Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2005, 17:16
ilse
ilse is offline
fuck therapiegeheim
Oud 05-08-2005, 17:17
Verwijderd
Er zat een tor in mijn sla.

Jammer dat er geen kotssmiley is.
Oud 05-08-2005, 17:44
Roadrunner
Roadrunner is offline
grr 800km in de auto zitten bij die eikel in plaats van bij mn vrienden. Jippie
Oud 05-08-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 05-08-2005 @ 09:50 :
vlinders vlinders vliegen
juist

en twijfels rijzen....
Oud 05-08-2005, 20:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zat in de auto met mijn moeder in de stad. Komt mijn vader met mijn 'stiefmoeder' (ik blijf het een raar woord vinden, eerst was ze het niet en nu ineens wel ) aan fietsen. Ik weet zeker dat ze mij zagen want ze kwamen recht op ons af rijden en mijn moeder moest echt remmen om ze niet aan te rijden maar mijn vader zag me niet of wou me niet zien Het doet me gewoon pijn dat hij blijkbaar niets of weinig meer met me te maken wil hebben sinds hij getrouwd is. In feite is er toch niets veranderd? Alleen is al zijn interesse in me kwijt. Ik ga van studie switchen, naar een andere stad verhuizen maar het interesseert hem allemaal niets. Ik stuur een mailtje om te vragen of hij nog wat spullen met me wil gaan halen van mijn kot in Leuven maar hij heeft zogezegd geen tijd terwijl hij al anderhalf jaar werkloos thuis zit. Hij heeft geen ZIN maar dat durft ie niet te zeggen

Eigenlijk heb ik geen vader. Hij is er alleen in de persoon maar als ik hem echt nodig heb dan is hij er toch niet voor me. Ik vind het heel moeilijk om dat te zeggen omdat ik ook weet dat er mensen zijn die echt geen vader hebben. Maar hier heb ik ook niets aan en het blijft gewoon pijn doen
Oud 05-08-2005, 20:37
Verwijderd
Citaat:
moisture schreef op 05-08-2005 @ 13:53 :
haal mij hier alsjeblieft vandaan

ik moet niet boos zijn op haar, het is niet haar schuld. maar waarom ben ik het dan steeds? ik heb het gevoel dat ze me in de steek gelaten heeft, alleen op de wereld nu zij er niet meer is. ik mis haar zo, en zodra ik boos ben heb ik alweer spijt. zou dit nog lang duren?
What the fuck? Het zouden mijn woorden kunnen zijn.
Oud 05-08-2005, 20:39
fractuur
fractuur is offline
@Daan: ({)

OT: Wat heb ik toch verschrikkelijke hekel aan mensen die zich op het ene moment negatief uitlaten over iemand, en het volgende moment zich bij diegene omhoogslijmen. Verschrikkelijk! Probleem is een beetje dat het op elke werkvloer gebeurt, maar ik word er verschrikkelijk chagerijnig van op mn werk.

*gebruikt Leonoor's kotssmiley*
Oud 05-08-2005, 20:47
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik weet niet of dit de toekomst is die ik wil.
Oud 05-08-2005, 21:15
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 05-08-2005 @ 00:56 :
please don't ask me how I feel, I feel fine
Oh I cry a bit, I don't sleep too good, but I'm fine
Genesis. Mooi.

Ontopic:

De laatste dagen wordt me veel duidelijk. Dat is prettig, maar soms niet. Ik vind het moeilijk om zoveel na te denken. Maar het heeft een naam nu. Misschien helpt dat verwerken, je weet het niet. Alles heeft tijd nodig, maar het is wel heel moeilijk. Door het allemaal een naam te geven kan ik er misschien mee omgaan.

Komende week ook lekker druk, de knuffels komen. En we gaan naar Sprookjesland. En ik heb spierpijn omdat ik vanmorgen veel te actief heb gesport met mama. En daarom ben ik trots op mezelf, dat wel. Dat ik om negen uur al in de sportschool was en een uur heb gesport. Alleen. Met sjans van oude mannetjes weliswaar, maar dat neem ik op de koop toe. Morgenochtendweer.

Vandaag was wel erg gezellig, vooral heel druk. Morgen weer een drukke dag, maar dat vind ik niet heel erg. Gezellig morgen veel dingen doen, allemaal leuke dingen ook. En ik hoop niet dat hij het verpest. Niet aan denken, vanaf vandaag wordt alles anders.
Vanaf vandaag wordt alles anders.
Vanaf vandaag wordt alles anders.

En ik loog me door het leven heen
En tot gister ging het goed
Zal je zeggen waar het fout ging
Als ik weet hoe het verder moet

Ik vraag alleen maar wacht op mij
't Kan alleen maar beter gaan
Ik wil eerlijk zijn in alles
En dan naast je mogen staan
Oud 05-08-2005, 21:36
moon
moon is offline
Vandaag ging heel slecht. Een gesprek gehad met mijn spver en daarna was ik totaal wanhopig. Zelfs lichamelijk voelde het alsof ik geen stap meer kon zetten, het koste moeite om te lopen. Ik voelde me zo zwak, zo oververmoeid, zo leeggezogen. Ik had zin om in elkaar te zakken ergens op de grond in de hoop dat iemand me wel weer eens op zou komen vegen.
Na het gesprek ging ik naar mijn vriend. Mijn vriend raakte in paniek van het feit dat ik volgens hem de hele tijd "apatische naar de muur lag te kijken". Ik was ook de hele tijd aan het dissociëren, moest mezelf steeds weer terug roepen. Uiteindelijk zijn mijn ogen vanzelf dichtgevallen en heb ik een uur heel vast geslapen, ik kon gewoon niet meer. Daarna ging het iets beter. Maar vlak voor ik naar huis ging had ik de neiging om mijn moeder op te bellen of ze me op wilde komen halen omdat ik gewoon sirieus dacht dat ik voor detrein zou springen met de geveoelens die ik toen had. Ik heb het niet gedaan en ben veilig thuis gekomen. Heb vrijwel alles heel open en eerlijk met mijn moeder besproken. Ze vind dat ik direct met de depkaine moet stoppen als ik daar weer zelfmoordgedachtes van krijg...en die krijg ik. Maar ik heb er zelf weinig vertrouwen in, misschien als ik stop gaat het wel helemaal mis. Ik ben zo bang. Ik weet dat ik mezelf niks aan doe, maar dat gevoel is alleen zo hevig weer terug. Straks komt er weer een opname aan, dat zie ik dus echt niet zitten. Heb bij het ggz ook alvast aangekondigd dat ik me dit keer niet op laat nemen. Als ik gedwongen opgenomen wordt heb ikgezegd dat ik de boel daar ga slopen en alle deuren en ramen in trap. Ik snap zelf niet hoe ik er op kom om dat te denken en dat nog uit te spreken ook, maar het was mijn geveoel op dat moment. Ik ben op dit moment ook echt in zo'n stemming waarin ik zin heb om alles met de grond gelijk te maken (al het materiële dan). Maar dat doe ik toch niet. Zou dit allemaal de schuld zijn van medicatie? of..wat is er met me gebeurt?misschien staat me wel weer een grote depressie te wachten. Oh houd het nou nooit op, het is zo uitzichtloos, zo hopeloos. Laat maar, ik zie alles nu ff gewoon extreem zwart.
Oud 05-08-2005, 22:07
Verwijderd
Hij is jarig vandaag. en ik ben niet heen geweest. en dat klopt eigenlijk niet. maar het moet zo. het kan niet anders. punt. ik had mijn laatste werkdag vandaag, godzijdank. nu kan ik tenminste fatsoenlijk vakantie vieren, want dat heb ik nog niet gedaan. ik heb wel wat leuke dingen gedaan, maar goed. ik heb net een film gekeken met eenv riendin. dat was op zich wel leuk. alleen het naar huis fietsen was eng. haha. verder ben ik niet trots op mezelf, heb veels te veel brownies gegeten. en dan voel ik me acuut weer dik enzo. bah.

en verder ben ik het even gruwelijk kwijt allemaal. zomaar opeens. kut.
Oud 05-08-2005, 22:11
Nijn*
Nijn* is offline
Ik hou het niet vol. Ik ben zo ontzettend klaar om deze strijd op te gegeven. Waarom zou ik nu nog doorzetten, zo wordt het later alleen maar moeilijker. Waarom zou ik nu niet gewoon opgeven, dan hoef ik niet meer te vechten, kan ik gewoon rust nemen. Ik hou het toch niet langer. Waarom kan ik dan nu niet gewoon opgeven? Laat me maar dieper zinken, zwemmen doe ik toch niet meer..
Oud 05-08-2005, 22:18
Verwijderd
Ik ga eens kijken wat voor positiefs ik kan bedenken om hier te posten...

Vandaag koopakte afgegeven bij de notaris en hypotheekofferte ondertekend...als alles gaat zoals het moet gaan kunnen we per 1 september in ons nieuwe huis. Verder laminaat en verf gevonden die we allebei wel mooi vinden, ook erg prettig. Morgen naar een meubelwinkel die waarschijnlijk wel meubels heeft die onze smaak zijn en ze anders naar ontwerp kan maken (nu nog even afwachten of het ook betaalbaar is - en anders kijken of we ze zelf kunnen maken). Ben een mooi gedicht aan het zoeken voor op de slaapkamermuur: is erg lastig, ook omdat je het toch allebei mooi moet vinden. Kleuren voor de muren is ook lastig, woonkamer weten we dus min of meer, maar het is nog erg afwachten of het inderdaad ook mooi is enzo. Slaapkamer vind ik erg lastig...het gedicht wil ik graag in zilveren letters op de muur, maar hoe moet je de rest dan doen...? Zelfde geldt voor de kleuren van het bed, de kast, enz. Maar goed, we komen er vast wel uit.

Stage gaat ook bijna weer beginnen. Aan de ene kant zin in, aan de andere kant natuurlijk ook spannend ed. Verder laatste jaar van mijn studie, afstuderen dus...ook dubbele gevoelens over. Maar goed, afgelopen jaar is goed gegaan, het jaar daarvoor ook, waarom zou dit jaar niet goed gaan?

Nog iets positiefs: in totaal hebben er vier mensen gedacht aan onze trouwdag: we hebben drie kaartjes gehad (eergister één, gister één en vandaag één) en mijn zusje feliciteerde ons vandaag alsnog.
Oud 05-08-2005, 22:24
JNR
JNR is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 05-08-2005 @ 23:11 :
Ik hou het niet vol. Ik ben zo ontzettend klaar om deze strijd op te gegeven. Waarom zou ik nu nog doorzetten, zo wordt het later alleen maar moeilijker. Waarom zou ik nu niet gewoon opgeven, dan hoef ik niet meer te vechten, kan ik gewoon rust nemen. Ik hou het toch niet langer. Waarom kan ik dan nu niet gewoon opgeven? Laat me maar dieper zinken, zwemmen doe ik toch niet meer..
Echt exact hoe ik me voel!
Oud 05-08-2005, 22:28
moon
moon is offline
ja, en ik ook.
Oud 05-08-2005, 22:38
Verwijderd
*blaast zwembandjes op en deelt ze uit*

Ik denk dat ieder klein beetje hoop (al zit het misschien heel diep en onvindbaar verstopt) ervoor zorgt dat iemand niet op kan/wil geven. En volhouden kan eigenlijk altijd wel (of iig bijna altijd)...ook al lijkt het soms onmogelijk zo te zijn...je/jullie hebt/hebben het immers al zo lang gedaan, bewijs je daarmee niet al dat je meer aan kunt dan je zelf had verwacht?

Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 22:40.
Oud 05-08-2005, 22:44
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-08-2005 @ 23:38 :
*blaast zwembandjes op en deelt ze uit*

Ik denk dat ieder klein beetje hoop (al zit het misschien heel diep en onvindbaar verstopt) ervoor zorgt dat iemand niet op kan/wil geven. En volhouden kan eigenlijk altijd wel (of iig bijna altijd)...ook al lijkt het soms onmogelijk zo te zijn...je/jullie hebt/hebben het immers al zo lang gedaan, bewijs je daarmee niet al dat je meer aan kunt dan je zelf had verwacht?
Nee, daarmee bewijs ik enkel dat ik al die tijd voor niets heb gevochten, mezelf op de automatische piloot heb overgeschakeld en ik nu pas inzie hoe nutteloos dat was. En ik wou dan liever dat die hoop er helemaal niet meer was want dan kon ik tenminste helemaal opgeven en had ik tenminste duidelijkheid. Aan dit half doorgaan half opgeven heb ik geen flikker.
Oud 05-08-2005, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 05-08-2005 @ 23:44 :
Nee, daarmee bewijs ik enkel dat ik al die tijd voor niets heb gevochten, mezelf op de automatische piloot heb overgeschakeld en ik nu pas inzie hoe nutteloos dat was. En ik wou dan liever dat die hoop er helemaal niet meer was want dan kon ik tenminste helemaal opgeven en had ik tenminste duidelijkheid. Aan dit half doorgaan half opgeven heb ik geen flikker.
Ik zie dat anders: daarmee bewijs je dat je (veel) langer door bent gegaan dan je dacht dat je kon. Als ik me niet vergis heb ik al veel vaker posts van je gelezen dat je het niet meer zag zitten ed en toch ben je elke keer weer doorgegaan, al dacht je dat je dat niet kon. Waarmee je dus meer kon dan jezelf dacht, nl toch doorgaan.
Het bewijs dat je voor niets gevochten hebt, heb je niet: je weet niet hoe het verder gaat. Ik vind dat je pas aan het eind van je leven kunt je zeggen of je voor niets hebt gevochten of niet, dan weet je immers het uiteindelijke resultaat pas. (Plus dat je volgens mij ook nu al het één en ander bereikt hebt.)
En geloof me of niet: heel veel mensen dachten/voelden wat jij nu denkt/voelt en toch denken ze er jaren later heel anders over. Ik begrijp dat je er weinig/niets aan hebt dat te weten, maar ik zeg het toch.
Oud 05-08-2005, 22:51
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-08-2005 @ 23:49 :
Ik zie dat anders: daarmee bewijs je dat je (veel) langer door bent gegaan dan je dacht dat je kon. Als ik me niet vergis heb ik al veel vaker posts van je gelezen dat je het niet meer zag zitten ed en toch ben je elke keer weer doorgegaan, al dacht je dat je dat niet kon. Waarmee je dus meer kon dan jezelf dacht, nl toch doorgaan.
Het bewijs dat je voor niets gevochten hebt, heb je niet: je weet niet hoe het verder gaat. Ik vind dat je pas aan het eind van je leven kunt je zeggen of je voor niets hebt gevochten of niet, dan weet je immers het uiteindelijke resultaat pas. (Plus dat je volgens mij ook nu al het één en ander bereikt hebt.)
En geloof me of niet: heel veel mensen dachten/voelden wat jij nu denkt/voelt en toch denken ze er jaren later heel anders over. Ik begrijp dat je er weinig/niets aan hebt dat te weten, maar ik zeg het toch.
Gadverdamme. Waarom blijf jij altijd zo wijs, dat is echt niet leuk. Ik wil ook eens mijn gelijk halen.. Misschien heb je wel een pietsiebeetje gelijk...
Oud 05-08-2005, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 05-08-2005 @ 23:51 :
Gadverdamme. Waarom blijf jij altijd zo wijs, dat is echt niet leuk. Ik wil ook eens mijn gelijk halen.. Misschien heb je wel een pietsiebeetje gelijk...
Ik blijf/ben ook niet altijd 'zo wijs' (was dat maar zo ), dat is niemand, denk ik. En het gaat niet om wie er zijn gelijk haalt, toch?
Ik hoop dat je (of anderen) door iets anders te horen ook dat andere kunnen bekijken of iig ergens een klein beetje op de achtergrond mee kunnen nemen.

Erg lastig om op deze reactie een reactie te geven, maar ik had het idee dat het 'moest'...
Oud 05-08-2005, 23:07
rare kwast
rare kwast is offline
*doet nijn big hug geven*

toch denk ik dat jij in mn hoofd zit...je verwoord alles precies
Oud 06-08-2005, 00:14
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-08-2005 @ 21:36 :
Eigenlijk heb ik geen vader. Hij is er alleen in de persoon maar als ik hem echt nodig heb dan is hij er toch niet voor me. Ik vind het heel moeilijk om dat te zeggen omdat ik ook weet dat er mensen zijn die echt geen vader hebben. Maar hier heb ik ook niets aan en het blijft gewoon pijn doen
Dit gevoel herken ik ook steeds meer, helaas
Ik heb een vader, maar voor mijn gevoel weet hij bijna niets van mij, ik kan hem niets vertellen en zie hem ook amper. Hij probeert er op zijn manier te zijn voor me en als ik hem vraag om wat te doen, wil hij dat meestal ook wel, maar als het om geld gaat, dan is hij bereid heel moeilijk te doen en zich soms in zulke bochten te wringen dat het hem het beste uitkomt (en waardoor dus nu 1 jaar stufi die hij gespaard had in het potje is gekomen wat hij van de ib moet betalen en dan komt hij aan met de smoes dat t ook voor mn studie is.
Amahoela, hij weet heus wel beter, maar dan houdt hij zich van de domme. En dan wel komende zomer naar Afrika op vakantie gaan, terwijl hij eigenlijk van dat geld beloofd had mn studie 1 jaar te betalen

Soms kan ik echt jaloers worden op mensen die een band hebben met hun vader en op die momenten mis ik dat echt. Maar ik zie mijzelf dat niet krijgen, daarvoor is te veel gebeurd.
Oud 06-08-2005, 01:57
rare kwast
rare kwast is offline
heeej hoooo heeejj hooo
hier is een jo
en die drinkt haar drankje zo

damn...
Oud 06-08-2005, 09:28
rare kwast
rare kwast is offline
kvoel me kei ghoet ik vole me kei ghoet
Oud 06-08-2005, 10:00
ilse
ilse is offline
hmm ik weet et niet.. me moeder en broertje zijn op vakantie, en gister vond ik het heerlijk om alleen thuis te zijn. maar nu vind ik het helemaal niet leuk meer, voel me vet alleen..
Oud 06-08-2005, 10:48
Roadrunner
Roadrunner is offline
Ohh alleen maar leuke dingen om naar uit te kijken!
Oud 06-08-2005, 10:50
Tegendraads
Tegendraads is offline
Oh ik schaam me zo.
Ik heb twee maanden lang gedroomd van een jongen die mij keer op keer heeft afgewezen, en ik bleef hem maar bellen, bellen, bellen...
En nu sta ik met twee benen weer op de echte wereld en zie ik hoe wanhopig en geschift en opdringerig ik overkom. Ik vind het vreselijk dat hij zo over me denkt maar ik kan niks doen om het te veranderen. Ik wil me begraven onder een hoop dekens en er pas onder vandaan komen als de wereld me is vergeten.
Oud 06-08-2005, 11:06
ilse
ilse is offline
en ik weiger om dit keer als eerste te smsen, nu eens wachten of ie uit zichzelf iets zal laten horen...
Oud 06-08-2005, 12:19
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
ilse schreef op 06-08-2005 @ 12:06 :
en ik weiger om dit keer als eerste te smsen, nu eens wachten of ie uit zichzelf iets zal laten horen...
yup me too...geen smsjes meer als eerste van mijn kant
Oud 06-08-2005, 12:22
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben aant opruimen... *gaap*
mijn ouders komen straks weer naar huis en overal is t een zooitje, benede, keuken, wc, douche, "studeer"kamer, mijn kamer, zolder, dr is nog was, geen boodschappen enz enz

en wie mag t opruimen? juist ik want mn broertje heeft af gelopen 2 weken niets gedaan en is nu gaan werken...
zijn tegenargument: ik heb geen zooi gemaakt ik heb twee weken gewerkt...
ow juist en wat the fuck heb ik die twee weken gedaan? uit mn neus zitten eten zeker en zooi gemaakt...
nou ik heb ook gewerkt en als ik om 00.00 thuis kom doe ik ook nog de afwasmachine inruimen enzo...
en ik kook en doe de was voor jou dus ik weet t niet hoor...
hij heeft precies 1 keer de bruine bak voorgezet en een keer een doosje champignon's gehaald...
nouw nouw

opzich is het opruimen niet erg...zo verzet ik mn gedachten denk ondertussen maar aan 1 ding maar ik vind het niet eerlijk dat hij niets gedaan heeft
Oud 06-08-2005, 12:38
ilse
ilse is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 06-08-2005 @ 13:19 :
yup me too...geen smsjes meer als eerste van mijn kant
en dat is moeilijkkkkk

ik weet wel, meestal slaapt ie vet lang uit, en hij is bij ze zus en die heeft 4 kinderen waar ie gek op is en wel mee bezig zal zijn, maar waarom sms je dan niet ff snel... komop... en dan zei ie gister: ik ga je vet veel sms en en bellen. hmm... don't think so... en strax verhuist ie naar zeeland en als ie dit dan vet veel smsen noemt, dan gaat t niet echt lang duren
Oud 06-08-2005, 14:11
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik doe overal zo mijn best, maar het lijkt wel alsof ik het nergens echt goed doe... Ik voel me echt dom, lelijk en alles weer. Het gaat helemaal niet goed, maar ik durf dat na al die tijd echt niet nog eens te zeggen.
Ik wil gewoon huilen en niemand die dat hoeft te weten. Ik ben zo keihard aan het vechten tegen mijn rotgevoel en dan heb ik het eindelijk onderdrukt zeggen ze dat je zwaar deppressief bent. Ik voel me stom daardoor.

Ik wil niet meer werken,want ik doe het toch niet goed. Ik wil niet meer naar die kliniek want ze trappen me dr toch wel uit. Ik wil gewoon thuis blijven, maar dan veranderd er niks.
eigenlijk snap ik mezelf voor geen meter..

*jankt*
Oud 06-08-2005, 14:18
dwight88
dwight88 is offline
gisteren een hele leuke dag gehad met mijn allerbeste vriendin. Veel goede gesprekken gehad, samen gelachen en op een haar na ook nog samen gehuild. Maar was fijn

nu ga ik ruim 2 weken weg, en zal haar waarschijnlijk 4 weken niet zien. Zelf kan ze niet met vakantie door haar werk, terwijl ze al een soorvan overspannen is. Daardoor voel ik me schuldig. Ook al weet ze dat ze met al haar problemen al die tijd gewoon bij me kwijt kan, dan maar een *iets* hogere telefoonrekening.

Wou stiekem dat ik haar in de koffer mee kon nemen, zij heeft vakantie meer verdiend dan ik.
Oud 06-08-2005, 14:20
rare kwast
rare kwast is offline
*geeft ff dikke knuf aan ~~dolce~~*

--

ik ben t kwijt ik weet niet meer, ik wil niet meer...
ik kijk altijd een heel jaar uit naar die ene week in augustus...het vakantiespel maar nu (het begint maandag) leeft er nog niets bij mij..
ik doe vrolijk en enthousiast tegen andere, vertel vol overgave hoe leuk en gaaf t wel niet is maar ik voel er niets bij..

alle leuke dingen zijn afgevlakt lijkt wel..
ik beleefde plezier aan oppassen, werken, vakantiespel, raar doen met vriendinnen, stappen maar nu is alles leeg, zwart en kil..

ik ben weer begonnen met am sinds 2 jaar.... en zie overal een "uitweg" in..

als ik t mocht zeggen zou ik nu stoppen, weggaan en nooit meer terug komen behalve in de gedachte van mensen die aan mij willen denken...
dat wordt dus zeer weinig
Oud 06-08-2005, 14:26
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 06-08-2005 @ 15:20 :
*geeft ff dikke knuf aan ~~dolce~~*

--

ik ben t kwijt ik weet niet meer, ik wil niet meer...
ik kijk altijd een heel jaar uit naar die ene week in augustus...het vakantiespel maar nu (het begint maandag) leeft er nog niets bij mij..
ik doe vrolijk en enthousiast tegen andere, vertel vol overgave hoe leuk en gaaf t wel niet is maar ik voel er niets bij..

alle leuke dingen zijn afgevlakt lijkt wel..
ik beleefde plezier aan oppassen, werken, vakantiespel, raar doen met vriendinnen, stappen maar nu is alles leeg, zwart en kil..

ik ben weer begonnen met am sinds 2 jaar.... en zie overal een "uitweg" in..

als ik t mocht zeggen zou ik nu stoppen, weggaan en nooit meer terug komen behalve in de gedachte van mensen die aan mij willen denken...
dat wordt dus zeer weinig
Thnx!

en ik geef je dr gelijk ook een terug want volgens mij kan je die ook wel gebruiken.
Ik begrijp hoe jij je voelt nu, ik weet alleen niet hoe je het weg kan nemen.

**knuff**
Oud 06-08-2005, 14:32
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 06-08-2005 @ 15:26 :
Thnx!

en ik geef je dr gelijk ook een terug want volgens mij kan je die ook wel gebruiken.
Ik begrijp hoe jij je voelt nu, ik weet alleen niet hoe je het weg kan nemen.

**knuff**
dat wordt dus zoeken naar een weg..
thanx
Oud 06-08-2005, 14:36
ilse
ilse is offline
still waiting.. naja, ik wacht niet echt, ben boodschappen ezen doen enzo, maar wordt er gewoon pissig van ík ga je vet veel smsen' ja ik merk het

dan moet ik wel vet uit gaan kijken vanavond met uitgaan, niet in oude patronen vallen
Oud 06-08-2005, 14:52
Roadrunner
Roadrunner is offline
en toen was hij eindelijk terug
Oud 06-08-2005, 15:48
Nijn*
Nijn* is offline
*hele dikke knuffel aan rare kwast en ~~dolce~~ geeft* Kom op meiden! Geloof me, ik weet hoe zwaar het af en toe kan zijn, probeer je er doorheen te slaan. Jullie zijn het waard!

OT: Luister naar m'n nieuwe cd van Beth Hart en alles komt weer boven. Het is zo vreemd, ik heb voor alles zo keihard gevochten, maar als ik op het afgelopen jaar terug kijk, heb ik alleen maar alle dingen gedaan die iedereen had kunnen doen. Ik vraag me zo af waarom ik zo voor die doorsnee dingen moet vechten, en anderen ze fluitend kunnen doen. Ik dacht dat ik echt weer wat had bereikt, maar uiteindelijk val ik dan toch weer terug in mijn oude patroon. Uiteindelijk sta ik weer aan het begin van alles, en moet ik opnieuw vechten. Maar mijn kracht en doorzettingsvermogen zijn verdwenen en hebben de deur achter zich gesloten. Ik voel me helemaal leeg, wat is er toch aan de hand met me? Ik was toch diegene die haar leven weer op de rails kreeg en voor alles zou blijven vechten? Alles waar ik zin in had, bezorgt me nu de rillingen. Ik heb het gevoel dat het lichtje dat ik altijd zag gewoon een "overvliegend vliegtuig" is..

I'm hiding under water, praying to God to wash me away..
Oud 06-08-2005, 16:13
rare kwast
rare kwast is offline
*geeft nijn knuf terug..*

jij ook vplhouden he
Oud 06-08-2005, 16:23
rare kwast
rare kwast is offline
leuk vanavond weer werken niemand weet waar of hoe...
waarschijnlijk de wijk van donderdag (rot wijk...) en dat dan zonder sleutels
joepie sta te springen hoor
Oud 06-08-2005, 17:35
Verwijderd
pffff, ik ben echt zenuwachtig. en dat háát ik. bah. toch eens leren om anders te reageren.

er is iets anders op het moment en ik probeer er achter te komen wat het is en wat ik moet doen om het te veranderen zodat het weer beter gaat.
Oud 06-08-2005, 17:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Verliefd, hopeloos, nog steeds...
Oud 06-08-2005, 18:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
Gemengde gevoelens. En alles tegelijk willen vertellen, maar eigenlijk ook weer niet.
En ik heb medelijden met onze konijnen met die regen en mijn stommiteiten. Maar goed, opgelost... Nu moeten ze nog poetsen en dan zijn ze weer prima in orde.
En nu ga ik pannenkoeken bakken. Sorry, maar ik had echt geen zin om met hen mee te gaan om te gaan eten daar.
Oud 06-08-2005, 20:21
Lanu
Lanu is offline
Blergh ik haat het als mensen dingen blijven vol houden terwijl ze weten dat ZIJ fout zitten
Oud 06-08-2005, 21:11
moon
moon is offline
Ik heb echt zin om over hem heen te spugen! Ik word zo ziek van die jongen. Ik kan er geen touw aan vast knopen, wie is hij eigenlijk? Onze relatie is niet gelijkwaardig en dat kotm door mij en dat heeft ie me net nog eens fijn laten voelen.
Maar meer pijn dan het uitmaken kan ik hem niet doen, dus dat mag ook niet. Maar intussen wil ghij wel het liefst dat ik op mijn knieën voor hem ga liggen uit dankbaarhied. Sorry, ik kan het nu niet opbrengen. Later misschien, maar ik voel me nu ontzachelijk klote. Ik heb borderline oke, en hij moet het niet steeds proberen te ontkennen. Ik ben geen borderliner omdat ik iedereen de hele tijd maar loop te sparen. Beseften ze zich dat maar eens! Ik had al 10 keer zelfmoord kunnen plegen, ik had hun leven totaal kapot kunnen maken met de wervelstorm die af en toe in me raast. Maar ik hou me in. Maar blijkbaar is dat nog niet genoeg. En oh, ik snap het ook wel hoor...ik haat mezelf ook. Waarom maakt hij het niet uuit? daar heb ik veel meer aan dan dat hij steeds zijn kritiek op mij komt dumpen maar onder tussen echt niet wil dat het uitgaat tussen ons. Sorry, maar ik ben er nog niet aan toe om te veranderen. Ik heb het moeilijk genoeg om mezelf staande te houden. Hij kan niet meer van me verwachten. Ja, ik ben mislukt. Beseft hij zich weleens hoe klem ik zit? ik moet me in allerlei bochten wringen om mensen het maar naar de zin te maken en zelfs dat is niet genoeg en kan ik niet goed genoeg. Mag ik dan alsjeblieft dood? alsjeblieft? ik wil niet meer verdomme *heeft tranen in ogen*
Oud 06-08-2005, 21:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Bah, ik voel me zo beroerd...

Heb me lange tijd niet meer zo gevoeld. Zo leeg, zo alleen-ig. Vanavond sloeg het ineens toe. Naar aanleiding van iets wat ik op tv zag, hoe stom is dat... Maar het zette me weer aan het denken. En denken blijkt vaak niet echt goed voor me. Van denken ga ik naar piekeren en van piekeren naar malen... en uiteindelijk zit ik dan met dat ongedefinieërde rotgevoel in m'n maag.
Oud 06-08-2005, 21:30
Gothic
Gothic is offline
Verhuist. Klaar. Weer terug bij af, misschien nog wel verder terug. Weer thuis. Weer nieuwe studie. Weer introductie. Weer nieuwe vrienden maken. Weer helemaal opnieuw beginnen. En dan nog een paar stappen vooruit, weer op mezelf, weer verhuizen. Weer opnieuw beginnen voor mezelf.

Wel jammer, had een erg mooie kamer in utrecht.
Oud 06-08-2005, 21:38
Verwijderd
Mag ik vragen welke studie je nu gaat doen?
Oud 06-08-2005, 23:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En toch, in één maand 3 vrienden verliezen met wie je 2 of 3 jaar lief en leed hebt gedeeld en van wie je hebt gehouden, is rot. Hartstikke ro,t en doet pijn. Heel, heel veel pijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten