Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en twijfels rijzen.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: De laatste dagen wordt me veel duidelijk. Dat is prettig, maar soms niet. Ik vind het moeilijk om zoveel na te denken. Maar het heeft een naam nu. Misschien helpt dat verwerken, je weet het niet. Alles heeft tijd nodig, maar het is wel heel moeilijk. Door het allemaal een naam te geven kan ik er misschien mee omgaan. Komende week ook lekker druk, de knuffels komen ![]() ![]() Vandaag was wel erg gezellig, vooral heel druk. Morgen weer een drukke dag, maar dat vind ik niet heel erg. Gezellig morgen veel dingen doen, allemaal leuke dingen ook. En ik hoop niet dat hij het verpest. Niet aan denken, vanaf vandaag wordt alles anders. Vanaf vandaag wordt alles anders. Vanaf vandaag wordt alles anders. En ik loog me door het leven heen En tot gister ging het goed Zal je zeggen waar het fout ging Als ik weet hoe het verder moet Ik vraag alleen maar wacht op mij 't Kan alleen maar beter gaan Ik wil eerlijk zijn in alles En dan naast je mogen staan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het bewijs dat je voor niets gevochten hebt, heb je niet: je weet niet hoe het verder gaat. Ik vind dat je pas aan het eind van je leven kunt je zeggen of je voor niets hebt gevochten of niet, dan weet je immers het uiteindelijke resultaat pas. (Plus dat je volgens mij ook nu al het één en ander bereikt hebt.) En geloof me of niet: heel veel mensen dachten/voelden wat jij nu denkt/voelt en toch denken ze er jaren later heel anders over. Ik begrijp dat je er weinig/niets aan hebt dat te weten, maar ik zeg het toch. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik hoop dat je (of anderen) door iets anders te horen ook dat andere kunnen bekijken of iig ergens een klein beetje op de achtergrond mee kunnen nemen. Erg lastig om op deze reactie een reactie te geven, maar ik had het idee dat het 'moest'... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb een vader, maar voor mijn gevoel weet hij bijna niets van mij, ik kan hem niets vertellen en zie hem ook amper. Hij probeert er op zijn manier te zijn voor me en als ik hem vraag om wat te doen, wil hij dat meestal ook wel, maar als het om geld gaat, dan is hij bereid heel moeilijk te doen en zich soms in zulke bochten te wringen dat het hem het beste uitkomt (en waardoor dus nu 1 jaar stufi die hij gespaard had in het potje is gekomen wat hij van de ib moet betalen en dan komt hij aan met de smoes dat t ook voor mn studie is. Amahoela, hij weet heus wel beter, maar dan houdt hij zich van de domme. En dan wel komende zomer naar Afrika op vakantie gaan, terwijl hij eigenlijk van dat geld beloofd had mn studie 1 jaar te betalen ![]() Soms kan ik echt jaloers worden op mensen die een band hebben met hun vader en op die momenten mis ik dat echt. Maar ik zie mijzelf dat niet krijgen, daarvoor is te veel gebeurd.
||
Citaat:
||
Citaat:
ik weet wel, meestal slaapt ie vet lang uit, en hij is bij ze zus en die heeft 4 kinderen waar ie gek op is en wel mee bezig zal zijn, maar waarom sms je dan niet ff snel... komop... en dan zei ie gister: ik ga je vet veel sms en en bellen. hmm... don't think so... en strax verhuist ie naar zeeland en als ie dit dan vet veel smsen noemt, dan gaat t niet echt lang duren ![]()
||
Citaat:
en ik geef je dr gelijk ook een terug want volgens mij kan je die ook wel gebruiken. Ik begrijp hoe jij je voelt nu, ik weet alleen niet hoe je het weg kan nemen. ![]() ![]() **knuff** |
![]() |
||
Citaat:
![]() thanx ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |