Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2005, 20:26
Lautitia
Lautitia is offline
De enige ex met wie ik wel contact had (voor ongeveer anderhalf jaar nadat het uit was), woont sinds kort samen en ik heb tot nu toe niks meer van hem vernomen. Beetje jammer, we kunnen het best nog goed vinden. En hij is een uitzondering: voor hem schaam ik me achteraf niet .
Oud 20-09-2005, 20:41
Lost My Breath*
Lost My Breath* is offline
Ligt eraan .. met de meesten ex-en ben ik nog steeds goeie maatjes , maar ook die ik nu niet meer kan uitstaan. 3 Van men ex-en zijn men allér-allerbeste vrienden !!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2005, 17:16
Verwijderd
Nauwelijks.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2005, 17:31
Sithan
Sithan is offline
Niet meer...
Oud 24-09-2005, 18:29
zoef de haas
zoef de haas is offline
steeds meer als goede vrienden, toen het net uit was sprak ik em eerst supervaak eigenlijk maar toen voelde ik ook nog echt veel voor hem, daarna een tijd amper en sinds een aantal weken spreken we elkaar weer dagelijks gewoon als goede vrienden. Ik voel nog steeds een hoop voor hem maarja heb me er maar bij neergelegd dat dat andersom er waarschijnlijk toch niet inzit hoe hij zoch ook gedraagd
Oud 24-09-2005, 19:01
cagie
cagie is offline
Mijn ex spreek ik nog vaak. We hadden met onderbreking 2,5 jaar wat met elkaar. Ik heb het 3/4 weken geleden uit gemaakt omdat mijn gevoel voor hem weg was. Ik zag hem eigenlijk alleen nog maar als een goede vriend en niet meer als zeg maar "mijn vriendje".
De eerste 2 weken was hij constant aan het bellen en wilde hij me perse elke dag spreken. Ook gedroeg hij zich alsof we nog steeds een relatie hebben. Na bijna 2 weken is het tot hem doorgedrongen dat het echt over is.
Tot nu toe is het contact wel tussen wel goed maar vraag me af hoe dat zal gaan als ik een ander vriendje zou krijgen. Aangezien hij nog steeds heel erg gek op me is en ergens nog steeds stiekem hoopt dat we terug bij elkaar komen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2005, 19:33
Sjoerd
Sjoerd is offline
Mijn ex heb ik heel goed contact mee, ze is van m'n school af en we missen elkaar wel een beetje enzo. We zijn goed bevriend.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 12:05
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Met de meeste heb ik nog wel af en toe contact. En eentje is al jaren mn beste vriend.
Oud 25-09-2005, 15:06
Verwijderd
Nog geen idee. Maar we kunnen elkaar niet negeren, omdat we elkaar elke dag zien en heel veel gezamenlijke vrienden hebben. Dus probeer ik normaal te doen en hij ook. We wilden elkaar niet kwijt, dat is al deels gebeurd (leugenaar), dus ben benieuwd in hoeverre we elkaar echt kwijtraken, ook als vrienden. Maar de tijd zal het wel leren, want zo lang is het nog niet uit.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 21:19
Tox
Tox is offline
Nou met twee exen heb ik nog wel intensief contact. Eentje zit nu al een paar maandjes in Denemarken en daar blijft ze nog een tijdje, we mailen veel. Daarvoor gingen we nog geregeld samen wat ondernemen in maastricht.

Mijn ex, met wie het net een paar daagjes uit is, is hier net geweest. Met onze domme koppen niet echt van elkaar afgebleven. Maar ik heb het gevoel dat we wel goed als vrienden met elkaar door kunnen.
Oud 28-09-2005, 21:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
De 1 kom ik nog geregeld tegen bij de paarden, de ander is een lieve en goede vriend van mij.. En dat al 2 jaar lang.. En mijn laatste exvriend zie ik nooit meer, maar spreek ik nog een heel enkele keer via msn... Dat zal me verder dan ook allemaal een rotzorg zijn.
Oud 28-09-2005, 21:55
Verwijderd
Niet.

En dat hoop ik zo te houden voor de komende... tien jaar.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 15:44
alfalfa
alfalfa is offline
we gaan echt kut om..

we hebben dezelfde vriendengroep, en dat knelt. steeds ruzie en negeren enzo. bah!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 18:30
mrsjones
mrsjones is offline
Niet.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 18:57
biep
biep is offline
met mijn 'echte' ex heb ik geen contact meer, dat wil hij niet.
op zich zou ik het best willen, gewoon weten hoe het met hem gaat etc. als vrienden, je hebt toch 1,5 jaar alles gedeeld.

met mijn laatste ex vriendje (maar 2 maanden mee gehad) heb ik nog leuk contact, gewoon af en toe stappen ec. erg gezellig
Oud 02-10-2005, 10:06
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
een ex van me zit nu in mexico dus die spreek ik niet heel vaak meer, maar als ie hier is gaat dat gewoon heel goed
een andere spreek ik regelmatig
de laatste spreek ik amper, want hij is een onwijze klootzak
Oud 02-10-2005, 14:10
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Tox schreef op 28-09-2005 @ 22:19 :
Nou met twee exen heb ik nog wel intensief contact. Eentje zit nu al een paar maandjes in Denemarken en daar blijft ze nog een tijdje, we mailen veel. Daarvoor gingen we nog geregeld samen wat ondernemen in maastricht.

Mis jou ook hoor flupske . Maar we houden idd contact. Ben 22 december weer terug en dan gaan we snel weer meeten okey? Je bent natuurlijk ook zeker welkom hier in denemarken hoor, maar ben bang dat dat niet gaat lukken of wel ?!

Met mijn andere ex ga ik ook nog goed mee om. Eigenlijk wel vaag, maar mijn 2 exen zijn nu gewoon echt goede buddies van me .
Reageren

Regels voor berichten