Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2006, 01:35
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
"Als u vindt dat de minister de wet onjuist interpreteert, moet u de wet wijzigen"

Oud 17-05-2006, 01:36
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 17-05-2006 @ 02:34 :
Ik denk dat verdonk 1 ding moet vragen aan de kamer.

Mag "ik" het toestaan dat er mensen met de nederlandsenationaliteit rondlopen die aantoonbaar leven onder een valse naam en geboorte datum?
Precies, dat moet ze doen. Want die hele kamer maakt zichzelf belachelijk momenteel. Nawijn verwoord het echt goed.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:37
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 17-05-2006 @ 02:34 :
Ik denk dat verdonk 1 ding moet vragen aan de kamer.

Mag "ik" het toestaan dat er mensen met de nederlandsenationaliteit rondlopen die aantoonbaar leven onder een valse naam en geboorte datum?
Inderdaad! Geouwehoer om niets.
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik ben altijd blij dat rouvoet in zn eerste zin zowiezo de christenunie noemt. Kan ik weer even rustig toiletteren.
Met citaat reageren
Diesel
Diesel is offline
Oud 17-05-2006, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 17-05-2006 @ 02:36 :
Precies, dat moet ze doen. Want die hele kamer maakt zichzelf belachelijk momenteel. Nawijn verwoord het echt goed.
Ik vraag me ook echt af of er misschien nog toelichting is op de zogenaamde 'bijzondere omstandigheden. Natuurlijk is dit een bijzondere omstandigheid, maar in hoeverre zou zij dan deze wet mogen negeren/ anders mogen interpreteren?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:38
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Diesel schreef op 17-05-2006 @ 02:37 :
Inderdaad! Geouwehoer om niets.
Dat ik het zeg is 1. Jij schreeuwt met vage dingen die nergens houvast aan hebben. Ga slapen en keer terug als je wakker wordt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:40
Gimme more beer
Rouwvoet is steeeerk!

Die sneren naar Verdonk tussendoor
Oud 17-05-2006, 01:41
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Miari schreef op 17-05-2006 @ 02:38 :
Ik vraag me ook echt af of er misschien nog toelichting is op de zogenaamde 'bijzondere omstandigheden. Natuurlijk is dit een bijzondere omstandigheid, maar in hoeverre zou zij dan deze wet mogen negeren/ anders mogen interpreteren?
Daarover hebben ze de tussen 7 en 9.30 uitgebreid lopen zagen.

Stemming! Finalement!
Oud 17-05-2006, 01:41
Redhair
Redhair is offline
Wat Pruttelpot zegt klopt wel, alleen waarom opeens zo snel? Terwijl mensen maanden moeten wachten, kan het voor Hirsi Ali opeens snel? Als je praat over geen uitzonderingen, mag dat ook niet qua wachttijd. Daarnaast heeft Verdonk gelogen, ze wist voor de Zemblauitzending al dat Hirsi Ali had gelogen.
Oud 17-05-2006, 01:42
Verwijderd
Wtf, dit gaat mij nu allemaal te snel.
Met citaat reageren
Gimme more beer
Citaat:
Gauloises schreef op 17-05-2006 @ 02:42 :
Wtf, dit gaat mij nu allemaal te snel.
Haha

Ik wil een vierde termijn
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 02:41 :
Daarover hebben ze de tussen 7 en 9.30 uitgebreid lopen zagen.

Stemming! Finalement!
Dat heb ik allemaal gemist. Sorry
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:43
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Hahahaha. Versnelde naturalisatie procedure.
Met citaat reageren
T_ID
T_ID is offline
Motie van Beek is algemeen gedragen, behalve Nawijn en SGP.

Idem voor de derde motie.
Gimme more beer
Citaat:
Miari schreef op 17-05-2006 @ 02:42 :
We zitten al sinds 4 uur te kijken
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 17-05-2006 @ 02:41 :
Wat Pruttelpot zegt klopt wel, alleen waarom opeens zo snel? Terwijl mensen maanden moeten wachten, kan het voor Hirsi Ali opeens snel? Als je praat over geen uitzonderingen, mag dat ook niet qua wachttijd. Daarnaast heeft Verdonk gelogen, ze wist voor de Zemblauitzending al dat Hirsi Ali had gelogen.
Praktisch de hele wereld wist het voor de Zembla-uitzendig al. Ik snap daarom ook niet dat ze zo makkelijk met die leugens is weggekomen..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:44
Gimme more beer
En we kunnen naar bed
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik distancieer mij hiervan. Uurtje of 11.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-05-2006 @ 02:43 :
We zitten al sinds 4 uur te kijken
Ik was pas om half 9 thuis xD
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:45
Gimme more beer
Citaat:
Miari schreef op 17-05-2006 @ 02:44 :
Ik was pas om half 9 thuis xD
Ja, ik heb tegelijk met de Tweede Kamer gedineerd vanavond

Ik wil niets missen natuurlijk, dit soort prachtdebatten kom je maar weinig tegen tegenwoordig
Oud 17-05-2006, 01:46
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Miari schreef op 17-05-2006 @ 02:42 :
Kern van de zaak was eigenlijk een bepaald artikel 14, waarin staat dat de minister bijzondere omstandigheden. Zoals bijvoorbeeld de omstandigheid dat je geen documenten kan tonen omdat ze je afgenomen zijn omdat je vervolgt wordt, zaken die gelden als verzachtende omstandigheden bij liegen in de asielprocedure.
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 17-05-2006 @ 02:38 :
Dat ik het zeg is 1. Jij schreeuwt met vage dingen die nergens houvast aan hebben. Ga slapen en keer terug als je wakker wordt.
Je schreeuwt dat je altijd aan het toiletteren bent als Rouvoet spreekt, en dan beschuldig je mij van ''vaag zijn''. Pruttelend stront, dat is waar ik aan moeten denken als ik je nick lees.
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Miari schreef op 17-05-2006 @ 02:43 :
Praktisch de hele wereld wist het voor de Zembla-uitzendig al. Ik snap daarom ook niet dat ze zo makkelijk met die leugens is weggekomen..
Roddels kan je negeren. In de uitzending van zembla werden dat feiten. Jij noemt het leugens, zij zegt het niet geweten te hebben. Wel dat er het een en ander niet in de haak was, maar niks wat zo ernstig strookte met onze wetgevingen.
Met citaat reageren
Gatara
Gatara is offline

hij blijft leuk
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:47
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 17-05-2006 @ 02:44 :
Ik distancieer mij hiervan. Uurtje of 11.
Distantieer. (met als risico dat ik tegen drie uur 's nachts niet zo scherp meer ben en spellingsvauden maak als ik zelf de spellingnazi uit ga hangen)
Oud 17-05-2006, 01:48
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 17-05-2006 @ 02:46 :
Jij noemt het leugens, zij zegt het niet geweten te hebben. Wel dat er het een en ander niet in de haak was, maar niks wat zo ernstig strookte met onze wetgevingen.
Ja en jij bent zo debiel om dat te geloven. Ik ga d'r van uit dat je ze gelooft.
Oud 17-05-2006, 01:48
Gimme more beer
Citaat:
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 02:47 :
Distantieer. (met als risico dat ik tegen drie uur 's nachts niet zo scherp meer ben en spellingsvauden maak als ik zelf de spellingnazi uit ga hangen)
Je maakt wel vaker spelfouten, hoor. Maar Gauloises is nog veel erger
Oud 17-05-2006, 01:49
Gimme more beer
Maar nogmaals, Rouwvoet was zó verschrikkelijk sterk
Oud 17-05-2006, 01:50
Gimme more beer
En nu kan ik gaan tukken. Jongens en meisjes, morgen gaan we eens nadenken over een meeting, okee? Ik open nog wel een topique.
Diesel
Diesel is offline
Jawel, hij is wel vaker sterk.
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-05-2006 @ 02:48 :
Je maakt wel vaker spelfouten, hoor. Maar Gauloises is nog veel erger
Ik doe een beroep op mijn allochtonen status
Met citaat reageren
T_ID
T_ID is offline
Ik vind Van der Laan toch wel een van de modderfiguren van het debat, ondanks zijn nuttige inbreng rond dat de wet aan de rechter is op de voet gevolgt door Nawijn.
Oud 17-05-2006, 01:51
Gatara
Gatara is offline
Even een herinnering ophalen:
Met citaat reageren
Gimme more beer
Citaat:
Diesel schreef op 17-05-2006 @ 02:50 :
Jawel, hij is wel vaker sterk.
Niet voor niets politicus van het jaar, natuurlijk.
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 17-05-2006 @ 02:46 :
Roddels kan je negeren. In de uitzending van zembla werden dat feiten. Jij noemt het leugens, zij zegt het niet geweten te hebben. Wel dat er het een en ander niet in de haak was, maar niks wat zo ernstig strookte met onze wetgevingen.
Ik weet toch wel zeker dat mevrouw Hirsi Ali al vaker in interviews heeft toegegeven te hebben gelogen over haar naam en leeftijd. Overigens heeft ze het ook in haar boek geschreven.

Ik vind dat het, wanneer het door de persoon in kwestie zelf wordt verteld, de roddels wel voorbij is en het als feit geldt.
Met citaat reageren
Gimme more beer
Citaat:
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 02:50 :
Ik vind Van der Laan toch wel een van de modderfiguren van het debat, ondanks zijn nuttige inbreng rond dat de wet aan de rechter is op de voet gevolgt door Nawijn.
Doe die nog maar eens opnieuw
Oud 17-05-2006, 01:52
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-05-2006 @ 02:51 :
Niet voor niets politicus van het jaar, natuurlijk.
Zelfde als Halsema, goede politicus, maar ja... die partij he...

Overigens op zich respect voor de kamerleden op de achterbanken die weinig boeiends mogen zeggen maar wel even 14 uur lang blijven zitten om zoiets belangrijks te regelen.
Oud 17-05-2006, 01:54
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 02:52 :

Halsema is inderdaad een fijne politica. De manier waarop zij spreekt, spreekt mij ook heel erg aan.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:54
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 02:52 :

Overigens op zich respect voor de kamerleden op de achterbanken die weinig boeiends mogen zeggen maar wel even 14 uur lang blijven zitten om zoiets belangrijks te regelen.
Ik vind het een huilwijf die altijd net de plank misslaat.

Wat gaat er over een paar weken gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:56
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Miari schreef op 17-05-2006 @ 02:54 :
Halsema is inderdaad een fijne politica. De manier waarop zij spreekt, spreekt mij ook heel erg aan.
Ja, wat Gauloises al zei, af en toe slaat ze de plank mis, maar ja, spreken kan ze tenminste wel.

En nu ga ik maffen, ik was immers van plan morgen net te doen alsof ik een leven heb dat me belet om tot 3 uur wakker te blijven voor belangrijke kamerdebatten.
Oud 17-05-2006, 01:58
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Miari schreef op 17-05-2006 @ 02:51 :
Ik weet toch wel zeker dat mevrouw Hirsi Ali al vaker in interviews heeft toegegeven te hebben gelogen over haar naam en leeftijd. Overigens heeft ze het ook in haar boek geschreven.

Ik vind dat het, wanneer het door de persoon in kwestie zelf wordt verteld, de roddels wel voorbij is en het als feit geldt.
Ik wist het niet. Net zoals een heel groot deel van de overige kamerleden. Net als veel vvders. Ner als een groot deel van nederland niet.

Dat ayaan een boel onzin had verteld wisten we wel. Dat het daad werkelijk een compleet onbestaand leven was wat verzonnen was wisten we echter niet.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 17-05-2006 @ 02:56 :
Ja, wat Gauloises al zei, af en toe slaat ze de plank mis, maar ja, spreken kan ze tenminste wel.

En nu ga ik maffen, ik was immers van plan morgen net te doen alsof ik een leven heb dat me belet om tot 3 uur wakker te blijven voor belangrijke kamerdebatten.
Ja, ze komt altijd goed op gang en dan vlak aan eind komt er dan weer net een opmerking uit die op de een of andere manier niet goed zit, best jammer eigenlijk.

trusten
Met citaat reageren
Gatara
Gatara is offline
wat een nepsensatie weer

het kan aan mij liggen, maar sinds de kabinetten Balkenende vind ik niet alleen de regering zwak, maar de gehele kamer.

Op een enkeling na zoals Rouvoet, Huizinga enzo na.

Waarom zitten die twee bij de CU
snif
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 01:59
Gimme more beer
Welterusten, jongens en meisjes
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 17-05-2006 @ 02:58 :

Dat ayaan een boel onzin had verteld wisten we wel. Dat het daad werkelijk een compleet onbestaand leven was wat verzonnen was wisten we echter niet.
In de VS leest men haar boeken wel.
Met citaat reageren
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ja. Slaap zacht. Ik ga ook mn nest in. t was weer gezellig.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 02:00
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-05-2006 @ 02:59 :
In de VS leest men haar boeken wel.
Rare jongens die amerikanen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 02:00
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 17-05-2006 @ 02:58 :
wat een nepsensatie weer

het kan aan mij liggen, maar sinds de kabinetten Balkenende vind ik niet alleen de regering zwak, maar de gehele kamer.

snif
Ja, en dan nemen ze een idiote motie aan waar precies instaat wat er normaal ook gebeurd als het goed is. Over een paar weken weer een (nep)sensatie.

Maar ik ga ook slapen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 06:40
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-05-2006 @ 02:58 :
wat een nepsensatie weer

snif
je hebt gelijk, ik heb wel eens t idee dat t stiekem allemaal vriendjes zijn van elkaar
Reageren

Regels voor berichten