Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2008, 18:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jongrijpe man zoekt vrouw van 40-50 om levenservaring te delen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2008, 10:05
Verwijderd
Vrouw 16 op zoek naar zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 10:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi, ik ben Dun Hout. Als je wilt weten waar dit voor staat, moeten wij misschien maar eens afspreken. Ik ben helemaal into kleine onschuldige meisjes, maar geen zorgen, dat is geenzins pedofilisch, want ik ben zelf ook nog erg jong. Ben jij zo'n klein meisje en ben je op zoek naar iemand om spannende dingen mee te doen (handje vasthouden bijvoorbeeld, hihi) bel me dan! kusjes van Dun Hout

20M zoekt 18 - 20V
Oud 03-05-2008, 18:02
Fantôme
Fantôme is offline
20 jarige kortharige blonde intelligente enigzins verlegen (maar dat vinden de vrouwen schattig, toch?) jongeman zoekt een ruimdenkende vrouw (liefst rond de 18/20 jaar) die mij kan boeien met haar lieve gezichtje en grappige opmerkingen. Een beetje bitchy kan ik wel aan, als je maar laat merken dat je het niet meent. Verder moet je van ijsjes houden want ik heb een ijsmachine!!
liefs, :kusje: DP
Oud 04-05-2008, 01:45
PixelDansje
PixelDansje is offline
20jarige vrouw/meisje met lang mooi haar en een stoer vriendje, zoekt een forummer/forumster om mee te meeten. Ik isbeschikbaar op 2 juni, 3 juni, 10 juni, 12 juni, 13 juni, 16 juni, 17 juni, 18 juni, 19 juni en 20 juni.
Ben jij lief, leuk en aardig maar ken ik jou nog niet? Meldt je dan nu aan
Oud 04-05-2008, 22:21
Martiño
Martiño is offline
Lieve spontane knuffelaar zoekt lieve jongen die in meer is geïnteresseerd dan het oppervlak, voor gezellige dagen en lange avondjes.
Oud 04-05-2008, 22:51
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
20jarige vrouw/meisje met lang mooi haar en een stoer vriendje, zoekt een forummer/forumster om mee te meeten. Ik isbeschikbaar op 2 juni, 3 juni, 10 juni, 12 juni, 13 juni, 16 juni, 17 juni, 18 juni, 19 juni en 20 juni.
Ben jij lief, leuk en aardig maar ken ik jou nog niet? Meldt je dan nu aan
en, reageer je?
Oud 04-05-2008, 22:53
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Lieve spontane knuffelaar zoekt lieve jongen die in meer is geïnteresseerd dan het oppervlak, voor gezellige dagen en lange avondjes.
Sexy en stoere homo zoekt een vriedinnetje. Voor als mijn vriend geen zin meer heeft.
Citaat:
en, reageer je?
Oud 04-05-2008, 23:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sexy en stoere homo zoekt een vriedinnetje. Voor als mijn vriend geen zin meer heeft.
Hihi, nevernooitniet.

OT: Druktemaker zoekt rustgevend element.
Oud 04-05-2008, 23:01
PixelDansje
PixelDansje is offline
Bijdehandje zoekt iemand met een letter M van Martin op zijn voorhoofd voor gezellige forummeets
Oud 05-05-2008, 13:26
Verwijderd
Pixeldansje zoekt een pixelvriendje die pixelkusjes wil geven.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 13:54
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik, 13-jarige jongen, zoek een lief vriendinnetje. Je moet wel voor Ajax zijn en van chocolade houden. Als je stom doet, ren ik van je weg.

V20 zoekt M20-25
Oud 05-05-2008, 14:01
Verwijderd
Vrouw (20) Zoekt een tweede man voor als ze geen zin heeft in haar eerste. Als je van vlinders houdt hou ik van jou!

M13 op zoek naar V13, ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 20:25
Verwijderd
Hoi! Ik heb dun hout, ik zie dun hout, ik wil dun hout, ik koop dun hout, ik BEN Dun Hout. Ik ben 14 jaar (ok niet echt maar wel bijna), en ik ben op zoek naar een V13, ofzo. Ik houd van koekjes bakken, of eigenlijk eten. Misschien kunnen we samen naar de ondergaande zon kijken op het strand, als ik maar geen zand tussen mn billen krijg. Of misschien kunnen we op een terrasje zitten, als jij maar betaalt. Eigenlijk vind ik dat jij, V13, ofzo, maar gewoon de date moet bepalen. Tip: Ik heb dun hout, ik zie dun hout, ik wil dun hout, ik koop dun hout, ik BEN Dun Hout.

V19 zoekt M18-25
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 00:24
PixelDansje
PixelDansje is offline
Hej daar, ik ben een vrouw van 19 jaar en ik ben een beetje verlegen, maar stiekem hou ik wel van aandacht, daarom geef ik halve hints. Ik zoek dus iemand die de andere helft van mijn hint snapt en precies weet wat ik daarmee wil. Als je dat kunt, komt het goed want ik ben heel lief, sociaal en goed

kusjes
Lisaaah
Oud 06-05-2008, 09:21
Verwijderd
Hoi, ik ben Pixeldansje, en omdat ik van pixels houd, hoop ik dat jij dat ook doet. Verder houd ik van praten over koetjes en kalfjes en nog veel meer dingen, maar dat moet je maar vragen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 11:06
Verwijderd
Hi, ik ben Dun Hout, en ik zoek iemand die van ander hout is gesneden. Liefst een meisje rond de 13 jaar, omdat ik nu eenmaal van jonge meisjes hou. Maar dat maakt niet uit, want ik ben zelf ook jong.

Ben jij iemand die graag speelt in de speeltuin, of graag belletje trekt bij bejaarden? Stuur me een sms'je en het wordt zeker wat!

M19 zoekt V16-19
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 13:56
annoniempje
annoniempje is offline
Hoi mensen. Ik als jongen van 19 jaar zoek een meisje van 16 tot 19. Ja ik weet het. Ik hou van jong maar je weet wat ze zeggen. Hoe dichter bij de nul.... Anywaaayyyss ik word misschien door mensen vergeleken met een mislukt knaagdier en dat vind ik ook niet erg ben er trots op. Wat meer over mijzelf krijg je later wel te horen. Hoor snel van jullie meiden.

Kusjessssssss!!!

M17 zoekt V14-18
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 04:07
freud
freud is offline
Hoi! Nu ben ik nog anoniem, maar voor jou wil ik mijn identiteit misschien wel bekendmaken punt punt punt
Ben je tussen de veertien en de achttien jaar en hou je van discrete nachten op het strand? Draag dan morgenavond een roze roos en een krant onder je arm en als ik opkijk van onder m'n zonnebril en mezelf waardig vind om met je te praten, dan staan er ons nog mooie tijden te wachten punt

Oh en ik spreek vlot Japans punt

23V
zoekt 22M-28M

Laatst gewijzigd op 08-05-2008 om 04:08. Reden: leeftijd vergeten
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 09:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben een meisje van 23 en ik ben op zoek naar de ware liefde. Of op zijn minst iemand die Amélie met me kijkt en me Freud voorleest. Ik voer graag diepe discussies maar ik kan ook lekker oppervlakkig babbelen. Ben jij een mooie, rijke, trouwe jongen tussen de 22 en 28, stuur mij dan een PM-etje of zoek me op een andere manier op. Ik word graag versierd!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 11:44
PixelDansje
PixelDansje is offline
Hej daar ik ben fizzle en ik ben 16 jaar. Ben jij tussen de 18 en de 22 jaar oud en laat jij je niet beinvloeden door mijn leeftijd, bel of pm dan voor een gezellige, leuke of spannende date. Ik ben een heel lief, gezellig en sexy meisje dat open staat voor een heleboel, als je maar lief kunt zijn.
Ohwja, mijn vriendje wil wel mee op onze date, dus je moet of van mij afblijven of een triootje willen.
Kusjes van Fizzle
Oud 08-05-2008, 11:54
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Energiek meisje van 19 met een baan in de horeca zoekt een jongen van tussen de 17 en 21 jaar. Jonger mag ook maar dan ben je mijn knuffelbeer, niet mijn vriendje.
Woning in Brabant is een pluspunt, in verband met schattigheid.

M, 14-19
Oud 08-05-2008, 11:56
PixelDansje
PixelDansje is offline
Lief, eerlijk en 'echt' meisje zoekt dromerr om mee te dromen, ik ben geen zwever maar heb veel fantasie en zoek daarom iemand om mee te zweven, drugshandelaars ook welkom. Maar niet boven de 19 jaar!
Oud 08-05-2008, 12:07
Verwijderd
Kleurrijke persoon met grote ambities (V, 19) is op zoek naar haar meest passende puzzelstukje. Reislust is een must, geen tv is een pre. Kun jij mij boeien op elk tijdstip van de dag? Denk ik aan jou waar ik ook ben? Weet jij precies wat er achter mijn glimlach schuilt? En ben je een man, tussen de 18 en 20, heb je een auto, heb je leuke ouders, een zus waar ik mee kan shoppen, genoeg vrije tijd om mij te vermaken maar ook genoeg vrienden, heb je geen hyves en houd je van muntdrop? Stuur mij dan nu een pm met je foto en schoenmaat. Kusje, van mij.

V19 zoekt M18-25
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 12:10
PixelDansje
PixelDansje is offline
hej ik ben lisaah en ik zoek mijn vriendje dp. Hij is tussen de 18 en de 25 jaar oud (precieze leeftijd durf ik niet bekend te maken) en hij is heel lief, maar nu dus kwijt.
Kijk goed onder uw tafels en stoelen want hij kan overal zitten.
Oud 08-05-2008, 12:14
annoniempje
annoniempje is offline
Hallo jongens,
ik ben een leuke meid en ik wil even iets kwijt. Ik zoek een gast die goed bij mij past. 18 tot 25 jaar en wij zijn een paar. Hobby's heb ik niet, behalve t spelen van zwarte piet. Ik hoor graag van jullie hunks.

XXX
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 12:16
Cherry Springs
Anonieme jongen van 17 zoekt meisje met bivakmuts. Vrijt alleen in het donker.
Goede spellingsvaardigheden niet verijst.
Oud 08-05-2008, 12:17
annoniempje
annoniempje is offline
oeps. Volgende Pixel AgaaaainXD Ok: (btw niet weer gedichtje, je ziet hoe lang ik erover deed)

Hallo kerels,
Ik ben pixel. 19 jaar en zoek een jongen om mee te spelen. Leeftijd maakt niet uit. Ik vind ALLES best. ALLES.... Je kan mij vaak op forums vinden of in de wei en als je snel reageert doe ik er zelfs een dansje bij. Jullie kunnen mij makkelijk bereiken. O ja, ik spreek ook nog vloeiend koe's en iraans. Hoor snel van jullie terug.

Kusjessssssss

M17 zoekt V 14-18
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 12:18
Cherry Springs
Ahem.
Oud 08-05-2008, 12:19
annoniempje
annoniempje is offline
haha.

Ik ben een meid en ik zoek een jongen van 14-19 om mee te chillen. Ik ben iemand van de korte gesprekken dus je moet mij vermaken met iets anders. Zelf ben ik een groot fan van paaldansen en schaken. Ik hou ook van rollenspellen en als ik een slok op heb doe ik alles voor je. Zelf ben ik ook een lid van darkroom hello kitty in amsterdam zuid-oost dus miss zien we elkaar snel.

Kusjessss schatjes
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 12:20
annoniempje
annoniempje is offline
ja gaat zoo sneeeeeel
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 10:15
PixelDansje
PixelDansje is offline
hallo daar, ik ben een gesloten jongen van 17 jaar en ik zoek een meisje tussen de 14 en de 18 jaar met heel veel geduld. Ik ben niet zo snel, maar als je mij de tijd geeft kan ik heel romantisch zijn, schrijf ik gedichtjes en fluister ik lieve woordjes in jouw oren.
Heb jij interesse, laat het me weten en verwacht geen snel antwoord.

kusjes
Oud 09-05-2008, 10:53
annoniempje
annoniempje is offline
hoi jongens,
Hier weer een zoveelste contactadvertentie van mij. Nee ik ben niet hopeloos hoor, ben gewoon op zoek. Ik hou van snelheid. Alles moet binnen 10 seconden klaar zijn. Alles! Als het langer duurt dan word ik "cranky" en wil ik nog wel is weggaan. Dus welke jongen durft het aan? Kom maar op dan. Wees de eerste!

XXX
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 08:20
WolterB
WolterB is offline
Hoi dames,

Ben je op zoek naar een mysterieuze man, iemand die veel te verbergen heeft en wlechts weinig prijsgeeft?
Dan ben je bij mij aan het juiste adres. Hoe ik heet, wat mijn hobbies zijn. Misschien ga je dat nog uitvinden, misschien ook niet.

M-24 zoekt V 19-25
Oud 14-05-2008, 08:51
PixelDansje
PixelDansje is offline
Lieve meisjes,

sinds kort ben ik benoemd tot forumbaas, daar besteed ik bijna net zo veel tijd aan als dat ik tijd doorbreng in amsterdam. Ik zoek een meisje/vrouw tussen de 19 en de 25 jaar, die mij achter de computer vandaan en uit amsterdam kan houden. Ik heb hele brede interesses en sta open voor veel verschillende dingen en activiteiten.

Stuur een berichtje en je hebt een date,
kus
Oud 14-05-2008, 12:00
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Mooi meisje met een lekker lijf en grote tetten zoekt stoere bouwvakker om hete en misschien ook wel geile seks mee te hebben.

M25
zoekt V20-25
Oud 14-05-2008, 23:08
Verwijderd
Man zoekt neukobject. Anything will do.

V19 zoekt M20
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 09:56
PixelDansje
PixelDansje is offline
lisaah, 19 jaar oud zoekt Dark Phoenix, 20 jaar oud!
Oud 16-05-2008, 11:02
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Meisje van 19 zoekt leuke jongeman om samen in een teddyberenwinkel te gaan werken.

M25 zoekt V20-25
Oud 17-05-2008, 22:57
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi, ik ben een weerwolfverslaafde man van 25 die zo nu en dan huilt naar de maan. Ik heb op het ogenblik wel een relatie, maar ik ben bereid haar te dumpen voor elk meisje met grote tieten. Oh, en ik kan echt NIET zonder Lord of the Rings. Dus, heb jij een mooi C-cupje, houd je van wandelingen maken in het maanlicht en kan je het aan als ik fanatiek zit te schelden achter mijn computer? Laat dan een berichtje achter op m'n hyves.

Kusje, EoS

M20 zoekt V18-22
Oud 17-05-2008, 23:07
Fantôme
Fantôme is offline
Hai babe!
Mijn naam is Dark Phoenix. Deze naam heb ik mijzelf gegeven nadat mijn ouders Stephan hadden bedacht. Dark phoenix past beter bij me want: Je moet me eerst leren kennen en hier de tijd voor nemen, maar, als een echte Phoenix, geef ik niet op en zal ik altijd voor je klaar staan.
Deze stoere, intelligente en tikkie eigenwijze manlijke Fenix, zoekt een lief, mooi, speciaal meisje.
niet onbelangrijk: Ben je ongesteld? No worries! Ik heb een ijsmachine!

Raak je door de war van deze diepgaande, vage en toch ook weer grappige oproep aan jou? En ben jij hét meisje die zich door deze verwarring niet laat tegenhouden? Dan daag ik je uit contact op te nemen via pm naar 'spelleider' zodat mijn keuringsteam (pippeloen en fantome) je wel even goed kunnen keuren.

:kusje: Dark Phoenix

V20 zoekt M20-27
Oud 17-05-2008, 23:29
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Hoi, ik ben Fantome, een geheimzinnige meid van 20, op zoek naar man van mijn leeftijd tot max. 27 jaar. Wil je meer weten?

M21 zkt V19-22
Oud 17-05-2008, 23:36
Verwijderd
Ik ben André en wil je alleen zien als je tussen de 19 en 22 bent en vrouwelijk, pm's werken niet zo goed want ik beantwoord ze gewoon niet meer. Dus stuur maar gweoon naaktfoto's mee.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 14:18
Verwijderd
Hallo ik ben lisaaaaah en ik weet niet wat ik zoek.
M13 Zoekt vrouw 13/14/15
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 16:06
Verwijderd
Hallo ik ben Dun Hout en ik weet wat ik zoek: een vrouw van 13/14/15. Dus stuur dr even op als je dr een tegenkomt.

V19 zoek M18-25
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 17:42
Mono-racer
Mono-racer is offline
Hey! IK ben Lisa, 19 jaar, en ook nog eens v-lid!
Mijn uitvalsbasis op het internet is s.com en dan met name de fora 'De Kantine' en 'Onzin'. Ik ben een fanatieke forummer; ik heb inmiddels 15304 posts op m'n naam staan met een gemiddelde van 10.45 posts/dag!
Behalve onzinnig, ben ik soms ook heel serieus; zo zou ik graag nog eens de moord op John F. Kennedy op willen lossen.

Ben jij een leuke, spontane jongen, tussen de 18 en 25 jaar oud; ben je ook s.commer èn zou je graag samen met mij de moord op John F. Kennedy op willen lossen? Dan zoek ik jou!

M19 zoekt V17 - 21
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 18:25
Missy
Missy is offline
Ik ben Mono-racer. Aangenaam! Af en toe kan ik rebels zijn, maar de meeste tijd ben ik hartstikke braaf en aardig. Ik ben erg sportief. Niks beters dan af en toe even te sporten. Mijn interesse gaat uit naar zeilen, rolstoelhockey, mono-zit-skiën en zweefvliegen. Een leuke, spontane, sportieve dame tussen de 17 en 21 zou ik graag een keer meenemen! Interesse? Laat iets van je horen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 18:39
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
Ik ben Mono-racer. Aangenaam! Af en toe kan ik rebels zijn, maar de meeste tijd ben ik hartstikke braaf en aardig. Ik ben erg sportief. Niks beters dan af en toe even te sporten. Mijn interesse gaat uit naar zeilen, rolstoelhockey, mono-zit-skiën en zweefvliegen. Een leuke, spontane, sportieve dame tussen de 17 en 21 zou ik graag een keer meenemen! Interesse? Laat iets van je horen.
(klopt nog ook)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 19:43
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik zie een match ja.
Oud 18-05-2008, 20:11
Mono-racer
Mono-racer is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren