Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2007, 21:48
Verwijderd
ik ga denk ik alsnog voor elpida... of voor lisaaah... voorgevoel (maar jah.. ik dacht om 8u ook even dat hanneke wolf was.. para para)
ik heb dus eigenlijk weer geen enkel idee...
Advertentie
Oud 12-03-2007, 21:57
Verwijderd
omg, zelfs ik kan me dat spel nog herinneren. En ik deed toen nog niet eens mee
Dat was het eerste spel wat ik las en ik vond het superleuk en toen heb ik echt heel lang alleen meegelezen tot ik uiteindelijk besloot om toch maar mee te gaan doen

en pffff, ik weet echt niet op wie ik moet gaan stemmen. En ik moet snel beslissen want ik werk morgen tot 20.00 en kan dan dus niet meer stemmen.
Ik ga alles maar even teruglezen!
Oud 12-03-2007, 21:59
Verwijderd
welk nummer is dat dan? heb ik iets te lezen morgen op mn stage

en ik weiger om op spectrum te stemmen, ookal is ie stil, vond z'n *post* post geniaal
Oud 12-03-2007, 22:02
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 12-03-2007 @ 22:59 :
welk nummer is dat dan? heb ik iets te lezen morgen op mn stage

en ik weiger om op spectrum te stemmen, ookal is ie stil, vond z'n *post* post geniaal
klik
Oud 12-03-2007, 22:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En weer een dorpeling.. we gaan wel erg snel zo

Ik heb nog geen idee op wie ik ga stemmen, dus ik ga maar eens teruglezen denk ik.
Oud 12-03-2007, 22:37
TopDrop
TopDrop is offline
Tsja.. das kut

Ik ben verder nogal theorieloos
Oud 12-03-2007, 22:47
Roos
Roos is offline
Hey ey, ik ben dan wel dood, maar volgens mij is 't niet de bedoeling dat er teveel gespamd wordt. Dan kunnen er minder spellen worden gespeeld
Oud 12-03-2007, 23:00
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Roos' geest heeft gesproken

Ik denk dat ik voor Elpida of Spectrum ga. Spectrum is enorm stil, wat imo al een goede reden is op hem te stemmen. Elpida was nogal dubieus eerder in het spel, en bovendien was ze een van de mensen die verdacht werden genoemd door Hanneke. Het kan dus best zijn dat de wolven haar daarom preventief uit de weg ruimden.

Moeilijk..
Oud 13-03-2007, 07:11
Spelleider
Spelleider is offline
maar Roos geest heeft wel gelijk over het spammen.
Oud 13-03-2007, 08:05
Verwijderd
Ik heb zelf uiteindelijk op lisaaah gestemd. Niet echt een specifieke reden. Ik heb niet echt verdachten momenteel. Ik word bijna paranoïde van dit spel

Maarre, lisaaah dus. Vanwege de post van sterrenmeisje vooral. En omdat ik altijd denk dat lisaaah wolf is

en nu ga ik zo werken
Oud 13-03-2007, 08:19
Verwijderd
heb even wat nutteloze posts van mezelf verwijderd (*aait gaming champion* en iets met een smiley...) als anti-spam filter
anders gooien hanneke en dukko toch ook even alles in 1 post, dan blijft alles wel staan, maar scheelt het wel 20 posts ofzo...
uit respect voor Roos' geest hahaha
en ik gooi hier wel in een edit wat ik vandaag nog voor paranoide gedachten heb... lisaaah zei ik zelf, maar als leekah daar zo makkelijk op in gaat kan ook zij een wolf zijn, die nu hoopt makkelijk weer een dorpeling eruit te flikkeren (is dit spel alstijd zo frustrerend? ik baal echt dat ik helemaal niks weet!)

[edit] ik twijfel op dit moment voornamelijk tussen majel en elpida denk ik... maar ja, dat kanover 2 uur weer anders zijn
@ leekah: ik heb dus ok 800 complottheorien idd. ga dus maar weer afwachten wat de rest doet en dan afwegen wie de beste redenatie heeft
@lisaaah: ja, ikheb geen idee, maar gister dacht ik opeens: lisaaah is weerwolf! i can't help it

[edit2]of niet, het is nu 13.38u en ik denk nog steeds aan 1 van hen... al vind ik dark phoenix ook een beetje irritant worden nu. en lisaaah, ach, als zij een wolf is dan is er nog tijd zat om haar dood te maken
of elpida en lisaaah zijn allebei wolf ^ (samenspannen tegen dark phoenix)

[edit3]zag dat ik had overspamd dus ben aant opruimen... heb veel te veel gepost

Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 22:59.
Oud 13-03-2007, 08:27
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 13-03-2007 @ 09:19 :
heb even wat nutteloze posts van mezelf verwijderd (*aait gaming champion* en iets met een smiley...) als anti-spam filter
anders gooien hanneke en dukko toch ook even alles in 1 post, dan blijft alles wel staan, maar scheelt het wel 20 posts ofzo...
uit respect voor Roos' geest hahaha
en ik gooi hier wel in een edit wat ik vandaag nog voor paranoide gedachten heb... lisaaah zei ik zelf, maar als leekah daar zo makkelijk op in gat kan ook zij een wolf zijn, die nu hoopt makkelijk weer een dorpeling eruit te flikkeren (is dit spel alstijd zo frustrerend? ik baal echt dat ik helemaal niks weet!)
ja, het spel is altijd zo frustrerend inderdaad

en makkelijk erop in gaan? Neuh, dat niet. Ben al sinds gisteravond bezig met complottheorien omdat ik vanavond niet meer kan stemmen. Ik vind echt iedereen verdacht. En aangezien ik lisaaah dus altijd verdacht vind heb ik nu voor haar gekozen. Jouw post heeft mij daar wel in meegeholpen ja, aangezien jij een voorgevoel hebt en ik ook en we beiden vrouwen zijn en vrouwen op voorgevoelens moeten vertrouwen
Oud 13-03-2007, 08:32
Verwijderd
Nou ik heb ook maar een paar posts van mezelf verwijderd. Maar goed, ik weet nog niet precies op wie ik ga stemmen:

Maxwell, Majel, Dark Phoenix, TopDrop of Lisaaah
Oud 13-03-2007, 09:14
Verwijderd
Citaat:
leekah schreef op 13-03-2007 @ 09:05 :
Ik heb zelf uiteindelijk op lisaaah gestemd. Niet echt een specifieke reden. Ik heb niet echt verdachten momenteel. Ik word bijna paranoïde van dit spel

Maarre, lisaaah dus. Vanwege de post van sterrenmeisje vooral. En omdat ik altijd denk dat lisaaah wolf is

en nu ga ik zo werken
Ik ben altijd verdacht? Waarom Ik was vorig spel weerwolf ja, maar ik was als enige eruitgekickt. En deze keer ben ik echt geen weerwolf hoor, geloof me.

Ik twijfel zelf tussen Dark Phoenix en Elpida.
Oud 13-03-2007, 10:08
gaming champion
gaming champion is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 12-03-2007 @ 17:04 :
Je had op zn minst kunnen zeggen dat je de wolfsbane was natuurlijk
dan hadden alle weerwolven op me gestemd
Oud 13-03-2007, 10:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat je dan overleeft had omdat je de wolfsbane was !11!!

Het was, natuurlijk, nogal sarcastisch bedoeld.

Ik denk dat ik uiteindelijk toch maar voor lisaaah ga. Ze heeft het net iets te veel op mij voorzien, en ze gooit plotsling weer met dat de wolven mij in leven lieten, alsof ze mij verdacht wil maken. Dus sorry Lissaah, maar ik zie een mogelijke verrader in je.
Oud 13-03-2007, 12:07
gaming champion
gaming champion is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 13-03-2007 @ 11:27 :
Wat je dan overleeft had omdat je de wolfsbane was !11!!

Het was, natuurlijk, nogal sarcastisch bedoeld.

Ik denk dat ik uiteindelijk toch maar voor lisaaah ga. Ze heeft het net iets te veel op mij voorzien, en ze gooit plotsling weer met dat de wolven mij in leven lieten, alsof ze mij verdacht wil maken. Dus sorry Lissaah, maar ik zie een mogelijke verrader in je.
je vergeet de heks oen die had me gewoon behekst
Oud 13-03-2007, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 09-03-2007 @ 23:47 :
[B]Ja, ik ben heel verdacht nu. [B]
Het is toch logisch dat je verdacht bent? Je zegt het hierboven zelf. Waarom ben je opeens zo verdedigend? Ik heb nog niets gedaan of gezegd om jouw mening te onderbouwen, behalve dit, maar dit lijkt me niet meer dan logisch. Zoals ik al zei, ik heb geen betere keuze, maar door deze reactie maak je jezelf bij mij juist meer verdacht.
Oud 13-03-2007, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 13-03-2007 @ 10:14 :
En deze keer ben ik echt geen weerwolf hoor, geloof me.
Weet je, ik geloof je nu nog ook. Ik heb het gevoel dat Dark Phoenix de verrader is.
Oud 13-03-2007, 13:18
Tink*
Tink* is offline
Dark Phoenix is wel erg op z'n teentjes getrapt, maarja, misschien is ie wel wolf of verrader, maar het kan ook gewoon zijn spelgedrag zijn, want dat weten we niet omdat ie voor het eerst meespeelt. En verder vind ik Elpida nog steeds verdacht en zelfs Lisaaah enigzins.
Oud 13-03-2007, 13:27
Verwijderd
Geloof me, ik ben écht geen weerwolf. Geef me het voordeel van de twijfel
Oud 13-03-2007, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Elpida schreef op 13-03-2007 @ 14:27 :
Geloof me, ik ben écht geen weerwolf. Geef me het voordeel van de twijfel
Je moet zeggen dat je juist een weerwolf bent!
Oud 13-03-2007, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 13-03-2007 @ 14:48 :
Misschien wel. Voor jou schijnt het altijd wel goed te werken
Oud 13-03-2007, 15:39
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Dukko schreef op 13-03-2007 @ 14:48 :
ik vind jou nu verdacht
Oud 13-03-2007, 15:48
Spelleider
Spelleider is offline
verzoek aan FB Dukko of Hanneke. Kunnen jullie hier wat spamposts weghalen?
including die van jouw Dukko! dan krijgen we weer een beetje opgeruimd spelleke dacht ik zo.
Oud 13-03-2007, 16:04
Verwijderd
Ik zal vanavond als ik thuis ban wat spam verwijderen.

Citaat:
flyaway schreef op 13-03-2007 @ 16:39 :
ik vind jou nu verdacht
Ik ben niet anders gewend.
Oud 13-03-2007, 16:06
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 13-03-2007 @ 13:29 :
Het is toch logisch dat je verdacht bent? Je zegt het hierboven zelf. Waarom ben je opeens zo verdedigend? Ik heb nog niets gedaan of gezegd om jouw mening te onderbouwen, behalve dit, maar dit lijkt me niet meer dan logisch. Zoals ik al zei, ik heb geen betere keuze, maar door deze reactie maak je jezelf bij mij juist meer verdacht.
Ik wil je alleen het volgende vragen. Als de weerwolven mij hadden uitgekozen die keer, en Gaming champion had overleeft, had je die dan ook verdacht gevonden? Waarschijnlijk wel. Is hij een wolf? Nee. Ga nou niet nog meer domme stemmen doen en zo nog meer functies uitmoorden, alleen omdat de wolven bepaalde mensen kiezen.

En verder speel ik gewoon zoals ik speel. Als ik denk dat iemand verdacht is, merk ik dat op, en stem ik er op.

En is het niet vreemd dat in een spel waar je je functie voor je moet houden, mensen ineens keihard gaan roepen dat ze vooral geen wolven zijn?
Oud 13-03-2007, 16:11
Verwijderd
Ik verdenk Hanneke, Elpida en Dukko
Oud 13-03-2007, 16:13
Verwijderd
het gaat er niet om dat je je functie voor je moet houden, maar dat eigenlijk iedereen van elkaar moet denken dat die een gewone functieloze dorpeling is...
al vind ik dukko's strategie ook geniaal. ga ik ook een keer doen (als echte na-aper hahahaha)
Oud 13-03-2007, 16:17
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 13-03-2007 @ 17:13 :
het gaat er niet om dat je je functie voor je moet houden, maar dat eigenlijk iedereen van elkaar moet denken dat die een gewone functieloze dorpeling is...
al vind ik dukko's strategie ook geniaal. ga ik ook een keer doen (als echte na-aper hahahaha)
Ik bedoel dus dat het niet de bedoeling is dat je je functie aan iedereen moet gaan vertellen.
Oud 13-03-2007, 16:22
Verwijderd
Ik weet nog steeds niet zo goed wie ik moet stemmen. Ik lees meerdere malen Elpida, dus dat wordt het denk ik?
Oud 13-03-2007, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 13-03-2007 @ 17:06 :
Ik wil je alleen het volgende vragen. Als de weerwolven mij hadden uitgekozen die keer, en Gaming champion had overleeft, had je die dan ook verdacht gevonden? Waarschijnlijk wel. Is hij een wolf? Nee.
Wanneer het gelijkspel was tussen twee onbekenden voor de weerwolven, had je gelijk. Maar wanneer er 'n weerwolf tussen zit, kiezen ze natuurlijk voor de niet-weerwolf. Je theorie klopt dus niet, want ik ga ervan uit dat de kans bestaat dat je weerwolf bent.
Oud 13-03-2007, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 13-03-2007 @ 17:11 :
Ik verdenk Hanneke, Elpida en Dukko
Je doet niet eens mee
Oud 13-03-2007, 17:01
TopDrop
TopDrop is offline
Ik vind Dark Phoenix verdacht doordat hij opeens in de verdediging schoot
Oud 13-03-2007, 17:23
flyaway
flyaway is offline
Poeh wordt nog moeilijk...

Dark Phoenix heeft wel op Roos gestemd en die is er ook uit gegaan. Opzich zie ik niet veel reden waarom hij verdacht zou zijn.

Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 17:27.
Oud 13-03-2007, 17:38
Verwijderd
ik vind dark phoenix ook niet echt heel erg verdacht... het had iedereen kunnen overkomen. voor de weerwolven is het ook lekker simpel om ons te laten denken dat hij verdacht is, zodat wij hem voor hen wegstemmen. maar hij gedraagt zich niet heel plezant, dat is waar...
heb majel gestemd trouwens, genomineerd omdat ik echt geen hoogte van dr krijg (zie hier onder voor mijn ingenieuze stemsysteem met nominaties en selectierondes )

Citaat:
ik heb al gestemd... had geen zin af te wachten wat iedereen ging doen dus heb maar gewoon weer tussen mijn "verdachten" random laten kiezen door mijn vriendje (aangezien zijn belangstelling voor dit spel ophoudt bij "en, ben je al dood?" )

Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 23:01.
Oud 13-03-2007, 17:42
flyaway
flyaway is offline
Maxwell is opzich ewl verdacht, hij post nauwelijks en uit het niets opeens: ik stem spectrum

Hij probeert de aandacht te ontwijken en die smiley is daar een voorbeeld van *psychologisch probeert na te denken*en post dus weinig. Hij stemt spectrum omdat die nauwelijks post en spectrum is niet echt verdacht. Zo probeert hij dan een dorpeling eruit te stemmen wat niet echt goed lukt omdat niemand zijn post heeft gelezen denk ik.

Misschien stem ik daarom op Maxwell
Oud 13-03-2007, 17:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 13-03-2007 @ 18:38 :
maar hij gedraagt zich niet heel plezant, dat is waar...
Sorry dan
Oud 13-03-2007, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 13-03-2007 @ 18:54 :
Sorry dan
ow... sorry dat je sorry gaat zeggen... ik bedoelde eerder dat je wel erg fanatiek overkwam en dat ik dat niet zo lief vond... knuffel?
Oud 13-03-2007, 18:17
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 13-03-2007 @ 18:57 :
ow... sorry dat je sorry gaat zeggen... ik bedoelde eerder dat je wel erg fanatiek overkwam en dat ik dat niet zo lief vond... knuffel?

omg. sweet. jij bent niet toevallig het meisje uit dieka afgelopen zaterdag?
Oud 13-03-2007, 18:30
Verwijderd
Citaat:
twinkebel schreef op 13-03-2007 @ 19:17 :
omg. sweet. jij bent niet toevallig het meisje uit dieka afgelopen zaterdag?
ik denk het niet... weet niet wat dieka is
Oud 13-03-2007, 18:34
twinkebel
twinkebel is offline
jammer.. lief+lekker = win. :bloos
Oud 13-03-2007, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 13-03-2007 @ 18:00 :
Je doet niet eens mee
;x, ik hoorde dat han zelfs al dood is :')
Oud 13-03-2007, 18:40
Verwijderd
Nou zeg, op wie moet ik nu stemmen om te overleven? Jullie schijnen allemaal op iemand anders te stemmen. Ik stem maar op Majel dan.
Oud 13-03-2007, 18:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 13-03-2007 @ 18:57 :
Sorry, dat was echt niet m'n bedoeling hoor Knuffel
Oud 13-03-2007, 18:55
Skilly
Skilly is offline
Zo bijna vergeten. Even stemmen.
Ik denk dat ik maar met Flyaway de mening meegaat.
Oud 13-03-2007, 18:59
TopDrop
TopDrop is offline
Ik ga op Majel stemmen denk ik. Ik weet t anders ook niet meer..
Oud 13-03-2007, 18:59
Verwijderd
Ik heb lang zitten dubben maar heb besloten toch Dark Phoenix te stemmen.
Oud 13-03-2007, 19:00
flyaway
flyaway is offline
Ok wat hebben we nu dan?
Sterrenmeisje stemt op Majel
Elpida stemt op Majel
Majel wil op Elpida stemmen
TopDrop verdenkt Dark Phoenix
Tink vindt Elpida verdacht
Lisaaah: Dark Phoenix of Elpida

Dus dan hebben we op Majel 2 stemmen, op Elpida 2 of 3 stemmen, op Dark Phoenix 1 of 2 stemmen.

Ik vind Elpida niet verdacht, maar ik wil ook geen gelijkspel. Dus het is wel ff belangrijk dat iedereen post op wie die stemt.
Ik stem dus niet op Elpida, om dan de doorslag te geven moet ik dan op Majel stemmen.
Wat doet iedereen? We hebben nog maar een half uur.

edit: Lisaaah stemt op Dark Phoenix. Als TopDrop op Dark Phoenix stemt hebben we dus 2-2-2/3.

edit 2: Elpida stemt op Majel dus.
en Top Drop op Majel.
Dan staat Majel dus vooraan in de wegstemlijst. Ze kan zich nu nog verdedigen...

Skilly stemt op Maxwell? Eigenlijk wil ik ook wel op Maxwell stemmen. Gaat er iemand daarin mee? Anders hebben we te weinig stemmen en heeft dat dus niet zoveel zin.

Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 19:04.
Oud 13-03-2007, 19:01
Verwijderd
Dan ga ik snel mee. Drie stemmen is meer dan twee
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten