|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: goed, na gisteravond
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Leg eens uit?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vond nog wel dat ik de laatste tijd zo weinig aan het posten was
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() En verder: niet meer gefrustreerd, en dat is een understatement.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
-maar ja wellicht vind je het gewoon fijn om alles te posten, dus laat je niet afschikken, maar doe wat je niet laten kan -Waarschijnlijk ben je gewoon gelukkig en wil je dat van de daken scheeuwen (maar in de moderne tijd is dat posten op het internet)
Laatst gewijzigd op 31-10-2006 om 20:07. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
"?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik krijg hooguit natte dromen over de geweldige positie van de vriendjes en mannen van de vrouwelijke posters hier als ik het allemaal zo lees
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
), maar op L&R wel en dan is het gewoon een kwestie van iets kwijt willen. Als je het niet wil lezen, kun je zo'n topic prima vermijden, en ik vind het leuk om een beetje op de hoogte te blijven van het liefdesleven van een aantal forummers (al dan niet omdat ik ze irl ken of om welke reden dan ook interessant vind). Sommige mensen lezen romannetjes, andere kijken Undercover Lover, ik hou het hoe-voel-je-je-topic in de gaten. Ieder z'n meug ![]() En natuurlijk zijn er mensen die dat niet interessant vinden, maar er zijn er ook genoeg die het wel leuk vinden. En voor hun is dat topic er nou. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Het is geen kritiek, het is gewoon een vraag, iets dat me opviel. |
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
?!?!Neem dit forum niet al te serieus beste theemuts. Ik weet niet of iemand werkelijk op je wijze verhalen zit te wachten. Ik verbaas me steeds dat mensen zo open kunnen zijn over zulke intieme dingen die in mijn ogen niemand anders aangaan en zeker niet een stelletje forummers.
|
|
||
|
Citaat:
1 psychische stoornis gekenmerkt door het ontlenen van seksuele opwinding aan het vertonen van de geslachtsdelen aan onbekenden 2 het te koop lopen met iets persoonlijks, oneervols of afstotends
|
|
||
|
Citaat:
![]() Oh, en wat jij niet weet, weet ik wel. En dat is voldoende.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het feit dat dit topic al aan z'n 5e deel toe is bewijst dat ook wel.. Verder is er compleet geen waarde aan, nee dat is waar, maar dat geldt voor meer dingen wel, zoals het 'welk spel heb je gekocht' of 'welke film ben je geweest' of 'wat eet jij' topic, om maar eens wat te noemen.. dat zal anderen toch ook compleet worst weten waar iemand anders zijn geld aan uit heeft gegeven, maar dan is het nog wel leuk om te posten
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() en iemand anders zegt Nou persoonlijk vond ik het ruk. Oh maar waarom dan ? BLABLA en zo ontstaat er een discussie rondom Titanic en film in het algemeen.Als jij ons vertelt dat je een leuke avond heb gehad moeten we dan vragen OH LEUK KEREL BEN JE ANAAL GENOMEN ?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 14:01 | |
| Liefde & Relatie |
Relatie zonder seks? Iduna | 70 | 13-05-2006 12:32 | |
| Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 21:22 | |
| Seksualiteit |
Vibrator en je partner Verwijderd | 62 | 09-06-2004 15:41 | |
| Psychologie |
speelt misbruik van vroeger onbewust een rol in je seksleven? honey | 22 | 17-03-2003 10:02 | |