Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2004, 15:35
RonnMoss
RonnMoss is offline
's nachts om 12u ontsnapt.. Stiekem op stap gegaan met een vriendin, gzllig naar een kroeg met mn matties! Leuk hor! Moet j ook es doen! x
Oud 08-10-2004, 15:37
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Jules schreef op 08-10-2004 @ 13:51 :
Tot nu toe een boeiend college over slaap gehad & een jaren 70 filmpje gekeken met lelijke mensen erin, afgesproken met studiehomie dat we naar Rooyackers, Kamps & Kamps moeten

[afbeelding]

naar huis gewandeld door het Oosterpark en voorraad blikjes tonijn gekocht, thuis tonijnsandwiches gemaakt. Die eet ik nu op, daarna ga ik wat leren, dan naar vriendje want zijn opa en oma komen daarna Fahrenheit 9/11 kijken en laat naar bed en morgen uitslapen.
jaa, rooyackers kamps & kamps!! echt zo leuk heb zowat non-stop dubbel gelegen bij hun show.

ontopic: ik ging net shampoo halen bij het kruidvat en toen kwam ik bij de kassa en bleek dat die shampoo in de aanbieding, maar toen toch weer niet en toen gingen 2 kassavrouwen ruzie staan maken om mijn shampoo terwijl het megadruk was
Oud 08-10-2004, 16:35
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
RonnMoss schreef op 08-10-2004 @ 16:35 :
's nachts om 12u ontsnapt.. Stiekem op stap gegaan met een vriendin, gzllig naar een kroeg met mn matties! Leuk hor! Moet j ook es doen! x
mijn god

ik ben net naar de stad geqweest om ene broek te zoeken, maar ik wilde geen van die hippe overbevolkte kutwinkels binnen dus ben alleen even bij knetter geweest.
eeen, nu moet ik bellen
Oud 08-10-2004, 16:49
June bug
June bug is offline
Vanmorgen te laat opgestaan, gehaast naar stage gefietst. Een k*tdag gehad daar, tussen de middag ff gewandeld/peuk gerookt en de boel overdacht. om half 4 nog ff naar t dorp om kadootje voor collega te kopen waar ik morgenavond verjaardagsfeest van heb, nog ff naar de verbouwde albert heijn geweest, me daar helemaal de tyfus geschrokken omdat ik iemand zag die ik niet verwacht had te zien en totaal niet wilde zien. Toen met knikkende knieen en een hart wat overuren maakte naar de kassa gewandeld en naar huis gefietst en toen ff met mam praten en nu internetten/msn-en. Vanavond hoop ik met 1 of meerdere vrienden ff ergens wat te drinken of zo.
Oud 08-10-2004, 16:56
Verwijderd
de ochtend thuis doorgebracht ipv achter de computer op school, heb volgens mij een beetje buikgriep, en gister was het laat, en aangezien het vandaag morgen en overmorgen ook laat wordt, vond ik een rustig ochtendje thuis zitten wel lekker.
daarna ben ik anderhalf uur op school geweest om werk te bespreken en sla te eten (als ik buikgriep heb, voelt mijn maag zo leeg aan dat je er ziek van wordt, maar ik eet al wel de hele dag door)
Oud 08-10-2004, 17:01
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
RonnMoss schreef op 08-10-2004 @ 16:35 :
wat een lef!
Oud 08-10-2004, 17:08
grandmommy
grandmommy is offline
WAUW. Net Elephant gezien, wat een machtioge film. volgens mij had ik hem al eens eerder gezien, maar wauw, nu maakte ie echt indruk. wauw. wauw. wauw.

oh en nu ben ik verliefd op die blonde jongen met zijn spaanse stierenshirt <3
Oud 08-10-2004, 17:28
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb zojuist uren in het openbaar vervoer doorgebracht en lief gedaan met Lin / YuckFou / Rrr. De rest van de week heb ik vooral veel feestjes gehad en weinig geslapen waardoor ik nu blij ben dat ik eindelijk weekend en dus rust heb.
Oud 08-10-2004, 17:39
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 08-10-2004 @ 18:08 :
WAUW. Net Elephant gezien, wat een machtioge film. volgens mij had ik hem al eens eerder gezien, maar wauw, nu maakte ie echt indruk. wauw. wauw. wauw.
huh serieus? vage shit, ik snap echt niet waarom ie een prijs gewonnen heeft. Zo fucking saai. Oke tis misschien wel artistiek verantwoord...maar dat was het dan ook wel. De verhaallijn is ook echt crap.
Oud 08-10-2004, 17:52
Verwijderd
Vanmorgen reden de treinen niet vanaf waar ik wou dat ze reden dus moest ik helemaal naar de andere kant van de stad naar het station waar ze wél reden. Iets te laat maar op de uni. Twee uur werkgroep plus 2 uur met mn groepje werken. Daarna gelachen in de bus om de meest gekke verhalen en met de trein (die nu wél goed reed) en de metro en de tram naar huis. Thuis geforumd en geleerd voor mn tentamen van maandag
Oud 08-10-2004, 18:01
guess what
guess what is offline
Ik heb vanmorgen de huisvrouw uitgehangen en heel veel schoongemaakt enzo
toen ging ik in arnhem rosé drinken met iemand
Oud 08-10-2004, 18:02
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Oma schreef op 08-10-2004 @ 18:39 :
huh serieus? vage shit, ik snap echt niet waarom ie een prijs gewonnen heeft. Zo fucking saai. Oke tis misschien wel artistiek verantwoord...maar dat was het dan ook wel. De verhaallijn is ook echt crap.

hmm, ik vond hem juist helemaal niet artistiek. Realistisch, ik kreeg echt het gevoel alsof ik door mijn eigen school liep, van die oppervlakkige relaties die je daar met mensen hebt, e.d. Ik kan er nog niet veel over zeggen, maar dat IK hem retegoed VIND kan ik wel zeggen. ik ben nog aan het malen over het hoe en het waarom. en dat saaie, hmm, heb ik meer mensen horen zeggen, maar ik vind het gewoon fijn om een paar minuten lang naar eenzelfde tafereel te kijken. ik wacht met smart op de komst van een perpetuum mobile.
en de verhaallijn vind ik niet crap. een dag op school vind ik ook niet crap. en Dat zulke dingen werkelijk kunnen gebeuren heb je zelf kunnen zien natuurlijk. En niet alleen in Amerika, want hier is zoiets, hetzij op veel kleinere schaal, natuurlijk ook gebeurd.
Oud 08-10-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 08-10-2004 @ 19:02 :
hmm, ik vond hem juist helemaal niet artistiek. Realistisch, ik kreeg echt het gevoel alsof ik door mijn eigen school liep, van die oppervlakkige relaties die je daar met mensen hebt, e.d. Ik kan er nog niet veel over zeggen, maar dat IK hem retegoed VIND kan ik wel zeggen. ik ben nog aan het malen over het hoe en het waarom. en dat saaie, hmm, heb ik meer mensen horen zeggen, maar ik vind het gewoon fijn om een paar minuten lang naar eenzelfde tafereel te kijken. ik wacht met smart op de komst van een perpetuum mobile.
en de verhaallijn vind ik niet crap. een dag op school vind ik ook niet crap. en Dat zulke dingen werkelijk kunnen gebeuren heb je zelf kunnen zien natuurlijk. En niet alleen in Amerika, want hier is zoiets, hetzij op veel kleinere schaal, natuurlijk ook gebeurd.
Mja met artistiek bedoel ik, dat het wel apart gefilmt is. Elke keer dezelfde scenes alleen dan vanuit een ander perspectief. Dat vond ik saai. Maarja ieder zijn ding, was gewoon even benieuwd wat jij er zo goed aan vind.
Oud 08-10-2004, 18:18
Dith
Dith is offline
School, 2 proefwerken na elkaar gehad die veels te moeilijk waren , wiet gehaald en opgemaakt, gaan trainen en daarna weer naar Rolf
Oud 08-10-2004, 18:22
Verwijderd
gewinkeld in utrecht met vriendinnen en nu lees ik dit in de krant

Studenten Psychologie besteden gemiddels 25.1 uur per week aan hun studie. daarmee scoren ze het laagst van alles tudenten aan de universiteit en hogescholen die hebben meegedaan aan een onderzoek naar studielast.

Oud 08-10-2004, 18:26
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Roxane schreef op 08-10-2004 @ 19:22 :

Studenten Psychologie besteden gemiddels 25.1 uur per week aan hun studie. daarmee scoren ze het laagst van alles tudenten aan de universiteit en hogescholen die hebben meegedaan aan een onderzoek naar studielast.

hahaha dat klopt wel bij mij, soms zelfs minder
Oud 08-10-2004, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 08-10-2004 @ 19:06 :
Elke keer dezelfde scenes alleen dan vanuit een ander perspectief. Dat vond ik saai.
omg jij snapt duidelijk die hele film niet. Heb je niet doorgehad waarom dat gedaan werd?
Het is geen film met verhaallijn en veel dialogen, je komt helemaal geen achtergrond te weten en de personages leer je ook niet kennen, maar dat is ook juist de bedoeling van die hele film. De truc van die film is, is dat er een sfeer word geschetst en dat jij op het eind van de film met een verschikkelijk ontevreden rotgevoel blijft zitten. Dat doet de film heel goed en daarom vind ik m super.
Oud 08-10-2004, 19:17
Verwijderd
steeds dezelfde scenes...dacht dat het over Lona Rennt ging. Die is ook wel okee, geen favoriet van me maar wel ok .
Oud 08-10-2004, 19:20
Hagel
Hagel is offline
Vanochtend uitgeslapen, was vanacht naar een 90ies party geweest. Daarna na mijn nieuwe werk gegaan (music store), beetje ingewerkt zodat ik morgen kan beginnen. Gehoord dat ik voortaan cdtjes en dvdtjes zomaar mag lenen Boodschapjes gedaan, gegeten en nu zit ik hier brak te zijn. Zometeen nog even wat halen wat ik ben uiteraard weer boodschappen vergeten en dan een filmpje kijken
Oud 08-10-2004, 20:28
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Oma schreef op 08-10-2004 @ 19:06 :
Mja met artistiek bedoel ik, dat het wel apart gefilmt is. Elke keer dezelfde scenes alleen dan vanuit een ander perspectief. Dat vond ik saai. Maarja ieder zijn ding, was gewoon even benieuwd wat jij er zo goed aan vind.
oh okee, op die manier

en ik kan op zich ook wel begrijpen dat je er geen flikker aan vind, want ja, het is inderdaad ook wel de hele tijd hetzelfde, en ik was geloof ik de enige in de hele zaal die de film goed vond.

trouwens wel ziek: een of andere gast van mijn school zei dat ze die eindscene ook eens bij ons op school zouden moeten doen... what the f... sicko
Oud 08-10-2004, 20:51
Verwijderd
ik ben ziek en ik heb een fles gepijpt voor otis want die doe ik
Oud 08-10-2004, 21:45
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 08-10-2004 @ 21:51 :
ik ben ziek en ik heb een fles gepijpt voor otis want die doe ik
Net als madonna

Ik ben terug van mijn werkweek als mentrix, het was heel leuk ik ben bij de rechtbank geweest in zutphen bij de politierechter en bij de marine in Den Helder, toen moesten we lopen in de maat maar zo'n jongen kon dat niet, als die korporaal links zei ging hij alleen met zn linkervoet vooruit.. toen kwam die korporaal erlangs en moest ie rondjes rennen

Oh en we zijn nog uit eten geweest en naar de bios, ellis in glamourland, zoeeete film

Nu had ik eigenlijk vnvnd een feestje maar ik ben te brak
Oud 08-10-2004, 21:52
Verwijderd
ik ben gister naar paradiso geweest met 3 vriendinnen en daar heb ik met iedereen gesjanst ook met sukkels.
en omdat je nergens meer wat kan eten snachts in amsterdam ben ik naar een hete bakker op de overtoom gefiets en daar heb ik kaasbroodjes gekocht wooo.
toen ging ik slapen met een vriendin in mijn bed en het kraakte, en toen belde mijn zoener van een maand geleden of ik naar hem toe kwam en toen heb ik hem uitgekaffert brutaaltje en toen hing hij op.
en vanochtend werd ik om half 3 wakker en heb ik mijn spullen gepakt en om half 5 zat ik in de trein.
thuis heb ik entrecote met cantarellen gegeten want mijn moeder vindt het leuk als ik er weer ben hii

kusje, noep
Oud 08-10-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 08-10-2004 @ 20:12 :
omg jij snapt duidelijk die hele film niet. Heb je niet doorgehad waarom dat gedaan werd?
Het is geen film met verhaallijn en veel dialogen, je komt helemaal geen achtergrond te weten en de personages leer je ook niet kennen, maar dat is ook juist de bedoeling van die hele film. De truc van die film is, is dat er een sfeer word geschetst en dat jij op het eind van de film met een verschikkelijk ontevreden rotgevoel blijft zitten. Dat doet de film heel goed en daarom vind ik m super.
ja doh dat begrijp ik wel, maar van dat soort films hou ik niet. Dat vind ik saai.
Oud 08-10-2004, 21:56
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Tegenover de paradiso is die snackbar tot 4 uur ofzo open toch?
Oud 08-10-2004, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Adam Warlock schreef op 08-10-2004 @ 22:56 :
Tegenover de paradiso is die snackbar tot 4 uur ofzo open toch?
de prins tot 3 geloof ik
en dan nog toen was ik nog binnen
Oud 08-10-2004, 22:03
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Nee ik heb het eens gevraagd ze zij 4 of zelfs kwart over, maar misschien was dat een vrijdag.
Oud 08-10-2004, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Adam Warlock schreef op 08-10-2004 @ 23:03 :
Nee ik heb het eens gevraagd ze zij 4 of zelfs kwart over, maar misschien was dat een vrijdag.
dom
Oud 08-10-2004, 22:26
Charly Brown
Charly Brown is offline
Hm naar school gegaan. Op school gezeten (verveeld, geslapen, ruzie gemaakt, op school). Na school het winkelcentrum ingegaan met mijn zusje en mijn zusje heeft een kadootje voor een vriendin gekocht en wat nep bling bling (want dat is het thema van het feest waar ze morgen naartoe gaat). En ik heb een knalroze tinkerbell tas gekocht. Waar ik nu verliefd op ben. Toen 2 uur bij de kapper gezeten. En heb nu een schuine pony en mijn haar is een beetje bijgeknipt en er zitten hele vette kleuren in . Toen naar huis en iedereen vond mijn haar geweldig en hebben we wat gegeten. Toen nieuws gekeken op tv. En American Pie gekeken met mijn zus (! am mE) en mijn zusje. En nu zit ik hier mij te vervelen.
Oud 09-10-2004, 07:25
Konstantine
Konstantine is offline
Pff, ik was vannacht uit en het was echt heel stom want mijn beste vriendinnie is boos op mij dus nu is ze mijn beste vriendinnie niet meer. Toen ging ik maar met mijn op-twee-na beste vriendinnie babbelen want die is toch veel leuker.
Nu ga ik werken en zeggen dat ik zo snel mogelijk wil stoppen, yeah.
Oud 09-10-2004, 08:44
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:

Ik heb in Amsterdam gewinkeld gister, wat betekent dat ik 1 hele trui heb gekocht. Ging ook nog even naar A'foort maar toen ik daar was bedacht ik me dat ik geen zin had om te lopen enzo dus ging ik maar weer terug naar Baarn.. Daarna film gekeken en gewerkt enzo..

en nu werken van 10 tot 8
Oud 09-10-2004, 09:43
Verwijderd
Als onder vandaag ook vannacht vanaf middernacht meeteld, ben ik uitgeweest, aangeschoten geweest, bijna gezoend maar toch maar niet, sjans gehad van (te) oude mannen, en te laat thuis gekomen.
Oud 09-10-2004, 11:29
Dith
Dith is offline
Gisteravond met Rolf:
Mezelf buitengesloten van het huis.
Wijn gedronken in dé kasteeltuin, naar Eindhoven gefietst en beetje geblowt, door de binnenstad gelopen zonder doel, weer naar Geldrop gefietst (slechts 3km om ofzo) en een te warme pizza gegeten waardoor mijn verhemelte is verbrand en daarna nog anderhalf uur ofzo in een of andere Irish Pub gezeten en toen gingen al die Ieren over ons praten want we waren klef.
Rond 2 uur naar huis gegaan en het was ijskoud.

Vandaag:
Boel verhalen gehoord over het schoolfeest van gisteren en daar heb ik mezelf weer kostelijk om vermaakt. Naar de D2 (die ik train) gaan kijken om 10.15 en dat was erg saai. Dadelijk zelf hockeyen en ik heb er echt totaal geen zin in. Vanavond of lui thuisblijven of misschien toch maar uitgaan.
Oud 09-10-2004, 11:39
Verwijderd
Gisteravond ben ik uit geweest met een vriendinnetje en een vriend in een café waar allemaal stomme lui waren. Toen zijn we om 1.00u wat gaan eten en zij gingen nog door naar een danscafé maar ik wilde niet mee. Toen ging ik naar huis en was mijn ex online. Toen kwam hij me om half 3 ophalen met de auto en gingen we naar de zee met heel veel lichtjes aan de overkant om de foto's van Rome te bekijken. Toen heeft hij me om 4.00u weer thuis gedropt en ik heb vannacht gedroomd dat mijn vader met zijn blonde snollenvriendin ging trouwen en dat ik niet op de bruiloft wilde komen en dat speelde ook allemaal in Rome. Ik werd om 11.00u suf wakker, toen heb ik gedouched en mijn nagels gelakt en nu drink ik thee en ben ik nog steeds niet aangekleed.
Oud 09-10-2004, 11:56
schimmel
schimmel is offline
Citaat:

hehehem dat komt ook wel goed overheen met een vriendin van me
Oud 09-10-2004, 12:06
ZerO
ZerO is offline
Nou ik wilde naar Rotterdam, ik had les maar dat ging niet door, want er was een ongeluk ofzo gebeurd in Dordrecht dus toen nam ik de trein richting Den Bosch en onderweg had ik een vriendin gesmst dat ik eraan kwam. Toen samen koffie gedronken, gewinkeld <3 en langs de burger king. Toen weer in de trein gestapt richting Amsterdam waar ik even rondgekeken heb en in een winkel vroeg een dronke engelsman met een string in zijn hand of ik wist wat de engelse maat van de string was
Rond 5 uur met mijn vriend afgesproken, gegeten, film gekeken, blablabla. 's nachts viel ik telkens uit bed :/
Oud 09-10-2004, 14:02
Susanne
Susanne is offline
hoi ik kwam om twaalf uur uit mn bed en mijn vader was al weer thuis (hij moest fluiten) en hij had bob gesproken en nu gaan we vnvnd uit eten met z'n 4en

hij zei het zo:

"anne ik heb goed en slecht nieuws, welke wil je als eerste horen?"
"maakt niet uit, zeg maar"
"nee kies"
"pa ik heb hier geen tijd voor..."
"oke het goede nieuws is dat wij gaan investeren in jouw relatie"
" wat is het slechte nieuws?"
"ik heb het al afgesproken"

echt mijn pa vindt bob leuker dan ik
Oud 09-10-2004, 14:17
cha0s
cha0s is offline
Vannacht 't debat tussen Bush &. Kerry gekeken, bijna m'n televisie aan gort geslagen, me op zitten vreten over Bush en eigenlijk ook aan de mensen die de vragen stelden, sjezus, a decent cross-section of inbred Americans.
Ach ja, daarna gaan maffen om daarna weer wakker te worden, wat spannend allemaal. *gaap*
Oud 09-10-2004, 15:10
Glory
Glory is offline
Citaat:
Susanne schreef op 09-10-2004 @ 15:02 :
hoi ik kwam om twaalf uur uit mn bed en mijn vader was al weer thuis (hij moest fluiten) en hij had bob gesproken en nu gaan we vnvnd uit eten met z'n 4en

hij zei het zo:

"anne ik heb goed en slecht nieuws, welke wil je als eerste horen?"
"maakt niet uit, zeg maar"
"nee kies"
"pa ik heb hier geen tijd voor..."
"oke het goede nieuws is dat wij gaan investeren in jouw relatie"
" wat is het slechte nieuws?"
"ik heb het al afgesproken"

echt mijn pa vindt bob leuker dan ik
Oud 09-10-2004, 15:21
Verwijderd
vannacht in het café gezeten, biertjes gedronken, later nog kebab gegeten en toch nog bevroren naar huis gefietst, het vroor echt volgens mij.
toen lang geslapen, snel gedouced en gegeten en te laat gekomen op m'n afspraak met een vriendin van me. beetje door de stad gewandeld, vest en gel gekocht en gesjokt door de stad. toen weer naar huis gefietst en m'n logboek voor TGL geordend (hier ben ik trots op ) en nu aan het forummen
Oud 09-10-2004, 15:22
Jules
Jules is offline
Gisteren zouden we Requiem for a Dream kijken en Fahrenheit 9/11, maar na Fahrenheit hadden ze geen zin meer in Requiem en die wilde ik heel graag zien dus gingen we maar kijken naar Duran Duran op tv en het was heel stom en ik was kotsmisselijk van de Canei + Hamkas + Boterkoek + M&Ms + Rose, en ik hoop dat ik vanavond Requiem ga kijken en niet voetbal.
Oud 09-10-2004, 16:18
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik ben naar de open dag van de KLM geweest en ik zat in een vluchtsimulater, vet cool. Ik ga piloot worden, want ik heb aanleg zei de piloot
En ik heb een knuffelbeer in een pilotenjack gewonnen.
Oud 09-10-2004, 17:20
Glory
Glory is offline
Ik ga nu even rondrennen in het bos doei.
Oud 09-10-2004, 17:27
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Naar de bioscoop geweest, Sharktale !!
Oud 09-10-2004, 17:36
RockaholiC
RockaholiC is offline
gisteravond uit geweest en was pas om 8 uur thuis terwijl ik om 11 uur alweer op moest om te gaan werken en dat heb ik ook echt gedaan en dat vond ik heel erg knap van mezelf
en vanaaf ga ik bij een vriend filmpje kijken.
Oud 09-10-2004, 17:43
Verwijderd
gisteren waren mijn ouders niet thuis dus hebben we met een grote groep mensen bij mij op de kamer lekker veel bierrr verorberd en abnormaal veel groene gringos weggewerkd heel dronken hebben roel en ik daarna selma thuis gebracht en we zijn in slaap gevallen nadat we een groot tosti festijn hadden gemaakt. vanmorgen enorm melig wakker geworden e4n mn kamer opgeruimd want het was echt een mestvat. toen kwam chiel langs en hebben we ontbeten met een lekkere vette splif om 4 uur. net mn kam weer ff opnieuw gezet. zo cdtje branden voor de jarige vanavond en na het eten lekker gaan feesten
Oud 09-10-2004, 17:47
Verwijderd
Suus wat een suffe bedoeding, lekker uitgehuwelijkt

Donderdag naar huis gegaan, mijn huisbaas bracht me in zijn auto en toen hebben we Blank & Jones en Faithless geluisterd, want daar had ik zin in. Toen was een vriendje jarig, en heb ik hem een dag snowboarden gegeven.

Feestje gehad en uitgeweest, toen heeft hij gezoend met een meisje waar ik ooit lang vlieft op was, en was ik boos op hem. Toen hem een beetje fitti gegeven en gisteren bij anna geweest en die was ongesteld, en ik was daar voor deze keer heel blij om. You've got mail in bed gekeken met ijs.

Vandaag de nieuwe senior flat van oma geschilderd, omdat ik vind dat ik mijn familiebanden laat verwateren. Nu mag ik allemaal taartbak vormen uit haar collectie kiezen, en ben ik blij.
Oud 09-10-2004, 19:14
vixen
vixen is offline
Gisteren van half 11 tot half 5 op school gezeten en daarna naar huis gegaan en gegeten en een hele zielige film gekeken (la vita e bella). Toen kwam mn huisgenoot thuis en dat was leuk en toen vroeg ie of ik mee ging naar een installtie iets van een studentenvereniging want hij moest de kaarsjes aan doen en uitblazen. Maar ik was heel moe en toen ging ie weg. 5 minuten later belde mn zus dat ze naar dat installatie iets ging omdat ze daar lid van was en dat ik ook moest komen. Dus toen was ik daar toch heengegaan en dat was heel gezellig allemaal en iedereen dacht dat ik haar was. Toen was ik daarna nog naar een feestje gegaan maar eigenlijk mocht ik daar niet zijn want ik was geen lid, dus ging ik weer naar huis. En nou ging ik vanmorgen naar Nijmegen en was ik thee gaan drinken met een oude vriend en ik heb twee boeken gekocht en een cadeautje voor mn zus. En straks ga ik naar de stad.
Oud 09-10-2004, 19:54
Verwijderd
Vanmorgen uitgeslapen met mn vriend en toen hebben we gelachen en daarna gehuild en daarna weer gelachen. Toen was ie weg en heb ik er 2 uur over gedaan om eindelijk te beginnen met leren. Toen heb ik een uur geleerd, een uur pauze genomen en weer drie kwartier geleerd. Toen vond ik het wel weer genoeg en begonnen mn zusjes om eten te zeuren dus ben ik eten gaan kopen en klaarmaken. Daarna hebben we met zn 7en gegeten en heb ik mn zusje met de auto naar Duivendrecht gebracht. En nu ben ik weer thuis en ga ik zometeen Popstars-The Rivals kijken maar ik denk dat het stom wordt.
Oud 09-10-2004, 20:17
Fog
Fog is offline
afgelopen nacht een piece gezet met 2 vrienden en hij is zo vet geworden

vanmorgen uitgeslapen, gebelt met vriendje die in noorwegen zit, in het nieuwe huis geschildert en een vloer gekocht met mn pa. bij de turk groentes en brood gehaald, gegeten, 10 bladzijden geschreven, gedoucht, omgekleed en zo ga ik met een vriendin naar een concert.

Regels voor berichten