met Richard aan het zoenen was (hij was ook grijs)
Advertentie
Oud 14-10-2004, 18:57
Sasz
Sasz is offline
ehh, de moeder met dr eigen zoon? hmmm
Oud 14-10-2004, 20:15
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Sasz schreef op 14-10-2004 @ 19:57 :
ehh, de moeder met dr eigen zoon? hmmm
Ja, ik weet het, maar ik vond die man op Richard lijken
Oud 15-10-2004, 11:16
PrimRose
PrimRose is offline
weet iemand waar je de dvd's van het 1e, 2e en 3e seizoen) kunt bestellen? (we zitten nu in seizoen 4 toch?) Ik wil ze graag voor
Spoiler
en weet niet hoe ik eraan moet komen.

Laatst gewijzigd op 15-10-2004 om 11:36.
Oud 15-10-2004, 15:22
Verwijderd
Citaat:
PrimRose schreef op 15-10-2004 @ 12:16 :
weet iemand waar je de dvd's van het 1e, 2e en 3e seizoen) kunt bestellen? (we zitten nu in seizoen 4 toch?) Ik wil ze graag voor
Spoiler
Oh my, ik lig dubbel

Zijn die al uit dan? Mja, kijk eens op www.bol.com of www.amazon.com misschien vind je ze daar.
Oud 15-10-2004, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 15-10-2004 @ 16:22 :
Oh my, ik lig dubbel

Zijn die al uit dan? Mja, kijk eens op www.bol.com of www.amazon.com misschien vind je ze daar.
Deze heb je:
Klik
Maar het is wel regio 1
Oud 15-10-2004, 16:01
kiek
kiek is offline
die brievenbus van Condoleeza Rice (en zag ik daar ietsjes verderop ook eentje van Bush?)
Oud 15-10-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 15-10-2004 @ 17:01 :
die brievenbus van Condoleeza Rice (en zag ik daar ietsjes verderop ook eentje van Bush?)
Ik dacht idd ook dat het Bush was
Oud 15-10-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

maar ik snap wel dat het een beetje een gedoe is met spoilers. vaak kun je idd wel dingen afleiden, zeker als iets maar half gespoilerd wordt of als een reactie niet in spoilers staat..
proberen op te letten om alles in spoiler tags te zetten dus

Ik had bij vroegere seizoenen altijd heel veel te zeggen in dit topic, maar bij dit seizoen is dat nog helemaal niet zo..

Rory deed een beetje stom over die boom.. ze kan toch niet 4 jaar lang die boom voor zichzelf bezet gaan houden..
Wat wel leuk is aan Rory op Yale is veel jongens Eerst was het alleen Dean, en toen Jess en Dean. Nu zijn in een paar afleveringen al 4 of 5 jongens voorbijgekomen

Kirk was leuk, met dat tafeltje helemaal mooi gedekt enzo

Zielig voor Emily
Die Jason/Digger vind ik maar niks, ik hoop echt niet dat ie wat met Lorelai krijgt.. Beetje een glad mannetje, bah..
Oud 15-10-2004, 18:13
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Ik zit me echt af te vragen of ik nou écht de enige ben die Lorelai en Digger juist leuk bij elkaar vond passen Ook irl kon ik al niemand vinden die 'm wel leuk vindt
Oud 15-10-2004, 18:16
kiek
kiek is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 15-10-2004 @ 19:13 :
Ik zit me echt af te vragen of ik nou écht de enige ben die Lorelai en Digger juist leuk bij elkaar vond passen Ook irl kon ik al niemand vinden die 'm wel leuk vindt
Ik vind ze ook wel leuk bij elkaar hoor, hij heeft leuke opmerkingen ('I don't walz at all, it's (...) and a little gay' oid )
Oud 16-10-2004, 22:22
girly me
girly me is offline
ughh ik vind lorelai en digger egt niet leuk samen
een beetje een gedwonge relatie lijkt het mij te worden met onderliggen de motiven enzo

weet nie kan ook aan mijn liggen
Oud 17-10-2004, 09:09
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Spoiler

Volgens mij is alleen de dvd van seizoen 1 nog maar uit, en zonder ondertiteling.
Oud 17-10-2004, 10:28
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
De dvd van seizoen 1 is in Canada en de Vs al uit, maar die kun je dus alleen op een regiovrije dvd-speler afspelen.
De dvd van seizoen 2 komt op 7 december uit in Canada en de VS, verder zelfde verhaal.
Oud 17-10-2004, 10:59
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 15-10-2004 @ 19:13 :
ze lijken wel leuk samen, maar ik vertrouw digger niet met dat bedrijfje...
en bovendien hoort lorelai bij luke
Oud 17-10-2004, 15:43
innogen
innogen is offline
Citaat:
Sasz schreef op 17-10-2004 @ 11:59 :
ze lijken wel leuk samen, maar ik vertrouw digger niet met dat bedrijfje...
en bovendien hoort lorelai bij luke
inderdaad
Oud 17-10-2004, 18:32
Balance
Balance is offline
Ik ben het met Briseïs eens omtrent het spoilergedoe. Ik weet nou ook al wat er gaat gebeuren, terwijl ik juist zoveel zelfdiscipline had om de spoilers niet te lezen.

De aflevering van volgende week (en die van afgelopen week) heb ik op vakantie al gezien.
Spoiler
Oud 17-10-2004, 20:12
Solid
Solid is offline
goed dat je even waarschuwt, ik had bijna alles gelezen
Oud 17-10-2004, 21:37
girly me
girly me is offline
jah ik weet niet mag digger gewoon egt niet
Spoiler

Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 22:25.
Oud 18-10-2004, 08:25
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-10-2004 @ 19:32 :
Ik ben het met Briseïs eens omtrent het spoilergedoe. Ik weet nou ook al wat er gaat gebeuren, terwijl ik juist zoveel zelfdiscipline had om de spoilers niet te lezen.

De aflevering van volgende week (en die van afgelopen week) heb ik op vakantie al gezien.
Spoiler
Kirk is ook echt geweldig in die aflevering
Oud 18-10-2004, 11:07
PrimRose
PrimRose is offline
hmpf, helaas dit weekend de beschrijving van de dvd-speler eens gelezen. Niet regiovrij. Maar m'n vriend zei dat er bepaalde codes waren (op internet) dat je je dvd-speler toch regiovrij kan maken. Misschien dat ik dat eens ga proberen.

Oja, dat ze niet ondertiteld zijn, is niet zo erg. Op zulke dvd's zit altijd wel een Engelse ondertiteling dat is voldoende voor mij. (het liefst zonder enkele ondertiteling, maar ja, die 2 rebbelen zo erg, dat ik bang dat ik dan toch een stuk mis )
Oud 18-10-2004, 12:00
Sasz
Sasz is offline
haha, ja dat kun je niet volgen zonder ondertiteling, ik denk dat zelfs de engelsen t niet kunnen volgen, zo snel
Oud 18-10-2004, 12:42
PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
Sasz schreef op 18-10-2004 @ 13:00 :
haha, ja dat kun je niet volgen zonder ondertiteling, ik denk dat zelfs de engelsen t niet kunnen volgen, zo snel
idd, mijn vader kan ook echt niet naar die serie kijken. Ik rebbel thuis ook heel veel. En dat vindt ie soms al irritant, dus gg is al helemaal niks voor hem
Oud 19-10-2004, 16:42
PrimRose
PrimRose is offline
[happy mode] Jeej, vanavond weer [/happy mode]
Oud 19-10-2004, 20:31
Verwijderd
Kirk. <3
Oud 19-10-2004, 20:42
Shadina
Shadina is offline
Ligt het aan mij of was dit echt een van de saaiste afleveringen ooit? Vond alleen dat gedoe met Kirk in het begin leuk. Mijn vriendin en ik.. mijn vriendin dit.. mijn vriendin dat.
Oud 19-10-2004, 20:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
Shadina schreef op 19-10-2004 @ 21:42 :
Ligt het aan mij of was dit echt een van de saaiste afleveringen ooit? Vond alleen dat gedoe met Kirk in het begin leuk. Mijn vriendin en ik.. mijn vriendin dit.. mijn vriendin dat.
echt? haha en ik maar zeggen dat het zo'n leuke aflevering was (in de spoiler voor mensen die het niet herkennen )
ik vind hem júist heel leuk. dat hele absurde gedoe in stars hallow met een festival waarbij je schilderijen nadoet. Sookie die hieper aan het hobbelen is, die rare vroedvrouw die jackson balonnen laat kopen, de ruzie tussen jezus en judas en de pieper van lorelai.
Dat mensen dat allemaal kunnen verzinnen!!
Oud 19-10-2004, 20:49
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-10-2004 @ 21:46 :
echt? haha en ik maar zeggen dat het zo'n leuke aflevering was (in de spoiler voor mensen die het niet herkennen )
ik vind hem júist heel leuk. dat hele absurde gedoe in stars hallow met een festival waarbij je schilderijen nadoet. Sookie die hieper aan het hobbelen is, die rare vroedvrouw die jackson balonnen laat kopen, de ruzie tussen jezus en judas en de pieper van lorelai.
Ik was het alweer vergeten van die vroedvrouw. Dat was wel leuk ja. Maar misschien dat het komt omdat wij allemaal niet-leuke visite hebben waardoor ik het niet normaal kon kijken. Hoe durven ze! Op mijn favo series avond.
Oud 19-10-2004, 20:57
Gruppie
Gruppie is offline
Ik vond het ook eindelijk weer een erg leuke aflevering!

die gitarist en die schilderijen leken echt net echt (ik weet niet of ze op DE schilderijen leken (als ze uberhaupt bestaan ) maar het leken wel schilderijen )

alles was gewoon grappig!
Oud 19-10-2004, 21:00
Savagé
Savagé is offline
Die schilderijen ..

& dat hoofd van Lorelai toen dr Paiger afging.. , geweldig
Oud 19-10-2004, 22:32
niña
niña is offline
hehehe, krijgen we eindelijk sookie's kind te zien (k liep nogal vooruit door downloads endzo)
Oud 19-10-2004, 22:51
Briseïs
Briseïs is offline
ik vond m ook leukkkk
Oud 19-10-2004, 22:56
Verwijderd
Verdorie, mijn bezoek zat de hele tijd te praten enzo echt te stom gewoon, voortaan mag er niemand meer langs komen op dinsdag

Laatst gewijzigd op 19-10-2004 om 22:59.
Oud 19-10-2004, 22:57
the tourist
the tourist is offline
Ik vond het wel een leuke aflvering. Kirk was weer geweldig en die schilderijen waren ook leuk. Ik ben benieuwd naar de bevalling.
Oud 19-10-2004, 23:06
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Alex schreef op 19-10-2004 @ 23:56 :
Verdorie, mijn bezoek zat de hele tijd te praten enzo echt te stom gewoon, voortaan mag er niemand meer langs komen op dinsdag
opnemen
Oud 19-10-2004, 23:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 19-10-2004 @ 21:57 :
en die schilderijen leken echt net echt (ik weet niet of ze op DE schilderijen leken (als ze uberhaupt bestaan ) maar het leken wel schilderijen )
volgens mij wel hoor. Een aantal dacht ik te herkennen (die van het laatste avondmaal weet ik bijna zeker en die van rory zei me ook wat)
Judas steekt op dat schilderij alleen niet zijn middelvinger op naar Jezus, wat nu volgens mij wel zo was
Ik vond Kirk echt zo grappig met die auto die in de wegstond en dat judas toen zei dat het kirks auto was: YOU JUDAS!! Shouldn't you kiss me? (oid)
Oud 19-10-2004, 23:52
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-10-2004 @ 00:51 :
Judas steekt op dat schilderij alleen niet zijn middelvinger op naar Jezus, wat nu volgens mij wel zo was
dat heb ik gemist
Oud 20-10-2004, 08:49
Sasz
Sasz is offline
ik vond t echt een geweldige afl. ik was zo bang dat lorelai in paniek weg zou rennen toen die pieper afging, maar ze bleef goed stilstaan
die gitarist was erg apart (beetje zielig voor zo'n oude vent om bij zo'n bandje te komen.....)

en kirk: gewoon geweldig

maar ehh, niemand commentaar over luke en ehh dat mens, zn vrouw? (weet dr naam ff nie meer? nicole?)
wat is dat nou joh? bah, vond ik nie leuk!
Oud 20-10-2004, 09:50
Omi0
Omi0 is offline
Citaat:
Sasz schreef op 20-10-2004 @ 09:49 :
ik vond t echt een geweldige afl. ik was zo bang dat lorelai in paniek weg zou rennen toen die pieper afging, maar ze bleef goed stilstaan
die gitarist was erg apart (beetje zielig voor zo'n oude vent om bij zo'n bandje te komen.....)

en kirk: gewoon geweldig

maar ehh, niemand commentaar over luke en ehh dat mens, zn vrouw? (weet dr naam ff nie meer? nicole?)
wat is dat nou joh? bah, vond ik nie leuk!

ik sluit me hier helemaal bij aan Kirk inderdaad met my girlfriend dit en dat.. de vorige aflevering vond ik hem maar irritant maar gister was echt lol.

Ja en Luke en Nicole? njehh..dat houdt vast geen stand (hoop ik.. )
Oud 20-10-2004, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 19-10-2004 @ 21:46 :
ik vond het ook superleuk
om alles wat jij noemt, en Kirk met zn vriendin en die rocker in lane's bandje
Oud 20-10-2004, 11:47
kiek
kiek is offline
Wat was er met zn vriendin dan? heb het eerste kwartier gemist
Oud 20-10-2004, 11:49
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 20-10-2004 @ 12:47 :
er was een townmeeting, en Kirk kwam daar met dat meisje waar hij vorige week die date mee had. En in elk zinnetje wat hij zei kwam 'my girlfriend' voor.
Oud 20-10-2004, 11:49
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 20-10-2004 @ 12:47 :
hij zei de hele tijd dingen als : 'ik en mijn vriendin vinden dat ook... mijn vriendin is heel beleefd... mijn vriendin en ik willen erlangs..'

ik heb geloof ik een beetje gemist waar Dave heen is?
Oud 20-10-2004, 12:00
kiek
kiek is offline
Kirk was ook echt zoo grappig als jezus. Ik heb ook gemist dat Dave weg ging. In een vorige aflevering zeiden ze dat hij naar California(=Orange County ) ging. Stomme oplossing trouwens, voor het uit de weg ruimen van een tijdelijk personage.
Oud 20-10-2004, 12:03
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
kiek schreef op 20-10-2004 @ 13:00 :
Kirk was ook echt zoo grappig als jezus. Ik heb ook gemist dat Dave weg ging. In een vorige aflevering zeiden ze dat hij naar California(=Orange County ) ging. Stomme oplossing trouwens, voor het uit de weg ruimen van een tijdelijk personage.
haha, ja wel cool dat dave naar california is (oc) haha
Oud 20-10-2004, 12:57
innogen
innogen is offline
Kirk

het was wel heeeel voorspelbaar van dat mobieltje

en ik wil dat Rory es gaat daten met hippe leuke jongens enzo
Oud 20-10-2004, 15:59
Balance
Balance is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 20-10-2004 @ 00:52 :
dat heb ik gemist
nou, ze lieten een close-up van kirk zien tijdens dat ze stilstonden, maar die duurde maar 2 seconden ofzo. Maar daarin dacht ik (weet het bijna zeker) te zien dat judas een middelvinger opstak naar jezus
Maar het was dus niet overduidelijk te zien ofzo.
Oud 20-10-2004, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 20-10-2004 @ 16:59 :
nou, ze lieten een close-up van kirk zien tijdens dat ze stilstonden, maar die duurde maar 2 seconden ofzo. Maar daarin dacht ik (weet het bijna zeker) te zien dat judas een middelvinger opstak naar jezus
Maar het was dus niet overduidelijk te zien ofzo.
echt? ik heb em op video
Oud 20-10-2004, 16:08
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 20-10-2004 @ 13:00 :
California = niet OC
Oud 20-10-2004, 16:12
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 20-10-2004 @ 17:08 :
California = niet OC
Orange County ligt in Californië, ik weet niet of je dat ook bedoelt...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten