Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2006, 06:48
Verwijderd
Vertrouw het niet, Broedahhh, het was vast stom.

ONTOPISCH, ik was verzeild geraakt in de wiskunde vannacht en toen ik de tijd nam om op de klok te kijken (zie de woordgrap) was het een uur of 6. Dus toen ging ik maar niet slapen en nu heb ik heel veel koffie op en zometeen moet ik naar school en een wiskundetentamen maken. OH BOY OH BOY, dat wordt vast een tien. En dan heb ik ook nog 'es tot half vier les, misschien moet ik ephedra mee naar school
Advertentie
Oud 13-11-2006, 07:16
Amon Din
Amon Din is offline
^ Je kan je ook ziekmelden na je tentamen
Oud 13-11-2006, 07:27
Verwijderd
Nah, het is niet de eerste keer dat ik zo brak naar school ga. Daarbij heb ik me vorige week al een dag 'ziek' gemeld en de week daarvoor ook twee dagen, plus we krijgen nog een cijfer terug vandaag als 't goed is, dus ik ga wel gewoon caffeïne-powered rondzwalken daar.
Oud 13-11-2006, 07:29
Amon Din
Amon Din is offline
Gewoon minimale inspanning en naderhand informatie leechen, werkt ook als je niet brak bent, lang leve luiheid
Oud 13-11-2006, 08:15
Verwijderd
m'n dag is nu al kut, want ik heb de hele nacht niet geslapen omdat m'n keel kapot was. net naar de huisarts geweest, acute fikse keelontsteking?! ik dacht dat ik gewoon verkouden was, BUMMERR. vandaag ga ik de hele dag dvd's kijken en ijsjes eten, dat dan weer wel.
Oud 13-11-2006, 08:15
kuik
kuik is offline
ik ging net een poging doen om naar school te gaan, maar die is mislukt. ik had al de grootste moeite om uit bed te komen en ik ben ziekjes, dus ik had al geen zin. de metro had ik gemist dus pakte een ander zodat ik kan overstappen na één halte en toen kwam die metro, maar toen zat ie zo vol dat ik en nog 2 andere mensen er niet meer bij paste en nou ja laat dan maar helemaal zitten dus daarna heb ik de metro naar huis maar weer gepakt en nu ga ik weer lekker slapen. klotemetro.
Oud 13-11-2006, 08:26
Glory
Glory is offline
ik heb net serieus bijna brand veroorzaakt vanwege boterhammen in broodrooster en nu staat het hier blauw van die vieze kklucht
Oud 13-11-2006, 10:23
Verwijderd
Heerlijk uitgeslapen vandaag, zodadelijk wat boodschapjes doen, studeren en proeftentamen maken...
Oud 13-11-2006, 10:32
Amon Din
Amon Din is offline
Ik heb een toets gemaakt voor mijn werk en dat ging erg goed, die heb ik vast en zeker gehaald.

M.a.w. mijn dag is goed
Oud 13-11-2006, 10:46
kuik
kuik is offline
ik ga zo naar een sollicitatiegesprek en ik ben toch enigzins zenuwachtig brrr.
Oud 13-11-2006, 13:30
Electriq
Electriq is offline
Gisteravond kwam een vriend van me langs en we zijn de hele stad doorgereden voor cola, kebab en films. Tot 2u films zitten kijken en toen moest ik maar eens naar bed. En ik werd nog wakker gebeld rond een uur of 3 maar dat was eigenlijk wel gezellig. Ik vond het minder gezellig dat ik er om 7u weer uit moest en daarom ben ik om half 2 alweer naar huis gegaan van stage
Oud 13-11-2006, 14:06
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
voel me klote en dat betekent dat ik mijn haar maar ga verfen en dan aan school ga zzz
Oud 13-11-2006, 14:57
Verwijderd
Ziekenhuis geweest en 1 december gaat het gebeuren . Ik word een dagje opgenomen, in slaap gebracht en dan gaan ze er in één keer allebei uit. En dan begint de ellende en ik mag erna niet eens rode wijn zuipen om de pijn te verzachten .

Stiekem vind ik dit gruwelijk eng en ik zie erg op tegen de pijn.
Oud 13-11-2006, 16:04
Drez
Drez is offline
Ik ben net terug uit Berlijn en dat was tof.
Ondanks dat 5 dagen met mijn ouders soms toch wel eehhh te lang is.
Oud 13-11-2006, 16:18
teenager
teenager is offline
Citaat:
Mutant schreef op 13-11-2006 @ 15:57 :
Ziekenhuis geweest en 1 december gaat het gebeuren . Ik word een dagje opgenomen, in slaap gebracht en dan gaan ze er in één keer allebei uit. En dan begint de ellende en ik mag erna niet eens rode wijn zuipen om de pijn te verzachten .

Stiekem vind ik dit gruwelijk eng en ik zie erg op tegen de pijn.
wat gaat eruit? sterkte ieg!
Oud 13-11-2006, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 12-11-2006 @ 23:38 :
Hm.
Oud 13-11-2006, 16:55
Verwijderd
Citaat:
teenager schreef op 13-11-2006 @ 17:18 :
wat gaat eruit? sterkte ieg!
Die wijsheidstanden waar ik al 2 maanden over klaag. Klinkt stom, een stel tanden, maar die klotedingen zitten nogal in mijn kaak verankerd (vandaar dat ik ermee naar het ziekenhuis moest en de tandarts het niet kon oplossen) en ik vind het wel eng dat ze me in slaap gaan doen en zie ik echt op tegen het moment dat die gaten pijn gaan beginnen doen. Ik bedoel, ik ben nu al 2x compleet fucked up geweest van koorts en pijn en nu zitten ze er nog in...
Oud 13-11-2006, 16:57
Carn
Carn is offline
ben maar blij dat het niet plaatselijk verdoofd wordt; krijg je alle crunch-geluiden nog mee
Oud 13-11-2006, 16:59
honnybun
honnybun is offline
mwoah, beetje school enzo .. niet veel soeps tot nu toe
Oud 13-11-2006, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 13-11-2006 @ 17:57 :
ben maar blij dat het niet plaatselijk verdoofd wordt; krijg je alle crunch-geluiden nog mee
Ik kan me er al genoeg bij voorstellen *ziet groenig*.

Ik heb ook een boekje van het ziekenhuis met dingen die waarschijnlijk zullen gebeuren, dingen die je zeker niet mag doen, verschillende zaken die kunnen misgaan... Fun.
Oud 13-11-2006, 17:26
11
11 is offline
Gewoon een dagje stagje, alleen minder dat mn pauze maatje is ontslagen . Ik was trouwens super moe op stage, maar heb in een keer een vrolijke bui...wat heb ik toch (tot nu toe) een super leuke dag gehad..wauw.
Oud 13-11-2006, 19:36
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Carn schreef op 13-11-2006 @ 17:57 :
dat is juist chill, dat je gewoon hoort hoe hard ze zitten te trekken zonder dat het pijn doet ze bleven mij trouwens platspuiten want ik voelde het in het begin nog wel whaha. ik vond die spuiten wel ok .
Oud 13-11-2006, 19:51
idontcare
idontcare is offline
stage, ik was vorige week ziek dus toen ik vanmorgen inlogde had ik 73 nieuwe mailtjes heb er 2 uur over gedaan om ze allemaal te lezen. verder was het gezellig in de pauze, en vloog de dag zo om. nu kijk ik x-factor want ik heb niks beters te doen.
Oud 13-11-2006, 19:54
Verwijderd
Forumvriendjes ik weet niet meer wat in welk topic doet dus misschien staat dit wel fout

Morgen bewijzen in de vlakke meetkunde repetitie en daar hou ik niet zo van
Oud 13-11-2006, 20:11
vixen
vixen is offline
Ik was vroeg opgestaan, omdat ik mn eerste stagedag had. harstikke leuk, lekker naar Amsterdam, was nog op tijd ook. Toen zei mn stagebegeleider, 'ja, ik had je een mailtje gestuurd, maar uh, kan je niet twee weken later beginnen?'. Dus nu heb ik nog twee weken vrij. Datging ik even op school doorgeven, en aldaar bleek ook dat ik statistiek gehaald had met een 6,9. Dus nu heb ik alle vakken van mijn studie gehaald en studeer ik voor heel veel procent zeker midden juli af.
Nu is mn vriendje voor mij aan het koken, en straks gaan we slagroomsoesjes eten.
Oud 13-11-2006, 20:48
niña
niña is offline
Samen de krant afgemaakt, lekker snel klaar alleen laatste drie uur uitgezeten omdat de regiochef erbij was, anders had ik eerder naar huis gekund
Oud 13-11-2006, 21:38
11
11 is offline
oh verder ben ik vandaag spss alleen maar meer gaan haten.
Oud 13-11-2006, 21:41
kuik
kuik is offline
Citaat:
11 schreef op 13-11-2006 @ 22:38 :
spss suckt echt heel erg trauma's.
ik ben aangenomen bij de thuiszorg in amsterdam en daarna heb ik mezelf getrakteerd op surfhairspul van fructis en dagcreme (L) daarna naar mn ouders en het 2e mini-huisje bekeken en het is zooo mooi. nu maak ik huiswerk en heb ik msn opnieuw uitgevonden en morgen moet ik werken.
Oud 13-11-2006, 21:43
June bug
June bug is offline
Ik ging naar school en dat was wel leuk ofzo en ik kreeg een 9,2 voor mn Syntax-tentamen terug Na 4 uur les ofzo weer naar huis, beetje gechilld, gegeten, toen gewerkt tot 9 uur, en ik belde zo'n meneer en ik vroeg m of hij een koopwoning had (want ik moet via de telefoon mensen afspraken met hypotheekadviseurs aansmeren) en toen vroeg hij: wat verdien jij per uur, dus ik zei: eh, daar geef ik liever geen antwoord op. Toen zei hij: nee en ik geef op jouw vragen ook liever geen antwoord. Ik vond t wel vet Nu nog ff tv kijken en zo slapen want morgen vroeg school.
Oud 14-11-2006, 03:11
Metal
Metal is offline
Ruzie met skins gehad in de effenoar muahahaha.
Oud 14-11-2006, 08:25
Verwijderd
Je bent toch niet haar Hatebreed toegeweest he?
Oud 14-11-2006, 08:27
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik schijt in broek want ik heb zo beoordeling en ze haten we want ik ben er heel vaak niet geweest gelukkig duurt t maar 10 min en ga ik daarna huilen en me volgieten met drank.
Oud 14-11-2006, 08:57
Verwijderd
mijn dag tot nu toe was ok. ik ging net naar het ziekenhuis voor een allergietest, en nu zitten er allemaal stickers op m'n rug, en het jeukt nu al. het brand ook een beetje. ik hoop dat het komt doordat die stickers er nog maar net op zitten ofzo. verder ga ik vandaag niets doen, en vanavond komt m'n tante, en die gaat een kamer voor me regelen in gronigen (voor in juli haha), en m'n vriend komt dan.
Oud 14-11-2006, 09:14
biep
biep is offline
Citaat:
11 schreef op 13-11-2006 @ 22:38 :
als je t ooit snapt mag je t mij uit gaan leggen

Ik was gisteravond naar We Are Scientists, was op zich wel leuk. Zometeen naar m'n paard, weeer niet naar college en vanavond maar weer naar de staat van verwarring want ik heb geld nodig.
Oud 14-11-2006, 09:21
Verwijderd
ik stond al om zeven uur op om naar school te gaan en halverwege het college ben ik ziek naar huis gegaan maar ik moet wel zo werken en dat is kut
Oud 14-11-2006, 11:44
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
uuuf schreef op 14-11-2006 @ 09:57 :
mijn dag tot nu toe was ok. ik ging net naar het ziekenhuis voor een allergietest, en nu zitten er allemaal stickers op m'n rug, en het jeukt nu al. het brand ook een beetje. ik hoop dat het komt doordat die stickers er nog maar net op zitten ofzo.
Ik heb die test ook gehad vorig jaar. Bij mij begon het ook meteen te jeuken op drie plaatsen, precies de drie dingen waarvoor ik allergisch bleek te zijn
Het duurt ook lang tot die plekjes weg zijn
Oud 14-11-2006, 11:50
*oma*
*oma* is offline
Gisteren personeelsuitje in Amsterdam. Wat een dikke pret!
Oud 14-11-2006, 12:15
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fake schreef op 14-11-2006 @ 09:25 :
Je bent toch niet haar Hatebreed toegeweest he?
Jawel hehehe. Hatebreed is niet echt mijn ding maar het was wel vet. En fucking lomp.
Oud 14-11-2006, 13:55
June bug
June bug is offline
Citaat:
uuuf schreef op 14-11-2006 @ 09:57 :
mijn dag tot nu toe was ok. ik ging net naar het ziekenhuis voor een allergietest, en nu zitten er allemaal stickers op m'n rug, en het jeukt nu al. het brand ook een beetje. ik hoop dat het komt doordat die stickers er nog maar net op zitten ofzo. verder ga ik vandaag niets doen, en vanavond komt m'n tante, en die gaat een kamer voor me regelen in gronigen (voor in juli haha), en m'n vriend komt dan.
hebah ja die test is erg vervelend, heb m ook gehad hopen dat er iig iets uitkomt, dan heb je niet voor niks met die dingen gelopen.
Oud 14-11-2006, 14:44
Metal
Metal is offline
Gisteravond naar de effenaar geweest, alvorens de aloys preparty. In de effenaar op een gegeven moment knockout gegaan nadat ik 4 gigantisch harde slagen tegen mijn kop had gekregen van 5 verschillende personen eh. Daarna sprongen er nog een paar gasten bovenop me, en kreeg ik een kist tegen mijn kop aan getrapt. Daarna werd ik opgeraapt, en strompelde ik naar de zijkant. En daarna ontstond er weer een halve vechtpartij met van die nazi's die alleen maar komen om rotzooi te trappen hehe. Nouja, het was wel tof.

Daarna nog naar een cafe geweest waar ik met een vriend tegen 2 andere gasten heb zitten poolen, en biertjes gedronken. Veel zitten lullen want ik kon mijn mond niet dichthouden en nadat het cafe dichtging nog een uur met 2 andere meisjes die ik niet kende en vrienden voor dat cafe gehangen. En een van die meisjes had de kutste fiets ever. Blablabla uiteindelijk was het 5 uur toen ik in mijn bed lag en om kwart over 11 was ik al weer wakker want ik kon niet slapen. Toen heb ik boodschappen gedaan en allemaal andere onzin etc en nu moet ik leren maar ik kan niet stilziiten en ik kan me totaal niet concentreren dus dat zuigt. En nu luister ik maar converge want anders weet ik het ook totaal niet.
Oud 14-11-2006, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 14-11-2006 @ 15:44 :
Gisteravond naar de effenaar geweest, alvorens de aloys preparty. In de effenaar op een gegeven moment knockout gegaan nadat ik 4 gigantisch harde slagen tegen mijn kop had gekregen van 5 verschillende personen eh. Daarna sprongen er nog een paar gasten bovenop me, en kreeg ik een kist tegen mijn kop aan getrapt. Daarna werd ik opgeraapt, en strompelde ik naar de zijkant. En daarna ontstond er weer een halve vechtpartij met van die nazi's die alleen maar komen om rotzooi te trappen hehe. Nouja, het was wel tof.
je hebt een vaag concept van het woord tof
Oud 14-11-2006, 14:54
Verwijderd
wtf idd
Oud 14-11-2006, 14:57
Metal
Metal is offline
Het optreden was tof.
Oud 14-11-2006, 15:07
Verwijderd
zoiets zou voor mij het optreden wel verpesten
Oud 14-11-2006, 15:24
Metal
Metal is offline
Friendly fire, so what. Kan gebeuren?
http://www.youtube.com/watch?v=iwOc_MWxCTg
Oud 14-11-2006, 15:25
Verwijderd
oh ik was in de veronderstelling dat je in elkaar geslagen was
Oud 14-11-2006, 15:26
Verwijderd
en ik ook
Oud 14-11-2006, 15:29
botulismf
botulismf is offline
En ik nog steeds.
Oud 14-11-2006, 17:41
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Gisteravond naar de effenaar geweest, alvorens de aloys preparty. In de effenaar op een gegeven moment knockout gegaan nadat ik 4 gigantisch harde slagen tegen mijn kop had gekregen van 5 verschillende personen eh. Daarna sprongen er nog een paar gasten bovenop me, en kreeg ik een kist tegen mijn kop aan getrapt. Daarna werd ik opgeraapt, en strompelde ik naar de zijkant. En daarna ontstond er weer een halve vechtpartij met van die nazi's die alleen maar komen om rotzooi te trappen hehe.
Klinkt als een zielig stelletje paupers.
Oud 14-11-2006, 17:53
Verwijderd
Citaat:
wat had je gedaan?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten