Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2006, 10:04
fractuur
fractuur is offline
Wat een kutstreek van hem.

Ik zou hem idd heel cool (= niet wanhopig ) bellen, en hem min of meer voor het blok zetten zoals Zeep al aangaf. Verder: het zal even duren, maar je komt er wel weer overheen. Er zijn genoeg leuke(re) jongens op deze wereld (oh yeah!) en de volgende keer vraag je in je openingszin welke mobiel hij heeft. Echt meid, bedenk dat wij ook door schade en schande wijs zijn geworden.
Oud 18-07-2006, 10:09
martina1991
martina1991 is offline
Dat is waar!!
Een goeie zeg, van die openingszin
Ik heb heel veel aan jullie gehad, jullie zijn echt wijs al die goede adviezen, als ik het ff niet meer wist hadden jullie het allemaal op een rijtje voor me gezet!!

HARSTIKKE BEDANKT!!
Oud 18-07-2006, 12:37
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 18-07-2006 @ 10:47 :

Qamra zei:
Als hij zo onbeschroft is om niet eens even af te bellen, dan vraag ik me af hoe of hij het wel waard is.
Natuurlijk is hij je dan niet waard, maar je vindt hem nog wel leuk en je moet weten waar je aan toe bent.
Ja, dus? Zeg ik wat anders dan
Enneuh; moeten, moeten.. Nogal een groot woord hoor. De wereld vergaat niet als dit niets word?! Het is alleen lullig dat hij haar heeft laten wachten, maar daar ben je dan ook onbeschroft voor als jongen zijnde

Dit lijkt me aardig duidelijk. Als ze per se een rede wilt hebben (dus letterlijk horen dat hij haar niet hoeft), dan moet ze bellen ja. "Alles goed? Ja? Oh nee, ik dacht dat er iets héél erg gebeurd was gister in je familie ofzo, omdat je natuurlijk niet was gekomen, dus ik maakte me zorgen vandaar dat ik je bel! Oh, maar er is niet dus? Oh, dán weet ik genoeg! Doei!"
Oud 18-07-2006, 12:39
Verwijderd
ja ik snap niet waarom iedereen er op hamert dat ze moet bellen.

als hij haar echt zo leuk vindt, dan was ie wel gekomen en als hij een goede reden had, had hij wel gebeld.

als jongens (en meisjes trouwens ook) ergens een hekel aan hebben is het denk ik als een meisje achter ze aanloopt
Oud 18-07-2006, 12:42
Qamra
Qamra is offline
Lijkt mij ook, maar als je dan per se wilt bellen, kun je maar beter doen alsof
Oud 18-07-2006, 14:03
Dott
Dott is offline
als hij (moct hij dat ooit doen) belt zo van: goh heb je zin om langs te komen moet je gewoon zeggen van: weet ik niet hoor, even kijken of mijn zelfrespect nog een gaatje in zn agenda heeft
Oud 18-07-2006, 14:21
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 18-07-2006 @ 15:03 :
als hij (moct hij dat ooit doen) belt zo van: goh heb je zin om langs te komen moet je gewoon zeggen van: weet ik niet hoor, even kijken of mijn zelfrespect nog een gaatje in zn agenda heeft
Haha! Ik moest hardop lachen (wat mijn collega's hier nogal verbaast )!
Oud 18-07-2006, 14:22
Dott
Dott is offline
Citaat:
Qamra schreef op 18-07-2006 @ 15:21 :
Haha! Ik moest hardop lachen (wat mijn collega's hier nogal verbaast )!
dank je voor het compliment
Oud 18-07-2006, 16:45
kirv
kirv is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 18-07-2006 @ 13:39 :
ja ik snap niet waarom iedereen er op hamert dat ze moet bellen.

als hij haar echt zo leuk vindt, dan was ie wel gekomen en als hij een goede reden had, had hij wel gebeld.

als jongens (en meisjes trouwens ook) ergens een hekel aan hebben is het denk ik als een meisje achter ze aanloopt
Ik zou zelf bellen, en wel zo snel mogelijk, weet je tenminste waar je aan toe bent. Misschien was er inderdaad wel wat aan de hand en dan zit jij 3 dagen met het gevoel, vind hij me nou leuk of niet. En dat komt helemaal niet stalkerig over, je hebt gewacht, degene is niet komen opdagen, heeft zelfs niet gebelt. Dan heb jij echt wel het recht te vragen waar hij is.
Oud 18-07-2006, 16:54
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik zou maar gewoon afwachten. Hij moet nu iets laten horen van zich en niet jij! Als hij nu niet belt oid, dan weet jij hoe het zit!!
Oud 18-07-2006, 17:15
~*kar*~
~*kar*~ is offline
Citaat:
Qamra schreef op 18-07-2006 @ 13:37 :

Dit lijkt me aardig duidelijk. Als ze per se een rede wilt hebben (dus letterlijk horen dat hij haar niet hoeft), dan moet ze bellen ja. "Alles goed? Ja? Oh nee, ik dacht dat er iets héél erg gebeurd was gister in je familie ofzo, omdat je natuurlijk niet was gekomen, dus ik maakte me zorgen vandaar dat ik je bel! Oh, maar er is niet dus? Oh, dán weet ik genoeg! Doei!"
geweldig!!

precies hoe ik het ook zou zeggen...

succes meid!
Oud 18-07-2006, 17:31
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
kirv schreef op 18-07-2006 @ 17:45 :
Ik zou zelf bellen, en wel zo snel mogelijk, weet je tenminste waar je aan toe bent. Misschien was er inderdaad wel wat aan de hand....
Lijkt me dan een beter idee dat ze belt of alles ok is, en niet meteen met de hakken in het zand vragen of hij wel helemaal lekker is!

Of niet?
Oud 18-07-2006, 18:32
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 18-07-2006 @ 17:54 :
Ik zou maar gewoon afwachten. Hij moet nu iets laten horen van zich en niet jij! Als hij nu niet belt oid, dan weet jij hoe het zit!!
Dat vind ik ook, als hij niks meer van zich laat horen is het dus zo dat het over is.
Maar ik vind het zò lullig. En zo gemeen. De laatste avond dat ik bij hem was, sloeg hij nog een arm om me heen & was superlief. Gisteravond liet hij me gewoon stikken.

(Nee ik kom er nooit overheen, overdrijf ik niet, het zal anders wel veel tijd nodig hebben denk ik. Kwil niet zielig doen)
Oud 18-07-2006, 18:37
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 18-07-2006 @ 19:32 :
Dat vind ik ook, als hij niks meer van zich laat horen is het dus zo dat het over is.
Maar ik vind het zò lullig. En zo gemeen. De laatste avond dat ik bij hem was, sloeg hij nog een arm om me heen & was superlief. Gisteravond liet hij me gewoon stikken.

(Nee ik kom er nooit overheen, overdrijf ik niet, het zal anders wel veel tijd nodig hebben denk ik. Kwil niet zielig doen)
Ja, dat maakt het ook zo vaag... dat ie opeens zo'n compleet andere houding heeft. Maar hopelijk kom je er ook wel achter wat daar precies achter zit!
Oud 18-07-2006, 18:58
martina1991
martina1991 is offline
Misschien ooit nog eens.. Hopelijk ligt het niet aan mij.
Oud 18-07-2006, 19:05
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 18-07-2006 @ 19:32 :

Het ís ook lullig en gemeen. En daarom is het misschien maar goed dat hij nú zijn echte karakter heeft laten zien en niet jaren verder.

En je komt er wel overheen hoor, neem het van mij aan, zelfs de diepste slag en steekwonden zijn te genezen. Er zal alleen een litteken achterblijven. Hoe groot díe wordt, ligt aan jou en hoeveel je toestaat.
Oud 18-07-2006, 19:07
Verwijderd
Knuff voor TS. Hoe dan ook, wat er ook voor een reden achter zit, rot voor je. Ik hoor dan weer bij de groep die zegt wél even te bellen, hoeft niet lang te duren, maar dan weet je gewoon hoe het zit.
Oud 18-07-2006, 19:24
martina1991
martina1991 is offline
Dankjewel, jullie nemen me serieus, vind ik echt fijn

Ik heb het nog nooit eerder gezegd, omdat ik dacht dat het niet nodig was. Ik vergat de minder leuke dingetjes van hem, toen alles gewoon goed tussen ons was.
Maar ...... : hij deed wel vaker een beetje raar, ook vòòr die afspraakjes. Maar zo ver van gisteravond (gewoon niet komen opdagen) ging het nooit.
Wel dat, als we samen naar school fietsten, hij soms een hele lange tijd niets zei. En als ik wat zei reageerde hij bot of deed net of hij me niet hoorde.
Of ging het bijv. zo:
Eerst een paar dagen negeerde hij me, deed hij net of hij me niet zag.
Een paar dagen erna deed hij weer heel leuk, maakte hij weer praatjes en spijbelde voor me als ik eerder uit was en fietste weer mee.

Het is niet zo dat hij nog nooit zulk gedrag had vertoond. Maar zover als gisteravond, zo lullig heeft hij nooit gedaan.
Oud 18-07-2006, 19:32
Qamra
Qamra is offline
Klinkt of hij zelf niet helemaal weet wattie wil..
Oud 18-07-2006, 19:34
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Ik denk dat die gozer gewoon nog wat onzeker is, net als jij. Er zit vast iets achter van gisteravond, misschien durfde hij niet ofzo, want volgens mij vond hij jou ook best leuk .
Oud 18-07-2006, 19:35
Dott
Dott is offline
meisje... het spijt me om dit te zeggen, maar laat hem gewoon lekker gaan... misschien als school weer begint een opmerking maken als je de gelegenheid hebt van: goh moeilijk he? ff bellen als je niet unt... of als iemand bijvoorbeeld zegt van hey ik kan niet, en hij staat in de buurt dat je dan zegt van: goh fijn dat je het zegt... dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben, maar ja sommige mensen vinden dat schijnbaar wel heel moeilijk...

laat hem lekker stikken
Oud 18-07-2006, 19:38
martina1991
martina1991 is offline
Ja idd, ik laat hem maar gewoon, hij gaat over 2 dagen op vakantie, 2 weken lang, ik zie hem nu niet meer, kvind t erg. Maar ik denk bij mezelf: wacht maar, als ik de kans ooit nog eens krijg, pak ik je terug!!

Waarom word ik nou zo verdrietig als ik deze topic weer van voor af aan lees??
Oud 18-07-2006, 19:44
Dott
Dott is offline
ik begrijp het meisje... ik heb dat ook gehad met een jongen alleen dat zat ietsje anders want hij had een vriendin... (ja ja nooit verliefd worden op een jongen die bezet is) maar goed... ik ken het
Oud 18-07-2006, 19:50
martina1991
martina1991 is offline
Okee..
Hij gaat trouwens geen twee, maar drie weken weg.
Oud 18-07-2006, 20:30
Dott
Dott is offline
tja, misschien ook maar eens rond gaan kijken naar anderen?

ja ik weet dat dat kut klinkt
Oud 18-07-2006, 21:09
Toet0r
Toet0r is offline
Maar je hebt hem toch nog niet gebeld nu? Misschien had ie écht een goeie reden, ik zou hem gewoon bellen. Als ie een goeie reden heeft hoef jij je niet druk meer te maken en als ie geen goeie reden heeft kan je hem zeggen wat je er van vindt.
Oud 18-07-2006, 21:32
ilse
ilse is offline
ben ook benieuwd of ie nog een goede reden ahd.. wel kut zeg meis, had gehoopt dat dit helemaal goed zou komen.. vond het leuk om te lezen.. maar wie weet wat voor reden ie heeft, vind het maar een rotstreek hoor!
Oud 18-07-2006, 21:34
fractuur
fractuur is offline
Tja, voor hetzelfde geld had ie ruzie met zijn ouders over dat hij niet te vaak weg mag 's avonds/ een thuis moest zijn of weet ik veel wat en durft hij dat niet tegen jou te zeggen (was op mijn vijftiende nog best mogelijk geweest ). Aan de andere kant.. goed, dat weet je. Kies maar.
Oud 19-07-2006, 02:29
Lente
Lente is offline
als hij een goede reden had gehad, had hij je al wel opgebeld om sorry te zeggen en iets nieuws af te spreken. ik denk dat je er dus niks mee opschiet door nog te bellen,
Oud 19-07-2006, 10:32
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Lente schreef op 19-07-2006 @ 03:29 :
als hij een goede reden had gehad, had hij je al wel opgebeld om sorry te zeggen en iets nieuws af te spreken. ik denk dat je er dus niks mee opschiet door nog te bellen,
Ja dat denk ik nu ook, als zn ouders het hem verbieden om naar mij te gaan (zie ik gerust voor me) of iets anders, had hij heus wel kunnen bellen. Dat had ik iig wel gedaan. Ik droom elke nacht over hem, dat ie zo lief deed, en doe maar net of die dromen werkelijkheid zijn.
Oud 19-07-2006, 10:36
~*kar*~
~*kar*~ is offline
je kan hem toch bellen..?
Oud 19-07-2006, 11:54
Lynn
Lynn is offline
Als je hem belt, weet je meteen waar je aan toe bent. Vraag hem gewoon waarom hij er niet was, simpel doch effectief. Anders vraag je je de hele tijd dat hij op vakantie is af wat er nou was/is. Geloof me, daar word je ook niet blijer van.
Ik zou gewoon bellen. Kost maar een paar minuutjes en dan heb je tenminste duidelijkheid.
Oud 19-07-2006, 11:56
Kapoen
Kapoen is offline
haha, ik word een beetje moe van dit topic, ik wil weten waarom die niet kwam opdagen.

Weetje wat geef zn nummer maar dan bel ik wel even.
Dan weet iedereen mteen wat er was.
Oud 19-07-2006, 12:01
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 19-07-2006 @ 12:56 :
Oud 19-07-2006, 12:35
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 19-07-2006 @ 12:56 :
haha, ik word een beetje moe van dit topic, ik wil weten waarom die niet kwam opdagen.

Dan weet iedereen mteen wat er was.
Is t een grapje of niet?
Oud 19-07-2006, 13:03
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 19-07-2006 @ 13:35 :
Is t een grapje of niet?
aahg
Oud 19-07-2006, 13:22
Dott
Dott is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 19-07-2006 @ 14:03 :
aahg
dat lijkt me grappig
Oud 19-07-2006, 13:24
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 19-07-2006 @ 14:22 :
dat lijkt me grappig
hahaha ik bel zo hoor, maakt het uit, hij kent me toch niet
lekker subtiel wel maar goed.
Oud 19-07-2006, 13:49
martina1991
martina1991 is offline
Hahaha

Straks gaat het zo:

'Hoihoi, jij kent Martina vast wel hè? Nou, ze heeft een heel topic geopend over jou op scholieren.com. Ze vertelt ons echt alles, dat had je niet verwacht hè? Maar iig, nu schijnt het dat jij haar maandagavond gewoon lekker liet wachten. Ze vindt dat best erg. Waar was jij in vredesnaam? Bla,bla,bla'

Nee laat maar, ik vind het eng dalijk zeg je alle verkeerde dingen en gaat alles fout

Kvind het wel tof van je dat je t zou willen doen hoor
Oud 19-07-2006, 14:04
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 19-07-2006 @ 14:49 :
Hahaha

Straks gaat het zo:

'Hoihoi, jij kent Martina vast wel hè? Nou, ze heeft een heel topic geopend over jou op scholieren.com. Ze vertelt ons echt alles, dat had je niet verwacht hè? Maar iig, nu schijnt het dat jij haar maandagavond gewoon lekker liet wachten. Ze vindt dat best erg. Waar was jij in vredesnaam? Bla,bla,bla'

Nee laat maar, ik vind het eng dalijk zeg je alle verkeerde dingen en gaat alles fout

Kvind het wel tof van je dat je t zou willen doen hoor
meid bel ehm zelf gewoon op.
Op deze manier kom je nergens.
idee, je belt hem op, je zegt heej hadden wij niet afgesproken??? ik ben het helemaal vergeten maandag, ik was de hele avond bij (weet ik het verzin wat verjaardag ofzow) ik hoop niet dat je voor niks voor de deur hebt gestaan. Mischien komt hij dan met een excuus waarom hij er niet was en anders kan je vragen oftie een nieuwe afspraak wilt maken voordatie op vakantie gaat.
Oud 19-07-2006, 14:04
Kapoen
Kapoen is offline
btw ik zou het wat subtieler hebben aangepakt hoor
Oud 19-07-2006, 14:39
Dott
Dott is offline
ik wou net zeggen. zo ontactisch is niemand
Oud 19-07-2006, 14:54
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 19-07-2006 @ 15:04 :
meid bel ehm zelf gewoon op.
Op deze manier kom je nergens.
idee, je belt hem op, je zegt heej hadden wij niet afgesproken??? ik ben het helemaal vergeten maandag, ik was de hele avond bij (weet ik het verzin wat verjaardag ofzow) ik hoop niet dat je voor niks voor de deur hebt gestaan. Mischien komt hij dan met een excuus waarom hij er niet was en anders kan je vragen oftie een nieuwe afspraak wilt maken voordatie op vakantie gaat.
Als het een echte klootzak is zegt ie gewoon dat hij idd voor de deur stond. Je hebt er jongens tussen..
Oud 19-07-2006, 15:07
ilse
ilse is offline
Citaat:
fractuur schreef op 19-07-2006 @ 15:54 :
Als het een echte klootzak is zegt ie gewoon dat hij idd voor de deur stond. Je hebt er jongens tussen..
ja inderdaad, als ie dat doet..

maar nee dat is wel een idee inderdaad..
Oud 19-07-2006, 16:27
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Citaat:
ilse schreef op 19-07-2006 @ 16:07 :

Dan weet je tenminste wel gelijk waar je aan toe bent .
Oud 19-07-2006, 18:25
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
ilse schreef op 19-07-2006 @ 16:07 :

weet ze wel meteen waar ze aan toe is en kan ze hem flink de waarheid zeggen!
Maar toch zou ik als ik haar was gewoon vragen waar ie was en niet zelf een lul verhaaltje ophangen
Oud 19-07-2006, 20:05
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Qamra schreef op 18-07-2006 @ 13:37 :
Ja, dus? Zeg ik wat anders dan
Enneuh; moeten, moeten.. Nogal een groot woord hoor. De wereld vergaat niet als dit niets word?! Het is alleen lullig dat hij haar heeft laten wachten, maar daar ben je dan ook onbeschroft voor als jongen zijnde
Ik ging met je mee, ik gaf geen commentaar op jouw post. Ik wilde juist zeggen wat jij had gezegd
Oud 20-07-2006, 07:01
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 19-07-2006 @ 21:05 :
Ik ging met je mee, ik gaf geen commentaar op jouw post. Ik wilde juist zeggen wat jij had gezegd
Oh vandaar, ik raakte in de war Eerst ertegenin, daarna ermee eens zijn.

Begrijpend lezen + Qamra = ..
Oud 20-07-2006, 10:57
Dott
Dott is offline
Citaat:
Qamra schreef op 20-07-2006 @ 08:01 :
Oh vandaar, ik raakte in de war Eerst ertegenin, daarna ermee eens zijn.

Begrijpend lezen + Qamra = ..
ah je doet je best
Oud 20-07-2006, 11:51
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 20-07-2006 @ 11:57 :
ah je doet je best
Mwoeah, zoiets Maar dat is tóch vervlogen hoop

Regels voor berichten