Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2005, 19:44
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Kreator schreef op 27-06-2005 @ 13:18 :
maar toch klopt et wel, ham-kaas fonetisch

joh !

ga nu lekker langs de rijn liggen met wat vrienden, jointje draaien, biertje erbij, lekkere techno (zeg maar niks).
zomervakantie is stoer
Oud 27-06-2005, 21:33
Verwijderd
ja alleen de techno niet
Oud 27-06-2005, 22:50
Viporizer
Viporizer is offline
Als hippies de wereld zouden domineren...

Oud 27-06-2005, 23:48
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
South Park - 902 - Die, Hippie, Die!
Oud 28-06-2005, 00:22
Wammus
Wammus is offline
deze vond ik wel vet
Oud 28-06-2005, 00:23
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 28-06-2005 @ 00:48 :
South Park is zooo meesterlijk. Family Guy is nog beter . Die baby echt .

Damn mijn computer doet echt wazig. Af en toe als ik op een linkje hier op het forum klikt slaat ie gewoon helemaal vast. En nog meer vage shit . Dat word morgen nadat ik naar de kaakchirurg ben geweest een formatje C: Want ik ben het nu zat .

Laatst gewijzigd op 28-06-2005 om 00:27.
Oud 28-06-2005, 00:33
wann
wann is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 28-06-2005 @ 00:48 :
"Our only chance now is to go to the centre of the hippie jambe festival and upload THIS CD of Slayer. Hippies hate death thrashmetal"
Oud 28-06-2005, 08:51
Kreator
Kreator is offline
godverdomme, gister flinke lading white widow gerookt en ik ben nog steeds half gaar
Oud 28-06-2005, 09:47
Wammus
Wammus is offline
Jo die kaakchirurg was echt vaag. Lig je daar in die stoel. Ja meneer we gaan u even verdoven. Baf 4 spuiten in je bek . Lig je daar 10 minuten voor je uit te staren komt er ineens een vent binnengelopen die me gaat helpen. Nou ok prima wat jij wi. Doekje over m'n hoofd enzo een hoop geruk en getrek: Ja dat was de eerste . Dat ging tenminste lekker snel . De tweede moest voor geboord worden maar was ook geen probleem en met 10 minuten stond ik weer buiten . Nu space ik m af en toe nog wat op die verdoving maar helaas is dat ook alweer bijna over . Nu zit ik hier dus met een half verbouwde bek en ik mag niet eens in de zon zitten op m'n vrije dag .
Oud 28-06-2005, 09:55
Kreator
Kreator is offline
hadden ze je niet kunnen verdoven met ketamine?
Oud 28-06-2005, 10:07
Wammus
Wammus is offline
Kweenie wat er in zat maar wazig was het wel. Weet iemand hier eigenlijk of het heel ernstig is als ik gewoon stug doorrook met die net gehechte wond enzo? Moest ook al pijnstillers en een of andere spoeling gaan halen maar dat mag pas vanaf morgen ofzo. Naja het zal allemaal wel. M'n bek voelt iig behoorlijk verbouwd .
Oud 28-06-2005, 10:13
cha0s
cha0s is offline
ghehe, 't is ondanks de hechtingen een open wond in je bek. roken is de eerste 24 uur sowieso echt verboden en 't liefst hebben ze dat je 2 weken niet rookt, terwijl je bek heelt. ('t vergroot de kans op infecties en... nou ja, kanker kan zich ook makkelijker nestelen zo natuurlijk. )
Oud 28-06-2005, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Kreator schreef op 28-06-2005 @ 10:55 :
hadden ze je niet kunnen verdoven met ketamine?
Morfine..

is trouwens geweldig spul <3.
Oud 28-06-2005, 10:22
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
cha0s schreef op 28-06-2005 @ 11:13 :
ghehe, 't is ondanks de hechtingen een open wond in je bek. roken is de eerste 24 uur sowieso echt verboden en 't liefst hebben ze dat je 2 weken niet rookt, terwijl je bek heelt. ('t vergroot de kans op infecties en... nou ja, kanker kan zich ook makkelijker nestelen zo natuurlijk. )
Hmmz in dat foldertje wat ik heb gekregen staat 2 dagen . Dat valt alweer mee dus. Toen ik pfeifer had werd me ook ernstig af geraden te roken maar af en toe toch gedaan. Niet veel van gemerkt eigenlijk. Mensen met ervaring ermee?

@ Lilith: Ja en zo verslavend als wat...
Oud 28-06-2005, 10:33
]{ing
]{ing is offline
Ik rookte gewoon door nadat mn verstandskiezen getrokken waren.. geen probleem
Oud 28-06-2005, 10:36
Wammus
Wammus is offline
In dat boekje stonden ook weet ik het wat voor vage voorzorgsmaatregelen als het gaat bloeden en weet ik het wat allemaal. Die verdoving is nu bijna uitgewerkt maar ik heb er niet echt last van ofzo. Het voelt een beetje onwennig nog maar praten gaat gewoon en eten ga ik zometeen proberen. Drinken ging daarstraks trouwens echt als een mongool . Neem je een slok uit de fles stroomt het zonder dat je het doorhebt allemaal je bek weer uit .
Oud 28-06-2005, 10:43
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
]{ing schreef op 28-06-2005 @ 11:33 :
Ik rookte gewoon door nadat mn verstandskiezen getrokken waren.. geen probleem
Ik heb ook gewoon gerookt nadat ze ze bij mij allemaal tegelijk hadden gedaan, maar 't wordt wel afgeraden, opzich.
Oud 28-06-2005, 10:47
Wammus
Wammus is offline
Bij mij mochten ze niet tegelijk. Ik had er een rechtsboven en onder die zijn vandaag gedaan en ik moet 23 augustus nog een keer voor de derde die zit linksonderin. Ze wou eerst 1 augustus maar dat leek me toch een wat minder goed idee aangezien dat de laatste dag van Campzone is en ik dan nog helemaal stoned ben .
Oud 28-06-2005, 10:53
cha0s
cha0s is offline
ja, nou ja.. opzich als je daar met dikke bek vd kaakchirurg gaar zit te zijn en er jolt cola langs je kin druipt val je niet eens op tussen die andere personen die ook aan hun computer vastgegroeid zitten.
Oud 28-06-2005, 11:02
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
cha0s schreef op 28-06-2005 @ 11:53 :
ja, nou ja.. opzich als je daar met dikke bek vd kaakchirurg gaar zit te zijn en er jolt cola langs je kin druipt val je niet eens op tussen die andere personen die ook aan hun computer vastgegroeid zitten.
Whahahaha ik zie het echt helemaal voor me . Het is de allerlaatste dag dus dat zou betekenen dat ik vanuit campzone om 9 uur s'ochtends met een gare kop metteen daar heen zou hebben gemoeten. Vast heel spacend om stoned in die stoel te liggen en erg veel zal je niet meer voelen maar of de chirurg er ook zo blij mee is...
Oud 28-06-2005, 11:24
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 28-06-2005 @ 11:22 :
@ Lilith: Ja en zo verslavend als wat...
Uyteraerd..

Maar als je wakker wordt na een 3 uur lange operatie waarbij 4 dokters in je hoofd hebben lopen kijken en ze na een kwartier eigenlijk al wisten: we gaan niks vinden, heb je behoorlijke koppijn en smeek je om iets wat je pijn stilt.

En dan krijg je dus morfine.
Oud 28-06-2005, 11:26
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 27-06-2005 @ 22:33 :
ja alleen de techno niet
tja ik kan het natuurlijk ook nooit goed doen hier met al die alto's
Oud 28-06-2005, 11:36
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Lilith schreef op 28-06-2005 @ 11:16 :
Morfine..

is trouwens geweldig spul <3.
morfine krijg je geen trips van
Oud 28-06-2005, 11:37
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Lilith schreef op 28-06-2005 @ 12:24 :
Uyteraerd..

Maar als je wakker wordt na een 3 uur lange operatie waarbij 4 dokters in je hoofd hebben lopen kijken en ze na een kwartier eigenlijk al wisten: we gaan niks vinden, heb je behoorlijke koppijn en smeek je om iets wat je pijn stilt.

En dan krijg je dus morfine.
Ja daar zit wat in. Naja lekker hard spacen op je pijnstiller lijkt mij niet verkeerd .
Oud 28-06-2005, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Kreator schreef op 28-06-2005 @ 12:36 :
morfine krijg je geen trips van
Je gaat niet trippen nee.. maar wel spacen..
Oud 28-06-2005, 14:33
Verwijderd
dus beter keta
Oud 28-06-2005, 14:43
Type
Type is offline
maar daar verdoven de meeste artsen je niet zo snel mee.
Oud 28-06-2005, 16:22
Verwijderd
Wat een ontzettende klotedag vandaag. Alleen maar gezeik van mijn pa, zowel zakelijk als persoonlijk. Ik heb het de hele dag volgehouden om niet te reageren, maar het is echt te belachelijk.
Gisteren kon ik geen backup maken omdat hij bezig was, hij zegt dat tegen mij, dus ok, ik veronderstel, ik kan mijn werk niet doen, hij doet dat als hij klaar is. Vandaag begint ie van zijn tak te maken dat ik geen backup heb gemaakt.

En dat is nog maar het minste. Vermoeiend. Ik heb echt totaal geen zin meer. Dalijk nog anderhalf uur in een schakelbus zonder achteruitkijkspiegel zonder airco naar huis rijden. Gelukkig is Robert er dan, maar ik heb geen zin meer pa zijn gezicht te zien.

Alcohol als ik thuis kom. Coma.
Oud 28-06-2005, 17:16
Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 28-06-2005 @ 17:22 :
Verhaal
Sterkte!
Oud 28-06-2005, 17:31
Verwijderd
ik liep vandaag door de stad, kreeg ik een onderzoek over bier. Mocht ik wat vragen beantwoorden, kreeg ik een glaasje dommelsch ice waar ik wat vragen over moest beantwoorden en ik kreeg 5 euro voor de moeite
Oud 28-06-2005, 17:36
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 28-06-2005 @ 18:31 :
ik liep vandaag door de stad, kreeg ik een onderzoek over bier. Mocht ik wat vragen beantwoorden, kreeg ik een glaasje dommelsch ice waar ik wat vragen over moest beantwoorden en ik kreeg 5 euro voor de moeite
moeilijke vragen?
Oud 28-06-2005, 17:46
Verwijderd
nope
Oud 28-06-2005, 19:28
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 28-06-2005 @ 18:31 :
Damn dat soort dingen mogen ze van mij hier in Haarlem ook wel doen. Ik word alleen maar aangesproken met de vraag of ik een abonnement wil op het NRC en of ik interesse heb in een of andere kortingspas waar je geen fuck aan hebt en van dat soort onzin . En dan delen ze eindelijk weer eens een keer wat uit (snoep) en dan slaan ze mij gewoon over .
Oud 28-06-2005, 19:31
Viporizer
Viporizer is offline
In WC schalkwijk krijg zitten ze heel vaak kroketten te testen of chips. Allemaal van dat soort onderzoekjes. Wel geinig als je nog niet hebt ontbeten
Oud 28-06-2005, 19:43
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 28-06-2005 @ 20:31 :
In WC schalkwijk krijg zitten ze heel vaak kroketten te testen of chips. Allemaal van dat soort onderzoekjes. Wel geinig als je nog niet hebt ontbeten
Ja maar dat is me ff te ver fietsen daar ben ik dan weet te lui voor.
Oud 28-06-2005, 20:10
Type
Type is offline
Zo, net nieuwe kabels aan mijn boxen en mixer gehangen, klinkt nu allemaal net iets zuiverder en voller.

En ik kan wat meer, kabels zijn wat langer... Bewegingsruimte voor in mijn nieuwe kamer
Oud 28-06-2005, 21:01
cha0s
cha0s is offline
deze neg0r haat zichzelf:

Oud 28-06-2005, 21:12
Viporizer
Viporizer is offline
Wat een domme mensen lopen er toch rond...
Oud 28-06-2005, 21:37
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
cha0s schreef op 28-06-2005 @ 22:01 :

[afbeelding]
is dat geen bewerking?
Oud 28-06-2005, 21:38
Verwijderd
of hij heeft er centjes voor gekregen om ff te poseren
Oud 28-06-2005, 21:45
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 28-06-2005 @ 22:12 :
Wat een domme mensen lopen er toch rond...
ik verzin 't ook niet.
Oud 28-06-2005, 22:02
Wammus
Wammus is offline
Die dammned neg0rs ook altijd. Het is altijd wat met ze.
Oud 28-06-2005, 22:10
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
wammus schreef op 28-06-2005 @ 23:02 :
Die dammned neg0rs ook altijd. Het is altijd wat met ze.
aight homie
Oud 28-06-2005, 23:52
coopergirl
coopergirl is offline
Rode wijn & wiet Dat ik vandaag mijn toets verneukt heb, doet er nu even niet toe... Lang leve de herrrrr!
Oud 29-06-2005, 00:21
coopergirl
coopergirl is offline
Oud 29-06-2005, 00:25
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 29-06-2005 @ 01:21 :
lang leve beschonken toestanden
Oud 29-06-2005, 08:23
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 28-06-2005 @ 20:28 :
Damn dat soort dingen mogen ze van mij hier in Haarlem ook wel doen. Ik word alleen maar aangesproken met de vraag of ik een abonnement wil op het NRC en of ik interesse heb in een of andere kortingspas waar je geen fuck aan hebt en van dat soort onzin . En dan delen ze eindelijk weer eens een keer wat uit (snoep) en dan slaan ze mij gewoon over .
Haha.. ik liep door de grote houtstraat, maar omdat ik, als ik winkel een beetje een warhoofd word, liep ik dus het stuk tussen de grote markt en de H&M 4x op en neer. Ik heb dus 8x tegen dezelfde knul moeten zeggen dat ik nog geen 18 was en dattie me geen dingen mag verkopen. Na de 8e keer zei ik dat ik naar huis ging en kreeg ik toch een gratis krant . En mijn moeder is een echte Heemsteedse als er dingen worden uitgedeeld.. dan loopt ze echt 20x langs.. (1 voor mij, 1 mn pappa, 1 voor mn zusje, 1 voor dr zelf, 2 voor de buren, 4 voor de overburen, 2 voor mn opi en omi, ect ect ect). <3.. (tzit in de familie.. want ik doe t ook.. *gratis*gratis*gratis*)
Oud 29-06-2005, 11:03
Verwijderd
hahaha profiteurs
Oud 29-06-2005, 11:39
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 28-06-2005 @ 22:01 :

[afbeelding]
kijk dan naar die band van ze tas aan de linker kant van het teken, is toch duidelijk een bewerking, maar wel grappig opzich
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten