Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2006, 10:22
Jude
Jude is offline
'We moeten even praten.' What the fuck. Dat had ik niet aan zien komen, maar toch kwam het ook weer niet zo als een verrassing. Maar jezus, het doet pijn. En wat nu? Helemaal geen contact meer? Dat kan ik echt niet. Een beetje blijven scharrelen? Ik ben bang dat dat nog meer pijn gaat doen.

Wat doe je in zo'n situatie?
Oud 21-07-2006, 10:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jude schreef op 21-07-2006 @ 10:22 :
'We moeten even praten.' What the fuck. Dat had ik niet aan zien komen, maar toch kwam het ook weer niet zo als een verrassing. Maar jezus, het doet pijn. En wat nu? Helemaal geen contact meer? Dat kan ik echt niet. Een beetje blijven scharrelen? Ik ben bang dat dat nog meer pijn gaat doen.

Wat doe je in zo'n situatie?
Heeeel veel chocolade eten Nu loslaten lukt toch nog niet, maar uiteindelijk is het wel beter en fijner om even alle contact stop te zetten en dingen op rij te krijgen.
Tja en afhankelijk van je behoftes kun je nu even alleen zijn of juis je door vriendinnen op laten vrolijken.

Sterkte meis!
Oud 21-07-2006, 10:34
Mephisto
Mephisto is offline
ik zuip me in zo'n geval gewoon grandioos klem, dan heb ik meer last van mn kater de dag erna dan van liefdesverdriet
Oud 21-07-2006, 10:35
Orpheus
Orpheus is offline
Grmbl. Ik ben gewoon zwaar down omdat ik haar mis en ze
nog steeds in Italië zit.
Oud 21-07-2006, 11:07
Dott
Dott is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 21-07-2006 @ 11:34 :
ik zuip me in zo'n geval gewoon grandioos klem, dan heb ik meer last van mn kater de dag erna dan van liefdesverdriet
daar ben ik het mee eens... en veel betekenisloos geflirt
Oud 21-07-2006, 11:24
Jude
Jude is offline
Chocola, bier en flirten. Klinkt goed .

Maar toch, ik wil nu eigenlijk gewoon alleen maar hem, verdomme. Of niet eens hem, maar dat kutgevoel kwijt, en dat hij me niks meer doet.
Oud 21-07-2006, 11:26
Qamra
Qamra is offline
Oh, meneer zit in Groningen. Ok, what ever, dan niet!

In dat geval ga ik niet eens meer moeite doeno m wat af te spreken. Daarnaast is de batterij van mijn telefoon leeg, en ZOVEEL moeite ga ik dus echt niet doen (oplader ligt 3 kwartier rijden verderop ).

No date this weekend
Oud 21-07-2006, 12:26
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 21-07-2006 @ 11:34 :
jij, liefdesverdriet?
Oud 21-07-2006, 12:56
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 21-07-2006 @ 10:43 :
ik vind op zich love is only a feeling ook wel zwaar oke (van t 1e album)
zeker. ik speel 'm echt te vaak. die solo is.... is... *shivers*

maar 'how dare you call this love' is gewoon grappig planning permission ook... girlfriend is bout. echt bout....

oh ja, on topic: goh, eens 2 uur gitaar kunnen spelen en zingen zonder dat iemand zat te eikelen over het volume. wat een rust!
Oud 21-07-2006, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 19-07-2006 @ 22:41 :
En wat denkt je moeder daarvan?
Wahaha

Ontopic: Hmja, ik vind het eigenlijk vooral heel erg leuk, nog steeds. 't Is gewoon weer... ons, ja, wel logisch, hè. 't Gaat gewoon erg lekker.

Wel irritant, loop je daar tijdens het uitgaan: "Oh, jij bent de exvriendin van..!" "...ehm, nee, niet meer." En dan snappen ze het ook nog eens niet, omdat ze natuurlijk te veel bier op hebben...

En verder wil ik mijn thuisvrienden ondertussen wel weer eens zien, grmbl, stom weekov. Nou ja, aankomende week maar eindelijk weer eens naar huis.
Oud 21-07-2006, 13:22
Toet0r
Toet0r is offline
Ik zou zo graag hebben dat het officieel iets is, maar ik durf het niet te vragen aan hem Hij maakte vannacht wel weer een paar opmerkingen waarop je op zou kunnen maken dat ie me op zich wel leuk vindt (en sowieso de manier waarom we met elkaar omgaan doet al denken dat het zo is), maar ja als hij het wel zou willen was het waarschijnlijk al wel officieel geweest. En ik ben bang dat als ik het aan hem vraag en hij het dus niet wil ik helemaal verpest wat er nu wel is.
Ik maakte gister wel een opmerking waarvan ik een soort antwoord van hem verwachtte, maar hij ging er niet verder over door (maar dat kwam denk ik omdat ik het op de verkeerde manier zei).
'Ze vroeg of we nou al wat hadden'
'En wat zei je toen?'
'Weet ik niet!'

Ik denk dat hij dat 'weet ik niet' op vatte als dat ik niet meer wist wat ik had gezegd, maar ik bedoelde dus dat ik had gezegd dat ik niet wist of we nou wat hadden

&OMG de reactie van zn broer toen hij thuis kwam :')
Oud 21-07-2006, 13:35
Verwijderd
Maandag naar de Hypotheker
We gaan kijken of we een huis kunnen kopen, jeeej!
(en dan echt een huis waar we zéker 10 jaar in kunnen wonen, en waar dus ook plaats is voor kinderen; want die komen er vast wel binnen 10 jaar )

Burgerlijk, lalala
Oud 21-07-2006, 13:41
Verwijderd
Zondag afspreken.. een dag eerder.. dat vind ik helemaal niet erg.
Oud 21-07-2006, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 21-07-2006 @ 14:35 :
Maandag naar de Hypotheker
We gaan kijken of we een huis kunnen kopen, jeeej!
(en dan echt een huis waar we zéker 10 jaar in kunnen wonen, en waar dus ook plaats is voor kinderen; want die komen er vast wel binnen 10 jaar )

Burgerlijk, lalala
Leuk is dat he
Oud 21-07-2006, 16:06
Toet0r
Toet0r is offline
Uit verveling ging ik hem smsen dat de stad saai was en dat ik golden power ging kopen bij de aldi. Nu woont hij heel dicht bij de aldi en wie zag ik toen ik bijna weg wilde fietsen? Hem dus Hij vroeg of ik nog ff mee ging naar hem dus nog lekker zitten knuffelen en kusjes geven op zn kamer en hij ging later naar zn werk zodat ik nog wat langer kon blijven
Zo'n zin in morgenavond nu!
Oud 21-07-2006, 16:19
Verwijderd
Vanavond zien we elkaar weer en dan gaan we alles inhalen.
Oud 21-07-2006, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 21-07-2006 @ 16:01 :
Leuk is dat he
Heel erg leuk
Oud 21-07-2006, 16:34
Dott
Dott is offline
ik wacht nog steeds tot hij belt
Oud 21-07-2006, 17:52
Toet0r
Toet0r is offline
Ohh ik word zo blij als ik aan hem denk en aan de afgelopen week dat ik het het liefst van de daken wil schreeuwen, maar dat gaat niet dus zet ik het maar hier neer
Oud 21-07-2006, 18:46
Inga
Inga is offline
abonnement bijna op , zo veel smsen we .. Gister samen naar het strand en ik wist niet dat er zo veel vlinders in 1 buik pasten
Oud 21-07-2006, 19:05
fractuur
fractuur is offline
Hele gezellige middag gehad, maar heaas vol ergernissen geëindigd. Kleine ergenissen van mijn kant, maar dan moet hij het maar beter regelen. Toch jammer van die laatste twee uur (ik ben heel goed in zwijgen ), vooral nu ik hem het hele weekend niet zie.
Oud 21-07-2006, 20:52
Verwijderd
ik ging heel boos doen omdat hij tegen me had gelogen en toen werd ik gek van mezelf en ging ik maar naar huis. verder gaat t wel goed
Oud 21-07-2006, 21:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 21-07-2006 @ 02:05 :
Ik twijfelde nog of ik zou doen 'vertellen over' of 'kappen met'. Maar goed, het zal mij verder niet uitmaken hoor, je doet maar, het is alleen dat de meeste jongens de hygiene van hun vriendin meer voorop stellen dan de mogelijkheid zelf drie dagen in dezelfde onderbroek rond te lopen.
Nou ja, zo ranzig ben ik nou ook weer niet hoor. Ik ga nooit ongewassen en ongekamd de straat op. Ik ben alleen niet zo van het opruimen, maar dat is omdat ik toch alleen ben en niemand dat merkt. Als ik weet dat er iemand langs komt ga ik als een debiel staan opruimen.
En verder ben ik ook maar gewoon een mens, dus ja, ik 'boor' wel eens in mijn neus en ik laat boeren en scheten. En dan zelfs nooit in het bijzijn van mensen, dus ik val heus wel mee.
Echt waar.
Oud 21-07-2006, 21:33
Verwijderd
Hij heeft zijn vakantie verzet, waarom weet ik niet. Dalijk is hij boos op me. Eigenlijk moet ik me daar niet druk om maken. Toch?
En ik weet niet goed wat ik met haar aan moet. Ik voelde me er goed bij, maar nu weet ik dat niet meer zo zeker. Ik vraag me af of ik ooit nog iets van haar hoor. Zoja, wanneer.
Bwuh.
Edit: En met hem heb ik (voor mezelf) een haat/liefde verhouding, geloof ik.
Oud 21-07-2006, 21:34
Verwijderd
Een knuffel van een vriend of vriendin kan ik nu wel even gebruiken. Het is niet niets de laatste paar dagen. Al klinkt het dat eigenlijk wel.
Oud 21-07-2006, 22:22
Verwijderd
vandaag was echt heel fijn. Ik geef zoveel om hem. Elke blik, aanraking en kus is gewoon zo goed.
Ook gepraat over wat er gebeurd is. En ik ben echt blij dat het weer zo goed gaat.
<3
Oud 21-07-2006, 23:33
Qimm
Qimm is offline
Haa dat was gezellig, met sfeervolle kaarsjes verlichting spelletjes doen in je achtertuin, met vrienden
Oud 21-07-2006, 23:42
Verwijderd
Vandaag een speciale dag voor ons. Precies een jaar geleden om 14:15 uur zijn we getrouwd
We hebben lekker een dagje samen gepland en iedereen verteld dat ze niet langs moeten komen om ons te feliciteren. We gaan samen alleen maar leuke dingen doen en s'avonds uit eten bij het restaurant waar we ook heen zijn gegaan op de avond dat hij me ten huwelijk vroeg

Dit jaar was echt super fijn, op naar het volgende jaar
Oud 22-07-2006, 06:56
Qamra
Qamra is offline
"Er gebeuren gewoon alleen maar slechte en negatieve dingen in mijn leven, ik weet af en toe gewoon niet hoe ik daar mee om moet gaan"

Auw..... Oei... Ik bloei.... En bedankt!

Ik ben benieuwd, ik denk dat hij vanmiddag om 4 uur belt, áls hij belt (lol) en een vriendin van me denkt om 11 uur

Echt, 1 man van me afpakken is genoeg hoor. Telkens als ik een leuke vent ken, dan droom ik weer van die hoogblonde trut die hem afpakt, vermoeiend
Oud 22-07-2006, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-07-2006 @ 22:34 :
Een knuffel van een vriend of vriendin kan ik nu wel even gebruiken. Het is niet niets de laatste paar dagen. Al klinkt het dat eigenlijk wel.
*Knuffel* Je hebt er niet veel aan, maar het gaat om het idee, toch? Sterkte meid!

@Nala: gefeliciteerd en heel veel plezier vandaag!

Ik heb zin in volgende week zaterdag.
Oud 22-07-2006, 09:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Er is een jongen die heel erg lief is Te lief Dat mag niet nadat t net 1,5 week uit is... Maar hij is echt heel leuk. Verwarrend.
Oud 22-07-2006, 09:09
moon
moon is offline
Nu mag hij wel weer weg wezen, heb het nu wel weer gehad. De afgelopen dagen waren best goed maar ga nu alsjeblieft!
Oud 22-07-2006, 09:54
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Jezus Christus.
Oud 22-07-2006, 09:55
Iduna
Iduna is offline
Contact verbreken is niet leuk. Niet meer weten waar de ander aan denkt, elkaar niet meer zomaar kunnen bellen. Ik denk dat we allebei koppig zijn. Maar ooit komt het wel goed, hoop ik. Even afkoelen.

Verder gaat het met andere relaties goed.

Citaat:
Chloe Siere schreef op 22-07-2006 @ 10:01 :
Er is een jongen die heel erg lief is Te lief Dat mag niet nadat t net 1,5 week uit is... Maar hij is echt heel leuk. Verwarrend.
Je mag hem best lief vinden, maar je mag/moet jezelf niet wijsmaken dat je over hem (ex) heen bent. Dus rustig aan.
Oud 22-07-2006, 10:03
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Nala schreef op 22-07-2006 @ 00:42 :
Vandaag een speciale dag voor ons. Precies een jaar geleden om 14:15 uur zijn we getrouwd
We hebben lekker een dagje samen gepland en iedereen verteld dat ze niet langs moeten komen om ons te feliciteren. We gaan samen alleen maar leuke dingen doen en s'avonds uit eten bij het restaurant waar we ook heen zijn gegaan op de avond dat hij me ten huwelijk vroeg

Aah super! Nog gefeliciteerd

OT: ik zat er gisteravond opeens echt helemaal doorheen. Als hij zich net zo voelt als ik, dan was het allang wat geweest. Dan snap ik alleen niet waarom ie zo doet, maar het kan niet anders.
Oud 22-07-2006, 10:19
zeep007
zeep007 is offline
heerlijk! en we zijn nu voorbereidingen aan het maken voor de vakantie. Nog 2 daagjes!
Oud 22-07-2006, 10:59
Roos
Roos is offline
Ik hoor net via-via dat mijn MOEDER tegen een andere moeder heeft gezegd dat ik "jongens verslijt als schoenen"

Ja joh aan je moeder heb je wat
Oud 22-07-2006, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 22-07-2006 @ 11:59 :
Ik hoor net via-via dat mijn MOEDER tegen een andere moeder heeft gezegd dat ik "jongens verslijt als schoenen"

Haha
Oud 22-07-2006, 11:11
Verwijderd
Citaat:

Ontopic: ik ben zo blij voor m'n beste vriend Hij heeft eindelijk een nieuw meisje die ie echt leuk vindt (en zij hem), nadat ie álleen maar problemen met z'n ex had.

Verder komt deze week ongeveer iedereen terug van vakantie. En ik ga lekker komend weekend anderhalve week weg, muhaha
Oud 22-07-2006, 11:55
teenager
teenager is offline
Citaat:
Nala schreef op 22-07-2006 @ 00:42 :

Gefeliciteerd met je trouwdag en veel plezier.
Oud 22-07-2006, 12:01
teenager
teenager is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 20-07-2006 @ 23:45 :
Ik ben gewoon eerlijk. Ik zou me best voor kunnen doen als nette jonge dame, maar daar trapt volgens mij niemand in.
En het moet voor een jongen toch ook een fijn idee zijn dat hij gewoon de vunzigerd uit kan hangen zonder dat iemand steeds an zijn kopt zeikt. Dat was mijn theorie iedergeval. Dat die niet werkt moet vast ergens anders aan liggen.
nou persoonlijk denk ik dat jongens er nogal op afknappen hoor zulke dingen. al zijn sommige jongens smeerlappen, meisjes worden toch meer geacht persoonlijke hygiene te hebben. en terecht!!
Oud 22-07-2006, 12:10
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 22-07-2006 @ 10:55 :

Je mag haar best lief vinden, maar je mag/moet jezelf niet wijsmaken dat je over hem (ex) heen bent. Dus rustig aan.
maar wat nu als dat WEL het geval is?
Oud 22-07-2006, 12:17
Gadje
Gadje is offline
Citaat:

Oh dat ken ik . Maar bij mij is het nergens op gebaseerd.

Ik spreek woensdag met mn ex af, toch wel raar...
Verder is ie nog steeds op vakantie en hij is bijna jarig dus ik ga zo een kado shoppen.
Oud 22-07-2006, 12:18
Bloompje
Bloompje is offline
De jongen waar ik al jaren een soort zwak voor heb en een paar keer mee heb gezoend is nu een tijdje alleen thuis..

Vanacht hebben we tot vijf uur zitten msnen en in eerste instantie als grap verzonnen dat als we niet gaan stappen vanavond, ik bij hem blijf slapen..

En nu gaat het stappen niet door en heb ik om 3 uur bij hem afgesproken

Ben benieuwd
Oud 22-07-2006, 12:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
teenager schreef op 22-07-2006 @ 13:01 :
nou persoonlijk denk ik dat jongens er nogal op afknappen hoor zulke dingen. al zijn sommige jongens smeerlappen, meisjes worden toch meer geacht persoonlijke hygiene te hebben. en terecht!!
Zoals ik eerder al zei, m'n smerigheid komt alleen tot uiting als ik alleen ben. Daar merkt dus niemand wat van. Hier op het forum dik ik sommige dingen wel wat aan, maar dat geeft niet want die gast ik wel zie zitten leest dit toch niet.
Oud 22-07-2006, 12:40
Anaïs
Anaïs is offline
Net vier heerlijke dagen Gentse Feesten achter de rug, weliswaar weer met afscheid voor een dag of 18...
Oud 22-07-2006, 12:45
Qamra
Qamra is offline
Het is me weer eens niet gegunt.

Dus de eeuwige zoektocht naar een leuke jongen duurt voort!
Oud 22-07-2006, 13:27
Verwijderd
Citaat:
teenager schreef op 22-07-2006 @ 13:01 :
waarom is dat terecht?
Oud 22-07-2006, 14:02
Verwijderd
ik ga m vermoorden.
Oud 22-07-2006, 14:44
cagie
cagie is offline
Was blij dat ik haar even gesproken had aan de telefoon. Voelde me daarna een heel stuk beter en vooral rustiger.
Gister gezellig met hem naar de bios geweest en daarna nog een tijd op een terrasje gezeten. Was gezellig en vond het leuk om hem na 3 weken eindelijk weer te zien.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten