![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik weet niet waar de ingang van het washok zit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
8 uur les, economie op het achtste, wanneer je alweer doodmoe en chagrijnig bent. Drama, met een groepje dat kleine toneelstukje oefenen waarbij de mcAchterlijk familie zijn tekst niet kende, die we 2 weken geleden al moesten kennen. En ja natuurlijk, als ik de enige ben die het zooitje ongeregeld aan het werk probeert te krijgen moet ik 'mijn bek houden en niet zo stoer doen'. En dan de pleuresregen op weg naar huis en de ontdekking dat zo ongeveer de enige gitaarleraar in de omgeving alleen een gaatje vrij heeft wanneer ik nog op school zit.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ot: dA.com doet t niet ![]()
|
Irritante kut klant van dik in de veertig die dacht dat ze nog 20 was. Jezus, en maar zeiken over één of ander, volgens haar, alternatief kut (<-volgens mij)-café waar alle 'creative' mensen samenkwamen en dat ik er 'wel alternatief' uitzag. Flikker op zeg.
Maar wel vragen "welke band is dit?" als je fucking Abbey Road op heb staan. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zat het examen Geschiedenis vorig jaar echt met een lach te maken, zo makkelijk was het! Welk thema hebben jullie nu dan naast van Kind tot Burger? OT: surprise surprise: van de regen. En ik had vandaag een gesprek met mijn Studieloopbaan begeleider. En ik allemaal moeite doen om toch op tijd te komen (12.15) maar ik was toch te laat (12.25). Moest zij na 10 minuten weer gaan dus dat ging niet. Toen afspraak verzet naar 4uur. Dus toen bij school weer 10min moeten wachten op de bus naar het Station. En daarna doelloos 3 uur door de stad heen gelopen in m'n eentje. In de regen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook niet echt super ![]() Geef mij maar een oorlog ![]()
|
Dat mijn vader mijn tekening ging fixeren. Goed, da's niet erg, goed zelfs, maar dan moet ie niet een van de gezichten inkleuren om te laten zien hoe het staat. En als ik dat niet mooi vind dan mag hij dat ook wel gewoon goed uitgummen en niet een oranje schaduw laten hangen en dan alsnog fixeren. >.<
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 | |
De Kantine |
Jouw dag! Cherry Springs | 500 | 25-07-2007 04:40 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Hoe kijk jij tegen de samenvoeging met onzin aan? Verwijderd | 158 | 01-10-2006 10:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 |