Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2003, 14:51
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Linda komt hoogst waarschijnlijk ook terug,
Rik en Anita zullen misschien samen uit de serie gaan,
ook Stefano gaat er misschien uit.
Advertentie
Oud 08-01-2003, 16:54
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
**Moonflower** schreef:
isabelle en charly zijn echt superstoer, en daaantje, en MARCUS vindt ik persoonlijk echt onwijs humor hebben.. love him


*grin* ja ik kijk af en toe gtst uit verveling hihi..
Aaah, zielig voor jou want Marcus is er uit
Vink ook wel jammer, trouwens!
__________________
I'll find you.
Oud 08-01-2003, 16:57
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Linda komt hoogst waarschijnlijk ook terug,
Rik en Anita zullen misschien samen uit de serie gaan,
ook Stefano gaat er misschien uit.
Nope, Linda komt niet terug.. ze was pas ergens bij (Staatsloterij Magazine?) en toen zei ze dat het haar wel gevraagd was om terug te keren, maar dat ze er toch niet voor gegaan is. Hoewel ze wel even twijfelde . Dus..

En dat zeiden ze eerder ook, dat Anita en Rik er samen uit zouden gaan. Still nothing happened. Dus dat geloof ik ook niet echt.

En Stefano? Als dat zo is? Why ? Hijs loik!
__________________
I'll find you.
Oud 08-01-2003, 18:28
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
J-tjuh schreef:
hoe kun je nu weten dat de stalker de broer van yasmin is?! hoe weet je dat ze een broer heeft?!
Citaat:
*-MissEvil-* schreef:
Vrijdag 10 januari
Benjamin organiseert een groot smulfestijn als hij Smuldorado heeft verkocht. Voor Anita is 'de perfecte trouwdag' bijna een obsessie. Dat Harmsen heel erg nieuwsgierig is naar Yasmins familie, is niet verwonderlijk: hij heeft contact heeft gehad met haar broer. Dennis probeert Robert te overtuigen van zijn oprechte bedoelingen met Daantje.
Citaat:
J-tjuh schreef:
en micky verteld denk ik nog wel aan stefano dat rik nog leeft.
nee, denk ik niet. want anders zou hij het wel aan anita vertellen en zou die bruiloft van haar en mickey er waarschijnlijk nooit komen, maar dat moet wel want rik komt waarschijnlijk binnengelopen.

Citaat:
J-tjuh schreef:
en robert en laura krijgen oook weer wat.
nou ze is iig goed bezig om alcholist te worden
ze zullen wel weer bij elkaar komen ja, want dat is iedere keer hetzelfde met die twee

Citaat:
J-tjuh schreef:
en harmsen komt achter het vele geld van yasmin en moet opbiechten wat er echter nu aan de hand is. *verzin ik ff hoor, klopt vast helemaal nix van! *
ja, waarschijnlijk wel want dat was het einde gisteren dat harmsen bijna binnekomt, en zij daar met al dat geld zit..
__________________
________________

Laatst gewijzigd op 08-01-2003 om 18:33.
Oud 08-01-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
*-MissEvil-* schreef:


nou ze is iig goed bezig om alcholist te worden
ze zullen wel weer bij elkaar komen ja, want dat is iedere keer hetzelfde met die twee



ze wordt weer L-L-L-Laura... Pittige Tijden liep een aantal jaar geleden dus gewoon voor
Oud 08-01-2003, 21:12
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
oeh t is spannend met yasmien en die koffer en geld en die 'broer' en maffia-achtige mensjes
en Laura wordt weer LLLL lauraaaaaa (pittige tijden ruled ja )
en yasmien begon zomaar te huilen echt vaag...naja niet zomaar natuurlijk maar ik bedoel dus dat past niet echt bij haar vind ik, kweenie zij is juist zo'n 'stoer' iemand die niet huolt ofso vind ik
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 08-01-2003, 21:27
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
oeh t is spannend met yasmien en die koffer en geld en die 'broer' en maffia-achtige mensjes
en Laura wordt weer LLLL lauraaaaaa (pittige tijden ruled ja )
en yasmien begon zomaar te huilen echt vaag...naja niet zomaar natuurlijk maar ik bedoel dus dat past niet echt bij haar vind ik, kweenie zij is juist zo'n 'stoer' iemand die niet huolt ofso vind ik
ja yasmin huilde omdat stefano over de maffia begon en als je z'n broer heb gezien....
__________________
Guess who's back
Oud 08-01-2003, 21:40
pinhead
pinhead is offline
yasmins broer is/was gewoon het pooiertje van haar
Oud 09-01-2003, 12:15
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
SPOILER

Ja en ze heeft haar moeder vermoord en dat geld verdient

zeg maar dat je het niet gelooft ja
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Oud 09-01-2003, 14:06
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Shibby schreef:
SPOILER

Ja en ze heeft haar moeder vermoord en dat geld verdient

zeg maar dat je het niet gelooft ja
Per ongeluk zeker
Oud 09-01-2003, 14:19
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef:
De spoiler van hierboven was trouwens te zien in laat ze maar lachen, toen René Froger zogenaamd per ongeluk binnenkwam op de set van GTST en je Dennis tegen Anita zag zeggen:
'Was je met Mickey getrouwd als Rik niet op je bruiloft was verschenen?' waarop Anita antwoordde: 'ja!'
Zouden ze dat niet gewoon expres zo gedaan hebben? Kan me niet voorstellen dat ze zoiets uit zouden zenden als het ook echt waar is...
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 09-01-2003, 14:32
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Msschien was 't gewoon een 'oudejaars-kadootje' voor de oplettende gtst-kijkers?
Oud 09-01-2003, 14:53
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Msschien was 't gewoon een 'oudejaars-kadootje' voor de oplettende gtst-kijkers?
laten we het hopen..
ergens geloof ik het wel dat rik echt binnenkomt op die bruiloft, want ze laten wel weer elke keer stukjes van rik zien.
Maar als die dus echt terug komt denk ik dat ze samen de serie uitgaan ofzo..
Want ik geloof niet dat rik echt weer helemaal terug komt.

Ik hoop wel dat job weer snel terugkomt, of is die er nou helemaal uit?
Ghehe die laura is echt cool
Wel jammerd at marcus weg is die was altijd wel grappig met die opmerkingen van hem
En wat zou er met roxy gebeuren? want ludo zij zo iets toen zij naar het zwembad liep van: "je gaat eraan trut!"
En nou is die remco weer verliefd op barbara denk niet dat dat wat word, hij zal wel terug gaan naar Amerika ofzo..
__________________
________________
Oud 09-01-2003, 16:20
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
ik snap niet hoe je het volhoudt zo'n serie te schrijven... op een gegeven moment heb je toch geen ideeën meer Ik volg het daarentegen wel heel graag hoor
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Oud 09-01-2003, 16:25
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Slechte schrijvers man
waardeloze verhaallijnen
ze kunnen er veel meer mee doen
ik heb hier een kast vol ideeën maar ja...
Oud 09-01-2003, 16:34
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
ga ff soliciteren dan... dan wordt het misschien minder voorspelbaar maar ja dan kunnen de domme onder ons het niet meer volgen he
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Oud 09-01-2003, 16:49
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
Shibby schreef:
ik snap niet hoe je het volhoudt zo'n serie te schrijven... op een gegeven moment heb je toch geen ideeën meer Ik volg het daarentegen wel heel graag hoor
ja he ik snap het ook niet, het zijn wel meerdere schrijvers en er komen ook wel elke keer nieuwe denk ik maar toch..
aan de andere kant, is het ook weer niet zo moeilijk want ze kunnen altijd behoorlijk lang door blijven zeuren over een onderwerp het word altijd behoorlijk uit gekauwd..
Maar toch blijft het leuk om naar te kijken..

Citaat:
GTST-Beer schreef:
Slechte schrijvers man
waardeloze verhaallijnen
ze kunnen er veel meer mee doen
ik heb hier een kast vol ideeën maar ja...
ja je hebt wel gelijk, maar ook al is het mischien slecht geschreven met waardeloze verhaallijnen, moet je eens kijken hoeveel mensen er naar kijken..
ga solliciteren dan daar en vragen of je mag schrijven, of stuur je ideeën op..weet ik veel, als jij denkt dat je het beter kan..
__________________
________________
Oud 09-01-2003, 17:47
pinhead
pinhead is offline
ja maar een hoop dingen zijn ook al voor n 2e keer gebeurd nu.

drugs - aziatisch land
vrouwen die potjes blijken te zijn etc..
Oud 09-01-2003, 18:18
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
ja iedereen is tegenwoordig pot en bi dus moet dat ook maar meteen weer in de serie
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Oud 09-01-2003, 19:05
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Iedereen zou de serie uit moeten stappen, op Nina en Lucas na dan
Oud 10-01-2003, 12:36
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
ik snap het allemaal niet meer, maar toch kijk ik het nog...
Oud 10-01-2003, 12:52
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Iedereen zou de serie uit moeten stappen, op Nina en Lucas na dan
Je vergeet Rosa!
Misschien kunnen we Rosa paren met meneer Harmsen. Maar die draait dan door door weer die wiet en misbruikt dan samen met Rosa, die eigenlijk Lucy de B. is, Nina en Lucas die Rosa van Ludo heeft gestolen. Vervolgens vermoordt Rosa ze.
Oud 10-01-2003, 12:56
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ik heb t gister gemist en vandaag kan ik het ook al niet zien, dus kan iemand plz ff vertellen wat er gister gebeurd is?? nog iets over yasmin bijvoorbeeld? en Ludo tegen roxy in t zwembad enzo?? kben wel benieuwd namelijk
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 10-01-2003, 13:07
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Janine verbood Ludo Roxy met Nina om te laten gaan, nadat ze gehoord had dat Roxy bij Ludo in ging trekken.
Laura had haar hele huis overhoop gehaald, en was toen weggegaan. Toen Milan en Charlie binnenkwamen, ging Milan Laura zoeken maar die was er niet meer. Net toen Milan boven was, kreeg Charlie een SMS. Iets van: `Ik weet waar je bent, je zit in de grote klok, groetjes de grote boze wolf.`
Toen kwam Milan weer beneden en kreeg Charlie telefoon van Remco. Hij ging naar Amerika. Charlie kreeg nog een nieuwe mobi van hem cadeau, Jef een porsche (of een ander merk? geen idee) en Barbare een speciaal voor haar gemaakt luchtje.

That's it denk ik...

Is Milan niet toch de stalker?
Verdacht dat Charlie het SMSje kreeg toen Milan boven was. Hij kan het hebben gemaakt en snel toen hebben verstuurd.
Alhoewel - we hebben ook het witte busje gezien. Hmm.
Oud 10-01-2003, 15:01
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Wit busje?? Heb ik iets gemist?

Msschien is de sniper die laatst flink aan het huishouden was in Amerika de stalker van Charlie
Oud 10-01-2003, 15:11
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Wit busje?? Heb ik iets gemist?
toen Charlie de auto van Remco had geleend had ze afgesproken met Milan, en toen zag je dat ze werd begluurd, zegmaar, en toen zag je op de achtergrond een wit busje staan.

Citaat:
Janine verbood Ludo Roxy met Nina om te laten gaan, nadat ze gehoord had dat Roxy bij Ludo in ging trekken.
Laura had haar hele huis overhoop gehaald, en was toen weggegaan. Toen Milan en Charlie binnenkwamen, ging Milan Laura zoeken maar die was er niet meer. Net toen Milan boven was, kreeg Charlie een SMS. Iets van: `Ik weet waar je bent, je zit in de grote klok, groetjes de grote boze wolf.`
Toen kwam Milan weer beneden en kreeg Charlie telefoon van Remco. Hij ging naar Amerika. Charlie kreeg nog een nieuwe mobi van hem cadeau, Jef een porsche (of een ander merk? geen idee) en Barbare een speciaal voor haar gemaakt luchtje.
tnx hm wel verdacht dat charlie een nieuwe mobiel krijgt van Remco, dan weet hij dat nummer natuurlijk, en dan issie in amerika en zal niemand hem verdenken...hm ik denk dat hij de stalker is? maar waarom?? naja dat zal dan wel niet...ik wil het weten!!!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 10-01-2003, 16:20
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Die broer van Yasmin zal het ook echt niet zijn hoor. Zij heeft waarschijnlijk geld van hem gestolen en hij wil haar waarschijnlijk graag vinden! Bedenk wel, als hij Charlie stalkte, wist hij dus al waar ze was!
Oud 10-01-2003, 16:24
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Dat witte busje is echt vaag,
dan zal het Isabella ook wel niet zijn,
en Remco,
poe,
ook niet denk ik,
hij heeft geen motief toch!
Het moet wel duidelijk kunnen zijn,
wie een kans heeft gehad en wie niet!
maar ja,
als iemand herhalingen op band heeft
misschien kan ie eens kijken?
Oud 10-01-2003, 16:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
ik hoorde laatst iemand zeggen dat Sydney (die ex vriend van charly) het misschien was die haar stalkte
__________________
Oud 10-01-2003, 16:33
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
dreen schreef:
ik hoorde laatst iemand zeggen dat Sydney (die ex vriend van charly) het misschien was die haar stalkte
Ik denk dat ook eigenlijk
die jongen had wel een probleem toch?
of was ie wel ok?
Oud 10-01-2003, 16:39
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Ik denk dat ook eigenlijk
die jongen had wel een probleem toch?
of was ie wel ok?

hij was wel oke ik denk dat het chris is of milan want toen milan boven was om laura te zoeken kreeg charlie ineens een smsje,vreemd.
__________________
Guess who's back
Oud 10-01-2003, 16:58
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
hij was wel oke ik denk dat het chris is of milan want toen milan boven was om laura te zoeken kreeg charlie ineens een smsje,vreemd.
dat doen ze alleen maar om het voor de kijker onduidelijk te maken... maar ik denk niet dat hij het is


wie is btw chris ookal weer???
__________________
Oud 10-01-2003, 17:16
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
dreen schreef:
dat doen ze alleen maar om het voor de kijker onduidelijk te maken... maar ik denk niet dat hij het is


wie is btw chris ookal weer???
De jongen van wie Charlie zwanger en die daarna door meneer Harmsen neergeschoten werd, en daarna naar de gevangenis ging [dacht ik]

Chris is inderdaad aannemelijker
maar die foto's van fotopapier; is dat niet een aanwijzing?
Oud 10-01-2003, 17:34
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
*** SPOILERS ***

-Ludo wordt blind
-Jef en Robert krijgen ruzie als Milan achter de tralies belandt
-Laura is zwanger [Dennis of Robert! ]
-Janine gaat weer trouwen
Oud 10-01-2003, 17:41
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
*** SPOILERS ***

-De broer van Yasmin geeft Yasmin opdracht om bij Stefano te blijven zodat hij achter het geld van Ludo aankan
-Stefano en Ludo krijgen ruzie maar Stefano heeft spijt als hij hoort van Ludo's blindheid
-Isabella is waarschijnlijk de stalker [en verliest dan van Charlie in een gevecht]
-Janine raakt ook misschien zwanger
Oud 10-01-2003, 18:00
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Spoiler toevoeging:

Charlie raakt het vertrouwen in Milan volledig kwijt en vermoedt dan dat Milan de stalker is. Vervolgens wordt Milan daar ook voor opgepakt, en krijgen Jef en Robert ruzie over hun stief-dochter en zoon.
Oud 10-01-2003, 18:27
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Hoe weet jij dat allemaal? Sta je soms elke dag op de set van gt/st ?


Maja, ik hoorde net op rtlboulevard dat meneer harmsen er over 2/3 weekjes ff-tjes uitgaat, omdat hij kanker had en behandeld moest worden poor lil' feller
Oud 10-01-2003, 18:29
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Damn ja kan best wel
dat hij bedreigd wordt ofzo
oid

trouwens hoe ik dat weet
ik zoek eigenlijk gewoon even een kwartiertje op internet
fora,
betrouwbare nieuwssites
etc!
Oud 10-01-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
GTST-Beer schreef:
*** SPOILER ***
-Laura is zwanger [Dennis of Robert! ]
euh... is ze niet allang op niet vruchtbare leeftijd eigenlijk?? ow ja wacht even, het is een SOAP..
Oud 10-01-2003, 19:32
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Milk schreef:
euh... is ze niet allang op niet vruchtbare leeftijd eigenlijk?? ow ja wacht even, het is een SOAP..
Jette is in het echt 53 geloof ik,
maar als je daar 50 van maakt,
kan Laura best nog zwanger worden door een gril van het lot!
Oud 10-01-2003, 19:49
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ah, maaaaan! Het is zo Isabella die de stalker is!

Ik weet het nu zeker, zij heeft die foto bij Milan in de box gedaan. Zag je haar kijken op de achtergrond toen Milan en Charlie het weer goed gemaakt hadden?
Milan kan t nooit zijn want ze kreeg vandaag een smsje waar hij bij was .

Yeah, ik wist het
__________________
I'll find you.
Oud 10-01-2003, 19:55
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
Ik weet het nu zeker, zij heeft die foto bij Milan in de box gedaan.
Hoe dan?
toch wel raar
dat ze zo het huis van Laura in zou kunnen!
Oud 10-01-2003, 19:58
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Hoe dan?
toch wel raar
dat ze zo het huis van Laura in zou kunnen!
Haha, oke, daar ben ik nog niet helemaal uit. Maar het kan niet anders
__________________
I'll find you.
Oud 10-01-2003, 20:11
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Maja, ik hoorde net op rtlboulevard dat meneer harmsen er over 2/3 weekjes ff-tjes uitgaat, omdat hij kanker had en behandeld moest worden poor lil' feller
Alweer?

Mss neemt B100 uit Bassie en Adriaan het dan weer ff over.. net als vorige keer, toen had 'ie prostaatkanker ofzo.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 10-01-2003, 20:16
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Hoe dan?
toch wel raar
dat ze zo het huis van Laura in zou kunnen!
Maar hij is toch ook met die doos (ik bedoel dat ding waar die platen in zitten, niet charlie ) naar Scala geweest, en daar is Isabella wel vaak naartoe gegaan, nietwaar?
Oud 10-01-2003, 20:31
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Ik denk ook dat het Isabella is en dat ze expres Milan 'verdacht' maken om het spannender te maken..
Oud 10-01-2003, 20:35
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Je kon het wel zien in Isabella's ogen in dat gesprek met Charlie!
Oud 11-01-2003, 09:08
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
gisteren zat er een verminkte foto tussen milan's spulllen die charlie vond. ik ben benieuwd wat dat te betekenen heeft.

en laura wordt echt weer kewl! nou moet ze ook nog die vette wallen krijgen!

ja, ik denk ook dat ton het pooiertje van yasmin was en hij stond waarschijnlijk ook voor smuldorado toen ze dat snack-feest aan het houden waren!yesssss, robin was ff terug! dat is toch sooooooo schattig!
__________________
move your body next to me
Oud 11-01-2003, 09:12
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
en die actie van Ludo van; je gaat eraan trut! vond ik echt very kewl!
__________________
move your body next to me
Oud 11-01-2003, 09:20
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
J-tjuh schreef:
en die actie van Ludo van; je gaat eraan trut! vond ik echt very kewl!
tklonk echt zo nep
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle mooie mannen & mooie vrouwen
Denise84
214 20-12-2002 15:14
Films, TV & Radio Yeah! Gt/st begint weer!
BrunetJuh
59 12-10-2002 17:25
Films, TV & Radio meest irritantste personages in gt/st
HipHopSter
54 13-03-2002 15:50
Films, TV & Radio Edgar Wurfbain (sydney...gt/st)
ikalto
9 04-02-2002 21:49
ARTistiek Toevallig verliefd.
metzondernix
10 03-10-2001 17:51
ARTistiek het gesprek
metzondernix
25 11-08-2001 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.