Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2006, 23:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
forever schreef op 29-10-2006 @ 15:26 :
Naakte mensen zien dansen, daar word ik nog misselijker van dan de gemiddelde drankhoeveelheid die ik verbruik
Whuu, dat hoef ik nou niet te zien.
Nouja. De gemiddelde club-danseres heeft niet erg veel aan, dus het ziet er niet vervelend uit ofzo, maar de afwezigheid van textiel heeft wat mij betreft niet echt meerwaarde.
Oud 30-10-2006, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 29-10-2006 @ 16:38 :

En toen had ik ineens zin in chinees
En dat had een verband met de seks

OT: goed, na gisteravond
Oud 30-10-2006, 12:04
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 29-10-2006 @ 23:31 :
Nouja. De gemiddelde club-danseres heeft niet erg veel aan, dus het ziet er niet vervelend uit ofzo, maar de afwezigheid van textiel heeft wat mij betreft niet echt meerwaarde.
Zelfde geldt voor mannen. Een leuke vent is net zo leuk met al zijn kleren aan.
Oud 30-10-2006, 12:06
Scatterheart
Scatterheart is offline
Nou, toen een poosje terug hier een thema-avond "pimps en hoeren" was en er héle leuke acts waren (ik noem lenige chicks en een spons), stond ik toch wel vooraan hoor. Ordinair kán heel leuk zijn.
Oud 30-10-2006, 12:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 30-10-2006 @ 11:01 :
En dat had een verband met de seks
you had to be there
Oud 30-10-2006, 14:30
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 30-10-2006 @ 12:04 :
Zelfde geldt voor mannen. Een leuke vent is net zo leuk met al zijn kleren aan.
Nee hoor. Dat wil zeggen, de kerel is wel zo leuk, maar het is ook wel eens geinig om naar een man te kijken en zijn prachtige armen/rug te kunnen bekwijlen. En daarvoor moet ie toch echt wat kleren uittrekken
Oud 31-10-2006, 02:43
Verwijderd
Godverdomme zeg.
Oud 31-10-2006, 11:15
Verwijderd
Kort maar heftig gister, was best leuk ..

Maar nu weer wachten tot komend weekend
Oud 31-10-2006, 17:40
Verwijderd
Allebei druk, veel aan het werk en nu het winter wordt slaap ik veel meer. Maar dat maakt allemaal niet uit, wij maken gewoon tijd voor elkaar
Oud 31-10-2006, 18:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Nala schreef op 31-10-2006 @ 17:40 :
Allebei druk, veel aan het werk en nu het winter wordt slaap ik veel meer. Maar dat maakt allemaal niet uit, wij maken gewoon tijd voor elkaar
Ik ben enorm benieuwd wat mensen ertoe beweegt meerdere malen per week in verschillende topics te melden dat ze A) goeie seks hebben B) enorm verliefd zijn en C) enorm getrouwd zijn Leg eens uit?
Oud 31-10-2006, 18:17
Verwijderd
Ik snap sowieso niet het nut van regelmatig updates geven aan wildvreemden hoe je seksleven in elkaar zit.
Oud 31-10-2006, 18:27
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vaal schreef op 31-10-2006 @ 18:17 :
Ik snap sowieso niet het nut van regelmatig updates geven aan wildvreemden hoe je seksleven in elkaar zit.
Neuh, maar sommige mensen slaan echt alles
Oud 31-10-2006, 18:30
Thee Muts
Thee Muts is offline
Het is een uitingsvorm. En of een heleboel (al dan niet wildvreemde) mensen dat nu wel of niet lezen, doet er niet eens zo heel veel toe. Schrijven is voor mij sowieso een hele fijne uitingsvorm en ik schrijf dan ook veel dingen gewoon voor mezelf, zonder het dus op deze manier openbaar te maken. Maar daarbij doe ik het dus ook wel eens op deze manier, want dat is op de een of andere manier toch net iets anders. Misschien gaat het wel om een stukje delen van die dingen, met daarna de vrije keus om er wel of niet over in discussie te gaan met anderen die het lezen en er op willen reageren. Als je mondeling iets met een ander deelt, zit je vaak automatisch aan een gesprek/discussie daarover vast. Zoiets als het forum is dan een wat minder intensieve manier van delen van de dingen die jou bezighouden. En daarbij vind ik het leuk dat bepaalde dingen die ik schrijf, andere mensen interesseren en zelfs inspireren.
Oud 31-10-2006, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 31-10-2006 @ 18:08 :
Ik ben enorm benieuwd wat mensen ertoe beweegt meerdere malen per week in verschillende topics te melden dat ze A) goeie seks hebben B) enorm verliefd zijn en C) enorm getrouwd zijn Leg eens uit?
Omdat ik a) gewoon goede seks heb b) nog steeds enorm verliefd ben en c) ik nou eenmaal enorm geniet van mijn huwelijk

En ik vond nog wel dat ik de laatste tijd zo weinig aan het posten was
Oud 31-10-2006, 18:50
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Vaal schreef op 31-10-2006 @ 18:17 :
Beter aan wildvreemden dan aan collega's of zo. Hoewel die van mij (40+) dat kennelijk anders zien. Ugh, too much details.

En verder: niet meer gefrustreerd, en dat is een understatement.
Oud 31-10-2006, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 31-10-2006 @ 18:47 :
Omdat ik a) gewoon goede seks heb b) nog steeds enorm verliefd ben en c) ik nou eenmaal enorm geniet van mijn huwelijk

Soms heb ik ook een beetje het idee (waarschijnlijk echt geheel ten onrechte..) dat je jezelf aan het overtuigen bent dat het allemaal zo fantastisch is! Wie ben je voor de gek aan het houden (zo'n idee heb ik er wel eens bij, bij zoveel post)

-maar ja wellicht vind je het gewoon fijn om alles te posten, dus laat je niet afschikken, maar doe wat je niet laten kan -

Waarschijnlijk ben je gewoon gelukkig en wil je dat van de daken scheeuwen (maar in de moderne tijd is dat posten op het internet)

Laatst gewijzigd op 31-10-2006 om 20:07.
Oud 31-10-2006, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 30-10-2006 @ 12:11 :
you had to be there

neuh
Oud 31-10-2006, 21:13
Anaïs
Anaïs is offline
Ik kan niet geloven hoe veel beter het op seksvlak klikt met mijn huidig vriendje! Hoewel hij eigenlijk behalve met mij nog niets van ervaring had, en we elkaar nog steeds aan het verkennen zijn, weet hij verdomd goed hoe hij me in hogere sferen kan brengen.

Oud 31-10-2006, 22:42
Verwijderd
[edit] Ach laat maar... Iedereen een fijn seksleven toegewenst in ieder geval [/edit]

Laatst gewijzigd op 31-10-2006 om 23:01.
Oud 31-10-2006, 23:02
Verwijderd
Ik heb geen relatie en geen seks helaas, mag ik net als de rest in herhaling vallen en het elke dag posten of?
Oud 31-10-2006, 23:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 31-10-2006 @ 19:01 :
neuh
Het is nou eenmaal een uitdrukking.
Oud 01-11-2006, 08:14
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 31-10-2006 @ 23:02 :
Ik heb geen relatie en geen seks helaas, mag ik net als de rest in herhaling vallen en het elke dag posten of?
Go with da flow!
Oud 01-11-2006, 09:01
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 31-10-2006 @ 23:02 :
Daar gaat dit topic nou eenmaal over. Het is misschien een idee om er niet in te gaan lezen als je er zo aan irriteert?
Oud 01-11-2006, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 31-10-2006 @ 18:47 :

Serieus, je leeft echt met de illusie dat er mensen zijn die het LEUK vinden 4x per week te horen dat vandaag "Het afwassen zo leuk was "?
Oud 01-11-2006, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 31-10-2006 @ 23:04 :
Het is nou eenmaal een uitdrukking.
Ja joh, ik ben toch niet gek.
Oud 01-11-2006, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 01-11-2006 @ 09:01 :
Daar gaat dit topic nou eenmaal over. Het is misschien een idee om er niet in te gaan lezen als je er zo aan irriteert?
Ik irriteer er me niet aan hoor liefje.
Ik krijg hooguit natte dromen over de geweldige positie van de vriendjes en mannen van de vrouwelijke posters hier als ik het allemaal zo lees
Oud 01-11-2006, 20:08
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 01-11-2006 @ 20:01 :
Ik irriteer er me niet aan hoor liefje.
Ik krijg hooguit natte dromen over de geweldige positie van de vriendjes en mannen van de vrouwelijke posters hier als ik het allemaal zo lees
En terecht, zeker voor tere zieltjes is dit too much natuurlijk.
Oud 01-11-2006, 20:51
Verwijderd
Ben het wel eens met Thee Muts en Scatterheart..

Verder vind ik dat sommige mensen zich een beetje aanstellen..
Waarom zou je hier niet mogen posten als je goede seks hebt gehad..
En als je dan 5x per dag, 7dagen per week goede seks hebt, nou, waarom zou je dat dan niet 5x per dag mogen posten? Dat is toch juist de hele bedoeling van dit topic lijkt me.. Als je je goed(of slecht) voelt opd it vlak, dump je dat hier..
En het lijkt me inderdaad beter om dat hier te vertellen, waar mensen het lezen die je toch niet (echt goed) kent, over het algemeen, dan dat je dat op het schoolplein(hoewel dat voor de leeftijdscatagorie op dit subforum niet meer geldt) gaat lopen te verkondigen.

Waarom zou je eigenlijk gaan zeuren, je bent toch zelf in dit topic gaan kijken, dan is het logisch dat je posts tegenkomt van mensen die vertellen hoe goed(of ruk) hun seksleven is? En waarom zou je je daar aan gaan ergeren dan eigenlijk? Enige reden die ik me kan voorstellen is omdat je(jullie?) jaloers zijn op de mensen die dus met een zekere regelmaat posten dat hun seks weer zo goed was dat de poolkappen ervan smolten..
Ik weet uit eigen ervaring dat ik(someone's gonna hate me for this) ook wel eens jaloers ben als mijn seksleven even in een putje zit, en ik hier dan lees hoe geweldig het bij anderen gaat. Maar om me dan perse te ergeren aan hun posts.. dat is wat overdreven.
Als je ervan geniet, en het leuk vindt om dat te vertellen, dan moet dat toch kunnen lijkt me.
Oud 02-11-2006, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 01-11-2006 @ 20:51 :
Ben het wel eens met Thee Muts en Scatterheart..

En als je dan 5x per dag, 7dagen per week goede seks hebt, nou, waarom zou je dat dan niet 5x per dag mogen posten? Dat is toch juist de hele bedoeling van dit topic lijkt me.. Als je je goed(of slecht) voelt opd it vlak, dump je dat hier..
En het lijkt me inderdaad beter om dat hier te vertellen, waar mensen het lezen die je toch niet (echt goed) kent, over het algemeen, dan dat je dat op het schoolplein(hoewel dat voor de leeftijdscatagorie op dit subforum niet meer geldt) gaat lopen te verkondigen.

Waarom zou je eigenlijk gaan zeuren, je bent toch zelf in dit topic gaan kijken, dan is het logisch dat je posts tegenkomt van mensen die vertellen hoe goed(of ruk) hun seksleven is? En waarom zou je je daar aan gaan ergeren dan eigenlijk? Enige reden die ik me kan voorstellen is omdat je(jullie?) jaloers zijn op de mensen die dus met een zekere regelmaat posten dat hun seks weer zo goed was dat de poolkappen ervan smolten..
Ik weet uit eigen ervaring dat ik(someone's gonna hate me for this) ook wel eens jaloers ben als mijn seksleven even in een putje zit, en ik hier dan lees hoe geweldig het bij anderen gaat. Maar om me dan perse te ergeren aan hun posts.. dat is wat overdreven.
Als je ervan geniet, en het leuk vindt om dat te vertellen, dan moet dat toch kunnen lijkt me.
Het gaat om de meerwaarde, grote vrind, de meerwaarde. Of vind jij dit topic zo'n verrijking voor de samenleving?
Oud 02-11-2006, 09:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 01-11-2006 @ 20:51 :

Euh, dat zeg ik niet. Ik vraag me gewoon af waarom iemand de behoefte heeft in zowel een L&R als in een Seks topic meerdere malen per week te vertellen dat ze A) nog neukt en B) nog verliefd is. Is gewoon een vraag. Het is nl. voor anderen compleet niet interessant.
Oud 02-11-2006, 10:53
juno
juno is offline
Duh. Dit hele topic is voor anderen totaal oninteressant. Het is niets meer dan een :heb jij nog geneukt gisteren?-topic.
Boeie.

Laatst gewijzigd op 02-11-2006 om 11:50.
Oud 02-11-2006, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 02-11-2006 @ 09:05 :
Het gaat om de meerwaarde, grote vrind, de meerwaarde. Of vind jij dit topic zo'n verrijking voor de samenleving?
Tuurlijk, dit topic heeft ook geen enkel nut, maar dat geldt voor een groot gedeelte van alle topics op welke fora dan ook.. Dus waarom dan net dit topic een probleem zou vormen.
Oud 02-11-2006, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2006 @ 09:41 :
Euh, dat zeg ik niet. Ik vraag me gewoon af waarom iemand de behoefte heeft in zowel een L&R als in een Seks topic meerdere malen per week te vertellen dat ze A) nog neukt en B) nog verliefd is. Is gewoon een vraag. Het is nl. voor anderen compleet niet interessant.
In dit topic posten doe ik ook niet (niet ontopic, dan ), maar op L&R wel en dan is het gewoon een kwestie van iets kwijt willen. Als je het niet wil lezen, kun je zo'n topic prima vermijden, en ik vind het leuk om een beetje op de hoogte te blijven van het liefdesleven van een aantal forummers (al dan niet omdat ik ze irl ken of om welke reden dan ook interessant vind). Sommige mensen lezen romannetjes, andere kijken Undercover Lover, ik hou het hoe-voel-je-je-topic in de gaten. Ieder z'n meug

En natuurlijk zijn er mensen die dat niet interessant vinden, maar er zijn er ook genoeg die het wel leuk vinden. En voor hun is dat topic er nou.
Oud 02-11-2006, 12:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-11-2006 @ 11:28 :
In dit topic posten doe ik ook niet (niet ontopic, dan ), maar op L&R wel en dan is het gewoon een kwestie van iets kwijt willen. Als je het niet wil lezen, kun je zo'n topic prima vermijden, en ik vind het leuk om een beetje op de hoogte te blijven van het liefdesleven van een aantal forummers (al dan niet omdat ik ze irl ken of om welke reden dan ook interessant vind). Sommige mensen lezen romannetjes, andere kijken Undercover Lover, ik hou het hoe-voel-je-je-topic in de gaten. Ieder z'n meug
Het ging me niet om de topics, het ging me om een aantal mensen die jaar en dag hetzelfde posten.

Citaat:
Morgan schreef op 02-11-2006 @ 11:28 :

En natuurlijk zijn er mensen die dat niet interessant vinden, maar er zijn er ook genoeg die het wel leuk vinden. En voor hun is dat topic er nou.
Daar gaat het niet om. Ik vraag me af waarom specifieke mensen 3-5 keer per week posten dat 't allemaal prima is. Helemaal als het al een tijd 'steady' is. Ja, duh, tuurlijk gaat het prima en tuurlijk neuk je X keer per week. Als er niks veranderd is, is er dan toch ook niks te melden?

Het is geen kritiek, het is gewoon een vraag, iets dat me opviel.
Oud 02-11-2006, 13:02
Until My End
Until My End is offline
Zullen we anders een apart kom-op-dan-gaan-we-een-discussie-houden-of-dit-topic-wel-zin-heeft openen?
Oud 02-11-2006, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2006 @ 12:59 :
Het ging me niet om de topics, het ging me om een aantal mensen die jaar en dag hetzelfde posten.

Daar gaat het niet om. Ik vraag me af waarom specifieke mensen 3-5 keer per week posten dat 't allemaal prima is. Helemaal als het al een tijd 'steady' is. Ja, duh, tuurlijk gaat het prima en tuurlijk neuk je X keer per week. Als er niks veranderd is, is er dan toch ook niks te melden?

Het is geen kritiek, het is gewoon een vraag, iets dat me opviel.
Nou ja, daarom, denk ik, omdat je iets kwijt wilt en er toch wel mensen zijn die het willen lezen. Maar idd, misschien niet helemaal iets voor hier. Alhoewel, dan gebeurt er tenminste es iets interessants
Oud 02-11-2006, 18:50
freud
freud is offline
heel erg goed dankjewel
Oud 02-11-2006, 20:01
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 31-10-2006 @ 18:30 :
Het is een uitingsvorm. En of een heleboel (al dan niet wildvreemde) mensen dat nu wel of niet lezen, doet er niet eens zo heel veel toe.
waarom neem je in godsnaam de moeite om tot in details je (seks)leven met ons te delen.

Citaat:
Maar daarbij doe ik het dus ook wel eens op deze manier, want dat is op de een of andere manier toch net iets anders. [/B]
Je bent gewoon aandachtsgeil ?

Citaat:
En daarbij vind ik het leuk dat bepaalde dingen die ik schrijf, andere mensen interesseren en zelfs inspireren.[/B]
Als jij vertelt dat je spuitend klaar kunt komen denk je dat alle vrouwelijke forummers het gaan uitproberen ?!?!

Neem dit forum niet al te serieus beste theemuts. Ik weet niet of iemand werkelijk op je wijze verhalen zit te wachten.

Ik verbaas me steeds dat mensen zo open kunnen zijn over zulke intieme dingen die in mijn ogen niemand anders aangaan en zeker niet een stelletje forummers.
Oud 02-11-2006, 20:03
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
ZerO schreef op 02-11-2006 @ 20:01 :
Ik verbaas me steeds dat mensen zo open kunnen zijn over zulke intieme dingen die in mijn ogen niemand anders aangaan en zeker niet een stelletje forummers.
ex·hi·bi·ti·o·nis·me (het ~)
1 psychische stoornis gekenmerkt door het ontlenen van seksuele opwinding aan het vertonen van de geslachtsdelen aan onbekenden
2 het te koop lopen met iets persoonlijks, oneervols of afstotends
Oud 02-11-2006, 20:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
ZerO schreef op 02-11-2006 @ 20:01 :
Neem dit forum niet al te serieus beste theemuts. Ik weet niet of iemand werkelijk op je wijze verhalen zit te wachten.
Oh nee hoor, maak je maar geen zorgen, dat doe ik zeker niet. Maar ik stel je bezorgdheid op prijs

Oh, en wat jij niet weet, weet ik wel. En dat is voldoende.
Oud 02-11-2006, 20:15
Amon Din
Amon Din is offline
Eens met ZerO.
Oud 02-11-2006, 22:41
Verwijderd
Eens met Thee Muts

en OT: dat was een leuke avond
Oud 03-11-2006, 02:30
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 02-11-2006 @ 22:41 :
Eens met Thee Muts

en OT: dat was een leuke avond
Nou, en moeten wij nu gaan raden waarom het nou zo'n leuke avond was? Kijk nou eens goed naar je post, wat móeten we daar nou mee. Totaal geen discussiewaarde of wat dan ook. Post lekker op Onzin dat je zo'n leuke avond hebt gehad, dan heeft niemand er last van.
Oud 03-11-2006, 10:51
Until My End
Until My End is offline
Anders was dat ff onverwacht... Maar daarom niet minder leuk/lekker.
Zo is deze kou toch nog ergens goed voor, onder andere voor te weinig slaap....
Oud 03-11-2006, 11:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vaal schreef op 03-11-2006 @ 02:30 :
Nou, en moeten wij nu gaan raden waarom het nou zo'n leuke avond was?
Goeie film op TV, duh!
Oud 03-11-2006, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 03-11-2006 @ 02:30 :
Nou, en moeten wij nu gaan raden waarom het nou zo'n leuke avond was? Kijk nou eens goed naar je post, wat móeten we daar nou mee. Totaal geen discussiewaarde of wat dan ook. Post lekker op Onzin dat je zo'n leuke avond hebt gehad, dan heeft niemand er last van.
Voor zover ik weet heeft niemand er anders last van als je dat in dit topic post
En het feit dat dit topic al aan z'n 5e deel toe is bewijst dat ook wel..
Verder is er compleet geen waarde aan, nee dat is waar, maar dat geldt voor meer dingen wel, zoals het 'welk spel heb je gekocht' of 'welke film ben je geweest' of 'wat eet jij' topic, om maar eens wat te noemen.. dat zal anderen toch ook compleet worst weten waar iemand anders zijn geld aan uit heeft gegeven, maar dan is het nog wel leuk om te posten
Oud 03-11-2006, 11:31
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 03-11-2006 @ 11:09 :
dat geldt voor meer dingen wel, zoals het 'welk spel heb je gekocht' of 'welke film ben je geweest' of 'wat eet jij' topic, om maar eens wat te noemen..
Dat is onzin gast. Als iemand zegt Oh ik heb Titanic gezien echt een vette film en iemand anders zegt Nou persoonlijk vond ik het ruk. Oh maar waarom dan ? BLABLA en zo ontstaat er een discussie rondom Titanic en film in het algemeen.

Als jij ons vertelt dat je een leuke avond heb gehad moeten we dan vragen OH LEUK KEREL BEN JE ANAAL GENOMEN ?
Oud 03-11-2006, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Until My End schreef op 03-11-2006 @ 10:51 :
Anders was dat ff onverwacht... Maar daarom niet minder leuk/lekker.
Zo is deze kou toch nog ergens goed voor, onder andere voor te weinig slaap....
ben je lekker anaal genomen?
Oud 03-11-2006, 11:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 03-11-2006 @ 11:34 :
ben je lekker anaal genomen?
*zoink*
Oud 03-11-2006, 12:40
Until My End
Until My End is offline
Citaat: