Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2006, 12:27
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik vind die Vloet best een aardige kerel, en het lijkt me ook een goede trainer. Maar ik snap eerlijk gezegd niet helmaal waarom Sparta het zo slecht doet, want ze hebben wel een paar leuke spelers. Ze onderpresteren dus, vind ik. Tja, en dan zit er in het voetbal maar een ding op geloof ik.
Oud 01-10-2006, 12:33
Strever
Strever is offline
Ik kijk nou Ajax. Wat een geladen wedstrijd. Verdiende voorsprong.. JODDDDDDDDDDDDDEN
Oud 01-10-2006, 13:17
Strever
Strever is offline
2-2, jezus ajax
Oud 01-10-2006, 13:18
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
en hop
Oud 01-10-2006, 13:19
Strever
Strever is offline
3-2 gouden wissel
Oud 01-10-2006, 13:26
Strever
Strever is offline
omfg, wat een wedstrijd. 3 punten binnen
Oud 01-10-2006, 13:30
kalinho
kalinho is offline
goeie dagschotel, hoe kan je daar nou een penal voor geven. Moest gelijk denken aan het fragment van Mr. Oizo 2 weken terug.
Maargoed, 2-3, heerlijke overwinning
Oud 01-10-2006, 13:47
Bertje B.
Bertje B. is offline
Spoiler
Oud 01-10-2006, 13:52
Strever
Strever is offline
Ik heb even wat moment van Ajax opgenomen ( Het beeld is niet super, maar je kunt het wel aardig zien )

Van Dijk krijgt Rood

Winnende goal Ajax door Perez

Penal Utrecht
Oud 01-10-2006, 13:55
Strever
Strever is offline
Hmm raar, dacht de de overtreding van Stam er ook nog op stond, sorry }
Oud 01-10-2006, 13:57
Strever
Strever is offline
Citaat:
kalinho schreef op 01-10-2006 @ 14:30 :
goeie dagschotel, hoe kan je daar nou een penal voor geven. Moest gelijk denken aan het fragment van Mr. Oizo 2 weken terug.
Maargoed, 2-3, heerlijke overwinning
Het was wel een overtreding, maar niet binnen de 16
Oud 01-10-2006, 15:27
Strever
Strever is offline
Dit is niet-normaal, wat een overwinning weer van Groningen Az morst punten bij ADO, en PSV hopelijk in Friesland
Oud 01-10-2006, 15:29
Bertje B.
Bertje B. is offline
Weet iemand waarom onze superjood hier geen kaart voor heeft gekregen?

http://suprfile.com/get.php?id=3bm6rws&get=1
Oud 01-10-2006, 15:41
Strever
Strever is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 01-10-2006 @ 16:29 :
Weet iemand waarom onze superjood hier geen kaart voor heeft gekregen?

http://suprfile.com/get.php?id=3bm6rws&get=1
Haha, Klaas-Jan krijgt pit
Oud 01-10-2006, 16:23
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Strever schreef op 01-10-2006 @ 14:57 :
Het was wel een overtreding, maar niet binnen de 16
dat bedoelde ik ook. en dat fragment van Mr. Oizo was ook een overtreding maar ook buiten de 16
Oud 01-10-2006, 17:25
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Kolere wat een crap op deze pagina, kan je dat ff een beetje minderen?

Hulde voor Groningen, misschien wordt het weer een ouderwets seizoen van strijd tussen de Varkens en Twente. Ik kan niet wachten op de eerste thuiswedstrijd tegen ze
Oud 01-10-2006, 17:36
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Strever schreef op 01-10-2006 @ 16:41 :
Haha, Klaas-Jan krijgt pit
Ja en geen schorsing denk ik. KNVB maffia!
Oud 01-10-2006, 19:24
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Er bestaan mindere speelrondes.
Oud 01-10-2006, 20:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hm, die Huntelaar mag ook wel voor een paar wedstrijden geschorst worden.

Leuke wedstrijden vandaag. Groningen 1-3 achter en in de laatste 10 minuten zetten ze het nog om in 4-3. Net als Twente gisteren... Ajax 0-2 achter, eigenlijk weinig aan de hand, daarna 2-2 (wel onterechte penal want het was duidelijk buiten "de 16") en vlak daarna 2-3 door Perez. Feyenoord twee keer op achterstand, maar toch nog winnen. En tenslotte AZ met duur puntverlies tegen nota bene de hekkensluiter (naja, nu niet meer dan ).
Oud 01-10-2006, 23:46
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb nog steeds het gevoel dat we het niet te moeilijk gaan krijgen in Breda. Feyenoord speelde wederom belabberd en NAC vind ik nog steeds erg matig spelen. Tegen onze centrale verdedigers krijgt Leonardo geen kans.
Oud 02-10-2006, 15:25
Stom Konijn
Stom Konijn is offline

De trommels zijn weer terug GMB
Oud 02-10-2006, 17:37
Gimme more beer
Wees er maar trots op.
Oud 02-10-2006, 17:44
Strever
Strever is offline
Na 30 x vind ik het nog steeds een leuk filmpje, heerlijke voetballer.. De commentator maakt het filmpje helemaal af

Hier
Oud 02-10-2006, 19:25
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-10-2006 @ 16:25 :
[afbeelding]
De trommels zijn weer terug GMB
Leuk om te zien dat op jullie clubsite fakkels als "vreugde/sfeer" wordt aangemerkt, terwijl het bij ons juist als iets strafbaars wordt gezien.
Oud 02-10-2006, 19:32
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hoezo dat?
Oud 02-10-2006, 20:14
Gimme more beer
Vuurwerk, wij krijgen er ook een stadionverbod voor, hoor.
Oud 02-10-2006, 20:59
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Bij ons zijn goede afspraken gemaakt met de brandweer en de club
Oud 02-10-2006, 22:07
Verwijderd
Bij de clubs waar ik het meeste kom is het ook verboden.

En ik heb wel eens een supporterscoördinator gesproken die beweerde dat het ook echt niet mocht, dat het standaard een boete oplevert. Maar als het bij andere clubs wel kan, lijkt me dat stug.
Oud 02-10-2006, 22:36
Gimme more beer
Het mag bij ons niet, maar Nijmegen is een beetje doorgeschoten in het anti-supportersgeweld-beleid.
Oud 02-10-2006, 22:40
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Tja gemeente Enschede en vuurwerk, die nemen het nooit zo nauw met de veiligheidseisen..
Oud 02-10-2006, 22:46
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-10-2006 @ 23:40 :
Tja gemeente Enschede en vuurwerk, die nemen het nooit zo nauw met de veiligheidseisen..
Oud 03-10-2006, 09:54
Verwijderd
Oud 03-10-2006, 11:42
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-10-2006 @ 23:36 :
Het mag bij ons niet, maar Nijmegen is een beetje doorgeschoten in het anti-supportersgeweld-beleid.
Zo lang het maar niet 500m verderop mis kan gaan

Ik heb trouwens, net als voorafgaand aan het seizoen geen idee wat ik van de meeste clubs moet verwachten. De traditionele top 3 (+AZ) zie ik zeker niet op de eerste 4 plaatsen eindigen, Roda Groningen en Twente spelen verrassend sterk.
Oud 03-10-2006, 19:04
zztfg
zztfg is offline
Ik denk nog steeds dat Ajax kampioen gaat worden.
Oud 03-10-2006, 19:23
Fides
Fides is offline
Hmm, als Ajax snel uit het UEFA Cup toernooi ligt hebben ze meer kans om de competitie te winnen. Anders wordt PSV kampioen.

Groningen, Twente en Roda zijn vooral thuis heel sterk en kunnen ze het de top 4 lastig maken. Ik vermoed dat 1 of 2 van deze ploegen nog wel boven Feyenoord zal eindigen.
Oud 03-10-2006, 21:08
Strever
Strever is offline
Citaat:
Fides schreef op 03-10-2006 @ 20:23 :
Hmm, als Ajax snel uit het UEFA Cup toernooi ligt hebben ze meer kans om de competitie te winnen. Anders wordt PSV kampioen.

Groningen, Twente en Roda zijn vooral thuis heel sterk en kunnen ze het de top 4 lastig maken. Ik vermoed dat 1 of 2 van deze ploegen nog wel boven Feyenoord zal eindigen.
Dit wordt een ramp jaar voor Feyenoord.. Ik hoop toch zo dat ze in het rechter rijtje eindigen.
Oud 03-10-2006, 21:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-10-2006 @ 12:42 :
De traditionele top 3 (+AZ) zie ik zeker niet op de eerste 4 plaatsen eindigen, Roda Groningen en Twente spelen verrassend sterk.
Mja, betwijfel ik. Bij de start van de competitie is bijna elke club positief. In de eerste competitierondes zie je dan sowieso vaak van die laagvliegers (bijvoorbeeld Excelsior nu) veel punten pakken, vaak later in het seizoen krijgen ze een mindere periode, waardoor ze weer wegzakken en andere clubs hun voorbij gaan. In zo'n periodes zie je ook het gat tussen de topclubs en de andere clubs ook weer wat groter worden op de ranglijst. Ik denk dat Ajax, PSV en AZ zo rond de winterstop wel "gewoon" in de top 4 staan, Feyenoord iets lager. Maar anderzijds neemt het wel niet weg dat deze competitiestart iets verrassender is dan de starts in de vorige seizoenen (maar dat maakt het wél leuker ).
Oud 03-10-2006, 21:38
Gimme more beer
Verrassender? Was RKC met achttien uit zes niet veel verrassender? Ja, Roda doet het heel redelijk, maar speelt duidelijk niet goed genoeg om mee te doen in de top 4.
Oud 03-10-2006, 22:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-10-2006 @ 22:38 :
Verrassender? Was RKC met achttien uit zes niet veel verrassender? Ja, Roda doet het heel redelijk, maar speelt duidelijk niet goed genoeg om mee te doen in de top 4.
Mja, klopt eigenlijk wel ja. Maar dat Feyenoord bijvoorbeeld na 2 competitieronden op slechts 1 punt zou staan en PSV al in de tweede competitieronde meteen verloor had ik niet echt verwacht. Maar wat je zegt over bijvoorbeeld RKC klopt dan weer wel ja.
Echter, ik vind eigenlijk wél (maar dat is puur gevoelsmatig) dat in het begin van deze competitie het verschil in kwaliteit van de spelersgroepen tussen de topclubs en subtoppers kleiner is geworden ten opzichte van vorig seizoen. Maar nogmaals, dit is puur gevoelsmatig dus daar kun je eigenlijk pas reëeler in zijn als we iets langer onderweg zijn.
Oud 03-10-2006, 23:03
Gimme more beer
PSV verloor vorig jaar metéén punten, tegen een promovendus. En toen zei ook iedereen "nu is het echt afgelopen met PSV". Ajax had een selectie waar iedereen van vond dat ze niet mee kon doen in de top 5. En eigenlijk was dat ook zo.
Oud 04-10-2006, 14:22
Strever
Strever is offline
Ik wil 12 november naar Ajax - PSV, maar ik weet niet wanneer de kaartenverkoop begint. Ik moet van Ajax de site elke dag checken, want dat wordt er op gezet. Weet iemand hoe snel zo`n wedstrijd is uitverkocht? Binnen een week, dag, of wat? Dan weet ik hoe snel ik er bij moet wezen.

Streverr
Oud 04-10-2006, 14:26
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Strever schreef op 04-10-2006 @ 15:22 :
Ik wil 12 november naar Ajax - PSV, maar ik weet niet wanneer de kaartenverkoop begint. Ik moet van Ajax de site elke dag checken, want dat wordt er op gezet. Weet iemand hoe snel zo`n wedstrijd is uitverkocht? Binnen een week, dag, of wat? Dan weet ik hoe snel ik er bij moet wezen.

Streverr
wat voor clubcard heb je?
Oud 04-10-2006, 14:29
professor2
professor2 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-10-2006 @ 12:42 :
Zo lang het maar niet 500m verderop mis kan gaan

Ik heb trouwens, net als voorafgaand aan het seizoen geen idee wat ik van de meeste clubs moet verwachten. De traditionele top 3 (+AZ) zie ik zeker niet op de eerste 4 plaatsen eindigen, Roda Groningen en Twente spelen verrassend sterk.
ik denkd at het wel mee valt aan eind van de cpompetitie is alles weer zoals het hoort misschien staat feyneoord wat lager maar dat is het

sowieso meestal kunnen kleinere clubs het niet volhouden altijd zo goed te blijven spelen ze hebben gewoon minder uithoudingsvermogen door een minder brede selectie etc
Oud 04-10-2006, 14:29
Strever
Strever is offline
Citaat:
kalinho schreef op 04-10-2006 @ 15:26 :
wat voor clubcard heb je?
Hihi

Laatst gewijzigd op 04-10-2006 om 18:38.
Oud 04-10-2006, 14:40
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
Strever schreef op 04-10-2006 @ 15:22 :

Streverr
Ga je toch met je seizoenskaart?
Oud 04-10-2006, 14:46
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 04-10-2006 @ 15:40 :
Oud 04-10-2006, 18:37
Strever
Strever is offline
Citaat:
Bertje B. schreef op 04-10-2006 @ 15:40 :
Hihihihi
Oud 04-10-2006, 19:26
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Strever
Oud 04-10-2006, 20:58
Strever
Strever is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 04-10-2006 @ 20:26 :
Strever
Wat is er
Oud 04-10-2006, 21:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-10-2006 @ 00:03 :
PSV verloor vorig jaar metéén punten, tegen een promovendus. En toen zei ook iedereen "nu is het echt afgelopen met PSV".
Mja, dat ook nog ja...

Maja gevoelsmatig denk ik toch dat het verschil topclubs - de clubs die erna komen kwalitatief gezien kleiner is dan vorig seizoen. PSV speelde in de openingswedstrijd vorig jaar 1-1, het haalde dus wel nog een puntje en speelde nog wel redelijk. Feyenoord daarentegen ging er dit seizoen in de eerste wedstrijd kansloos vanaf tegen Groningen, net als bijvoorbeeld Ajax tegen Roda een aantal weken later. Om maar even bepaalde wedstrijden te vergelijken. Maar goed, we moeten even kijken hoe de competitie zich verder bovenin ontwikkelt, voordat we écht conclusies kunnen trekken.

Regels voor berichten