Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ikzelf: Euh ja.. Ik heb de was gedaan, die die ik gisteren niet kon doen. En verder geen fuck want er is niks te doen. |
![]() |
|
ik ging vrijdag naar rotterdam en daar heb ik thee gedronken bij een kennis en wok gegeten in een modern restaurant hm. daarna naar mm en dat was tof op de rij na in het begin en het feit dat veel dingen slecht waren geregeld. ik heb gedanst en een beetje veel wijn gedronken. toen was adam green er opeens en kreeg ik een zoentje en zat ik maar even aan zijn billetjes. niet aan zijn haar want dat zag er niet zo fris uit
![]() nouja gedanst en nog wat wijn en nog wat ![]()
|
vandaag reed ik 260km (nee niet PER UUR maar in ze geheel)
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ik moet eigenlijk essays schrijven, maar verdoe mijn met isketchen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik kom net terug van een vriendin en ik ging mijn computer iets te rigoureus opruimen en nu ben ik zwaar overspannen omdat ik 250 euro ben misgelopen en ik ook nog eens 10 euro kwijt heb gemaakt door mijn computer dus te veel op te ruimen. arghh. dit weekend voelt als een mislukking en ik weet hoe het eigenlijk had gemoeten maarja geldwolf als ik ben koos ik voor het geld in plaats van de gezelligheid en ik heb het geld niet eens gehad. schiet me dood , bitte.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Gehangen in mijn hangmat op mijn balkon en mijn pakje sigaretten opgerookt. Nog wat liggen jammen op mijn gitaar, maar een nieuw liedje wil niet lukken.
Zo even koken met mama, daarna eten, daarna ONM kijken en vanvond eens heerlijk mijn pc defragmenteren.
|
Ik heb vandaag weer verbazingwekkend weinig gedaan.
Het enige nuttige van vandaag is dat ik eindelijk ben begonnen in The Hitchhikers Guide. Ein-de-lijk. En het is gaaf. En halverwege ben ik de film maar gaan kijken, want die had ik pas 1 keer gezien, een tijd geleden en toen dacht ik ineens 'godver, die film is kut!', dus nu ga ik fijn verder lezen.
Laatst gewijzigd op 17-04-2006 om 20:54. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik liep net naar de GIROS SNACKS om mn craving voor fristi te bevredigen. Toen ik m had gekocht besloot ik hem thuis eerst nog even in de koelkast te leggen en daarna op te drinken zodat ik er extra van kon genieten. Op weg naar huis kwam ik alleen zo een enorme inteelt kop tegen en vervolgens door het woonkamerraam ook allemaal inteelt broertjes en zusjes, dat ik gewoon geen zin meer heb in fristi .
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb vandaag een toffe film gezien over eeh een man met zo'n hondenslee op een digitale televisie zender en dat was heel mooi, verder ben ik 3 keer uitgescholden voor kankerhoer en heb ik 2 keer gehoord dat iemand met me wil neuken, jawel, het was paasmarkt in gorinchem en alle mensen van het platte land trekken dan hiernaartoe
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() eigenlijk is het automatisme ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Brits accent = rrr <3 Naja niet dat niemand tegenwoordig nog een echt RP accent heeft maar dat terzijde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
kijk, prima dat je mij af wilt zeiken hoor maar maak je zelf dan ook niet zo belachelijk |
![]() |
||
Citaat:
Maar inderdaad de noordere accenten zijn echt gaaf. Billy Connolly. Nuff said.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar er is niets mis met een beetje zelfspot.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind je best okay hoor maar Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moeten bilinguals in het openbaar alleen maar Nederlands praten? Zeker een Geert Wildersfan, Mijns? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar eeh laat maar ik ga ook niet meer lopen happen ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als Grandmommy zegt dat ze een 'nazi' is dan betekent dat toch ook niet dat ze de jodenvervolging grappig vindt. Als ik zeg dat ik een h00ligan ben dan is dat toch gewoon een grap en een beetje zelfspot? Ik snap niet wat daar mis mee is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 |