Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Wie wint de Champions League 2006-2007
Barcelona 13 14.29%
Real Madrid 4 4.40%
Arsenal 4 4.40%
Chelsea 21 23.08%
Manchester United 7 7.69%
Internazionale 8 8.79%
Olympique Lyon 9 9.89%
Bayern München 2 2.20%
Andere club 23 25.27%
Aantal stemmers: 91. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2007, 19:52
PV
PV is offline
PSV
Het ligt toch wel aan de tegenstander in de volgende ronde(s) hoor. Ik denk niet dat ze zomaar íedereen kunnen verslaan.
Morgen vanaf 12:15 de loting volgens NOS TT, maar ik dacht dat het om 13:00 was?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2007, 22:40
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik denk persoonlijk dat het vrij weinig uitmaakt wie PSV loot, Roma is naar mijn mening de zwakste tegenstander voor PSV maar ook die zijn niet slecht.
Oud 09-03-2007, 10:52
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Het is wel grappig wie eruit liggen als je bekijkt welke clubs hierboven in de poll staan

(ik blijf gokken op Bayern dit jaar )
Oud 09-03-2007, 11:27
Escapism
Escapism is offline
ac milan - bayern münchen
psv - liverpool
as roma - manchester united
cheslea - valencia

Laatst gewijzigd op 09-03-2007 om 11:29.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 11:47
baas
baas is offline
Beste loting mogelijk voor PSV. Liverpool is eigenlijk maar een matige club op champions league niveau. Ik zie zeker kansen.

Ik gok op Manchester of Bayern dit jaar.
Oud 09-03-2007, 11:49
Verwijderd
ik zet mijn geld op outsider Valencia of Manchester
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 12:15
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik vind Manchester niet compleet genoeg om hem te winnen, ook al zou ik het fantastisch vinden
Oud 09-03-2007, 12:22
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik denk dat van Bommel zowaar zijn tweede CL gaat winnen.
Oud 09-03-2007, 12:53
Verwijderd
Ik denk dat PSV serieus kans maakt tegen Liverpool.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 13:58
Verwijderd
Redelijk zware loting voor PSV. Er waren toch geen gemakkelijke tegenstanders meer, dus dat maakt neit zoveel uit. Denk wel dat het een erg groot nadeel is om tegen Liverpool de tweede wedstrijd uit te moeten spelen, Liverpool heeft een veel groter thuisvoordeel dan bijvoorbeeld Arsenal. En waar Arsenal duidelijk een ploeg is die niet echt goed tegen goed georganiseerde, defensief sterke ploegen kan, vind ik Liverpool daar wat beter mee omgaan.

Ik ben al jaren niet zo onder de indruk van Liverpool, maar in die periode wonnen ze wel de CL. En nu schakelden ze weer Barça uit. In Europa hebben ze blijkbaar iets extra's, het is bovendien de enige prijs die Liverpool dit seizoen nog kan winnen.

De poulewedstrijden die de clubs tegen elkaar speelden zeggen natuurlijk niets meer, dat is heel anders dan in een knock-out-fase tegenover elkaar staan.

Ik geef Liverpool een grote kans om door te gaan, maar het ligt aan de vorm van de dag etc. Waar Arsenal een probleem heeft als Henry (en Van Persie, vooruit) er niet bij, niet echt fit of gewoon uit vorm is, is Liverpool een stuk minder afhankelijk van de spitsen. Bellamy, Kuyt en Crouch kunnen allemaal scoren (al scoorde Kuyt nog niet in de CL!), en ze hebben zelfs nog Fowler, mocht de nood aan de man komen. Fowler is al lang niet meer de held uit de jaren negentig, maar hij zou zich juist voor dit soort wedstrijden kunnen opladen. Bovendien scoort Liverpool veel vanaf het middenveld. Als ik toch bezig ben met het vergelijken met Arsenal: Arsenal scoorde dit seizoen (in alle competities!) pas één keer van buiten de zestien, vrije trappen niet meegerekend. Bij Liverpool heeft zo ongeveer iedere middenvelder een geweldig afstandsschot, zoals te zien was tegen Barça.

Als er kansen liggen wat de personele bezetting van Liverpool betreft, dan zie ik die bij Steven Gerrard, die natuurlijk de grote man is, de kapitein van het schip. Er is een redelijk groot verschil tussen Liverpool met en zonder Gerrard.
Bovendien vind ik de defensie van Liverpool niet erg sterk, maar dat is puur een gevoel, en komt totaal niet overeen met het aantal tegendoelpunten dat ze krijgen. Maar met een speler als Koné hebben ze erg veel moeite.

Zo, dat is mijn analyse van PSV - Liverpool

Chelsea - Valencia: Chelsea is beter, Valencia is degelijk, maar niet zo goed als rond de milleniumwisseling. Normaal gezien wint Chelsea. MAAArrrr Chelsea heeft altijd wat moeite met ploegen als Valencia, en ik vind Chelsea het hele seizoen nog niet overtuigend spelen. Toch tip ik Chelsea. Mourinho zal sowieso er veel voor over hebben de CL te winnen, al denk ik niet dat hem dat gaat lukken dit jaar.

Roma - Man Utd: AS Roma speelde tegen Lyon echt een stuk beter en vooral slimmer dan ik verwacht had. Normaal gezien had ik blind voor ManU gekozen. Ik verwacht nog altijd dat ManU wint, maar als ze het te druk met het naderende kampioenschap krijgen, en teveel ruimte achterin weggeven, dan kan Roma zomaar verrassen.

AC Milan - Bayern München: vind ik persoonlijk het mooiste affiche. München heeft een héél matig seizoen, maar dan zijn ze juist op hun gevaarlijkst. Bovendien denk ik dat Milan veel meer bezig is met de competitie, het is maar de vraag of ze op een CL-plaats gaan eindigen. Ik gok dus op München, maar net als alle andere duels kan dit gewoon alle kanten op, en is de vorm van de dag en een beetje geluk veel invloedrijker.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 18:35
PV
PV is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-03-2007 @ 11:52 :
Het is wel grappig wie eruit liggen als je bekijkt welke clubs hierboven in de poll staan

(ik blijf gokken op Bayern dit jaar )
Kan er geen nieuwe poll worden gemaakt?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 20:50
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
PV schreef op 09-03-2007 @ 19:35 :
misschien wel een idee, moet GMB even beslissen. Ik snap alleen niet dat er geen stem bij Bayern staat want ik ben er van overtuigd dat ik dat gestemd had
Oud 09-03-2007, 23:36
Gimme more beer
Als ik nuchter ben, los ik het wel weer op
Oud 10-03-2007, 10:05
one.
one. is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-03-2007 @ 21:50 :
misschien wel een idee, moet GMB even beslissen. Ik snap alleen niet dat er geen stem bij Bayern staat want ik ben er van overtuigd dat ik dat gestemd had
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-07-2006 @ 13:01 :
Barcelona heeft een nog mooiere selectie dan vorig jaar maar een titel prolongeren blijft moeilijker dan hem de eerste keer te winnen. Toch zet ik mijn geld op Barca
Oud 10-03-2007, 10:08
one.
one. is offline
Ik had op Chelsea gestemd trouwens. Net als vorig jaar. En dat jaar daarvoor.
Oud 10-03-2007, 10:18
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 10-03-2007 @ 11:08 :
Ik had op Chelsea gestemd trouwens. Net als vorig jaar. En dat jaar daarvoor.
Hardleers?
Oud 10-03-2007, 10:49
one.
one. is offline
Ik zeg ook dat Ajax elk jaar kampioen wordt.
Oud 10-03-2007, 11:58
Strever
Strever is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 07-03-2007 @ 20:11 :
als ajaxsupporter hoor je pro barca te zijn
Waar staat dat?
Oud 10-03-2007, 14:59
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 10-03-2007 @ 11:05 :
dank u
Oud 10-03-2007, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 10-03-2007 @ 12:58 :
Waar staat dat?
ongeschreven regel
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 18:19
Verwijderd
Onzin, alleen maar omdat er op z'n tijd wat oud-ajaxieden zitten
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 18:46
Gimme more beer
Citaat:
PV schreef op 09-03-2007 @ 19:35 :
Mjah, ik kan alleen dit topic dichtgooien om een nieuwe poll te maken en dat gaat me wat ver, eigenlijk
Oud 10-03-2007, 20:59
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Ertur schreef op 09-03-2007 @ 14:58 :
Redelijk zware loting voor PSV. Er waren toch geen gemakkelijke tegenstanders meer, dus dat maakt neit zoveel uit.
Alle wijsheid in het eerste stukje .

Citaat:
Denk wel dat het een erg groot nadeel is om tegen Liverpool de tweede wedstrijd uit te moeten spelen, Liverpool heeft een veel groter thuisvoordeel dan bijvoorbeeld Arsenal. En waar Arsenal duidelijk een ploeg is die niet echt goed tegen goed georganiseerde, defensief sterke ploegen kan, vind ik Liverpool daar wat beter mee omgaan.

PSV "moet" thuis gewoon opnieuw proberen te winnen en geen tegendoelpunt slikken. Dan is opnieuw alles mogelijk.

Citaat:
Ik ben al jaren niet zo onder de indruk van Liverpool, maar in die periode wonnen ze wel de CL. En nu schakelden ze weer Barça uit. In Europa hebben ze blijkbaar iets extra's, het is bovendien de enige prijs die Liverpool dit seizoen nog kan winnen.

Dat maakt Liverpool dus gevaarlijk, ze gaan alles op de CL zetten. Iets wat PSV niet mag doen, anders verliezen ze misschien de titel (en de zekerheid van een plaats bij CL, want als je tweede wordt kan het ook nog zijn dat je niet naar CL mag.

Citaat:
De poulewedstrijden die de clubs tegen elkaar speelden zeggen natuurlijk niets meer, dat is heel anders dan in een knock-out-fase tegenover elkaar staan.
Tis jammer dat ze nu al weer tegen elkaar uitkomen. Ik vind het loten van die wedstrijden dus geen goede zaak. Ze zouden elkaar pas mogen terug tegen komen in de finale.

Citaat:

Ik geef Liverpool een grote kans om door te gaan, maar het ligt aan de vorm van de dag etc.
Ook correct, maar we mogen blij zijn dat er een Nederlands team bij de beste van Europa zit.
Oud 14-03-2007, 14:44
WolterB
WolterB is offline
Goed nieuws nav de vechtpartij na Inter - Valencia
Citaat:
Navarro zeven maanden geschorst

Valencia-verdediger David Navarro is door de UEFA voor 7 maanden geschorst vanwege zijn aandeel in de vechtpartij na afloop van het Champions League-duel met Internazionale, vorige week dinsdag.

Direct na het duel (Valencia bereikte dankzij de 0-0 de kwartfinales) gingen Burdisso (Inter) en Marchena (Valencia) met elkaar op de vuist.Dat had een enorme vechtpartij tot gevolg. Invaller Navarro stoof daarbij het veld op en sloeg Burdisso een gebroken neus.

Aanstichter Burdisso werd door de UEFA voor 6 CL-duels geschorst, net als zijn teamgenoot Maicon die Navarro schopte bij diens aftocht.De UEFA deed Marchena voor 4 CL-wedstrijden in de ban.
Oud 14-03-2007, 14:59
Verwijderd
Citaat:
bootz schreef op 10-03-2007 @ 19:19 :
Onzin, alleen maar omdat er op z'n tijd wat oud-ajaxieden zitten
wat oud-ajacieden????

el salvador!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 15:32
Zyh
Zyh is offline
Citaat:
WolterB schreef op 14-03-2007 @ 15:44 :
Goed nieuws nav de vechtpartij na Inter - Valencia
^ +
Citaat:
Cordoba en Cruz zullen drie en twee duels vanaf de tribune moeten aanschouwen.

Ook de beide clubs zijn niet aan hun straf ontkomen. Zowel Valencia als Inter moeten beiden een boete betalen van 250.000 Zwitserse francs (ongeveer 155.000 euro).

De clubs en de spelers hebben drie dagen de tijd om tegen de beslissing in beroep te gaan.
en toldo dan??
Oud 14-03-2007, 15:38
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Zyh schreef op 14-03-2007 @ 16:32 :
en toldo dan??
Die vergiste zich gewoon in kleedkamers
Oud 14-03-2007, 15:40
Zyh
Zyh is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-03-2007 @ 16:38 :
Die vergiste zich gewoon in kleedkamers
logisch xD
Oud 14-03-2007, 16:04
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Die gaan in hoger beroep en de straf wordt gehalveerd, zoals het vaker gebeurt bij Spaanse en Italiaanse ploegen.
Oud 14-03-2007, 17:58
Verwijderd
Feyenoord had in dit geval 3 jaar schorsing gekregen.

Komt er eigenlijk nog een strafzaak naar aanleiding van de rellen zowel op als naast het veld bij Lille - Man Utd? Of wordt dat onder het tapijt geschoven, omdat ManU groot is en Lille het lieverdje van Platini?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 18:21
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Wat ik tegenstrijdg vind, is dat Feyenoord gestraft wordt voor hun supporters, die ze natuurlijk niet zelf in de hand kunnen houden. Terwijl deze twee ploegen er makkelijk vanaf komen door het wangedrag van hun werknemers. Dat heeft toch iets ironisch?
Oud 14-03-2007, 19:31
Gimme more beer
Het punt is ook dat Feyenoord in dit geval helemáál niets kon doen aan het gedrag van haar supporters. Vaak is het ergens toch wel een beetje te wijten aan de club zelf.
Oud 14-03-2007, 21:08
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Tja, maar moet je een club straffen om het wangedrag van een speler of moet je die speler zelf straffen en het aan de club overlaten wat die er mee doet?
Bij ongeregeldheden met supporters (Feyenoord) is het makkelijker om de club te straffen aangezien de UEFA/FIFA geen sancties aan individuen op kan leggen, maar wel aan spelers (Inter).
Oud 15-03-2007, 09:37
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 14-03-2007 @ 19:21 :
Wat ik tegenstrijdg vind, is dat Feyenoord gestraft wordt voor hun supporters, die ze natuurlijk niet zelf in de hand kunnen houden. Terwijl deze twee ploegen er makkelijk vanaf komen door het wangedrag van hun werknemers. Dat heeft toch iets ironisch?
idd... Ik vind dat beide ploegen uit de CL moeten genomen worden.
Oud 15-03-2007, 15:06
Take
Take is offline
Het heeft ook met status te maken. De uefa schorst niet zo snel een grote club als Inter en Valencia na een grote vechtpartij. En Feyenoord ligt meteen uit het uefacup toernooi door een paar domme supporters. Belachelijk eiegnlijk
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 16:31
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Platini wil CL-play-offs voor 'grote landen'

15/3/2007 11:50

Michel Platini overweegt play-offs in te voeren om het aantal Champions League-deelnemers uit de grootste competities in te perken.
De kersverse UEFA-voorzitter heeft al vaker laten weten zich te storen aan het aantal ploegen uit deze competities. 'Het feit dat dit seizoen drie van de acht kwartfinalisten uit Engeland komen, bewijst mijn gelijk', vertelde Platini woensdag tijdens een bijeenkomst met Engelse pers.

'Het zou niet alleen om geld en televisie moeten gaan. Ik ben er niet van overtuigd dat de nummers vier van Spanje, Italië en Engeland belangrijker zijn dan de kampioenen van Polen, Tsjechië en Denemarken.'

Het Premiership, de Primera División en de Serie A leveren momenteel als enige competities vier deelnemers aan de Champions League. Zowel de nummers drie als de nummers vier krijgen de mogelijkheid zich via de derde voorronde toegang te verschaffen tot het hoofdtoernooi.

Platini wil dat aan het einde van het seizoen de nummers vier van deze landen én de nummers drie van Duitsland, Frankrijk en Portugal het tegen elkaar opnemen voor één plaats in de kwalificatieronde.

'Het is niet mijn opzet Engeland, Italië en Spanje dwars te zitten. Het gaat mij om de balans. Mijn probleem is dat de twee Engelse, Spaanse en Italiaanse ploegen in de voorronde niet tegen elkaar spelen, maar tegen kleinere clubs. We willen andere landen aan deze competitie laten deelnemen.'

Mocht het Platini lukken zijn plan door te drukken, dan zou dit op z'n vroegst in het seizoen 2009/2010 van kracht zijn.

www.vi.nl
Oud 15-03-2007, 20:39
Verwijderd
Platini is echt een pannenkoek, erger me al maanden aan hem.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 21:14
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Ertur schreef op 15-03-2007 @ 21:39 :
Als ie NL dan nog is zou noemen ok, maar nee.. dus ik sluit me aan bij de pannenkoek
Oud 15-03-2007, 22:21
Gimme more beer
Citaat:
Ertur schreef op 15-03-2007 @ 21:39 :
Blatter is erger.

En Nederland heeft er niets mee te maken.
Oud 02-04-2007, 14:57
Verwijderd
Afellay twijfelgeval bij PSV

Uitgegeven: 2 april 2007 13:52
Laatst gewijzigd: 2 april 2007 13:55

EINDHOVEN - Het is onzeker of Ibrahim Afellay dinsdag kan spelen in de kwartfinale van de Champions League tussen PSV en Liverpool. De middenvelder heeft last van zijn hamstring en trainde maandag op de laatste oefensessie voor het duel apart van de groep.

Maandagmiddag ondergaat hij een MRI-scan om de ernst van de blessure duidelijk te krijgen. De kans lijkt overigens klein dat PSV-coach Ronald Koeman een gok wil nemen met Afellay.

"Ik ben niet iemand die grote risico's neemt met dit soort blessures. We wachten af tot dinsdag, dan kunnen we de risicofactor pas echt goed inschatten." Als de international niet kan spelen, heeft Koeman voor het duel met Liverpool de beschikking over zeventien spelers.

http://www.nu.nl/news/1028862/44/Afe...l_bij_PSV.html
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 15:17
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 02-04-2007 @ 15:57 :
Afellay twijfelgeval bij PSV

Uitgegeven: 2 april 2007 13:52
Laatst gewijzigd: 2 april 2007 13:55

EINDHOVEN - Het is onzeker of Ibrahim Afellay dinsdag kan spelen in de kwartfinale van de Champions League tussen PSV en Liverpool. De middenvelder heeft last van zijn hamstring en trainde maandag op de laatste oefensessie voor het duel apart van de groep.

Maandagmiddag ondergaat hij een MRI-scan om de ernst van de blessure duidelijk te krijgen. De kans lijkt overigens klein dat PSV-coach Ronald Koeman een gok wil nemen met Afellay.

"Ik ben niet iemand die grote risico's neemt met dit soort blessures. We wachten af tot dinsdag, dan kunnen we de risicofactor pas echt goed inschatten." Als de international niet kan spelen, heeft Koeman voor het duel met Liverpool de beschikking over zeventien spelers.

http://www.nu.nl/news/1028862/44/Afe...l_bij_PSV.html
Dat vind ik dan weer jammer

Kunnen spelers niet gewoon alleen geblesseerd zijn tijdens de competitie? Net zoals met schorsingen. Misschien een idee voor Platini
Oud 03-04-2007, 22:36
kalinho
kalinho is offline
Met een beetje mazzel raken ze het nu ook nog kwijt nationala

De hand van Koeman wordt meer en meer zichtbaar
Oud 03-04-2007, 22:45
Verwijderd
Wat een waardeloze wedstrijd.

Liverpool speelde op halve kracht en freewheelend, en dat was al genoeg voor 0-3.

Het had niet veel invloed op de wedstrijd, maar ik vond die scheid sook een drama.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 11:16
Verwijderd
Ik had nog wel zo'n mooie plaats.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 11:54
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 04-04-2007 @ 12:16 :
Ik had nog wel zo'n mooie plaats.
Waar zat jij dan?

Ik zat in vak H.
Oud 04-04-2007, 11:58
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Ertur schreef op 03-04-2007 @ 23:45 :
Wat een waardeloze wedstrijd.

Liverpool speelde op halve kracht en freewheelend, en dat was al genoeg voor 0-3.

Het had niet veel invloed op de wedstrijd, maar ik vond die scheid sook een drama.
Bwa. Tweede helft was waardeloos, omdat PSV nog volledig sliep toen toen ze terug het veld opkwamen en toen werd het 2-0 en was het over. Eerste helft was helemaal niet slecht, zeker gezien de belangrijke spelers die PSV miste.
Daarbij strafte Liverpool gewoon de fouten van PSV af. Hoe vrij de voorzet gegeven kan worden bij de eerste goal, dat kan gewoon niet!

De scheids was een ramp! Hoe hij in het begin, zoals bij de eerste hoekschop al meteen wilde laten merken dat hij er was. Hij haalde toen het mogelijk tempo uit de wedstrijd. En vloot verschillende keren gewoon onnodig!
Oud 04-04-2007, 12:20
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ach ja, PSV hoeft zich niet te schamen. Het is gewoon aan het einde van z'n kunnen gekomen. Typerend voor dit vind ik trouwens de bal die Salmon afgelopen zaterdag schoot en die Gomes overtikte, je zag hoe moeilijk hij overeind kwam.
Oud 04-04-2007, 13:15
Nick-Name
Nick-Name is offline
Heb de wedstrijd niet gezien, maar de goals waren wunderbar!

Wel lachwekkend/dom dit interview na de wedstrijd: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...70403/kuyt.wmv
Eerst babbelen ze over Kuyts gele kaart waardoor hij er volgende week niet bij is. Is de volgende vraag of Kuyt nog hoopt te scoren volgende week En Kuyt gaat er nog serieus op in ook
Met citaat reageren
Oud 04-04-2007, 14:42
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Nick-Name schreef op 04-04-2007 @ 14:15 :
Heb de wedstrijd niet gezien, maar de goals waren wunderbar!

Wel lachwekkend/dom dit interview na de wedstrijd: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...70403/kuyt.wmv
Eerst babbelen ze over Kuyts gele kaart waardoor hij er volgende week niet bij is. Is de volgende vraag of Kuyt nog hoopt te scoren volgende week En Kuyt gaat er nog serieus op in ook
Ik had pas door toen Cruijff er een opmerking over maakte
Oud 04-04-2007, 22:02
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
De Italiaanse politie heeft er flink op losgemept in het Manchestervak vanavond. Ik ben heel benieuwd wat de Uefa nu gaat doen.

Manchester helaas wel verloren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten