Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() edit: Hairspray.
|||
Citaat:
Vandaag heb ik een tussenuur, kan ik niet meegymen, omdat ik té duizelig ben. Ik begin er echt een beetje van te balen. Ook even naar de bibliotheek voor een aantal boeken. Even spaghetti halen om te maken en vanavond als ik nog zin heb sporten of tv kijken. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zometeen eventjes de stad in ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eerst de stad in geweest, toen een uurtje naar 't psychiatrisch ziekenhuis (waar twee mannen recht voor de ingang enorm zaten te blowen en bier zaten te drinken, en vervolgens rende een andere man ineens de rontonde op en ging hij voor auto's staan zodat ze zouden stoppen, om ze vervolgens te vragen of hij met ze mee mocht
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vraagje!
Als mensen een ban-aanvraag doen op m&m, zetten ze daar meestal bij 'ik ken de gevolgen' maar wat zijn die gevolgen dan? En telt een vrijwillige maandban ook mee als een 'echte' ban in je banman? niet dat ik een maandban wil aanvraagen, maar dit vroeg ik me dus even af. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En natuurlijk krijg je geen negatieve aantekening ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
Jouw dag #5 PixelDansje | 79 | 17-02-2008 17:58 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #4! Quiana | 500 | 10-03-2004 13:32 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |