Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2006, 06:59
Fides
Fides is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 01-11-2006 @ 00:53 :
Ik ga een actie Engelaar in Oranje opstarten al is het alleen maar omdat ik vind dat dit Oranje (met name op het middenveld) veel te veel 'sleutelhangers' heeft.

Ik heb het even opgezocht:

David Mendes da Silva: 1,86/78 kg
Hedwiges Maduro: 1,85/79 kg
Ibrahim Afellay: 1,80/68 kg
Denny Landzaat: 1,78/70 kg
Stijn Schaars: 1,77/74 kg
Demy de Zeeuw: 1,74/71 kg
Rafael van der Vaart: 1,74/70 kg
Sneijder: 1,70 / 67 kg

Van Sno kon ik geen gegevens vinden maar die is fysiek ook geen indrukwekkend figuur.

En dan staan de basisspelers nog onderaan ook
Ik kan alleen vinden dat Sno 6'2 lang is. Dat is omgerekend naar centimeters iets van 1.87 uit mn hoofd, dus dat is vrij lang.
Advertentie
Oud 02-11-2006, 08:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-11-2006 @ 00:46 :
En lees mijn zin nu nog eens...
Nou ja, je kunt Davids niet tegenover Sneijder zetten, om maar een voorbeeld te noemen. Dat zijn heel andere spelers. Daarnaast noem je Bouma - Gio, dat is natuurlijk ook geen vergelijking. Bouma is geen betere linksback dan van Bronckhorst, denk ik. Wel een betere centrale verdediger dan Mathijsen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-11-2006, 11:27
Verwijderd
Sno is écht veel te slecht voor Oranje.

Oké, in de Schotse competitie speelt hij aardig, maar dat komt ook door zijn fysiek en zijn spelmethode. Bal aannemen en gauw naar voren jagen, dat is het enige wat hij kan.
En vooral veel priegelen met de bal... verschrikkelijke speler!
Oud 02-11-2006, 14:07
Fides
Fides is offline
Vindt het vreemd dat Affelay zo twijfelt tussen Oranje en Marokko. Hij is in Nederland geboren, heeft nooit in Marokko gewoond, heeft alleen bij Nederlandse clubs gevoetbald, heeft al met een jeugd-WK in het Oranje shirt gelopen. Er zal wel heel veel groepsdruk en familie-eer achter zitten anders snap ik het niet. Je gaat niet eerst bij een jeugd-WK met het hand op de borst naar het Nederlandse volkslied luisteren en daarna in Marokko de nationalitische Marokkaan uit hangen lijkt me.
Oud 02-11-2006, 14:30
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Fides schreef op 02-11-2006 @ 15:07 :
Vindt het vreemd dat Affelay zo twijfelt tussen Oranje en Marokko. Hij is in Nederland geboren, heeft nooit in Marokko gewoond, heeft alleen bij Nederlandse clubs gevoetbald, heeft al met een jeugd-WK in het Oranje shirt gelopen. Er zal wel heel veel groepsdruk en familie-eer achter zitten anders snap ik het niet. Je gaat niet eerst bij een jeugd-WK met het hand op de borst naar het Nederlandse volkslied luisteren en daarna in Marokko de nationalitische Marokkaan uit hangen lijkt me.
ik denk dat het meer een sportieve overweging is. nederland is qua voetbal beter om voor te spelen, maar kans dat je een vaste waarde wordt is kleiner dan bij het minder hoog aangeschreven marokko.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 02-11-2006, 14:39
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-11-2006 @ 00:46 :
En lees mijn zin nu nog eens...
na 4x lezen ben ik nog steeds dezelfde mening dat jouw vergelijking bijna nergens op slaat. Ik geef een mogelijk team, en jij gaat vervolgens spelers die niks met elkaar hebben tegenover elkaar zetten.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 02-11-2006, 14:52
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
kalinho schreef op 02-11-2006 @ 15:39 :
na 4x lezen ben ik nog steeds dezelfde mening dat jouw vergelijking bijna nergens op slaat. Ik geef een mogelijk team, en jij gaat vervolgens spelers die niks met elkaar hebben tegenover elkaar zetten.
Jij je zin...:

Kromkamp - Bouhlarouz 1-1
Greene - Ooijer 0-1
De Zeeuw - Mathijsen 0-1
Bouma - Opdam 1-1

Van Bommel (heeft bedankt, geen zin om te vergelijken)
Zenden - Schaars 0-1
Davids - Sneijder 0-1
Seedorf - Van der Vaart 1-0

Makaay - Van Persie 0-1
Van Nistelrooy - Huntelaar 1-1

Uitslag: 4-8
__________________
Zuur...
Oud 02-11-2006, 15:08
Verwijderd
Ik vind dat Schaars goed bezig is, maar hem zomaar laten winnen van Zenden...
Oud 02-11-2006, 15:28
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
haha komop zeg zulke vergelijkingen slaan uberhaupt nergens op, als voetbal zo statistisch was dan kan elke coach een perfect team samenstellen dat alles zou winnen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 02-11-2006, 15:56
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-11-2006 @ 16:28 :
haha komop zeg zulke vergelijkingen slaan uberhaupt nergens op, als voetbal zo statistisch was dan kan elke coach een perfect team samenstellen dat alles zou winnen.
Chelsea
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 02-11-2006, 20:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Escapism schreef op 02-11-2006 @ 15:30 :
ik denk dat het meer een sportieve overweging is. nederland is qua voetbal beter om voor te spelen, maar kans dat je een vaste waarde wordt is kleiner dan bij het minder hoog aangeschreven marokko.
Zeker aangezien hij alweer bijna te oud is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-11-2006, 10:22
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Waarom zit Krul eigenlijk niet bij de selectie? Die heeft toch ook al 1 goeie wedstrijd gespeeld?


__________________
Zuur...
Oud 04-11-2006, 13:34
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Escapism schreef op 02-11-2006 @ 15:30 :
ik denk dat het meer een sportieve overweging is. nederland is qua voetbal beter om voor te spelen, maar kans dat je een vaste waarde wordt is kleiner dan bij het minder hoog aangeschreven marokko.
Het is niet alleen een sportieve overweging geloof ik. In de krant stond dat hij zich in zijn hart een Marokkaan voelt. Omdat het zijn vadersland is. Hij moet gewoon de tijd krijgen om er over na te denken. Ik vind het een sympathiek figuur, dus als hij voor Marokko kiest zou ik hem er niet op aankijken of iets dergelijks, maar ik vind het toch wat vreemd voor iemand die zijn hele leven in Nederland heeft gewoond.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 10-11-2006, 11:50
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord).

Verdediging: Khalid Boulahrouz (Chelsea), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (Hamburger SV), André Ooijer (Blackburn Rovers).

Middenveld: Denny Landzaat (Wigan Athletic), Hedwiges Maduro (Ajax), David Mendes da Silva (AZ), Stijn Schaars (AZ), Wesley Sneijder (Ajax), Evander Sno (Celtic), Rafael van der Vaart (Hamburger SV).

Aanval: Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Liverpool), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic).
Ja hoor, Sno zit erbij...
__________________
Zuur...
Oud 10-11-2006, 14:07
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 10-11-2006 @ 12:50 :
Ja hoor, Sno zit erbij...
Echt belachelijk die selectie.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 10-11-2006, 17:59
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Oud 10-11-2006, 20:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Guissie schreef op 10-11-2006 @ 15:07 :
Echt belachelijk die selectie.
Ach ja, ik kijk er niet meer van op.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-11-2006, 20:39
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-11-2006 @ 21:37 :
Ach ja, ik kijk er niet meer van op.
Nee ik ook niet meer. Maar sowieso, ik ben het echt totaal niet eens met dat hele 'selectiebeleid' van Van Basten. En al zn gelul over dominant voetbal wat ie voor geen meter waarmaakt.

Straks gaat ie bij t misluke EK zeggen dat spelers als Sneijer verder zijn gekomen in hun leerproces maar bij het WK van 2010 pas echt 'rijp' zullen zijn.

__________________
Volg de evenaar.
Oud 10-11-2006, 22:22
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Guissie schreef op 10-11-2006 @ 21:39 :
Nee ik ook niet meer. Maar sowieso, ik ben het echt totaal niet eens met dat hele 'selectiebeleid' van Van Basten. En al zn gelul over dominant voetbal wat ie voor geen meter waarmaakt.

Straks gaat ie bij t misluke EK zeggen dat spelers als Sneijer verder zijn gekomen in hun leerproces maar bij het WK van 2010 pas echt 'rijp' zullen zijn.

"In principe hebben we in 2012 een topteam"
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 11-11-2006, 15:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nee, want dan zijn al die jongens alweer 24 en dus veel te oud.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-11-2006, 15:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
gangstah schreef op 12-11-2006 @ 16:42 :
[COLOR=red]hey mensen alles goed? vast wel maar kunne jullie me ff helpen?
ik ga een link sturen en je hoef alleen maar te klikken. klein moeite. als je hebt gedaan bedankt he.
Offtopic: Ga je het zelf verwijderen of wacht je erop tot het verwijderd wordt?
Ik verwacht Sergio Zijler bij de aankomende voorselectie van Oranje, Van Basten kennende moet dat toch lukken, zoveel goede buitenspelers hebben we niet ;x
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk

Laatst gewijzigd op 12-11-2006 om 19:02.
Oud 12-11-2006, 17:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 12-11-2006 @ 16:56 :
Ik verwacht Sergio Zijler bij de aankomende voorselectie van Oranje, Van Basten kennende moet dat toch lukken, zoveel goede buitenspelers hebben we niet ;x
Ook al is dit cynisch bedoeld, maar met Van Basten weet je het nooit. Al zal hij waarschijnlijk eerst een aantal keer worden opgeroepen door Foppe, mits hij zich natuurlijk zo door ontwikkelt. Misschien wat voorbarig na één wedstrijd, maar hij deed het goed vanmiddag.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-11-2006, 20:02
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-11-2006 @ 18:19 :
Ook al is dit cynisch bedoeld, maar met Van Basten weet je het nooit. Al zal hij waarschijnlijk eerst een aantal keer worden opgeroepen door Foppe, mits hij zich natuurlijk zo door ontwikkelt. Misschien wat voorbarig na één wedstrijd, maar hij deed het goed vanmiddag.
Bij van Basten maakt het aantal wedstrijden dat je hebt gespeeld niet uit. Ik zie m zo iemand uit Ajax 2 selecteren omdat hij die nog kent uit zijn ajax-tijd.

de madderfakker.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 12-11-2006, 22:20
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
haha seedorf opgeroepen omdat sneijder geblesseert is
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 12-11-2006, 22:23
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Haha, geweldig
Oud 12-11-2006, 22:31
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Alleen spreekt van Basten zichzelf weer tegen. Hij overwoog Seedorf erbij te halen voor Luxemburg maar 'dat leek hem geen goed idee om dat te doen voor een speler van zijn kaliber' en nu kan het voor een stom oefenwedstrijdje tegen Engeland opeens wel.
Oud 12-11-2006, 23:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het volledige nieuwsbericht over Seedorf:

Citaat:
Seedorf terug in selectie Oranje

Clarence Seedorf is toegevoegd aan de selectie van het Nederlands Elftal voor het oefenduel met Engeland, woensdag in Amsterdam. Seedorfs laatste interland dateert van 30 juni 2004.

Bondscoaches Marco van Basten en John van 't Schip hebben de middenvelder van AC Milan opgeroepen in verband met de knieblessure die Wesley Sneijder opliep in het duel met PSV. Maandag zal de knie van de Ajacied worden onderzocht, waarna duidelijk wordt of hij zich nog bij het trainingskamp in Noordwijk zal melden.

Met de toevoeging van Seedorf telt de Oranjeselectie 21 spelers. Giovanni van Bronckhorst (licht geblesseerd) werd eerder vervangen door Tim de Cler.

Seedorf was in zijn nopjes met zijn terugkeer bij het Nederlands Elftal. &quot;Al jaren heb ik op dit moment gewacht. Als Marco zijn armen opendoet, zal ik erin springen.&quot;

Na de halve finale tegen Portugal op de EK 2004, waarin Seedorf zijn 77ste interland speelde, verdween de vedette van AC Milan uit beeld. De nieuwe coach, Van Basten, gaf steevast de voorkeur aan Sneijder en Rafaël van der Vaart.

Van rancune wilde Seedorf niets weten. &quot;Als hij zegt dat ik al die tijd alleen om technisch/tactische redenen niet ben geselecteerd, dan geloof ik dat. Ik kijk nu vooruit en ga proberen het maximale voor de ploeg te geven,That's it.&quot;
BronOS-TT
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-11-2006, 23:29
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik ben erg benieuwd naar zijn prestatie
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 13-11-2006, 00:05
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Geef m dan ook maar meteen de kans en zet hem in de basis... Speelt ie ruk, dan is het boek Seedorf definitief gesloten. Speelt ie goed, is het een begin van een nieuw tijdperk.
__________________
Zuur...
Oud 13-11-2006, 06:56
one.
one. is offline
Ik hoop dat hij de sterren van de hemel speelt.
__________________
.
Oud 13-11-2006, 19:20
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mooi dat Seedorf weer bij de selectie zit. Hopen dat-ie goed speelt en dus er ook bij blijft!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-11-2006, 19:23
PV
PV is offline
Jammer dat zo'n oefenwedstrijd niet op penalty's uit kan draaien
Oud 14-11-2006, 12:02
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 13-11-2006 @ 07:56 :
Ik hoop dat hij de sterren van de hemel speelt.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 14-11-2006, 12:30
Fides
Fides is offline
Citaat:
Niet Clarence Seedorf was bij de training van dinsdagochtend van Oranje het meest opvallende gezicht, dit waren Vurnon Anita en John Goossens. De twee Ajax-talenten worden niet aan de selectie toegevoegd, maar waren door bondscoach Marco van Basten ter opvulling bij de training gehaald.

Met Anita en Goossens, respectievelijk slechts zeventien en achttien jaar oud, kon Van Basten een volwaardig partijspelletje spelen. Dit was door de afmeldingen van Van Bronckhorst, Van Persie en Sneijder niet mogelijk.
Hehe, leuk voor die jongens.
Oud 14-11-2006, 12:40
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Fides schreef op 14-11-2006 @ 13:30 :
Hehe, leuk voor die jongens.
Hier gaan vast weer PSV ers over janken... "Ajax wordt voorgetrokken e.d."
__________________
Zuur...
Oud 14-11-2006, 12:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Prima uitleg, lijkt me zo. Niet te moeilijk over doen, kan ook goed zijn voor die jongens.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-11-2006, 13:35
Verwijderd
Ach er is toch zo'n speler die het Nederlands elftal haalde als reserve van Haarlem, ofzoiets? Er was een late afmelding, en hij was een vriend (die bij Ajax en oranje speelde) naar Schiphol gaan brengen, dus vroeg de bondscoach hem mee en heeft hem nog laten invallen ook.

Straks even zoeken wie het was, heb nu iets anders te doen. Maar ik wil maar zeggen dat ik dat soort verhalen juist mooi vind
Oud 14-11-2006, 13:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ja, maar van van Batsen (ik laat de spelfout staan ) accepteer ik dat soort dingen gewoon minder snel
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-11-2006, 15:35
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Een paar jongens die ik ken mochten tijdens het jeugd-WK hier meetrainen met Argentinie, toch leuk om met Messi te spelen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 14-11-2006, 16:45
Fides
Fides is offline
Citaat:
Ertur schreef op 14-11-2006 @ 14:35 :
Ach er is toch zo'n speler die het Nederlands elftal haalde als reserve van Haarlem, ofzoiets? Er was een late afmelding, en hij was een vriend (die bij Ajax en oranje speelde) naar Schiphol gaan brengen, dus vroeg de bondscoach hem mee en heeft hem nog laten invallen ook.

Straks even zoeken wie het was, heb nu iets anders te doen. Maar ik wil maar zeggen dat ik dat soort verhalen juist mooi vind
Dit verhaal heb ik gelezen. Van Hanegem was niet komen opdagen. Maar wie nou de gelukkige was weet ik ook niet meer.
Oud 14-11-2006, 16:54
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Fides schreef op 14-11-2006 @ 13:30 :
Hehe, leuk voor die jongens.
Leuk voor hun, maar laat die dan gewoon met jong oranje meedoen.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 14-11-2006, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 14-11-2006 @ 17:45 :
Dit verhaal heb ik gelezen. Van Hanegem was niet komen opdagen. Maar wie nou de gelukkige was weet ik ook niet meer.
Ik schrijf even over:

"Otto werd in het voorjaar van 1975 bij toeval international toen hij zijn clubgenoten van FC Amsterdam, Jan Jongbloed en Nico Jansen, naar Schiphol bracht voor de oefeninterland in Joegoslavië. Daar ontdekte bondscoach George Knobel dat Willem van Hanegem niet was op komen draven, Otto werd gevraagd zijn spullen te halen en mocht zelfs invallen."

Heini Otto dus, van FC Amsterdam en niet van Haarlem.
Oud 14-11-2006, 19:28
one.
one. is offline
Citaat:
Guissie schreef op 14-11-2006 @ 17:54 :
Leuk voor hun, maar laat die dan gewoon met jong oranje meedoen.
Het is niet omdat ze international potentieel zijn ofzo, hij riep ze er gewoon bij zodat hij een normaal partijtje kon spelen. Zo ontzettend bijzonder is het dus niet.
__________________
.
Oud 14-11-2006, 20:37
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 14-11-2006 @ 20:28 :
Het is niet omdat ze international potentieel zijn ofzo, hij riep ze er gewoon bij zodat hij een normaal partijtje kon spelen. Zo ontzettend bijzonder is het dus niet.
Nou, van Basten zal het wel 'interessante spelers' vinden. Maargoed, waarom moet ie per sé 11 tegen 11 spelen op de training. Ga dan gewoon 10 tegen 10 spelen ofzo.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 15-11-2006, 13:05
Daevrem
Daevrem is offline
Het lijkt me dat 11 tegen 11 spelen essentieel is om het positiespel van de westrijd te oefenen. En dat is essentieel voor een elftal. Zeker als veel spelers bi hun club niet alleen in een andere rol maar ook op een andere positie spelen.

Misschien is dat ook de rede waarom hij nog steeds niet een keer 4-4-2 wil spelen, omdat hij elke kans aan wil grijpen 4-3-3 te spelen.

Zal me verbasen als v d Vaart op rechtsvoor werkelijk gaat werken. Op rechtshalf was hij al tegennatuurs aan het spelen. En vooral wat van Basten dan de volgende keer gaat doen als hij voor dezelfde keuze staat.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Oud 15-11-2006, 16:22
Strever
Strever is offline
Ik vind het overigens wel goed dat Seedorf er weer bij zit. Ik zie hem altijd goed voetballen bij de samenvattingen van het Buitenlands Voetbal, maar ik heb me wel vaker vergist in die jongen.
Ben benieuwd hoe Robben vanavond speelt. Ik verwacht nog een mooie schwalbe van hem, misschien wel een stuk of vijf. Wat word ik daar gek van... Robben speelt niets voor niets in die reclame waar hij weer een mooie schwalbe maakt Hebben ze hem speciaal voor gevraagd.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!

Laatst gewijzigd op 15-11-2006 om 16:34.
Oud 15-11-2006, 16:42
Verwijderd
Ik ben vooral benieuwd of Robben zijn oude niveau weer eens kan halen, vind dat hij ver is teruggezakt en dat is echt heel erg zonde
Oud 15-11-2006, 17:59
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Zal wel weer zo'n saaie teringwedstrijd worden
Oud 15-11-2006, 18:00
Strever
Strever is offline
Citaat:
Bob der Bär schreef op 15-11-2006 @ 18:59 :
Zal wel weer zo'n saaie teringwedstrijd worden
ja, dat staat vast
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 15-11-2006, 18:46
one.
one. is offline
Citaat:
Guissie schreef op 14-11-2006 @ 21:37 :
Nou, van Basten zal het wel 'interessante spelers' vinden.
Heeft hij ook gelijk in. Zijn denk ik de twee grootste talenten uit de Ajax-opleiding van het moment.
__________________
.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.