Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hoi! Ik heb dun hout, ik zie dun hout, ik wil dun hout, ik koop dun hout, ik BEN Dun Hout. Ik ben 14 jaar (ok niet echt maar wel bijna), en ik ben op zoek naar een V13, ofzo. Ik houd van koekjes bakken, of eigenlijk eten. Misschien kunnen we samen naar de ondergaande zon kijken op het strand, als ik maar geen zand tussen mn billen krijg. Of misschien kunnen we op een terrasje zitten, als jij maar betaalt. Eigenlijk vind ik dat jij, V13, ofzo, maar gewoon de date moet bepalen. Tip: Ik heb dun hout, ik zie dun hout, ik wil dun hout, ik koop dun hout, ik BEN Dun Hout.
V19 zoekt M18-25 |
![]() |
|
Hej daar, ik ben een vrouw van 19 jaar en ik ben een beetje verlegen, maar stiekem hou ik wel van aandacht, daarom geef ik halve hints. Ik zoek dus iemand die de andere helft van mijn hint snapt en precies weet wat ik daarmee wil. Als je dat kunt, komt het goed want ik ben heel lief, sociaal en goed
![]() kusjes Lisaaah
|
Verwijderd
|
Hi, ik ben Dun Hout, en ik zoek iemand die van ander hout is gesneden. Liefst een meisje rond de 13 jaar, omdat ik nu eenmaal van jonge meisjes hou. Maar dat maakt niet uit, want ik ben zelf ook jong.
Ben jij iemand die graag speelt in de speeltuin, of graag belletje trekt bij bejaarden? Stuur me een sms'je en het wordt zeker wat! ![]() M19 zoekt V16-19 |
![]() |
|
Hoi mensen. Ik als jongen van 19 jaar zoek een meisje van 16 tot 19. Ja ik weet het. Ik hou van jong maar je weet wat ze zeggen. Hoe dichter bij de nul.... Anywaaayyyss ik word misschien door mensen vergeleken met een mislukt knaagdier en dat vind ik ook niet erg ben er trots op. Wat meer over mijzelf krijg je later wel te horen. Hoor snel van jullie meiden.
Kusjessssssss!!! M17 zoekt V14-18 |
![]() |
|
Hoi! Nu ben ik nog anoniem, maar voor jou wil ik mijn identiteit misschien wel bekendmaken punt punt punt
Ben je tussen de veertien en de achttien jaar en hou je van discrete nachten op het strand? Draag dan morgenavond een roze roos en een krant onder je arm en als ik opkijk van onder m'n zonnebril en mezelf waardig vind om met je te praten, dan staan er ons nog mooie tijden te wachten punt Oh en ik spreek vlot Japans punt 23V zoekt 22M-28M
Laatst gewijzigd op 08-05-2008 om 04:08. Reden: leeftijd vergeten |
![]() |
|
Ik ben een meisje van 23 en ik ben op zoek naar de ware liefde. Of op zijn minst iemand die Amélie met me kijkt en me Freud voorleest. Ik voer graag diepe discussies maar ik kan ook lekker oppervlakkig babbelen. Ben jij een mooie, rijke, trouwe jongen tussen de 22 en 28, stuur mij dan een PM-etje of zoek me op een andere manier op. Ik word graag versierd!
|
![]() |
|
Hej daar ik ben fizzle en ik ben 16 jaar. Ben jij tussen de 18 en de 22 jaar oud en laat jij je niet beinvloeden door mijn leeftijd, bel of pm dan voor een gezellige, leuke of spannende date. Ik ben een heel lief, gezellig en sexy meisje dat open staat voor een heleboel, als je maar lief kunt zijn.
Ohwja, mijn vriendje wil wel mee op onze date, dus je moet of van mij afblijven of een triootje willen. Kusjes van Fizzle
|
Energiek meisje van 19 met een baan in de horeca zoekt een jongen van tussen de 17 en 21 jaar. Jonger mag ook maar dan ben je mijn knuffelbeer, niet mijn vriendje.
Woning in Brabant is een pluspunt, in verband met schattigheid. M, 14-19
|
Verwijderd
|
Kleurrijke persoon met grote ambities (V, 19) is op zoek naar haar meest passende puzzelstukje. Reislust is een must, geen tv is een pre. Kun jij mij boeien op elk tijdstip van de dag? Denk ik aan jou waar ik ook ben? Weet jij precies wat er achter mijn glimlach schuilt? En ben je een man, tussen de 18 en 20, heb je een auto, heb je leuke ouders, een zus waar ik mee kan shoppen, genoeg vrije tijd om mij te vermaken maar ook genoeg vrienden, heb je geen hyves en houd je van muntdrop? Stuur mij dan nu een pm met je foto en schoenmaat. Kusje, van mij.
V19 zoekt M18-25 |
![]() |
|
hej ik ben lisaah en ik zoek mijn vriendje dp. Hij is tussen de 18 en de 25 jaar oud (precieze leeftijd durf ik niet bekend te maken) en hij is heel lief, maar nu dus kwijt.
Kijk goed onder uw tafels en stoelen want hij kan overal zitten.
|
oeps. Volgende
![]() Hallo kerels, Ik ben pixel. 19 jaar en zoek een jongen om mee te spelen. Leeftijd maakt niet uit. Ik vind ALLES best. ALLES.... Je kan mij vaak op forums vinden of in de wei en als je snel reageert doe ik er zelfs een dansje bij. Jullie kunnen mij makkelijk bereiken. O ja, ik spreek ook nog vloeiend koe's en iraans. Hoor snel van jullie terug. Kusjessssssss M17 zoekt V 14-18 |
![]() |
|
haha.
Ik ben een meid en ik zoek een jongen van 14-19 om mee te chillen. Ik ben iemand van de korte gesprekken dus je moet mij vermaken met iets anders. Zelf ben ik een groot fan van paaldansen en schaken. Ik hou ook van rollenspellen en als ik een slok op heb doe ik alles voor je. Zelf ben ik ook een lid van darkroom hello kitty in amsterdam zuid-oost dus miss zien we elkaar snel. Kusjessss schatjes |
![]() |
|
hallo daar, ik ben een gesloten jongen van 17 jaar en ik zoek een meisje tussen de 14 en de 18 jaar met heel veel geduld. Ik ben niet zo snel, maar als je mij de tijd geeft kan ik heel romantisch zijn, schrijf ik gedichtjes en fluister ik lieve woordjes in jouw oren.
Heb jij interesse, laat het me weten en verwacht geen snel antwoord. kusjes
|
hoi jongens,
Hier weer een zoveelste contactadvertentie van mij. Nee ik ben niet hopeloos hoor, ben gewoon op zoek. Ik hou van snelheid. Alles moet binnen 10 seconden klaar zijn. Alles! Als het langer duurt dan word ik "cranky" en wil ik nog wel is weggaan. Dus welke jongen durft het aan? Kom maar op dan. Wees de eerste! XXX |
![]() |
|
Hoi dames,
Ben je op zoek naar een mysterieuze man, iemand die veel te verbergen heeft en wlechts weinig prijsgeeft? Dan ben je bij mij aan het juiste adres. Hoe ik heet, wat mijn hobbies zijn. Misschien ga je dat nog uitvinden, misschien ook niet. M-24 zoekt V 19-25
|
Lieve meisjes,
sinds kort ben ik benoemd tot forumbaas, daar besteed ik bijna net zo veel tijd aan als dat ik tijd doorbreng in amsterdam. Ik zoek een meisje/vrouw tussen de 19 en de 25 jaar, die mij achter de computer vandaan en uit amsterdam kan houden. Ik heb hele brede interesses en sta open voor veel verschillende dingen en activiteiten. Stuur een berichtje en je hebt een date, kus
|
Hoi, ik ben een weerwolfverslaafde man van 25 die zo nu en dan huilt naar de maan. Ik heb op het ogenblik wel een relatie, maar ik ben bereid haar te dumpen voor elk meisje met grote tieten. Oh, en ik kan echt NIET zonder Lord of the Rings. Dus, heb jij een mooi C-cupje, houd je van wandelingen maken in het maanlicht en kan je het aan als ik fanatiek zit te schelden achter mijn computer? Laat dan een berichtje achter op m'n hyves.
Kusje, EoS M20 zoekt V18-22
|
Hai babe!
Mijn naam is Dark Phoenix. Deze naam heb ik mijzelf gegeven nadat mijn ouders Stephan hadden bedacht. Dark phoenix past beter bij me want: Je moet me eerst leren kennen en hier de tijd voor nemen, maar, als een echte Phoenix, geef ik niet op en zal ik altijd voor je klaar staan. Deze stoere, intelligente en tikkie eigenwijze manlijke Fenix, zoekt een lief, mooi, speciaal meisje. niet onbelangrijk: Ben je ongesteld? No worries! Ik heb een ijsmachine! ![]() Raak je door de war van deze diepgaande, vage en toch ook weer grappige oproep aan jou? En ben jij hét meisje die zich door deze verwarring niet laat tegenhouden? Dan daag ik je uit contact op te nemen via pm naar 'spelleider' zodat mijn keuringsteam (pippeloen en fantome) je wel even goed kunnen keuren. ![]() :kusje: Dark Phoenix V20 zoekt M20-27
|
Hey! IK ben Lisa, 19 jaar, en ook nog eens v-lid
![]() Mijn uitvalsbasis op het internet is s.com en dan met name de fora 'De Kantine' en 'Onzin'. Ik ben een fanatieke forummer; ik heb inmiddels 15304 posts op m'n naam staan met een gemiddelde van 10.45 posts/dag ![]() Behalve onzinnig, ben ik soms ook heel serieus; zo zou ik graag nog eens de moord op John F. Kennedy op willen lossen. Ben jij een leuke, spontane jongen, tussen de 18 en 25 jaar oud; ben je ook s.commer èn zou je graag samen met mij de moord op John F. Kennedy op willen lossen? Dan zoek ik jou! M19 zoekt V17 - 21 |
![]() |
|
Ik ben Mono-racer. Aangenaam! Af en toe kan ik rebels zijn, maar de meeste tijd ben ik hartstikke braaf en aardig. Ik ben erg sportief. Niks beters dan af en toe even te sporten. Mijn interesse gaat uit naar zeilen, rolstoelhockey, mono-zit-skiën en zweefvliegen. Een leuke, spontane, sportieve dame tussen de 17 en 21 zou ik graag een keer meenemen! Interesse? Laat iets van je horen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nieuw koelkastbeleid. Missy | 5 | 26-10-2008 12:31 | |
Beleidszaken |
Forumbazen wegstembaar? Ray | 216 | 18-09-2008 23:30 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 |