Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2005, 10:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 20-06-2005 @ 11:20 :
En ik heb vakantie
En dat verbaast je?
Advertentie
Oud 20-06-2005, 11:34
Freestyler*
Freestyler* is offline
zo leeg
..
ik voel me slecht en dat kan ik niet gebruiken als ik moet leren

verder is het saai en niemand online
Oud 20-06-2005, 11:38
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-06-2005 @ 11:55 :
En dat verbaast je?
Nou ja, ik wéét wel dat ik vakantie heb, maar zo voelt het niet. Of nee, het voelt zelfs wel een beetje zo, maar ik heb bij vakantie altijd het idee dat het leven geweldig moet zijn en zo. Maar dat is het nu helemaal niet.
Oud 20-06-2005, 11:42
WolterB
WolterB is offline
Oud 20-06-2005, 11:44
Verwijderd
't is weer zo ver...vrees ik...

Morgen volgens mij de laatste dag op school, als het goed is iig...daarna nog anderhalve week stage lopen en hopelijk een voldoende beoordeling krijgen... Daarna vrij...een paar weken niets doen...en een weekje op vakantie naar Zweden... Gister de plafondventilator opgehangen en met dat ding aan is het hier best lekker ('t is hier sowieso al vrij koel als de luxaflex, gordijnen en verduisterende rolgordijnen dicht zitten). Hopelijk vanavond nog even naar het zwembad, maar dat zal wel niet.
Oud 20-06-2005, 11:53
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
WolterB schreef op 20-06-2005 @ 12:42 :
Soms is post krijgen toch wel heel erg leuk
Oud 20-06-2005, 12:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Examen ging redelijk niet echt super maar ook niet heel slecht. Beetje hetzelfde gevoel als ik vorig semester met scheikunde had, toen had ik een 11 hopelijk dit keer ook een cijfer aan de goede kant van de 10.

Tis hier nog wel goed uit te houden op mijn kot, tis lekker koel hier. Bij het examen was het wel warm en we hadden al een lokaalwijziging omdat het in dat andere auditorium echt niet te harden was. En ze kwamen bekertjes water rondbrengen voor de mensen die zelf geen drinken mee hadden
Oud 20-06-2005, 13:13
Verwijderd
God, wat is het warm. En God, wat moet ik nog veel doen voor frans. En god, ik moet ook nog naar de stad met mijn moeder.

Verder gaat het op het moment eigenlijk wel.

Morgen huisarts, ik ben benieuwd.
Oud 20-06-2005, 14:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 20-06-2005 @ 11:20 :
Doe maar vrolijk dan
Mwah... niet echt gelukt.
Oud 20-06-2005, 14:38
Verwijderd
Ik heb geen zin meer om nog wat te doen voor school...
Oud 20-06-2005, 14:57
mcflem
mcflem is offline
Pff, eerste keer dat ik hier post.

IK maak me nogal zorgen over school, hoewel dat misschien niet echt nodig is. Ik sta op dit moment op overgaan maar ik moet nog zoveel doen! Ik denk altijd "Nieuw kwartiel nieuwe kansen" maar het gaat altijd net als de keren daarvoor, ik voer gewoon niks uit en aan het eind van het kwartiel, vlak voor de toetsweek, krijg ik spijt..

Ik ben wel blij dat het bijna vakantie is, even geen gedoe en gezeur.. Behalve dan van ex-vriendjes en andere personen waar ik ruzie mee heb.
Oud 20-06-2005, 17:03
Verwijderd
Ik moet een reflectieverslag van minstens drie kantjes schrijven, iemand ideeën voor een lulverhaal...? Ik denk dat ik maar met schema's en afbeeldingen ga werken oid, dat vult tenminste...

En dan nog een voorbereiding, ook minstens drie kantjes...pff...
Oud 20-06-2005, 17:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben zooo moe, examens om acht uur en dus zes uur uit bed is niets voor mij.

Wou net een poging doen om mijn achterstand in te halen met het leren van celbio 1 maar ben gewoon in slaap gevallen en een uur later pas wakker geworden
Oud 20-06-2005, 17:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-06-2005 @ 18:03 :
Ik moet een reflectieverslag van minstens drie kantjes schrijven, iemand ideeën voor een lulverhaal...? Ik denk dat ik maar met schema's en afbeeldingen ga werken oid, dat vult tenminste...

En dan nog een voorbereiding, ook minstens drie kantjes...pff...
Veel voorbeelden geven werkt plekvullend. Geef aan van welke dingen je dit jaar wel iets geleerd hebt en welke dingen niet. Welke dingen nieuw voor je waren en wat je al eerder gedaan had ed. Of is dat niet de bedoeling van dat verslag?
Oud 20-06-2005, 17:16
Verwijderd
Ik word helemaal gek van mijn methodiekdocente, ik doe niets goed, ik moet vanalles herkansen omdat ik 4-en haal. De rest van de opleiding gaat prima, haal goede cijfers, maar door haar gekut heb ik er helemaal geen zin meer in en het is bloedheet en ik ben ongesteld en ik ben zielig. zo.
Oud 20-06-2005, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-06-2005 @ 18:15 :
Veel voorbeelden geven werkt plekvullend. Geef aan van welke dingen je dit jaar wel iets geleerd hebt en welke dingen niet. Welke dingen nieuw voor je waren en wat je al eerder gedaan had ed. Of is dat niet de bedoeling van dat verslag?
Het gaat over een workshop van een uur. Over een jaar krijg ik wel drie A4 vol...gister over drie maanden stage ook vijf A4 geschreven en dan heb ik eigenlijk nog heel weinig opgeschreven... Maar over een duffe workshop die ik eigenlijk gewoon gigantisch stom vond om te geven niet. Ik denk dat ik probeer om één of twee kantje(s) vol te krijgen en dan vind ik het wel best...misschien vindt ze het wel goed en zo niet, dan herkans ik het wel oid.
Oud 20-06-2005, 18:46
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik mis hem, ik mis hem, ik mis hem...

het is meer dan een half jaar geleden en ik ben nog steeds elke dag verdrietig...dat is toch niet normaal? En hij gaat maar verder met zijn vrolijke leventje, terwijl ik alleen nog maar leef voor hem. Ik wil zo graag weer mijn normale leventje oppakken. Ik wil dat ie verdwijnt uit mijn hoofd. Misschien dat het goed is dat ik hem de hele vakantie niet zie, maar daardoor heb ik juist géen zin in de vakantie... bah
Oud 20-06-2005, 18:50
rare kwast
rare kwast is offline
val nu al in slaap...

morgen eindgesprek never mind ben ziek
Oud 20-06-2005, 19:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Sophie schreef op 20-06-2005 @ 18:16 :
Ik word helemaal gek van mijn methodiekdocente, ik doe niets goed, ik moet vanalles herkansen omdat ik 4-en haal. De rest van de opleiding gaat prima, haal goede cijfers, maar door haar gekut heb ik er helemaal geen zin meer in en het is bloedheet en ik ben ongesteld en ik ben zielig. zo.
Ongesteld zijn met dit weer is zooo erg vind ik
Oud 20-06-2005, 19:15
rare kwast
rare kwast is offline
is het nou verdomme zo moeilijk gewoon te zeggen...hier kom krijg je een knuffel
Oud 20-06-2005, 19:16
Verwijderd
zulk heerlijk weer vandaag, echt iets om van de genieten
Oud 20-06-2005, 19:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik was net wat oude MP3-tjes aan het luisteren op m'n laptop, toen ik ook Cindy Lauper met True Colors tegenkwam. Een nummer dat mij vorig jaar werd toegestuurd door een lieve vriend van me; welke mij doormiddel van dát nummer iets duidelijk wilde maken:

You with the sad eyes
Don't be discouraged
Oh I realize
It's hard to take courage
In a world full of people
You can lose sight of it all
And the darkness inside you
Can make you feel so small

But I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow

Show me a smile then,
Don't be unhappy, can't remember
When I last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Because you know I'll be there

And I'll see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow

Ja, dat raakte me tot tranen aan toe. Dankjewel Nick.
Oud 20-06-2005, 19:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben zo bang dat ik niet over ga en m'n teksten slecht heb gemaakt.

Maar ik wil niet blijven zitten, want ik heb dit jaar makkelijk gehaald, op die rotteksten na. Anders wil ik wel taken krijgen maar niet blijven ziten...
Oud 20-06-2005, 19:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Pffff... ze kalkt d'r hele weblog vol met berichtjes dat ze oh-zo-verliefd is.
Oud 20-06-2005, 20:00
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-06-2005 @ 20:56 :
online dan?!
Oud 20-06-2005, 21:12
Hawahaai
Hawahaai is offline
Verdorie, nou is het meer dan 30 graden en moet ik anderhalf uur heen en anderhalf uur terug in het stikhete openbaar vervoer zitten (ja, er zijn treinen en bussen met airco, maar die rijden natuurlijk niet in 'niet-stedelijke gebieden'. *zucht*)
En bovendien ben ik ook nog eens snipverkouden en heb ik misschien nog een keelontsteking erbij ook. Lang leve het zomerweer...
Kortom: lichamelijk voel ik me knap beroerd. Ik denk dat ik maar vroeg naar bed ga vanavond, aangezien ik vriendje niet eens kan zien vandaag.
Oud 20-06-2005, 21:23
WolterB
WolterB is offline
Topdag
Oud 20-06-2005, 21:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-06-2005 @ 20:56 :
Vroeger vond ze 'm alleen nog maar leuk, maar nu is ze dus 'echt' verliefd.
Oud 20-06-2005, 21:46
rare kwast
rare kwast is offline
hallo zal ik ook nog maar weer posten...
in bed, uit bed, in bed, uit bed, in bed, uit bed, in bed, uit bed
en zie hier...op forum..
ik voel me zwaar kut...wilde dat ik t lef had...maar nee dat heb ik ook weer niet
plannetje is dr al, kan zo beginnen....
nou zo maar weer zwaar kut in mn bed gaan liggen...
bak zakdoeken dr naast..
Oud 20-06-2005, 21:48
Mennuz
Mennuz is offline
Stop met m'n Medicijnen, en mn maatschappelijk werken en psycholoog.
Fuck die shit, ik ben niet te helpen, ben een chagerijnige kortzichtige vrouwenhatende klootzak, en dat is zo omdat m'n hele leven saaier is als een grotsalamander, en ik kan er niks aan doen omdat ik geen geld heb, en niet knap ben. want daar draait t allemaal om. kan wel kutwereld roepen, maar er zijn zat mensen die zich er wel in redden.
Oud 20-06-2005, 22:02
Verwijderd
Lieve Mennuz: ieder mens dat kan lachen is een mooi mens. dus jij ook heus

ontopic: Zit ik mennuz aan te raden om te lachen, vind ik er zelf ook geen bal meer aan.
Oud 20-06-2005, 22:16
George
George is offline
Denken en voelen in uitersten
Deze mensen vinden iets leuk, of verschrikkelijk; vinden iemand aardig, of waardeloos, voelen zich geweldig, of heel beroerd. Er is weinig ruimte voor nuance.
Een positieve stemming kan snel omslaan in neerslachtigheid. Voor direct betrokkenen kan deze wisselvalligheid overdonderend en onbegrijpelijk zijn.
Oud 20-06-2005, 22:19
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 20-06-2005 @ 23:02 :
Lieve Mennuz: ieder mens dat kan lachen is een mooi mens. dus jij ook heus
Tis lang geleden dat ik gelachen heb en me niet stom voelde.
Oud 20-06-2005, 22:31
Verwijderd
Waarom?
Oud 20-06-2005, 22:45
Mariekje*
Mariekje* is offline
*Zucht*
Oud 20-06-2005, 23:53
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 20-06-2005 @ 23:02 :
ieder mens dat kan lachen is een mooi mens
Onder voorbehoud. Gemene of arrogante of egoistische mensen zijn alleen mooi op de foto.
Oud 21-06-2005, 06:13
rare kwast
rare kwast is offline
goedemorgen..hier weer vanaf stage
ben moe, zere rug (verbrand) hoofdpijn, misselijk, zenuwachtig, en als toetje voel ik me kut

dit wordt een super dag
Oud 21-06-2005, 07:02
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-06-2005 @ 20:11 :
Ongesteld zijn met dit weer is zooo erg vind ik
Ja, vies
Maar het duurde maar een halve dag.

Het gaat beter geloof ik, mijn geweldige presentatie is af, en ik ga dit jaar nog mooi mijn P halen.
Oud 21-06-2005, 08:18
Hawahaai
Hawahaai is offline
Na mijn berichtje van gisteravond werd het alleen nog maar erger en ben ik vrij snel behoorlijk ziek naar bed gegaan. Maar ja, met dit weer is het ook niet te houden op mijn zolderslaapkamer. Ik heb vannacht niet meer dan 20 minuten aan een stuk geslapen en ben dus supermoe. En ik moet naar school vandaag, anders heb ik alsnog een vervangende opdracht aan m'n broek hangen.
Waarom laat mijn vriendje niets van zich horen?
Oud 21-06-2005, 10:12
steefos
steefos is offline
whiehie ik heb mijn zelfvertrouwen terug en ik ben neit meer jalours op andere mensen (voorlopig dan)
Oud 21-06-2005, 11:12
Mennuz
Mennuz is offline
Verbitterd.
Oud 21-06-2005, 11:22
WolterB
WolterB is offline
woei
Oud 21-06-2005, 11:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarom val ik overdag steeds in slaap en kan ik 's nachts niet slapen
Oud 21-06-2005, 11:46
Gothic
Gothic is offline
Godver wat voel ik me beroerd en ik háát overgeven . Vind het ook zo lullig voor m'n werk, heb ik een uur van te voren moeten afzeggen ...
Oud 21-06-2005, 12:11
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ging ik bellen voor een informatie te vragen voor mijn theorieexamen, is het zo'n nummer waarbij je telkens nieuwe cijfers in moet toetsen (toets 1 voor... toets nu je geboortedatum). Eerst keer hing ik direct op, maar ging het daarna nog een keer proberen. Maar toen raakte ik toch weer in paniek en hing halverwege op. Jeej, ik verbras geld hierdoor.

En dadelijk weer rijles
Oud 21-06-2005, 12:16
George
George is offline
Het scheelt weer dat ik nu wel een goed excuus voor m'n impulsiviteit en m'n zwartwitkijken heb.
Oud 21-06-2005, 12:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Yesterday
All my troubles seemed so far away
Now it looks like though they're here to stay
Oh, I believe in yesterday

Yesterday
Love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Oh, I believe in yesterday

Ja, ze houdt van The Beatles.
Oud 21-06-2005, 12:22
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
George schreef op 21-06-2005 @ 13:16 :
Het scheelt weer dat ik nu wel een goed excuus voor m'n impulsiviteit en m'n zwartwitkijken heb.
test was positief?
Oud 21-06-2005, 13:03
indigo
indigo is offline
Tjezus, hoe los ik dit nu weer op... en t erge is dat het nog helemaal mijn eigen schuld is ook
en grr nu moet ik heel snel heel hard heel veel doorwerken, niet internetten!
Oud 21-06-2005, 13:13
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 21-06-2005 @ 12:37 :
Waarom val ik overdag steeds in slaap en kan ik 's nachts niet slapen
herkenbaar..

Rijles ging mateloos slecht... Had een andere rij-instructeur + andere lesauto.. Ontzettende zenuwpees Daar kan ik absoluut niet tegen... Maandag gelukkig weer m'n eigen instructeur Volgende week dinsdag wordt dus weer afzien met deze gast

*verder ben ik overheated

Regels voor berichten