Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2005, 18:03
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-01-2005 @ 18:42 :
Kijk maar op de site van amnesty of vinden mensen als jij dat ook niet zo'n al te betrouwbare bron?

Er zijn al genoeg documentaires gemaakt over het palestina/israel conflict ik raad je aan om de beelden maar eens te gaan bekijken zodat je ziet dat het niet om cijfers gaat maar om mensen van vlees en bloed.

Natuurlijk waren ze voorzichtig aardig en voorkomend ze hebben vast een leuk toneelstukje voor je opgevoerd
Amnesty? Die Iran met alle martelingen nog betere cijfers geven voor mensenrechten dan Israel? Dat kun je toch zeker niet serieus nemen?
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Advertentie
Oud 07-01-2005, 18:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 18:34 :
ook nog even over de omschrijving van het HAMAS, de VS ziet het als een terreurorganisatie, zo ook de EU, hoewel die onderscheidt maakt tussen een politieke en militaire tak. Overigens wordt de organisatie geweerd door Jordanie (!)


En Moslim Broederschap waaruit de Hamas ontstaan is - zou je kunnen zeggen - is in Egypte verboden.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 18:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 19:03 :
Amnesty? Die Iran met alle martelingen nog betere cijfers geven voor mensenrechten dan Israel? Dat kun je toch zeker niet serieus nemen?
Di's nieuw?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 18:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 18:49 :
Is dinkie de laatste versterking van het Israëlisch front?
hij doet t behoorlijk goed
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 18:07
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 18:57 :
Ik dacht dat je op sjabbat juist moest rusten en niet moest lopen feesten of wat dan ook terwijl er Palestijnen geliquideerd worden.
wat hebben die Palestijnen nu weer met sjabbat te maken

Affijn,... Nee shabbat wordt niet bepaald gevierd zoals t zou moeten
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 18:08
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-01-2005 @ 18:59 :
Ik vraag me trouwens af waar al die mensen hier de opvatting vandaan halen dat een staat ter bescherming van zijn burgers alles mag doen wat tegen elk humanitair beginsel ingaat, want dat is gewoon bullshit.
Dat is een vrij liberale opvatting.
Oud 07-01-2005, 18:09
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 19:05 :
Di's nieuw?
Nee, helaas niet. Ook bij Amnesty zijn ze wat slaperig. Overigens moet ik hier nog wat mails over hebben, maar daar kan ik nu niet bij

Vermaak me hier overigens kostelijk
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 18:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-01-2005 @ 18:56 :

Als je nu goed oplet zie je ook niet dat ik pro palastijns ben zoals de helft van dit achtelijke forum denkt, maar pleit ik juist voor actieve manipulatie van de PA door Israel. Waar de burgers van de staat israel en de palastijnse bevolking hun voordeel uit zouden halen.


laten we zondag afwachten

Citaat:

Helaas wil Israel dit niet om politieke redenen, en zal er nooit iets gebeuren onder een rechtse regering in Israel, want rechts leeft van de angst. Het is hun grootste punt op hun prioriteiten lijst en van levensbelang voor hun existentie. Voor hen is het veel voordeliger in een vorm van gestructureerd buiten proportioneel geweld door te gaan waarmee ze defacto gewoon de terreurorganisaties in de hand werken.


Extremen kunnen t altijd verzieken voor beide kanten.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 18:10
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Maar waar zijn mn vrienden Mujahideen en Makelville nou gebleven
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 18:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 19:09 :
Nee, helaas niet. Ook bij Amnesty zijn ze wat slaperig. Overigens moet ik hier nog wat mails over hebben, maar daar kan ik nu niet bij


ok laat het me maar weten!

Citaat:

Vermaak me hier overigens kostelijk
hier als in Israel of als in s.com?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 18:13
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-01-2005 @ 18:39 :
googlen is ook een kunst

Je houd er geen rekening mee dat door verscherpe controles ze het nu veeleer moet doen met verouderde wapens en haast niks meer kunnen invoeren
Oh, even over het hoofd gezien. Nee geen google: maar goede documentatie

Bovendien die verscherpte controles: als ik je de tunnels noem bij Rafah, je weet wel bij Egypte, gaat er dan een lichtje branden?
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 18:15
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 19:06 :
hij doet t behoorlijk goed
In wat voor opzicht? Hij verdraait alle feitelijke informatie en doet alsof de Palestijnen zich lopen aan te stellen.
Oud 07-01-2005, 18:15
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 19:10 :


ok laat het me maar weten!



hier als in Israel of als in s.com? [/B]
Beide. Op het moment vooral op s.com
Blijft erg grappig waarmee ze komen, de reinste propaganda. Veel komt me bekend voor van gisteren, ik was toen in Rammallah bij Al Haq ofzo, die met een campagne bezig zijn tegen de israelische staat. Veel ja geknikt, posters en boekjes ontvangen. Die posters zou je moeten zien, vakkundig in scene gezet. alleen de schaduwen kloppen niet helemaal
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 18:16
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 19:10 :
Maar waar zijn mn vrienden Mujahideen en Makelville nou gebleven
We zijn aan het reorganiseren.
Oud 07-01-2005, 18:17
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 19:15 :
In wat voor opzicht? Hij verdraait alle feitelijke informatie en doet alsof de Palestijnen zich lopen aan te stellen.
door militaire achtergrondinformatie te geven o.a.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 18:17
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 19:15 :
In wat voor opzicht? Hij verdraait alle feitelijke informatie en doet alsof de Palestijnen zich lopen aan te stellen.
Oh, hij is terug. Met loze beschuldigingen! Of ook wel de pot verwijt de ketel. Als je me nu even een paar dingen noemt die niet kloppen, kan ik me tenminste verdedigen, snap je
Ik zeg overigens niet dat de palestijnen zich aanstellen, jullie stellen je aan!! Het grootste deel van het palestijnse volk zegt namelijk wat anders dan jullie zeggen. Die zijn de PA namelijk meer dan zat.
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 18:17
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 19:15 :
Veel ja geknikt, posters en boekjes ontvangen. Die posters zou je moeten zien, vakkundig in scene gezet. alleen de schaduwen kloppen niet helemaal
wat voor een posters?
Btw,... als je ze mee wilt nemen, kun je een extreme ondervraging verwachten tis even dat je t weet
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 18:17
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 19:15 :
In wat voor opzicht? Hij verdraait alle feitelijke informatie en doet alsof de Palestijnen zich lopen aan te stellen.
Goodie goodie, ik heb nog geen goede tegenargumenten van je gehoord.
Oud 07-01-2005, 18:19
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 19:17 :

Ik zeg overigens niet dat de palestijnen zich aanstellen, jullie stellen je aan!! Het grootste deel van het palestijnse volk zegt namelijk wat anders dan jullie zeggen. Die zijn de PA namelijk meer dan zat.
Correctie:
de corruptie
Als de PA hervormd wordt/zal zijn, zal men optimistischer zijn over de PA.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 18:20
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 19:17 :
door militaire achtergrondinformatie te geven o.a.
Is hij een hoog functionaris van het Israëlisch Leger of heeft hij connecties, je weet tog?

Hij is een nogal lachwekkend figuur.
Oud 07-01-2005, 18:20
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 19:17 :
wat voor een posters?
Btw,... als je ze mee wilt nemen, kun je een extreme ondervraging verwachten tis even dat je t weet
Die heb ik allemaal al gehad. Ik ging vorige week bij de Karni terminal naar Netzarim, in de gaza, maar werd tegengehouden. En stond idd op het verdachtenlijstje. Egypte, Jordanie, allerlei checkpoint, bij problemen in Bethlehem, palestijnse vrienden, ze wisten toch wel erg veel
Ik wikkel er wel een israelische vlag omheen
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 18:21
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 07-01-2005 @ 19:17 :
Goodie goodie, ik heb nog geen goede tegenargumenten van je gehoord.
Ik zal een maand lang 'MACHIAVELLI IS MIJN GOD' in mijn sig plaatsen als Mujahideen ooit met een goed tegenargument komt (met onderbouwing) en zonder " " komt.
Oud 07-01-2005, 18:21
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 19:20 :
Is hij een hoog functionaris van het Israëlisch Leger of heeft hij connecties, je weet tog?

Hij is een nogal lachwekkend figuur.
Connecties ja, zielig figuur. En eigen ervaringen, en veel literatuurstudie, weetjewel.

En jij hebt duidelijk alleen nog maar de volkskrant gelezen.
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 18:22
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-01-2005 @ 19:21 :
Ik zal een maand lang 'MACHIAVELLI IS MIJN GOD' in mijn sig plaatsen als Mujahideen ooit met een goed tegenargument komt (met onderbouwing) en zonder " " komt.
Mujahideen, zou je alsjeblieft met een goed tegenargument willen komen?
Oud 07-01-2005, 18:23
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 19:19 :
Correctie:
de corruptie
Als de PA hervormd wordt/zal zijn, zal men optimistischer zijn over de PA.
idd. ik hoop in ieder geval dat het wat soepeler gaat. ik was al hartstikke blij dat met kerstfeest de israelische politie fijn had samengewerkt met de palestijnse politie.

Kom je overigens uit israel? Je bent er volgens mij wel eens geweest
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 18:23
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 07-01-2005 @ 19:22 :
Mujahideen, zou je alsjeblieft met een goed tegenargument willen komen?
Maar ALLEEN als hij de " " niet gebruikt, en een logische onderbouwing erbij heeft.
Oud 07-01-2005, 18:24
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 19:20 :
Is hij een hoog functionaris van het Israëlisch Leger of heeft hij connecties, je weet tog?

Hij is een nogal lachwekkend figuur.
Leg me eens uit waarom iemand een lachwekkend figuur is als ie met (militaire) achtergrondinformatie komt?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 18:26
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 19:23 :
idd. ik hoop in ieder geval dat het wat soepeler gaat. ik was al hartstikke blij dat met kerstfeest de israelische politie fijn had samengewerkt met de palestijnse politie.


In Bethlehem rond de befaamde nachtmis?

Citaat:

Kom je overigens uit israel? Je bent er volgens mij wel eens geweest
Nee, ik ben niet Israelisch. Ben er wel geweest, ja.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 18:29
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 19:20 :
Die heb ik allemaal al gehad. Ik ging vorige week bij de Karni terminal naar Netzarim, in de gaza, maar werd tegengehouden. En stond idd op het verdachtenlijstje. Egypte, Jordanie, allerlei checkpoint, bij problemen in Bethlehem, palestijnse vrienden, ze wisten toch wel erg veel
Ik wikkel er wel een israelische vlag omheen
Lol. Waarom stond je op t verdachtenlijstje? Omdat je in Egypte en Jordanie bent geweest en wat Pal. vrienden hebt?
Njah dan willen ze natuurlijk zeker weten of ze niet met een tweede Gretta te doen hebben Overigens schijnt zij nu ook als waarnemer in Israel te zijn?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 18:29
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 19:26 :


In Bethlehem rond de befaamde nachtmis?
[/B]
yep Waarbij die atoomspion weer in de kladden werd gegrepen, nog zon publiciteitsfiguur.
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 18:31
Mujahideen
Mujahideen is offline
@dinkie, je zei dat dat verhaal van dat klein meisje niet waar was. Hoe ben je op dat idee gekomen?
Oud 07-01-2005, 18:32
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-01-2005 @ 19:29 :
Lol. Waarom stond je op t verdachtenlijstje? Omdat je in Egypte en Jordanie bent geweest en wat Pal. vrienden hebt?
Njah dan willen ze natuurlijk zeker weten of ze niet met een tweede Gretta te doen hebben Overigens schijnt zij nu ook als waarnemer in Israel te zijn?
Zij spoort nou echt niet. Had te horen gekregen dat ze gistermiddag bij het graf van Arafat zou zijn, ze stond er echter niet

Maar dat verhoor was wel een ellende. Het was zowiezo heel verdacht dat ik naar een joods dorp in de gaza ging, maar ik had daar een afspraak met een vriendin. Ik heb alle verhoortechnieken wel langs zien komen denk ik Heel grappig was ook dat een van de twee lief was en de andere de bullebak.

Maar ze hebben volledig gelijk dat ze me willen checken, dus had er ook geen moeite mee. Alleen bij Nablus was het wel vervelend, kon niet meer praten na twee uur, zo koud het was (tshirt en zomerjas) en mijn handen waren hemelsblauw
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 18:34
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 19:31 :
@dinkie, je zei dat dat verhaal van dat klein meisje niet waar was. Hoe ben je op dat idee gekomen?
Stond oa in NRC handelsblad in een piepklein berichtje. daarbij staat het ook ergens op www.israelnationalnews.com, en nog op plenty van andere sites. Op linkse sites zul je het bericht of heel minimaal of afwezig zien (dat is nu eenmaal de linke media )

Echt geneigd het exact voor je op te zoeken ben ik niet, kom eerst nou eens even met een zinnige opmerking, en met een antwoord op enkele vragen die ik je gesteld heb.
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 18:35
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 19:29 :
yep Waarbij die atoomspion weer in de kladden werd gegrepen, nog zon publiciteitsfiguur.
Aaah mijn liefje Vanunu <3

haha
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 18:39
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 19:31 :
@dinkie, je zei dat dat verhaal van dat klein meisje niet waar was. Hoe ben je op dat idee gekomen?
is trouwens geen idee hoor, het is een feit

Samen komen we er wel
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 18:42
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 19:39 :
is trouwens geen idee hoor, het is een feit

Samen komen we er wel
Omdat jij dat zegt?

En die zogenaamde bronnen die je geeft zijn ook enorm objectief.
Oud 07-01-2005, 18:43
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 19:42 :
Omdat jij dat zegt?

En die zogenaamde bronnen die je geeft zijn ook enorm objectief.
Dat is juist goed aan bronnen. Subjectieve bronnen heb je niets aan.
Oud 07-01-2005, 18:45
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 19:42 :
Omdat jij dat zegt?

En die zogenaamde bronnen die je geeft zijn ook enorm objectief.
Lieve Mujahideen. Jij moet absoluut de leukste zijn thuis! Hier heb ik namelijk erg veel lol om je, misschien wel met je. Nogmaals: lees even mijn berichtje dat ik als eerste had geantwoord.

We gaan er gewoon een ruilhandel van maken: jij geeft goede argumenten, lekker onderbouwd enzo, en daar krijg je dan gewoon wat voor terug

Maar nog wel even reageren op mijn vraagjes he?
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 18:46
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 19:45 :

We gaan er gewoon een ruilhandel van maken: jij geeft goede argumenten, lekker onderbouwd enzo, en daar krijg je dan gewoon wat voor terug
Liever niet, want dan moet ik 'Machiavelli is God' een maand lang in mijn sig hebben.
Oud 07-01-2005, 18:47
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Hmmm, t bloed een beetje dood

Geen kortzichtige personen meer? Rick Steiner bijv? Of zijn ze allemaal al overtuigd
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 18:47
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-01-2005 @ 19:46 :
Liever niet, want dan moet ik 'Machiavelli is God' een maand lang in mijn sig hebben.
Die je er nu in hebt staan is eigenlijk idd wel toffer. Maar ik heb zo het idee dat je je totaal geen zorgen hoeft te maken
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 19:02
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 19:47 :
Die je er nu in hebt staan is eigenlijk idd wel toffer. Maar ik heb zo het idee dat je je totaal geen zorgen hoeft te maken
die sig slaat op Rafiq

een van de vele forumlegendes (of issie niet geband door zijn eerdere acties?)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 19:03
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-01-2005 @ 18:55 :

Hou het maar op een mens moet eerst leren pas daarna discussieren
Yep. En leren doe je door veel lezen en veel praten met mensen die het aan de lijve ondervinden. Uit ervaring praten werkt daarbij ook nog een stukje beter.

Ik heb namelijk al een hele tijd dit soort topics gezien, waarbij ik me enorm op zat te winden, maar heb niet gereageerd omdat ik van menig ben dat je beslagen ten ijs moet komen. Ik denk dat die tijd nu rijp is

En ja, ik kom mega arrogant over, maar een andere manier om jullie wat bij te brengen is er niet
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 19:08
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:03 :


En ja, ik kom mega arrogant over, maar een andere manier om jullie wat bij te brengen is er niet
Haha

t zal weinig uitmaken
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 19:09
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
dinkie schreef op 06-01-2005 @ 20:11 :
Hehe . Gisteren was k in Nablus: palestijn schiet twee collegae dood. Vandaag in Ramallah, ik kwam een groep in de lucht schietende palestijnen tegen, bezoek een uur later een ziekenhuis en tadaaam, daar ligt een oud vrouwtje, geraakt door een van de kogels. En maar schreeuwen dat de joden de palestijnen vermoordden. Ze maken elkaar af
Lijkt me een lulverhaal en niet echt om te lachen.

Citaat:
dinkie schreef op 06-01-2005 @ 20:11 :
Maar even nog wat nieuws van vandaag:

Anti-Tank Rocket Attacks in Gaza
20:00 Jan 06, '05 / 25 Tevet 5765
(IsraelNN.com) Terrorists fired anti-tank rockets and IDF troops in southern Gaza near the Egyptian border and in the area of the Karnei-Netzarim Road. There were no injuries reported in either attack.

Ganei Tal Terrorist Was Heavily Armed
17:15 Jan 06, '05 / 25 Tevet 5765
(IsraelNN.com) It has been learned that the terrorist attempting an attack in Ganei Tal early this morning was heavily armed, carrying a 20kg (44 lbs) bomb along with a Kalashnikov AK-47 assault rifle, six magazines, grenades and a cellular telephone.

Shelling Attack in the Ganei Tal Area
14:21 Jan 06, '05 / 25 Tevet 5765
(IsraelNN.com) A shelling attack was reported in the Ganei Tal area of Gaza a short time ago. No injuries were reported.

Shelling Attack in Netzer-Hazani
14:05 Jan 06, '05 / 25 Tevet 5765
(IsraelNN.com) A shelling attack was reported a short time ago in the Gaza community of Netzer-Hazani. No injuries are being reported.

Mortar Shell Attack in S. Gaza
08:30 Jan 06, '05 / 25 Tevet 5765
(IsraelNN.com) A mortar shell landed near the southern Gaza community of N’vei Dekalim. No injuries were reported.

Mortar Shell Attack in Nisanit
09:59 Jan 06, '05 / 25 Tevet 5765
(IsraelNN.com) A mortar shell has landed in the northern Gaza community of Nisanit. No injuries are being reported.

Mortar Shell Attack in N’vei Dekalim
09:40 Jan 06, '05 / 25 Tevet 5765
(IsraelNN.com) A mortar shell landed in N’vei Dekalim a short time ago, the fourth this morning. No injuries are being reported.

Bron

Gelukkig dus nu geen gewonden, alleen maar wat extra trauma's erbij.
IsraelNN.
Oud 07-01-2005, 19:10
Verwijderd
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:03 :
En ja, ik kom mega arrogant over, maar een andere manier om jullie wat bij te brengen is er niet
Ik ook altijd, het zielige is dat ze daar altijd over vallen en nooit inhoudelijk erop ingaan wat ik zeg.
Oud 07-01-2005, 19:11
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-01-2005 @ 20:09 :
Lijkt me een lulverhaal en niet echt om te lachen.



IsraelNN.
toch leuk dat je je in mijn profiel verdiept

1e opmerking: is wel om te lachen. Die gasten zijn zo DOM. je snapt toch wel dat als je kogels omhoog schiet, dat die ook weer naar beneden komen? was wel lullig voor t vrouwtje, die uit een dorp kwam en er niets mee te maken had, maar t leukste was nog wat ze acuut waren gaan gillen (werd begeleidt door een verpleegkundige uit nederland die prima arabisch sprak): een israelische attack!

Tweede opmerking: prima constatering. Staat voor elk nieuwsberichtje, lieverd.
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 19:11
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-01-2005 @ 20:10 :
Ik ook altijd, het zielige is dat ze daar altijd over vallen en nooit inhoudelijk erop ingaan wat ik zeg.
jij hebt gewoon weinig inhoudelijks
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-01-2005, 19:13
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
En nu ik nog eens overlees wat Mujahideen zwetst: lulverhaal. Ik denk dat je bedoeld: lullig verhaal? Of kun je ook nauwelijks geloven hoe DOM die gasten zijn?
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 07-01-2005, 19:15
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:11 :
toch leuk dat je je in mijn profiel verdiept

1e opmerking: is wel om te lachen. Die gasten zijn zo DOM. je snapt toch wel dat als je kogels omhoog schiet, dat die ook weer naar beneden komen? was wel lullig voor t vrouwtje, die uit een dorp kwam en er niets mee te maken had, maar t leukste was nog wat ze acuut waren gaan gillen (werd begeleidt door een verpleegkundige uit nederland die prima arabisch sprak): een israelische attack!
Ok, jij was dus in Rammalah terwijl er gasten waren die in de lucht schoten en daarna ging je nog even lngs het ziekenhuis om te kijken om het vrouwtje het maakte.

Citaat:
dinkie schreef op 07-01-2005 @ 20:11 :
Tweede opmerking: prima constatering. Staat voor elk nieuwsberichtje, lieverd.
IK ben niet van die kant.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.