![]() |
|
Ik woon dus in een heel klein gehuchtje (echt heel klein dus) van 200 inwoners aan de rand van het eiland Tholen in OOst-Zeeland, blakbij Bergen op Zoom en Oude Tonge.
Kaart: http://www.hetzeeuwselandschap.nl/im...tailkaart4.gif Dat dorpje recht onder de eendeknooi, daar woont quantes. Het is hier erg saai, weinig boeiend s te beleven en als je ikets wil kopen moet je eerst heel ver fietsen ![]() wil hier weg!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je het heel graag wil, kan ik wel een foto voor je maken hoor maar het maakt je alleen maar verdrietig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() Arnol. Hehe kom maar een keer naar Eindhoven, loop door de stad en je zult hem ongetwijfeld horen zingen over Jezus! ![]() Het station (ik vind het er altijd naar pis ruiken) ![]() De welbekende kegels (wat het met eindhoven te maken heeft snap ik nog steeds niet ![]() ![]() http://www.zien.info/images/eindhg/5755503.jpg Beide stratumseind. doeei |
![]() |
||
Citaat:
'omdat je niet gelooft word je bedrogen, en hoeveel keer werd je al bedrogen,...'
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
gheh hij scootert gewoon een beetje rond op die gehandicapten kar van hem terwijl hij probeert ons zondaars te redden van onszelf ![]()
|
Zwolle heeft ook zo'n godsdienstfreak, een mensje van +/- 60 die van de Antillen komt
'WAT JEEEEEEEZUS ZEGT ZAL GEBEUREEEEEEEEN! JEEEEEEEEZUS ZAL KOMEEEEEEEEN!' ze loopt heel vreemd, net of ze constant valt en ze mekkert ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ok. Mn eerste keus is momenteel ook Utrecht. Maar ja aangezien er zich 3 keer zoveel aanmelden voor de UU dan er plek is bij die studie moet ik andere opties ook open houden he.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() om je moet graag naar de nightlive en de kadans willen gaan. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
in oosterhout is niet zo leuk, ik heb er geen vrienden, ze wonen allemaal buiten oosterhout dus das niet zo heel handig.
verder is het uitgaan hier 3 x niks en shoppen kan je er ook niet echt goed. maar gelukkig is breda in de buurt, das al een stuk beter en ik ben tegenwoordig ook nog wel eens in bergen op zoom te vinden. en hopelijk binnekort utrecht ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CDA wil woningkraak verbieden Gatara | 152 | 09-11-2003 12:14 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik nou?? me_86 | 10 | 25-01-2003 19:26 |