Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2005, 01:33
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Citaat:
*oma* schreef op 18-06-2005 @ 02:30 :
want het staat in het regelement :
forumbazen...
Oud 18-06-2005, 01:37
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Hehe! Aardig zijn tegen Oma ja!

Oud 18-06-2005, 01:37
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Adam Warlock schreef op 18-06-2005 @ 02:33 :
forumbazen...
spank me
Oud 18-06-2005, 02:32
matt trakker
matt trakker is offline
forumroddel wtf iedereen weet toch dat *oma* into spanken is of is er echt iets nieuws wat ik niet weet?!?!?!
Oud 18-06-2005, 02:35
Avelon
Avelon is offline
ik was wakker en toen moest ik naar huis en ontdekte ik een paar muggenbulten en toen ging ik me omkleden en tom geweld ontmoeten toen was ze moe en ging ik met iemand anders rondlopen toen ging ik weer naar iemand anders en daarmee liep ik zojuist in de leidsestraat en toen ging crook naar me schreeuwen
dat was leuk hoorr
Oud 18-06-2005, 02:37
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 18-06-2005 @ 03:32 :
forumroddel wtf iedereen weet toch dat *oma* into spanken is of is er echt iets nieuws wat ik niet weet?!?!?!
ereshkigal krijgt alleen ******** met angellena omdat angellena alleen ******** wil worden door iemand die niet geband is op het forum omgomgomgomg

en naar het schijnt vindt angellena dat geen enkel probleem, het houdt haar van het forum waardoor ze minder stress en meer anale ontspanning kent dan ooit tevoren

Laatst gewijzigd op 18-06-2005 om 02:46.
Oud 18-06-2005, 02:38
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 18-06-2005 @ 03:37 :
ereshkigal krijgt ******* met angellena omdat angellena alleen ******** door iemand die niet geband is op het forum omgomgomgomg

en naar het schijnt vindt angellena dat geen enkel probleem, het houdt haar van het forum waardoor ze minder stress en meer anale ontspanning kent dan ooit tevoren

Laatst gewijzigd op 18-06-2005 om 02:49.
Oud 18-06-2005, 02:39
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Avelon schreef op 18-06-2005 @ 03:38 :
ik zat wel in de buurt he
Oud 18-06-2005, 02:44
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 18-06-2005 @ 03:39 :
ik zat wel in de buurt he
weet ik eigenlijk niet maar ik duld dat taalgebruik niet nu kan ik niet slapen
Oud 18-06-2005, 02:46
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Avelon schreef op 18-06-2005 @ 03:44 :
weet ik eigenlijk niet maar ik duld dat taalgebruik niet nu kan ik niet slapen
sorry ik kuis het wel even
Oud 18-06-2005, 02:49
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 18-06-2005 @ 03:46 :
sorry ik kuis het wel even
dankje. ik deed het ook even <3
Oud 18-06-2005, 06:29
Tom Violence
Tom Violence is offline
matt was je weer zat
Oud 18-06-2005, 06:53
Drez
Drez is offline
nu weet ik het nog niet en ik kon er bijna niet van slapen
Oud 18-06-2005, 08:28
Verwijderd
bowser's valley wil maar niet lukken
en verder kreeg ik vandaag drie nono-vingertjes van rxqueen, nu kom ik vast de goudvishal niet meer in
Oud 18-06-2005, 09:03
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Citaat:
Rogue schreef op 18-06-2005 @ 09:28 :
bowser's valley wil maar niet lukken
met die short cut je weet toch
Oud 18-06-2005, 09:40
RockaholiC
RockaholiC is offline
gister ging ik voordat ik moest werken naar de fysio en toen vertelde ze me dat de tunnel waar mn pees doorheen loopt ontstoken is dus nu moet ik twee keer in de week naar hun toe en toen was ik daar klaar en toen ging ik naar mn werk waar ik een nervous breakdown had omdat ik heel veel neit mag doen en van mn chefs wel moet doen dus toen ben ik weggegaan en nu zit ik in de ziektewet

dus ben ik vandaag lekka vrij en ga ik niks doen en straks naar mn chick toe
Oud 18-06-2005, 10:41
Luna
Luna is offline
ik ben wakker geworden.. ohja. ik ben geslaaagd!!!
maar dat wist ik al. alleen vergeet ik het soms even.
Oud 18-06-2005, 10:48
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Luna schreef op 18-06-2005 @ 11:41 :
ik ben wakker geworden.. ohja. ik ben geslaaagd!!!
maar dat wist ik al. alleen vergeet ik het soms even.
gefeliciteerd!
Oud 18-06-2005, 11:12
655321
655321 is offline
Vanacht echt een shitload aan nachtmerries gehad dus best kut geslapen. Opgestaan, ontbeten, beetje geleerd en nu ga ik over een half uur op de fiets naar Fields of Rock.
Oud 18-06-2005, 11:35
Verwijderd
helemaal kapot van the dillinger escape plan show van gisterenavond. maar nu gaar de sportschool in, naar een cd presentatie en dan bier drinken en van de zon genieten op festival mundial

oh en ali B checken yo
Oud 18-06-2005, 11:41
Jolene
Jolene is offline
Gisteravond gezopen en met zwervers gepraat.Vandaag ruzie met mijn vader gemaakt en hij gooide dingen naar me en nu heb ik zijn pillen door de wc gespoeld en naar mn moeder gevlucht
Oud 18-06-2005, 11:47
vixen
vixen is offline
Ik werd echt chagerijnig wakker want mn vriend deed gelijk heel stom. Toen naar mn zus gefietst, een boek opgehaald. Toen ik terug fietste kwam er een boze meneer naar me toe die naar de overkant wees en zei 'NEE, DAAAR NAAR'. Maar dat kon niet want er was markt. Straks ga ik naar fields of rock, in een tmf-auto.
Oud 18-06-2005, 12:03
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
even naar mn moeder geweest om gedag te zeggen tegen een vriendin van haar zo meteen naar haarlem van de zon genieten en chillen met lepra, dan punkshowtje in heemstede en de laatste trein naar nijmegen om stefanie te zien
Oud 18-06-2005, 12:10
Verwijderd
gisteren lang gechilled met vrienden en verder geslapen. nu wakker worden en straks zuipen ende smoken meet adam warlock in de Hout
Oud 18-06-2005, 12:28
ZerO
ZerO is offline
Gisterenavond erg leuk en tof enzo met vrienden film gekeken en in de tuin gezeten met rock'n roll op de achtergrond en toen had ik teveel gedronken maar ik heb geen kater en ben gaan slapen toen het licht werd en nu ga ik in de tuin zitten en ik moet leren voor mijn hertentamen maar dat zie ik niet zitten
Oud 18-06-2005, 13:42
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 18-06-2005 @ 03:32 :

Ik ga zo naar het noorder plantsoen en dan ga ik lekker chillen en verbranden, want ik ben mijn zonnebrandcreme kwijt
En vanochtend weer voor school gewerkt en straks in het plantsoen nog even tekenen en morgen nog even. Ik zit goed op schema, dan doet me deugd
Oud 18-06-2005, 14:17
Verwijderd
Ik heb vandaag wat minder uitgeslapen dan de rest van deze week, daarna heb ik cadeautjes gekocht en op het terras gezeten en geluncht met een vriend. Daarna spullen naar de boot gebracht omdat we daar vanavond slapen en morgen mee weg gaan. Nu net nog even een tas voor vakantie gekocht en daarna kwam ik mijn moeder tegen met mijn oma, die aan mijn moeder vroeg:
'Wie is dat nou?'
Mijn moeder: 'Dat is Pauline.'
Oma: 'Is dat er een van jou?'
Moeder: 'Dat is Pauline, mijn dochter.'
Oma: 'Is dat jouw dochter?'

.. Goed.

Nu ga ik chillen aan het water met drank en boeken om daarna hopelijk stralend bruin naar een feestje te gaan.
Oud 18-06-2005, 18:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moest vanochtend vroeg werken, maar ik voelde me belabberd, dus het eerste wat ik op m'n werk deed was de plee (en gedeeltelijk mezelf) onderkotsen. Maar daardoor voelde ik me wel beter.
Na m'n werk nog een vaderdag kadootje gehaald, naar oma geweest, en m'n oom nog effe opgezocht.
En nu ben ik bijna dood door brakheid.
Oud 18-06-2005, 18:37
Verwijderd
ik heb 10 uur gewerkt in de ijssalon de afgelopen 3 dagen, morgen moet ik ook en verder heb ik dus geen leven, nu.

Laatst gewijzigd op 18-06-2005 om 20:03.
Oud 18-06-2005, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 18-06-2005 @ 15:17 :
daarna kwam ik mijn moeder tegen met mijn oma, die aan mijn moeder vroeg:
'Wie is dat nou?'
Mijn moeder: 'Dat is Pauline.'
Oma: 'Is dat er een van jou?'
Moeder: 'Dat is Pauline, mijn dochter.'
Oma: 'Is dat jouw dochter?'

naar is dat, he. (})
o ja en trimm trab beterschap en iedereen gefeliciteerd met zn examens etc.
Oud 18-06-2005, 18:42
Jolene
Jolene is offline
Vandaag was een ontzettende kutdag Ruzie met mn vader gemaakt die langs kwam om te zeiken dat al zn xtc door de plee heb gespoeld.Toen werd ie weer agressief en werd ik gek en heb m geslagen en weetikveel wat meer,huis uit gekickt en nou heb ik dus geen vader meer Vanavond ga ik lekker thuisblijven en stompzinnig tv kijken en blowen.
Oud 18-06-2005, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Jolene schreef op 18-06-2005 @ 19:42 :
Vandaag was een ontzettende kutdag Ruzie met mn vader gemaakt die langs kwam om te zeiken dat al zn xtc door de plee heb gespoeld.Toen werd ie weer agressief en werd ik gek en heb m geslagen en weetikveel wat meer,huis uit gekickt en nou heb ik dus geen vader meer Vanavond ga ik lekker thuisblijven en stompzinnig tv kijken en blowen.
Oud 18-06-2005, 18:48
Jolene
Jolene is offline
Altijd leuk doorgedraaide ouders
Oud 18-06-2005, 18:50
Metal
Metal is offline
Citaat:
Hermione schreef op 18-06-2005 @ 19:46 :
Oud 18-06-2005, 19:05
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
655321 schreef op 18-06-2005 @ 12:12 :
Vanacht echt een shitload aan nachtmerries gehad dus best kut geslapen.
ah, ik ook
echt vreselijk, ik werd wakker na elke nachtmerrie en was steeds weer bang om in slaap te vallen
Oud 18-06-2005, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Jolene schreef op 18-06-2005 @ 19:42 :
zijn xtc of de jouwe? klinkt vreselijk iig sterkte!

ik heb vandaag geen drol gedaan, wel wat leuke vacatures opgesnorreld (is dat een woord?) dus toch nog iets nuttigs. ook lekker ruzie gemaakt maar dat was terecht.
nu zit ik te twijfelen of ik naar een strandfeestje ga of niet. pff.
Oud 18-06-2005, 19:42
Jolene
Jolene is offline
Zijn voorraad, en dankje
Oud 18-06-2005, 19:51
Verwijderd
Gisteravond had ik een geslaagdenfeestje, was erg gezellig. Vancohtend moest ik om half 7 opstaan om te werken Daarna heb ik nog boodschappen gedaan voor mn birthday morgen
Oud 18-06-2005, 19:55
Susanne
Susanne is offline
gisteren feestje van mij en mn zus gehad voor fam. plus wat vrienden want we zijn allebei geslaagd yeah snachts nog uitgeweest met de hele gang, lange frans en baas b waren er, die hebben we nog even uitgelachen... wat een mooi feestje

vandaag heb ik een zondaggevoel en moet vnvnd werken en ik ben verliefd op iemand denk ik hiiihi een collega damn hij is echt heet! gisteren was hij er ook maarja het was heel druk met lange frans en baas b, ik heb 'm helemaal niet gezien, alleen op het eind 1 minuut ofzo grrr frusterend
en nu zit ik de hele dag te analyseren wat het te betekenen had wat hij tegen mij zei...kansloos, ja ik weet het, maar ik heb vakantie en niks beters te doen dus dan krijg je dat
Oud 18-06-2005, 20:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewerkt
Naar mijn oma toe
In de zon gezeten en muziek geluisterd
Internet en me ergeren aan de PC
En ik wilde vanavond gaan stappen maar er gaat bijna niemand. dus ja dat zie ik nog wel...
Oud 18-06-2005, 20:41
Jones
11 uur opgestaan, 1 uur naar het strand..zes uur weer terug. Gekookt, ET gekeken, nu even fietsen en zo nog even op terrasje zitten
Oud 18-06-2005, 20:51
Fjäril
Fjäril is offline
Ik zit al een tijdje te wachten op een belangrijke mail.
En ik wacht, wacht, wacht, word en werd irritant
Oud 18-06-2005, 21:19
Drez
Drez is offline
scholingsdag gehad en daarna in het park gehangen met bierr en wiet en hasj en mn scharrel.
zomer <3
Oud 18-06-2005, 21:42
Gadje
Gadje is offline
ik heb heel de dag gewerkt en toen heel snel naar de kerk voor mn zusje en toen lui tv gekeken in heinternet, en een kamer gezocht....
Oud 18-06-2005, 22:37
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
ik moest een boek lezen voor school
en het heeft me de hele dag gekost voordat ik het uit had
en nu wou ik eigenlijk uit maar heb geen geld.
Oud 19-06-2005, 00:07
Apomes
Apomes is offline
opgestan, gewinkeld, gegeten, gewinkeld, gewerkt, gewinkeld, gegeten, terrasje

in die volgorde
Oud 19-06-2005, 00:26
Verwijderd
ik ben wakker geworden om 12:00
en daarna ging ik eten en douchen en rende ik als een dartelend hert naar de blokker
daar kocht ik Silkwood daar speelt CHER in!
en The postman always rings twice met Lana Turner!
En nog een film over lesbo's en abortus en daar speelt CHER ook in
en lesbo's en abortus heb ik gezien en toen ging ik huilen want ik ben labiel door het weer want het was warm.
en daarna ging ik nog legally blond kijken met een vriendin en dat was wel leuk en we dronken wijn en snoven coke en daarna gingen we hard neuken. en daar hebben we foto's van gemaakt.
en ik heb herm gebeld toen ik in de tuin lag met mijn hand in mijn broek en toen zei ze AAAAAAAAAH HOI PIPELOI ik maak huiswerk en jij verwend prr
Oud 19-06-2005, 02:11
Verwijderd
ik heb vandaag 17 uur gewerkt en net thuis
en over anderhalf ur mag ik weer dus ik skip de slaap maar een keertje
Oud 19-06-2005, 02:13
Metal
Metal is offline
jezus ghristus 17 uur
Oud 19-06-2005, 08:45
Verwijderd
Gister 7,5 uur gewerkt (eerst dacht ik dat t 9,5 uur was maar ik kan niet tellen) en daar mee 31,50 euro verdiend. Naar huis gegaan en in een speedy conzales tempo gedoucht (hoe schrijf je dat? ), omgekleed, opgemaakt, haar gedaan. Om kwart over tien kwam Ramon mij halen om naar het feestje van Marlieke te gaan, waarmee ik eerst een beetje ruzie had, maar nu gaat 't weer goed, gelukkig . Daar was 't heel gezellig en er was veel rosé, . Daarna nog frietjes gegeten in de stad met Lars & Ramon. En nu ga ik straks douchen en lekker in de zon zitten want ik word gek want ik heb alleen maar negervrienden lijkt 't wel . Nou ja en mijn vader belde net vanuit China en hij heeft koeientong op en 't is heel lekker zei die, iewhl . En het is vaderdag maar ik hoef lekker niks eraan te doen want mn vader is er dus niet hiehie . En ik heb op 't moment 4 nrs van Jack Johnson op mn winamp staan die elke keer weer herhalen en ik word er gestoord van maar ik ben een luiaard en heb geen zin het te veranderen. Omg, , ik heb even zitten rekenen en ik verdien dus 4,20 per uur, das best veel!! Op de een of andere manier schrijf ik altijd teringlange oninteressante berichten hierzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten