| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Hoeveel kom je hiervan aan in een week tijd? En op welk BMI zit je nu dan? Want ik eet 5 boterhammen, 1 pakje sultana, 2 chocobiscuits en avondeteten en daarvan kom ik al aan, zeer frustrerend Ontopic: O: glas melk en 2 volkorenboterhammen (jam, vegetarische ham) en 2 tarwebiscuits met chocopasta T: stukje meloen M: glas melk en 3 volkorenboterhammen (appelstroop, kaas/ketchup, vegetarsiche ham) en toen kon ik niet meer stoppen : 2 lightcrackers met chocopasta, stukje kaas, glas krentjebrijT: glas mangosap A: 150 gram aardappel, 150 gram bloemkool, vegetarsiche balletjes en schaaltje luchtig toetje T: glas yogho Light en 2 tarwebiscuits Vandaag dus meer maar kwam doordat ik s'ochtends nog trek had en dus de dag slecht begon en dan is naar mijn idee de hele dag al verpest en gaat het dus de hele dag mis |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Zit je dan op BMI 20, of 18,5? er zijn zoveel discussies over wat nou minumum gezond is dat ik het echt niet meer weet...Volgens het voedingscentrum zelfs BMI 17,5
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Verder ben ik het aankomen echt meer dan zat, dus ja...laat mij maar naar dat minimum gaan. (Ongelooflijk vaak VOELT het anders, maar ja..gevoel en verstand gaan vaak niet samen!) |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: hard broodje met abrikozenjam, een met roomboter en hagelslag, snee 'twents donker volkoren' met chocoladepasta puur, een met huttenkase en mosterd, twee met kaas&stroop. glas sinaasappelsap, stuk of 4 glazen water Zometeen kaasfonduen ![]() met broccoli, champignons, stokbrood natuurlijk, tomaten (verse en zongedroogde) en bleekselderij. En daarbij aardbeien, maar die zijn denk ik niet lekker als je ze in de kaas doopt en olijven en augurkjes.
Laatst gewijzigd op 12-08-2006 om 17:54. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: - twee boterhammen met weet niet meer wat - twee boterhammen met pindakaas + hagelslag - twee en halve beker zelfgemaakte smoothie met optimel aardbei/kers, banaan, frambozen en aalbessen (of rode bessen, hoe je ze wilt noemen) en zemelen - hamkaas - glas multifruit - paar glazen water - blikje cola light Weer (heel) veel geslapen en geen energie om te koken. Laatst gewijzigd op 16-08-2006 om 18:27. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
JIJ Verolo | 15 | 24-12-2012 23:14 | |
| Psychologie |
Eetprobleem? girl-in-trouble | 180 | 20-09-2006 01:27 | |
| Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 14:54 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #41 Verwijderd | 500 | 01-04-2005 09:17 | |