![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit was tenminste hoe het bij mji ging toen ik nog op de Mavo zat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zaten ook maar 10 mensen in groep 8. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() maar zonder dollen; voor zover ik het heb kunnen zien gaat een lage opleiding helaas vaak gepaard met weinig ambitie, onvolwassenheid en geen algemene (wereld)kennis. maar de uitzonderingen op die 'regel'worden wel heel groot!
||
Citaat:
![]() Maar wat een bullshit. Waar basseer je dat in godsnaam op? De mensen uit mijn oude VWO klas waren alles behalve volwassen. Met wereldkennis bedoelde ik meer levenservaring. Hoe kan je deze twee dingen vaststellen tussen verschillende opleidingen? Ambitie kan ik een beetje inkomen, maar misschien prefereert iemand anders liever een praktische leerweg in plaats van een theoretische leerweg en wilt hij/zij daar in uitblinken en is het een bewuste keuze. Ik begrijp niet hoe mensen deze dingen vaststellen op basis van een opleidingsniveau. Daarnaast lijkt het me vrij zonde om een leuk meisje te laten schieten alleen omdat ze een lager opleidingsniveau heeft. Misschien mis ik iets of ben ik gewoon simpel? (inkoppertje) Laatst gewijzigd op 26-02-2006 om 23:41. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Liefde & Relatie |
opleiding- en intelligentieniveau belangrijk? Sanoeske | 197 | 02-05-2005 17:27 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen vallen op mannen met een vlotte babbel??? PierdeRegenworm | 75 | 10-02-2005 17:21 | |
Liefde & Relatie |
MBO= afknapper voor je moeder? Verwijderd | 88 | 05-06-2003 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Enquete (kleine moeite..) lady short | 50 | 14-12-2002 16:09 |