Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2006, 18:17
Winner
Winner is offline
Mijn therapeut heeft zoiets van bi is meer voor vrouwen, we gaan ons best doen jou homo of hetero te maken. Hij zegt dat ik in de schuilkelder van de biseksualiteit zit. Wat moet ik daar nou mee?
Oud 14-07-2006, 19:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Winner schreef op 14-07-2006 @ 19:17 :
Mijn therapeut heeft zoiets van bi is meer voor vrouwen, we gaan ons best doen jou homo of hetero te maken. Hij zegt dat ik in de schuilkelder van de biseksualiteit zit. Wat moet ik daar nou mee?
Ehhh? Is jouw therapeut een echte therapeut, of een dominee/pastoor/nepper?
Als je op vrouwen én mannen valt, ben je bi, hoe je het ook wendt of keert. Dat kun je niet veranderen. Het kan zijn dat je meer tot vrouwen bent aangetrokken, of andersom, en je kunt je "beperken" tot mannen óf vrouwen, maar je kunt jezelf toch niet veranderen? Je seksuele geaardheid is toch vast hoor.
Daarbij lijkt het me niet dat bi meer iets voor vrouwen is. Sure, je ziet genoeg meisjes van 16 met elkaar zoenen in de disco, maar volgensmij is dat meer om de aandacht van heterojongens te trekken die dat "geil" vinden. Volgensmij zijn die meiden vaak niet echt bi, maar doen ze het er om (uitzondering voor al die meiden die wél bi zijn, en zich door mij beledigd voelen). Bedoelt hij dat, omdat je nog twijfelt of aandacht zou zoeken???
Mijn advies: neem een andere therapeut .
Oud 14-07-2006, 19:34
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 12-07-2006 @ 22:31 :
Inderdaad.. Reden: zie sig.
Wat mooi dat je je geestelijke leeftijd hebt ingevoerd en niet je lichamelijk. Er zit inderdaad nogal wat verschil tussen.
Oud 14-07-2006, 19:37
thegoodlife
thegoodlife is offline
Je maakt iemand niet biseksueel of homo, dat is ie gewoon en daar voelt ie zich gewoon prettig bij, klaar.

Merk trouwens wel links en rechts dat het een trend is voor vrouwen (en mannen) die niet weten wat ze willen om biseksueel te "worden" om zo zich niet te hoeven binden en van 2 walletjes te kunnen eten.

Zou zelf geen biseksuele vriendin willen en vind het maar ranzig als 2 kerels staan te zoenen in het openbaar maarja iedereen is zoals ie is..
Oud 14-07-2006, 19:55
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oud 14-07-2006, 20:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Changshan schreef op 14-07-2006 @ 20:34 :
Wat mooi dat je je geestelijke leeftijd hebt ingevoerd en niet je lichamelijke. Er zit inderdaad nogal wat verschil tussen.
Oud 16-07-2006, 08:45
SounD
SounD is offline
Citaat:
Zeggen dat hij er is om je te helpen en niet om problemen te veroorzaken. Zoals al eerder gezegt is een geaardheid niet maakbaar. Je ziet wel heel vaak dat iemand een tijd lang bi is als overgangsfase naar grotendeels homoseksueel, maar dat is een proces in het jezelf leren kennen en accepteren. Het wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.

Blijf jezelf en probeer niet te veranderen. Als je als homo moet doen alsof je hetero bent geeft dat vaak grote problemen en zoiets krijg je ook als je als bi gedwongen wordt om te kiezen.

SounD
Oud 16-07-2006, 15:21
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Juice schreef op 09-07-2006 @ 00:07 :
want?
ik dat leuk zou vinden
Oud 16-07-2006, 15:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 16-07-2006 @ 16:21 :
ik dat leuk zou vinden
Je praat als een Indiaan in Kuifjestrips.

Maar serieus, je zou het leuk vinden als een meisje je bekijkt, keurt, verliefd op je wordt etc. Ook als het om totaal onaantrekkelijke meisjes gaat? Ik neem toch aan dat je die liever ook niet als sekspartner ziet.
Oud 16-07-2006, 15:51
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Juice schreef op 16-07-2006 @ 16:38 :
Je praat als een Indiaan in Kuifjestrips.

Maar serieus, je zou het leuk vinden als een meisje je bekijkt, keurt, verliefd op je wordt etc. Ook als het om totaal onaantrekkelijke meisjes gaat? Ik neem toch aan dat je die liever ook niet als sekspartner ziet.
ben niet echt bekent met kuifje strips

dat klopt ik zie dan ook niet iedereen die verlieft op me is als sexpartner

maar begrijp je niet dan dat dat wat anders is?
Oud 16-07-2006, 16:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 16-07-2006 @ 16:51 :
dat klopt ik zie dan ook niet iedereen die verlieft op me is als sexpartner

maar begrijp je niet dan dat dat wat anders is?
Ik denk dat je mij niet helemaal begrijpt.

Je zegt dat je er wel problemen mee hebt als homo's je bekijken, keuren en verliefd op je worden, maar niet als onaantrekkelijke meisjes dit doen.
Mijn vraag: waarom niet, want onaantrekkelijke meisjes zie je toch ook niet als potentiele sekspartner?
Oud 16-07-2006, 16:44
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Juice schreef op 16-07-2006 @ 17:16 :
Ik denk dat je mij niet helemaal begrijpt.

Je zegt dat je er wel problemen mee hebt als homo's je bekijken, keuren en verliefd op je worden, maar niet als onaantrekkelijke meisjes dit doen.
Mijn vraag: waarom niet, want onaantrekkelijke meisjes zie je toch ook niet als potentiele sekspartner?
Ik begrijp je wel

en nee die zie ik ook niet als potentiele sekspartners

en toch is het anders
Oud 16-07-2006, 17:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 16-07-2006 @ 17:44 :
Ik begrijp je wel

en toch is het anders
Nogmaals de vraag: WAAROM?
Oud 16-07-2006, 17:36
Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Juice schreef op 16-07-2006 @ 18:07 :
Nogmaals de vraag: WAAROM?
geen specefieke rede behalve gevoel
Oud 16-07-2006, 18:18
faan
faan is offline
Je kunt beter geadoreerd worden door een aantal lelijke troela's dan dat homo's laten blijken dat ze je lekker vinden. Dat is eng als je hetero bent. Bij die lelijke troela's is het nog enigszins stoer en dan kun je er een beetje mee pronken.
Oud 16-07-2006, 22:58
Changshan
Changshan is offline
"Hey, zie je die dikke daar? Ze vindt me leuk. "

Hmmm, dan liever dat een uitgaansmaat van dat moment middels wat grapjes duidelijk maakt dat ie me leuk zou kunnen vinden.
Oud 17-07-2006, 00:36
Vice
Vice is offline
Citaat:
thegoodlife schreef op 14-07-2006 @ 20:37 :
Zou zelf geen biseksuele vriendin willen en vind het maar ranzig als 2 kerels staan te zoenen in het openbaar maarja iedereen is zoals ie is..
Nou en. Ik vind het ranzig als mannen in korte broeken lopen, waardoor je hun behaarde benen ziet.

Citaat:
faen schreef op 16-07-2006 @ 19:18 :
Je kunt beter geadoreerd worden door een aantal lelijke troela's dan dat homo's laten blijken dat ze je lekker vinden. Dat is eng als je hetero bent. Bij die lelijke troela's is het nog enigszins stoer en dan kun je er een beetje mee pronken.
Verliefde hetero-kerels zijn nog veel enger.
Oud 17-07-2006, 01:12
Kaps
Kaps is offline
Wat kunnen mensen toch whinen als het over heauxmeaux of hetereaux gaat...
Oud 03-10-2006, 12:41
autistici
autistici is offline
ben gay maar ik kots op al die verwijfde heaumeaus en de hele homoscene!
Oud 03-10-2006, 18:14
Blaf
Blaf is offline
Ik ben hetero ik heb nog nooit wat gevoelt voor mannen.. dat lijkt me enorm smerig
Oud 03-10-2006, 20:04
autistici
autistici is offline
Citaat:
Woef schreef op 03-10-2006 @ 19:14 :
Ik ben hetero ik heb nog nooit wat gevoelt voor mannen.. dat lijkt me enorm smerig
balen
Oud 03-10-2006, 20:14
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Woef schreef op 03-10-2006 @ 19:14 :
en waarom is seks smerig?
Oud 03-10-2006, 22:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 03-10-2006 @ 21:14 :
Het zijn zijn gevoelens die hij smerig vindt, niet de sex. Closet case dus .
Oud 07-10-2006, 09:55
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 03-10-2006 @ 21:14 :
Nee een man met een man vind ik smerig... ik heb er niks op tegen moeten ze lekker zelf weten het is een vrij land maar ik zou het dus nooit doen
Oud 07-10-2006, 18:59
Droomz
Droomz is offline
Ik dacht altijd dat ik hetero was, maar volgens mij ben ik ook een beetje bi.
Oud 07-10-2006, 21:01
Vice
Vice is offline
Citaat:
Woef schreef op 07-10-2006 @ 10:55 :
Nee een man met een man vind ik smerig... ik heb er niks op tegen moeten ze lekker zelf weten het is een vrij land maar ik zou het dus nooit doen
Mij lijkt seks met een man ook smerig, dus ik weet wat je bedoelt.
Oud 07-10-2006, 21:59
faan
faan is offline
Citaat:
autistici schreef op 03-10-2006 @ 13:41 :
ben gay maar ik kots op al die verwijfde heaumeaus en de hele homoscene!
ooh dat doet dat jongetje uit southpark ook bij dat meisje.. ik begin er trouwens langzaam achter te komen dat het veel leuker is om homo te zijn dan bi. Dus ik ga lekker homo zijn En hopelijk zijn die ene heterogevoelens maar zwak.
Oud 08-10-2006, 17:10
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Vice schreef op 07-10-2006 @ 22:01 :
Mij lijkt seks met een man ook smerig, dus ik weet wat je bedoelt.
Ja vies he
Oud 08-10-2006, 22:43
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
autistici schreef op 03-10-2006 @ 13:41 :
ben gay maar ik kots op de hele homoscene!
Ik wacht op het moment dat jij een topic maakt, dat je geen lief vind.

Ik snap zoiets niet.

Ik hoor regelmatig, ik ga nooit naar homofuiven, verenigingen etc. maar dat zitten ze wel zielig te wezen dat ze geen partner hebben...waar verwacht je een andere homo tegen te komen? in de dieet rayon bij de plaatselijke supermarkt?
Oud 09-10-2006, 00:14
autistici
autistici is offline
Citaat:
Apomes schreef op 08-10-2006 @ 23:43 :
Ik wacht op het moment dat jij een topic maakt, dat je geen lief vind.

Ik snap zoiets niet.

Ik hoor regelmatig, ik ga nooit naar homofuiven, verenigingen etc. maar dat zitten ze wel zielig te wezen dat ze geen partner hebben...waar verwacht je een andere homo tegen te komen? in de dieet rayon bij de plaatselijke supermarkt?
pisnicht.
er bestaat nog zoveel meer mogelijkheden dan 'flikkerfuiven' en 'flikkerverenigingen' om aan een partner tekomen! wist je dat? of ben je gewoon wanhopig?
damn....die heaumeaus van tegenwoordig.
Oud 11-10-2006, 16:19
achterlijkwijf!
achterlijkwijf! is offline
ik ben er nog niet helemaal uit wat ik precies ben, klinkt heel stom.
kies toch eens wijf.. tja.. als dat eens zo makkelijk was.
heb op het moment wel een vriendin, en nee, die heb ik ook niet op een lesbofeest ontmoet ofzo..
Oud 11-10-2006, 16:36
Fayette
Ik ben grensverleggend...
Oud 14-10-2006, 04:30
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 16-07-2006 @ 17:44 :
Ik begrijp je wel

en toch is het anders
Ik heb het als heterovrouwen op die manier naar me kijken.
Oud 14-10-2006, 21:31
faan
faan is offline
ooh kwil zo graag lekker heaumau zijn.. vroeger vond ik t vreselijk.. maar nu vind ik t ge-wel-dig! ik merk ook dat meisjes me minder doen en dat ik relaxter ben nu ik whomo ben ipv bi. ik ben het gewoon
Oud 14-10-2006, 22:53
Martiño
Martiño is offline
Waarom schrijft iedereen homo hier als heaumeau? Is dat in ofzo ?
Oud 15-10-2006, 13:29
*saartje87*
*saartje87* is offline
Citaat:
Droomz schreef op 07-10-2006 @ 19:59 :
Ik dacht altijd dat ik hetero was, maar volgens mij ben ik ook een beetje bi.
voor mij geldt hetzelde, vond eerst alleen de gedachte aan mezelf met een meisje al walgelijk .. tot een paar weken geleden, ik kan alleen maar aan haar denken... echt zooo raar. Weet echt niet wat ik met die gevoelens aan moet..
Oud 15-10-2006, 16:29
faan
faan is offline
Citaat:
Martino87 schreef op 14-10-2006 @ 23:53 :
Waarom schrijft iedereen homo hier als heaumeau? Is dat in ofzo ?
nou ik doe t omdat een hele mooie jongen poseert met een t-shirt met heaumeau. kweet niet waarom anderen deze schrijfstijl leuker vinden.
Oud 15-10-2006, 20:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
faan schreef op 15-10-2006 @ 17:29 :
nou ik doe t omdat een hele mooie jongen poseert met een t-shirt met heaumeau. kweet niet waarom anderen deze schrijfstijl leuker vinden.
Hm, oke, dus het is niet een nieuwe benaming voor nicht ofzo? Ja, sorry, ik ben niet zo hip met de scene enzo.
Oud 16-10-2006, 15:24
SounD
SounD is offline
Ik snap dat ook niet helemaal, die spelling is gewoon aanstellerij.

Iemand vertelde me een keer dat het zo minder erg overkwam, dat homo een slechte naam had. Ik denk eerder dat homo's een slechte naam krijgen als je zo belachelijk gaat spellen..

SounD
Oud 18-10-2006, 16:12
m1keman
m1keman is offline
bi
Oud 21-10-2006, 21:10
GiovsGio
GiovsGio is offline
Hoe kan je in contact komen met leuke bi & ho jongens? zonder naar een gay discotheek ofzo te gaan?
Oud 21-10-2006, 21:17
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
autistici schreef op 09-10-2006 @ 01:14 :
pisnicht.
er bestaat nog zoveel meer mogelijkheden dan 'flikkerfuiven' en 'flikkerverenigingen' om aan een partner tekomen! wist je dat? of ben je gewoon wanhopig?
damn....die heaumeaus van tegenwoordig.
En ik moet van iemand met een teletubbie horen dat ik een pisnicht ben?
Oud 22-10-2006, 16:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
GiovsGio schreef op 21-10-2006 @ 22:10 :
Hoe kan je in contact komen met leuke bi & ho jongens? zonder naar een gay discotheek ofzo te gaan?
Internet? Zo heb ik mijn vriend ook leren kennen.
Verder zul je niet echt doelmatig homo's tegen kunnen komen.

Tenzij je met een groot bord op de dam gaat staan waarop "leuke bi & ho jongens gezocht" staat.
Oud 26-10-2006, 08:46
Sitethief
Sitethief is offline
Eerste post hiero, .
Ik ben dus man en bi. En ik heb daar totaal geen probleem me.
Ik zeg altijd, Ik val op een persoon, niet op een geslacht.
En zowel bij mannen als vrouwen zijn er dingen die ik leuk vind en minder leuk.

Wel opmerkelijk is dat vrouwen veel eerder er vooruit kunnen komen dat ze bi zijn cq dat ze bischierig zijn. Of zelfs dat ze wel eens iets met een andere vrouw geprobeerd hebben zonder dat de omgeving dat raar vind of ze een lesbisch stickertje opplakt.

Terwijl ik heel weinig mannen ken die er vooruit durven te komen, dat ze bi zijn.
Vaak word het gezien als een verkapte poging om geen stickertje met 'homo' te krijgen. En een man die iets met een andere man probeert is meteen homo, ook al gaat ie niet eens all the way of is hij nog steeds in vrouwen geinteresseerd.
Oud 26-10-2006, 08:52
Sitethief
Sitethief is offline
Citaat:
Ik zou meteen een andere zoeken, .
Zeker een therapeut zou je daarin moeten ondersteunen, doet de mijne ook (RIAGG).

Iemand die in de hulpverlening werkt en homo/biseksuele gevoelens wil wegpraten is heeeel fout bezig. Zeker als het een psycholoog/pschychiater is, kan je zeer zeker aankaarten bij zijn/haar baas e.d. Een hulpverlener mag in deze niet zijn persoonlijke mening erin leggen....... zou een mooie boel worden.

Bi/homo zijn zit in je, jezelf verloochenen is een van de meest slechte dingen die je kunt doen, .
Oud 26-10-2006, 12:41
Chill Out
Chill Out is offline
count me in
Oud 26-10-2006, 13:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sitethief schreef op 26-10-2006 @ 09:46 :
Eerste post hiero, .
Welkom !
Oud 28-10-2006, 13:01
SounD
SounD is offline
Citaat:
GiovsGio schreef op 21-10-2006 @ 22:10 :
Via internet gaat dit vrij makkelijk idd. Je moet wel goed oppassen wat je wilt, want er zijn sites die vooral om sekscontact gaat en veel mensen daar zijn niet geïnteresseerd in alleen maar praten. Een site met en forum dat niet om seksdates enzo gaat maar wel meetings heeft voor de leden is www.comingout.nl, misschien moet je daar eens een kijkje gaan nemen?

SounD
Oud 06-11-2006, 22:55
Marloesz
Marloesz is offline
Citaat:
GiovsGio schreef op 07-01-2006 @ 16:00 :
Heyy!!
Wie is er ook homo of bi???
en wat vinden jullie van homo's en bi's??
ik ben bi het is eerst wel raar want je weet niet zeker of je gevoel wel klopt en der zijn niet veel mensen die je snappen. mijn vrienden die weten het wel en ik schaam me er ook zeker niet voor. het is toch iets wat je voelt en wat gewoon zo is dat is niet zo op de een of andere dag gekomen, en gevoelens kun je niet weigeren (tenminste ik niet) maar voor mensen die geloven lijkt het me wel moeilijk als je met z'n gevoel zit. mensen die bi of lesbies, of hetro zijn en erover willen praten? lijkt me leuk.
Oud 06-11-2006, 22:56
Marloesz
Marloesz is offline
Citaat:
SounD schreef op 28-10-2006 @ 14:01 :
Via internet gaat dit vrij makkelijk idd. Je moet wel goed oppassen wat je wilt, want er zijn sites die vooral om sekscontact gaat en veel mensen daar zijn niet geïnteresseerd in alleen maar praten. Een site met en forum dat niet om seksdates enzo gaat maar wel meetings heeft voor de leden is www.comingout.nl, misschien moet je daar eens een kijkje gaan nemen?

SounD
nou via dit forum mss
Topic gesloten

Regels voor berichten