Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2005, 07:40
Quantes
Quantes is offline
Ik woon dus in een heel klein gehuchtje (echt heel klein dus) van 200 inwoners aan de rand van het eiland Tholen in OOst-Zeeland, blakbij Bergen op Zoom en Oude Tonge.

Kaart:
http://www.hetzeeuwselandschap.nl/im...tailkaart4.gif
Dat dorpje recht onder de eendeknooi, daar woont quantes.

Het is hier erg saai, weinig boeiend s te beleven en als je ikets wil kopen moet je eerst heel ver fietsen
wil hier weg!
Oud 09-06-2005, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Ninpo Otaku schreef op 08-06-2005 @ 01:07 :
Belangrijke bezoekersinformatie Red Bull Air Race Rotterdam zondag 12 juni

Het evenemententerrein bevindt zich aan de NOORDZIJDE (centrumzijde) van de Maas, tussen de Erasmusbrug en de Euromast. Aan de andere kant van de Maas (zuidzijde) is absoluut GEEN ruimte voor publiek. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u tijdig aanwezig te zijn. Vanaf 12.00 uur is het evenemententerrein geopend. De Red Bull Air Race is gratis toegankelijk, u hoeft dus geen kaarten te kopen of te reserveren. Het programma duurt van 14.00 uur tot 16.00 uur. Wij verzoeken u nadrukkelijk om met het Openbaar Vervoer naar Rotterdam te reizen. Het centrum van de stad is zondag uiterst moeilijk bereikbaar per auto, mede omdat de Erasmusbrug is afgesloten voor alle verkeer, ook voor voetgangers. Met uw hulp rekenen wij op een fantastische dag.
De Red Bull Air Race website

----

Biertje iemand ?
Uw persoonlijke bezorger, bel op 0641117290 ..
ha daar ga ik heen, kijken of ze die takkebrug goed kunnen ontwijken
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 13:51
dafzzz
dafzzz is offline
ik woon al heel mijn leve (is 'al' 16 jaar) in Hazdorrup..i know..een klein dorpie dat niemand kent....GAAAAAP...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2005, 13:54
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Broeder schreef op 07-06-2005 @ 23:17 :
Dus kom gerust eens langs
<33
Oud 09-06-2005, 21:45
Verwijderd

amersfoort best okay
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 00:43
Verwijderd
ja vooral de muurhuizen, daar woont mn suikeroom en ik denk dat ik ook geen nee zou zeggen tegen zo'n crib
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 08:21
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ridderkerk, hard hoor!
Oud 10-06-2005, 08:34
Mennuz
Mennuz is offline
Lemmer.
Klein, veel Friezen.
In uitgaansgelegenheden zijn zoveel domme mensen dat het me verbaast dat de hele tent geen vacüum trekt.
In de zomer zijn er veel duitsers die de locals overhoop rijden met hun BMW's
Ik wil hier graag weg, alleen ik kan hier geen baan krijgen om geld te verdienen om hier weg te gaan.
Ik sterf een eenzame dood in Lemmer.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 08:38
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Panini schreef op 10-06-2005 @ 09:35 :
[afbeelding]

hij komt uit Delft want hij zat vroeger bij mijn vader in de klas
Is je pa nog nie verdwenen dan?
Oud 10-06-2005, 08:45
idontcare
idontcare is offline
ik woon in Pijnacker en dat ligt tussen Delft, Zoetermeer, Den Haag en Rotterdam in. en ik vind het hier heel hip want alles is in de buurt en al mijn vriendjes en vriendinnetjes wonen dichtbij ook en school is ook maar een kwartiertje met de trein

Oud 10-06-2005, 09:34
Otis
Otis is offline
Citaat:
Quantes schreef op 10-06-2005 @ 09:38 :
Is je pa nog nie verdwenen dan?
jezus kap ermee
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 13:06
Dries Roelvink
Dries Roelvink is offline
Ik woon in de Jordaan. En het is hartstikke gezellig en ik heb de allerliefste buren! Ohja, en ik zing elke vrijdagmiddag in café Johnny Jordaan, ik zou zeggen kom eens langs en doe gezellig mee!
Oud 10-06-2005, 22:15
Verwijderd
Ik woon in Groningen waar ik doordeweeks al m'n geld uitgeef. In het weekend ga ik naar m'n ouders in Emmeloord, suf plaatje in de Noordoostpolder waar verder echt niks te doen is.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 23:07
innogen
innogen is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 07-06-2005 @ 23:07 :
Ik ben godverdomme serieus naar www.boxtel.nl geweest om te kijken of er een foto van dat kankerstandbeeld was MAAR DIE STOND ER NIET OP

En ik ben nieuwsgierig. :/
Hij staat ook niet in Boxtel, maar in Best. Ik was al aan het zoeken naar een plaatje, maar kwam steeds op parkeerplaatssexsites of tippelgidsen uit

Als je het heel graag wil, kan ik wel een foto voor je maken hoor maar het maakt je alleen maar verdrietig
Oud 10-06-2005, 23:19
innogen
innogen is offline
Eureka! Op de Avro Beeldenstorm site kan je nagaan

Citaat:
Rijdend over de A2 tussen Den Bosch en Eindhoven doemt bij Best langs de weg een immense verschijning op (Afb.1). Van verre kun je hem zien staan, van wat dichterbij vallen zijn trekken thuis te brengen. Dit moet Michael Jackson zijn, alom bekend van zijn hits en vooral vanwege de filmpjes waarmee die werden gepromoot. Maar hoe is de popster hier in hemelsnaam verzeild? Een hamburgerketen blijkt hem te hebben aangeschaft om het langsrazende verkeer te attenderen op het filiaal ter plekke. En dat is gelukt: via de verkoop van fastfood heeft de investering zich ongetwijfeld dubbel en dwars terugverdiend. Toch oogt het elf meter hoge beeld, ooit schitterend in een videoclip, in de huidige context ietwat misplaatst. Permanent op wacht naast het wegrestaurant maken zijn stoere houding en profetische blik nog maar weinig indruk. Na de eerste flits van herkenning raakt de reus al gauw de aandacht kwijt.

Afb. 1 Een wegrestaurant naast de A2 bij Best heeft een immens beeld van Michael Jackson om de aandacht van het langsrazende verkeer te trekken.

En rechts is dus de snelweg, die koepel moet zo'n beetje links voor liggen en de Mac Donalds zelf ligt voor het beeld, jammer dat er geen totaal shot van is maar toch
Oud 10-06-2005, 23:26
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 11-06-2005 @ 00:19 :
Eureka! Op de Avro Beeldenstorm site kan je nagaan

[afbeelding]
Afb. 1 Een wegrestaurant naast de A2 bij Best heeft een immens beeld van Michael Jackson om de aandacht van het langsrazende verkeer te trekken.

En rechts is dus de snelweg, die koepel moet zo'n beetje links voor liggen en de Mac Donalds zelf ligt voor het beeld, jammer dat er geen totaal shot van is maar toch
MJ en MCdonalds, triestheid bij elkaar dan.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 23:28
Jan-Peter B
Jan-Peter B is offline

Arnemuiden een of ander kutgat in zeeland dus dat zegt al genoeg.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 23:55
Faerie
Faerie is offline

Arnol. Hehe kom maar een keer naar Eindhoven, loop door de stad en je zult hem ongetwijfeld horen zingen over Jezus!

Het station (ik vind het er altijd naar pis ruiken)

De welbekende kegels (wat het met eindhoven te maken heeft snap ik nog steeds niet )

http://www.zien.info/images/eindhg/5755503.jpg
Beide stratumseind.

doeei
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 07:35
woezel
woezel is offline
Citaat:
Snoopy249 schreef op 11-06-2005 @ 00:55 :
[afbeelding]
Arnol. Hehe kom maar een keer naar Eindhoven, loop door de stad en je zult hem ongetwijfeld horen zingen over Jezus!

hehe ja
'omdat je niet gelooft word je bedrogen, en hoeveel keer werd je al bedrogen,...'
Oud 11-06-2005, 11:45
Verwijderd
ik ben gezegend door die man JA

reshhpect
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 11:52
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
ERICx schreef op 11-06-2005 @ 12:45 :
ik ben gezegend door die man JA

reshhpect
Saint Eric
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 12:37
innogen
innogen is offline
Citaat:
Snoopy249 schreef op 11-06-2005 @ 00:55 :
[afbeelding]

doeei
JEZUS IS DE WAARHEID EN IN DE WAARHEID GELOVEN MAAKT GELUKKIG!

gheh hij scootert gewoon een beetje rond op die gehandicapten kar van hem terwijl hij probeert ons zondaars te redden van onszelf
Oud 12-06-2005, 14:26
Nona Star
Nona Star is offline
Zwolle heeft ook zo'n godsdienstfreak, een mensje van +/- 60 die van de Antillen komt
'WAT JEEEEEEEZUS ZEGT ZAL GEBEUREEEEEEEEN! JEEEEEEEEZUS ZAL KOMEEEEEEEEN!' ze loopt heel vreemd, net of ze constant valt en ze mekkert
Oud 12-06-2005, 14:28
da leentjuh
da leentjuh is offline
Volgende week ofzo gaat het plaatselijke kerkkoor op een wagen achter een trekker (!) liedjes zingen in het dorp.

Oud 12-06-2005, 14:35
]{ing
]{ing is offline

maastricht is best een mooie stad maar er is geen fuck te doen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 14:39
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
]{ing schreef op 12-06-2005 @ 15:35 :
[afbeelding]

Oh dus ik moet de universiteit van maastricht maar van mn lijstje met mogelijkheden gaan schrappen?
Oud 12-06-2005, 14:44
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 12-06-2005 @ 15:39 :
Oh dus ik moet de universiteit van maastricht maar van mn lijstje met mogelijkheden gaan schrappen?
ligt er een beetje aan wat je verwacht van een stad. er zijn wel redelijk wat uitgaansgelegenheden, echter vrijwel alleen voor het mainstream volk. als je hier komt om te studeren en je laat dat buiten beschouwing valt het wel mee
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 14:57
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
]{ing schreef op 12-06-2005 @ 15:44 :
ligt er een beetje aan wat je verwacht van een stad. er zijn wel redelijk wat uitgaansgelegenheden, echter vrijwel alleen voor het mainstream volk. als je hier komt om te studeren en je laat dat buiten beschouwing valt het wel mee

Ok. Mn eerste keus is momenteel ook Utrecht. Maar ja aangezien er zich 3 keer zoveel aanmelden voor de UU dan er plek is bij die studie moet ik andere opties ook open houden he.
Oud 12-06-2005, 15:15
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 12-06-2005 @ 15:57 :
Ok. Mn eerste keus is momenteel ook Utrecht. Maar ja aangezien er zich 3 keer zoveel aanmelden voor de UU dan er plek is bij die studie moet ik andere opties ook open houden he.
schaarste aan kamers is ook wel een probleem in utrecht.. wel een leukere stad dan maastricht
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 15:26
Metal
Metal is offline
Citaat:
]{ing schreef op 12-06-2005 @ 15:35 :
[afbeelding]

uhuh, maar idd geen ene fuck te doen.

om je moet graag naar de nightlive en de kadans willen gaan.
Oud 12-06-2005, 15:28
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Metal schreef op 12-06-2005 @ 16:26 :
uhuh, maar idd geen ene fuck te doen.

om je moet graag naar de nightlive en de kadans willen gaan.
hehe, indeedio
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 19:46
kalinho
kalinho is offline
Sliedrecht, Middelpunt van Zuid-Holland , én het dorp met de 1e IKEA van nederland
Oud 12-06-2005, 20:38
Gadje
Gadje is offline
in oosterhout is niet zo leuk, ik heb er geen vrienden, ze wonen allemaal buiten oosterhout dus das niet zo heel handig.
verder is het uitgaan hier 3 x niks en shoppen kan je er ook niet echt goed. maar gelukkig is breda in de buurt, das al een stuk beter en ik ben tegenwoordig ook nog wel eens in bergen op zoom te vinden. en hopelijk binnekort utrecht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten