Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoeveel kom je hiervan aan in een week tijd? En op welk BMI zit je nu dan? Want ik eet 5 boterhammen, 1 pakje sultana, 2 chocobiscuits en avondeteten en daarvan kom ik al aan, zeer frustrerend ![]() Ontopic: O: glas melk en 2 volkorenboterhammen (jam, vegetarische ham) en 2 tarwebiscuits met chocopasta T: stukje meloen M: glas melk en 3 volkorenboterhammen (appelstroop, kaas/ketchup, vegetarsiche ham) en toen kon ik niet meer stoppen ![]() T: glas mangosap A: 150 gram aardappel, 150 gram bloemkool, vegetarsiche balletjes en schaaltje luchtig toetje T: glas yogho Light en 2 tarwebiscuits Vandaag dus meer ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zit je dan op BMI 20, of 18,5? er zijn zoveel discussies over wat nou minumum gezond is dat ik het echt niet meer weet...Volgens het voedingscentrum zelfs BMI 17,5 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder ben ik het aankomen echt meer dan zat, dus ja...laat mij maar naar dat minimum gaan. (Ongelooflijk vaak VOELT het anders, maar ja..gevoel en verstand gaan vaak niet samen!) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: hard broodje met abrikozenjam, een met roomboter en hagelslag, snee 'twents donker volkoren' met chocoladepasta puur, een met huttenkase en mosterd, twee met kaas&stroop. glas sinaasappelsap, stuk of 4 glazen water Zometeen kaasfonduen ![]() ![]() met broccoli, champignons, stokbrood natuurlijk, tomaten (verse en zongedroogde) en bleekselderij. En daarbij aardbeien, maar die zijn denk ik niet lekker als je ze in de kaas doopt ![]() Laatst gewijzigd op 12-08-2006 om 16:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: - twee boterhammen met weet niet meer wat - twee boterhammen met pindakaas + hagelslag - twee en halve beker zelfgemaakte smoothie met optimel aardbei/kers, banaan, frambozen en aalbessen (of rode bessen, hoe je ze wilt noemen) en zemelen - hamkaas - glas multifruit - paar glazen water - blikje cola light Weer (heel) veel geslapen en geen energie om te koken. ![]() Laatst gewijzigd op 16-08-2006 om 17:27. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
JIJ Verolo | 15 | 24-12-2012 22:14 | |
Psychologie |
Eetprobleem? girl-in-trouble | 180 | 20-09-2006 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #41 Verwijderd | 500 | 01-04-2005 08:17 |