Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2006, 19:09
Verwijderd
afgelopen weekend naar motel mozaique geweest en dat was heel gaaf.
midden in de nacht op een kerk moeten passen en dat was erg apart
verder veel leuke dingne gezien,leuke mensen ontmoet en helemaal naar de klote gegaan.
en als kers op de taart een stroomstoring bij de ns waardoor ik pas om half 8 thuiskwam.
en nu kan ik niet meer lopen,
Advertentie
Oud 16-04-2006, 19:09
vixen
vixen is offline
Ga die bel dichttapen man
Oud 16-04-2006, 19:47
Gadje
Gadje is offline
Ik heb gewerkt, met 2 nieuwe dozen. Ik kon mn geluk niet op. Het was nog redelijk druk ook, maar omdat ze nieuw waren liep ik dus de hele tijd te stressen. Fijn.
Oud 16-04-2006, 20:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
wtf, ik kreeg zojuist dit mailtje:

Citaat:
lieve anoek 14-04-2006

ik schrijf nooit brieven en dat komt omdat i dan niet uit mijn woorden kan komen omdat ik niemand heb om tegen te praten. Ik heb nu geen keus meer het laatste smsje dat je me stuurde
zei dat je af en toe nog wel wat van me wilde horen en toen ik je belde bleek je nummer niet meer in gebruik te zijn. Later belde ik naar je huisnummer omdat ik je gewoon wilde spreken en toen hoorde ik dat je een nieuw nummer had en dat je niet meer door mij gebeld wilde worden dat is wat je moeder mij verteld heeft.
Ik geloof haar wat kan ik anders? je belt of smst niet en altijd als ik naar je huis bel ben je aan het werk of weg je nieuwe nummer heb ik niet al is dat waarschijnlijk de bedoeling. Had tenminste het lef gehad om het tegen me te zeggen, want nu voel ik me
weer net als voor ik de opleiding inging. Alsof ik een mes in mijn rug gestoken heb gekregen. Ik geloof allang niet meer dat jij het moeilijk hebt dat is me nu wel duidelijk, want wat zou jij denken als iemand je op die manier aan de kant zet. En ondanks alles en hoe rot ik me ook voel bel me alsjeblieft een keer op ik wil zo graag je stem weer een keer horen ik ben de komende 4 weekeinden thuis. Bel me alsjeblieft en als je echt niet meer
met me wil praten (want je kan het wel degelijk, ik bedoel me voorliegen lukt ook)dan bel je me toch met de nrherkenning uit laat me je niet op deze manier herrineren want dan zouden de
laatste 2 jaar een grote verspilling geweest zijn en zelfs als jij dat vindt: ik ben ervoor en erna nooit echt gelukkig geweest. dus doe me dit niet aan niet zo bel me ik ben thuis en mijn mobiel ligt in rotterdam dus bel naar mijn huisnr.

Ik hou van je voor altijd Rik
.
Ten eerste ik heet AnoUk en ten tweede, Ik ken helemaal geen Rik. Of iemand haalt een domme grap met me uit of het is gewoon een domme sukkel die een verkeerd mail adres heeft ingetikt. Echt, wtf.
Oud 16-04-2006, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 16-04-2006 @ 21:28 :
wtf, ik kreeg zojuist dit mailtje:

Ten eerste ik heet AnoUk en ten tweede, Ik ken helemaal geen Rik. Of iemand haalt een domme grap met me uit of het is gewoon een domme sukkel die een verkeerd mail adres heeft ingetikt. Echt, wtf.

Ikzelf: Euh ja.. Ik heb de was gedaan, die die ik gisteren niet kon doen. En verder geen fuck want er is niks te doen.
Oud 16-04-2006, 20:40
Verwijderd
weet iemand of mn weekendretourtje maandag nog geldig is?

edit: nevermind, 'Valt een feestdag op vrijdag of maandag, dan is het Weekendretour zelfs langer geldig.'

Laatst gewijzigd op 16-04-2006 om 20:44.
Oud 16-04-2006, 21:22
merels
merels is offline
ik ging vrijdag naar rotterdam en daar heb ik thee gedronken bij een kennis en wok gegeten in een modern restaurant hm. daarna naar mm en dat was tof op de rij na in het begin en het feit dat veel dingen slecht waren geregeld. ik heb gedanst en een beetje veel wijn gedronken. toen was adam green er opeens en kreeg ik een zoentje en zat ik maar even aan zijn billetjes. niet aan zijn haar want dat zag er niet zo fris uit . maar toen zong hij een stukje van een nr van david bowie en dat waardeerde ik wel.
nouja gedanst en nog wat wijn en nog wat en toen met de kktrein naar huis en ik sliep om 8 uur en ik werd te vroeg wakker en ik was brak en ik heb NIETS aan mijn mondeling gedaan. +s avonds had ik een diner van veel gangen en ik zat tussen allemaal oude corpsleden en ik werd eenbeetje gek van de vraag wati k hierna ga doen blabla omgz. maarja uiteindelijk toch aan de wijn gegaan en ik was te laat thuis en vandaag gewerkt en bll. nu hebik alleen morgen voor mijn mondeling van dinsdag en daarom hebik zorgen.
Oud 16-04-2006, 21:33
idontcare
idontcare is offline
vandaag reed ik 260km (nee niet PER UUR maar in ze geheel) we gingen pasen 'vieren' bij familie in hoenderloo en ik moest rijden vonden ze. brrr wat een mongolen op die snelweg haha m'n pa helemaal in de stress 'KIJK UITTTTTTT' en 'REMMMENNNN' teh grappig. maar goed, de auto is nog heel .
Oud 17-04-2006, 00:40
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 16-04-2006 @ 18:21 :
ik werk als vrijwilliger in de 4ad(.be) en 'moet' gewoon soms achter de bar staan of koken en dan mag je gratis naar alle concerten .
hun wenslijstje bestond uit de beste rum,likeur,whisky (incluis merknamen, first choice, second choice),verschillende soorten noten, geen pinda's, geen vlees voor 2 bandleden,zeker vlees voor de andere, maar jay geen vis (bv, incluis namen en wat voor vlees ze wel en niet lusten) verschillende soorten kaas,veel vlees, hoestsnoepjes(ricola moest het zijn),25 gram marijuana (where legal). en zo kan ik nog uren doorgaan..
oh en ' the slackers dont need support band, if there is one, make sure there are not 200 local fans' (ofzo)
arrogant lijstje, maar zelf waren ze vriendelijk..concert maakte veeeeeeeeeel goed.
ga maar door, ik vind dit grappig om te lezen
Oud 17-04-2006, 10:01
kuik
kuik is offline
ik heb gister voor het eerst de was gedaan en het ging goed tegen alle verwachtingen in. 's avonds naar de film capote en 'uit eten' met mn vader en mn broer en vanochtend heb ik een paasontbijt gemaakt met vers geperst sinaasappelsap en eitjes
Oud 17-04-2006, 11:59
SugarCoatedSour
SugarCoatedSour is offline
Ik werd vannacht versierd door de bisexsuele ex van mn neef en dr vriendin!
Oud 17-04-2006, 12:05
vixen
vixen is offline
Ik heb een gaaf hostel geboekt in camden town en nou ben ik voornamelijk aan het bedenken wat ik (nouja, we) allemaal moet(en) gaan doen in Londen.
Oud 17-04-2006, 12:06
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Camden Town

(L)
Oud 17-04-2006, 12:19
merels
merels is offline
Citaat:
SugarCoatedSour schreef op 17-04-2006 @ 12:59 :
thanks for sharing
Oud 17-04-2006, 12:43
innogen
innogen is offline
Citaat:
woezel schreef op 16-04-2006 @ 18:21 :
ik werk als vrijwilliger in de 4ad(.be) en 'moet' gewoon soms achter de bar staan of koken en dan mag je gratis naar alle concerten .
hun wenslijstje bestond uit de beste rum,likeur,whisky (incluis merknamen, first choice, second choice),verschillende soorten noten, geen pinda's, geen vlees voor 2 bandleden,zeker vlees voor de andere, maar jay geen vis (bv, incluis namen en wat voor vlees ze wel en niet lusten) verschillende soorten kaas,veel vlees, hoestsnoepjes(ricola moest het zijn),25 gram marijuana (where legal). en zo kan ik nog uren doorgaan..
oh en ' the slackers dont need support band, if there is one, make sure there are not 200 local fans' (ofzo)
arrogant lijstje, maar zelf waren ze vriendelijk..concert maakte veeeeeeeeeel goed.
Wat achterlijk zeg Mja dat ze zelf vriendelijk zijn is dan wel ok, als ze dan ook nog zo'n 'attitude' hadden was het helemaal suf geweest. Ik snap nooit het nut van onwijs lange eislijsten bij zalen. Beetje diva gedrag ofzo

ik moet eigenlijk essays schrijven, maar verdoe mijn met isketchen
Oud 17-04-2006, 13:01
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 16-04-2006 @ 14:46 :
ik kreeg net een link naar een .rar bestand vol met foto's van naakte forummers.

omgz, mijn kaken doen gewoon pijn.
ik kan het niet openen boehoeee
Oud 17-04-2006, 13:19
__
__ is offline
paaspop was toll en vannacht keken we nog even snel prison break en dawson's creek en we aten bitterkoekjescake en morgen begint het regelmatige saaie leven weer hoppa. en nu hoor ik opeens het gezang van Fake uit m'n boxen komen.
Oud 17-04-2006, 13:43
Verwijderd
Citaat:
SugarCoatedSour schreef op 17-04-2006 @ 12:59 :
dat is nog eens wat anders dan een date met margottenenbaum
Oud 17-04-2006, 14:01
Tom Violence
Tom Violence is offline
Return of the hurm.
Oud 17-04-2006, 14:04
grandmommy
grandmommy is offline
ik kom net terug van een vriendin en ik ging mijn computer iets te rigoureus opruimen en nu ben ik zwaar overspannen omdat ik 250 euro ben misgelopen en ik ook nog eens 10 euro kwijt heb gemaakt door mijn computer dus te veel op te ruimen. arghh. dit weekend voelt als een mislukking en ik weet hoe het eigenlijk had gemoeten maarja geldwolf als ik ben koos ik voor het geld in plaats van de gezelligheid en ik heb het geld niet eens gehad. schiet me dood , bitte.
Oud 17-04-2006, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 17-04-2006 @ 15:01 :
Return of the hurm.
het is pasen, vergeef me
Oud 17-04-2006, 14:06
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-04-2006 @ 15:05 :
het is pasen, vergeef me
Ik steek toch mijn duimpje pontificaal in de lucht? NO SWEAT.
Oud 17-04-2006, 16:43
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Gehangen in mijn hangmat op mijn balkon en mijn pakje sigaretten opgerookt. Nog wat liggen jammen op mijn gitaar, maar een nieuw liedje wil niet lukken.

Zo even koken met mama, daarna eten, daarna ONM kijken en vanvond eens heerlijk mijn pc defragmenteren.
Oud 17-04-2006, 16:45
Verwijderd
Ik ben begonnen aan een nieuwe pwnende phpzijde voor Kvlt.
Oud 17-04-2006, 18:12
Broeder
Broeder is offline
Ik ga de peer die ik gisteravond in de koelkast heb gelegd (HERINNEREN JULLIE HET JE NOG ) nu pellen en opeten, wat een avontuur !
Oud 17-04-2006, 20:08
Broeder
Broeder is offline
NOU, de peer was smakelijk hoor ! Net probeerde ik de tortellini op het keukenplafond te tellen, maar raakte de tel kwijt en toen had ik geen zin meer.
Oud 17-04-2006, 20:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb vandaag weer verbazingwekkend weinig gedaan.
Het enige nuttige van vandaag is dat ik eindelijk ben begonnen in The Hitchhikers Guide. Ein-de-lijk. En het is gaaf. En halverwege ben ik de film maar gaan kijken, want die had ik pas 1 keer gezien, een tijd geleden en toen dacht ik ineens 'godver, die film is kut!', dus nu ga ik fijn verder lezen.

Laatst gewijzigd op 17-04-2006 om 20:54.
Oud 17-04-2006, 20:48
innogen
innogen is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 17-04-2006 @ 21:41 :
Oud 17-04-2006, 20:51
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 17-04-2006 @ 21:41 :
Het enige nuttige van vandaag is dat ik gecorrespondeerd heb via e-mail over 'n hospiteer datum en dat ik weer eens ben begonnen in The Hitchhikers Guide voor de 666e keer.
Oud 17-04-2006, 21:07
Verwijderd
ik liep net naar de GIROS SNACKS om mn craving voor fristi te bevredigen. Toen ik m had gekocht besloot ik hem thuis eerst nog even in de koelkast te leggen en daarna op te drinken zodat ik er extra van kon genieten. Op weg naar huis kwam ik alleen zo een enorme inteelt kop tegen en vervolgens door het woonkamerraam ook allemaal inteelt broertjes en zusjes, dat ik gewoon geen zin meer heb in fristi .
Oud 17-04-2006, 21:09
ZerO
ZerO is offline
ik snap de link niet zo
Oud 17-04-2006, 21:11
Verwijderd
ik heb vandaag een toffe film gezien over eeh een man met zo'n hondenslee op een digitale televisie zender en dat was heel mooi, verder ben ik 3 keer uitgescholden voor kankerhoer en heb ik 2 keer gehoord dat iemand met me wil neuken, jawel, het was paasmarkt in gorinchem en alle mensen van het platte land trekken dan hiernaartoe verder heb ik m'n nagels gelakt en kijk ik nu pirates of the caribean maar ik HAAT het dat dan straks hart van nederland er doorheen komt grrr
Oud 17-04-2006, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 17-04-2006 @ 22:11 :
ik heb vandaag een toffe film gezien over eeh een man met zo'n hondenslee op een digitale televisie zender en dat was heel mooi, verder ben ik 3 keer uitgescholden voor kankerhoer en heb ik 2 keer gehoord dat iemand met me wil neuken, jawel, het was paasmarkt in gorinchem en alle mensen van het platte land trekken dan hiernaartoe verder heb ik m'n nagels gelakt en kijk ik nu pirates of the caribean maar ik HAAT het dat dan straks hart van nederland er doorheen komt grrr
sbs en reclames lekker irritant ja
Oud 17-04-2006, 21:14
ZerO
ZerO is offline
het is toch maar een kutfilm
Oud 17-04-2006, 21:16
ZerO
ZerO is offline
Ik heb vandaag geknipt en geplakt, mijn vriend naar het station gebracht zz, tv gekeken, te veel op het forum gehangen, telefoontjes gepleegd en voor school formulieren ingevuld, maar niet allemaal in deze volgorde hoor.
Oud 17-04-2006, 21:17
Verwijderd
Keira Knightley wordt mijn vrouw want dat is mijn Engelse traditie.
Oud 17-04-2006, 21:18
ZerO
ZerO is offline
ze lacht als een paard, en praat overdreven ENGELS. HOII ik ben engels kun je dat aan mij horen
Oud 17-04-2006, 21:21
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 17-04-2006 @ 22:18 :
ze lacht als een paard, en praat overdreven ENGELS. HOII ik ben engels kun je dat aan mij horen
dat doe ik ook op vakanties want dan denken ze dat ik een engelse h00ligan ben die heel je kiet gaat verbouwen als je niet snel bent met de bediening

eigenlijk is het automatisme
Oud 17-04-2006, 22:20
innogen
innogen is offline
Citaat:
ZerO schreef op 17-04-2006 @ 22:18 :
Engels IS overdreven.

Brits accent = rrr <3
Naja niet dat niemand tegenwoordig nog een echt RP accent heeft maar dat terzijde.
Oud 17-04-2006, 22:26
cha0s
cha0s is offline
RP is echt zo bout;'Scots/Eire is 'n geil accent.
Oud 17-04-2006, 22:37
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 17-04-2006 @ 22:21 :
dat doe ik ook op vakanties want dan denken ze dat ik een engelse h00ligan ben die heel je kiet gaat verbouwen als je niet snel bent met de bediening
sure
kijk, prima dat je mij af wilt zeiken hoor
maar maak je zelf dan ook niet zo belachelijk
Oud 17-04-2006, 22:37
innogen
innogen is offline
Citaat:
cha0s schreef op 17-04-2006 @ 23:26 :
RP is echt zo bout;'Scots/Eire is 'n geil accent.
Hm ik vind het niet lelijk, hoogstens TE posh.
Maar inderdaad de noordere accenten zijn echt gaaf.
Billy Connolly. Nuff said.
Oud 17-04-2006, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 17-04-2006 @ 23:37 :
sure
Als ik mijn moedertaal in het buitenland gebruik of gewoon in het algemeen maak ik mij dan belachelijk Dus als jij Nederlands praat met je ouders ben je dan raar? Je weet zeker dat je kennis hebt waar je over praat?
Oud 17-04-2006, 22:41
innogen
innogen is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 17-04-2006 @ 23:37 :
sure
Ik snap de link niet

Maar er is niets mis met een beetje zelfspot.
Oud 17-04-2006, 22:41
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 17-04-2006 @ 23:39 :
Als ik mijn moedertaal in het buitenland gebruik of gewoon in het algemeen maak ik mij dan belachelijk Dus als jij Nederlands praat met je ouders ben je dan raar? Je weet zeker dat je kennis hebt waar je over praat?
kom op doe ff normaal
ik vind je best okay hoor
maar
Citaat:
want dan denken ze dat ik een engelse h00ligan ben die heel je kiet gaat verbouwen
come on..
Oud 17-04-2006, 22:42
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 17-04-2006 @ 23:41 :
Ik snap de link niet

Maar er is niets mis met een beetje zelfspot.
Ja ik snap de link ook niet.

Moeten bilinguals in het openbaar alleen maar Nederlands praten? Zeker een Geert Wildersfan, Mijns?
Oud 17-04-2006, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 17-04-2006 @ 23:41 :
want dan denken ze dat ik een engelse h00ligan ben die heel je kiet gaat verbouwen
Sarcasme. Je denkt toch niet dat ik echt sta te schreeuwen in een restaurant?
Oud 17-04-2006, 22:45
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 17-04-2006 @ 23:44 :
Sarcasme. Je denkt toch niet dat ik echt sta te schreeuwen in een restaurant?
Nee.
maar eeh
laat maar
ik ga ook niet meer lopen happen ook
Oud 17-04-2006, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 17-04-2006 @ 23:45 :
Nee.
maar eeh
laat maar
ik ga ook niet meer lopen happen ook
Ik vind je ook best ok maar soms ga je op dingen in waardoor het lijkt alsof je ze niet kan of wil begrijpen

Als Grandmommy zegt dat ze een 'nazi' is dan betekent dat toch ook niet dat ze de jodenvervolging grappig vindt. Als ik zeg dat ik een h00ligan ben dan is dat toch gewoon een grap en een beetje zelfspot? Ik snap niet wat daar mis mee is.
Oud 17-04-2006, 22:51
innogen
innogen is offline
Ik heb zo'n idee dat dit er morgenochtend niet meer staat

En ik volg het ook niet meer echt
Mijns waar ga je dan op lopen happen? Een simpele uitleg van je post is meer dan voldoende

Regels voor berichten