Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2007, 18:56
Verwijderd
Oh bah ik mis m.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2007, 19:11
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Oh bah ik mis m dr.
Oud 25-12-2007, 19:44
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
En batsen.
Ja eheheh.
Oud 25-12-2007, 22:59
Daboman
Daboman is offline
Ik voel me heel vreemd Op relationeel gebied that is.
Oud 25-12-2007, 23:06
Cethlion
Cethlion is offline
Wow, het was echt gezellig vandaag. En kerstdiner gehad met gescheiden ouders en vriendin van pap aan één tafel. Eigenlijk wonderbaarlijk hoe goed dat gaat. Geen ruzie, geen spanningen - al zie ik wel dat pap zijn oude trekjes soms nog steeds heeft, zich ergert maar het toch goed verbergt- . Mijn kerst kan niet meer stuk =D Ook al wordt morgen een ultieme luierdag. Fijn <3

Kerstwens: een leukgeweldigprachtiggrappigknuffelbaar iemand om volgend jaar voor het eerst eens de kerst mee te delen. En dan bij schoonouders eten. Hoe burgerlijk . Maar zelfs dat lijkt me leuk.
Oud 25-12-2007, 23:13
Rob
Rob is offline
Wat fijn om haar te horen. <33

Laatst gewijzigd op 26-12-2007 om 00:48.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 00:30
Verwijderd
Vind het wel weer mooi geweest.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 11:52
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
En batsen.
Duh, waar denk je dat onze relatie op gebaseerd is.

Citaat:
Verrrdomme, ik heb toch ook een hekel van hier tot tokio aan kerst hè. Wat zoveel betekent als: wassie nu maar hier en dat het dan zomer was en we heel snel naar the middle of nowhere (of europe) konden gaan en ons daar vermaken en avonden buiten zitten en sterren kijken zonder nuttige dingen te moeten doen.

Schatje<3

OT: Vanaaf
Oud 26-12-2007, 12:25
Verwijderd
Volgens mij praat ik mezelf gewoon aan dat hij leuk is. Nee, ik kan toch niet serieus verliefd zijn? Wat weet ik nou van hem, praktisch niets. Ben wel benieuwd of ik vannacht weer (heet) over hem ga dromen, dat zou dan de derde nacht op rij zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 13:06
Verwijderd
Verdorie, stom gedoe. Moet hij weer een dubbele dienst draaien
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 14:44
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hm ja, kerst... Net terug van mijn ouders waar we sinds gistermiddag zaten en dat was op zich best gezellig. Cadeautjes en uit eten enzo, maar heb totaal geen kerstgevoel ofzo. Kerst was voor mij vroeger kinderkerstliedjes, het kersttoneelstuk op school, het kerstontbijt en met de familie naar de opa's en oma's. Maar dat is er nu allemaal niet meer. Gister waren we alleen maar met ons gezin en dat was weer echt typisch 'ons gezin en meer niet'. Zo raar hoe iedereen (vader, moeder en broers) weer in dezelfde rollen vervallen als toen we allemaal nog thuis waren. En vriendlief is er dan ook en hoort er echt bij, maar het voelt gewoon niet fijn; zo krampachtig vasthouden aan hoe het altijd was. Ik wil los van de typische gezinsindeling op dagen dat 'het gezin' weer eens compleet is. En vriendlief en ik proberen dat dan ook als we bij mijn ouders zijn, maar de rest niet, dus daar is dan gewoon geen ruimte voor. Nouja, vannacht in bed lang over gepraat met vriendlief en net terug in de trein ook weer en dat voelt wel heel goed.

Nu lekker thuis met z'n tweeën en we gaan er samen nog een fijne dag van maken. Lekker eten straks en vanavond naar de film
Oud 26-12-2007, 15:51
metallica
metallica is offline
Wtf, m'n ex die ik al zeker een jaar niet meer heb gesproken wil afspreken. Lachen.
En die andere is ook maar lastig... Omdat ik er dus zodanig de schijt aan had dat hij toch niet meer wilde afspreken, heb ik de kleine kerstkadootjes (was verder niets bijzonders, wat lekkere dingen maar dan in een kerstpapiertje...) die ik had in een zak gepropt en in zijn fietstassen geduwd, 's ochtends voordat ik moest werken. Naja, er zat nog net geen briefje in met stik erin, al was ik wel in die staat mja... Krijg ik gisteren een mailtje met: "Dankje mafkees en ik kom volgende week wel langs voor jou kadootje" Wtf, vandaag kan t dus niet en zit ik (alweer) alleen thuis, volgende week opeens weer wel... Ik ben boos. En ook op mn ouders en broertjes. Enja, ik ben zeker heel erg blij met mn kadootjes, maar het had zoveel meer betekend als ze me vorige week gewoon gebeld hadden om me te feliciteren. En niet dat ik een week later nog gefeliciteerd word met mn verjaardag, door mn eigen familie notabene. Aargh... ik voel me een zeikert

Offtopic: @ Rob: ik heb een foto van mn tattoo in mn fotoboek staan. Is niet heel duidelijk, maar het geeft een indruk
Oud 26-12-2007, 17:22
Verwijderd
Werken was leuk. We lagen zo dubbel om alle neppe roddels die we verzonnen om de wereld in te helpen. Er zat geen bruikbare bij though, dus we kunnen al die collega's met hun poule niet terugpakken. Nu zit ik in een dilemma, vanavond toch nog mee gaan wat drinken met hem en R, of gewoon lekker vroeg naar bed. Wel of niet, wel of niet, wel of... Zucht.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 20:26
Verwijderd
Nou de Kerst is weer (bijna) overleefd Het viel nog relatief mee dit jaar, maar ik ben heel blij dat ik morgen weer kan vertrekken bij m'n ouders...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 20:34
Rob
Rob is offline
Citaat:
Nou de Kerst is weer (bijna) overleefd Het viel nog relatief mee dit jaar, maar ik ben heel blij dat ik morgen weer kan vertrekken bij m'n ouders...
Dat, ja. Ik ben het hier na +/- 2 dagen toch echt wel weer zat.
Oud 26-12-2007, 21:19
Verwijderd
Godjezuschristus d'r verandert ook echt níks. Ik word hier echt heel moe van.

Zucht.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 21:29
Aurora
Aurora is offline
Ik moet mezelf echt zó bedwingen om haar niet te gaan smsen. Aaargh. Gelukkig is het bijna vrijdag.
Oud 26-12-2007, 21:44
WolterB
WolterB is offline
Kerst kon eigenlijk niet op een slechter moment vallen, stomme familieverplichtingen
Oud 26-12-2007, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Godjezuschristus d'r verandert ook echt níks. Ik word hier echt heel moe van.

Zucht.

same here

ik blijf rondscharrelen en wegrennen terwijl ik stiekem af en toe best wel weer eens verlang naar iets 'serieuzers'
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 23:27
Metal
Metal is offline
Citaat:
Ik moet mezelf echt zó bedwingen om haar niet te gaan smsen. Aaargh. Gelukkig is het bijna vrijdag.
Jij hebt toch een vriend? :-O
Oud 26-12-2007, 23:46
Luna
Luna is offline
Citaat:
ik blijf rondscharrelen en wegrennen terwijl ik stiekem af en toe best wel weer eens verlang naar iets 'serieuzers'
ja ook heel herkenbaar.
Oud 26-12-2007, 23:55
Verwijderd
Citaat:
same here

Haha same here, ik voel de voorspelbare reacties aankomen Maar ja, ik wil ondertussen iig wel iemand die ik interessánt vind, iemand om naar uit te kijken als je uitgaat, of op msn komt, of in college, leuke afleiding die misschien meer is.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 03:02
zoef de haas
zoef de haas is offline
Jezes ik denk mezelf weer even in een watvoelwilhoopverwachtiknoueigenlijk-crisis.
Ik weet t dus gewoon even niet
Oud 27-12-2007, 08:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Oe, gisteren naar de bios, de film 'Enchanted' gezien. En Patrick Dempsey is hot Geef mij ook zo'n man! (a)
Oud 27-12-2007, 11:13
Verwijderd
@ Dott; jeetje wat een verhaal.. Hoop dat je er snel bovenop bent. Enne, ik heb ook zo'n familie (al wel in iets mindere mate als bij jou), maar zodra mijn oom letterlijk zei dat ik ongewenst ben, heb ik hen niet meer gezien of gesproken. En ik moet zeggen dat me dat enorm veel rust geeft, hoop dat jij een beslissing kan maken die jou ook veel rust geeft. (Alleen erg jammer dat mijn ouders het niet inzien en dus mij de schuld geven van dat alles.) Kop op meis, je komt er wel!

OT: We zijn net terug uit Edinburgh en dat was echt ge-wel-dig! Heerlijk hotel (niets luxe, maar prima genoeg), lekker gegeten, de stad bekeken en veel gelopen ( ) en gisteren genoten van de Boxing Day uitverkoop Hij is de liefste en de leukste en we zijn zo goed samen..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 11:27
Pluis
Pluis is offline
Morgen naar amsterdam! Met hem, en helaas ook nog een stel vrienden die niet weten dat we weer scharrelen, dus dat wordt een dagje toneel spelen en stiekeme blikken. Maar eigenlijk is dat ook wel heel erg grappig.
Vanmorgen onder het mom van "de auto droogrijden" (hij had z'n papa's mooie grote dure auto gewassen) en "ik ga even het dorp in", een uurtje met hem hier in de buurt rondgereden, en dat was fijn . Na 2 dagen familieverplichtingen was ik wel even weer toe aan een andere gesprekspartner.
Oud 27-12-2007, 11:36
Verwijderd
Oké, dit was absurd. Maar nu is het wel duidelijkheid alom. Waarvoor dank.
En nu in 2008 eens door een leuk iemand uitgevraagd worden.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 12:54
Verwijderd
Rock on, vandaag alweer 4 jaar samen! Ha, we worden oud
Net even toch nog een cadeautje gehaald voor hem, kleinigheidje. Helaas kan ik het hem vanavond pas geven. Onze timing is weer fantastisch; hij een vroege dienst en ik een late
Maar dat gaat vanavond helemaal goed komen. 4 jaar alweer!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 13:14
Verwijderd
oeh tralalala mijn vriendje is enorm mega de allerallerallerliefste. afgelopen weekend heeft ons goed gedaan geloof ik ik wil hem lekker nooit meer kwijt <3
en ik heb de nieuwste HP van m gekregen en maandag gaan we naar berlijn!

en over 2 weekjes 2.5 jaar samen. ik wil hem graag een bepaalde armband geven, maar die is 100 euro en ik ben een beetje blut en ik twijfel nog of het verstandig is om daarvoor rood te gaan staan, want ik had ongeveer 50 euro 'begroot', maar aan de andere kant: dan sta ik 50 euro rood, boeiend.. ik twijfel nog
en verder is het op vriendschappelijk relationeel gebied een beetje wazig allemaal, maar goed. kerst en druk enzo, zal wel goed komen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Oe, gisteren naar de bios, de film 'Enchanted' gezien. En Patrick Dempsey is hot Geef mij ook zo'n man! (a)
Hij's idd hot

Och waar maak ik me ook zorgen om! <33 Zaterdag iets leuks doen, en oud en nieuw daar vieren (l) Het zit wel goed!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 14:30
Verwijderd
hij is jarig, dus ik was gisteravond al verrassing naar m toegegaan, woei hij was blij en verliefd en ik ook .
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 17:00
Signy
Signy is offline
Mn oom is tweede kerstdag overleden.
Begrafenis ws op oudejaarsdag.
Voel me waardeloos.
Oud 27-12-2007, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Voel me waardeloos.
Oooh, wat kut voor je meid! Ik kan me voorstellen dat het echt niet leuk is. Was hij al langer ziek of kwam het onverwacht? Sterkte voor iedereen.

ot: Mjuh. gewoon lekker nezo en ik wil hem eigenlijk gewoon naast me enzo. Maar onrealistisch want afstand enzo.... Mjuh. Kom goed. Zeggen we maar.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 17:51
metallica
metallica is offline
Fuck, wat was kerstmis kut dit jaar. Gisteren ook nog ruzie gekregen met een vriend van me. En ik blijf erbij dat hij zich aanstelt, zat was enz. maar het blijft kut
Oud 27-12-2007, 18:14
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Jij hebt toch een vriend? :-O
Ja.

Ik wil graag even toevoegen dat er niets is wat hij niet weet schuine streep erg vindt.

Vandaag 3,5 jaar samen en hij had zowaar een bosje bloemen gekocht!
Oud 27-12-2007, 18:20
Verwijderd
Mijn telefoon doet kut want ik stuur hem een smsje en krijg pas duisentveellater een ontvangstbevestiging.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 18:25
Verwijderd
Ik hou van smsjes! En van hem. Denk ik. Het is een beetje gek, hij zit duizenden kilometers verderop, je stuurt een berichtje en nog geen vijf minuten later krijg je een sms terug. Loop de hele tijd al te stuiteren en ja, hij is lief.

Maar dan denk ik aan mijn vriendje hier en dan weet ik dat dat veeeeeel beter werkt en dat hij veel liever voor me is en al dat gedoe. Maar toch, die andere jongen blijft enorm speciaal en leuk en lief en het blijft kriebelen.

Offtopic: @ Signy; jeetje, gecondoleerd! Altijd rot om iemand te verliezen, zeker in deze periode. Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 19:16
moon
moon is offline
Wat een chaos heb ik er van gemaakt het afgelopen weekend.
Ik ben een vriendin van J., ik val niet op hem, hij wel op mij. L. is ook een vriendin van J., zij valt niet op hem, hij niet op haar. S. is een vriend van J. Ik ben al vanaf het eerste moment verliefd op S. Onlangs liet J. ook L. kennis maken met S. en nu is ook L. verliefd op S. J. weet niet van mij wat ik voor S. voel, wel van L. wat zij voor S. voelt. S. weet niks van de grote belangstelling voor hem. (het lijkt wel een soapserie)
Afgelopen weekend hadden we met z'n 4en afgesproken. Ik was al bij J. en daarna kwam L.. J. begon L. een beetje te pushen om die avond iets van haar gevoelens te uiten.
Ik vond dat echt vreselijk maar liet dat natuurlijk niet merken omdat ik dat te lullig vond tegenover beide. Vanaf het moment dat S. binnen was was het van de kant van L. en mij een gevecht om zijn aandacht. Ik heb me echt van mijn beste kant laten zien, ik wist zelf niet eens dat ik zo sociaalvaardig kon zijn. Halverwege de avond zouden we een spel gaan doen waarbij we 2 teams moesten vormen en J. liet S. de keuze om te kiezen met wie hij in een team wilde. "Wil je met L. of met mij in een team, vroeg hij?" ervan uitgaande dat hij mijn naam nooit zou noemen. "Ik wil met R. in een team" zei hij meteen....wow wat was dat een supergevoel. Gedurende de avond werden S. en ik zelfs een beetje close, maar niet op zo'n manier dat het echt opviel. Volgensmij hadden we gezoend als de andere 2 er niet bij waren.
Ik had het gevoel dat ik kon vliegen na die avond, maar dat sloeg al snel toch om in een schuldgevoel.
De afgelopen dagen heb ik zoveel aan hem gedacht. Ik ben verliefder dan ooit, nog nooit zo'n gevoel voor iemand gehad, echt niet. Helaas ben ik verliefd geworden op de verkeerde en dat doet pijn. Ik wil L. niet bezeren en nog belangrijker...ik wil J. al helemaal niet bezeren, daar is hij een veel te goede vriend voor. Vooral vanwege J. weet ik dat het nooit wat tussen S. en mij zal worden. Het is zo lastig, ik zou het liefst S. nu dag en nacht zien, maar het beste zou het zijn als ik 'm nooit meer zag. *zucht*
Oud 27-12-2007, 20:34
Menahem
Menahem is offline
And I love her, I'm hoping that I never recover!
Oud 27-12-2007, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Voel me waardeloos.
Gecondoleerd.
Hier iets soortgelijks, mijn opa is overleden op 23 december en morgen is de crematie. Hij kreeg bovendien een hartinfarct op de 8e, zijn verjaardagsfeestje. Wel een vervelend tijdstip.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 21:06
Cethlion
Cethlion is offline
Citaat:
Gecondoleerd.
Hier iets soortgelijks, mijn opa is overleden op 23 december en morgen is de crematie. Hij kreeg bovendien een hartinfarct op de 8e, zijn verjaardagsfeestje. Wel een vervelend tijdstip.

Oei, allebei gecondoleerd en sterkte. Nu wel extra vervelende momenten, inderdaad.

OT: vandaag met meneer de ex geshopt in Den Bosch. Was best leuk, al ergerde ik me meteen weer aan zijn onzeker gelach/gemompel/gebabbel. Alsof hij niet weet wat hij moet zeggen bij mij. Zo raar, hij heeft al vaker gezegd dat ik hem intimideer. Ik? Nou ja, wel een leuke jas gekocht en een tweedehands brievenbus uit India (uh ja ) en helemaal blij. Daarna gegeten bij een Mexicaans restaurant, en 't is toch wel fijn om te weten dat we nog samen hard kunnen lachen.
Oud 27-12-2007, 21:15
Verwijderd
Het is verkeerd om van hem te houden maar ik kan hem (nog?) niet aan de kant zetten. En dat wil ik ook nog niet.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 22:19
Verwijderd
Offtopic: Weekje naar Madrid met beste vriendinnetje, tabee!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 22:46
WolterB
WolterB is offline
Haha, alles lijkt op zn plaats te vallen op elk gebied deze vakantie

Laatst gewijzigd op 27-12-2007 om 22:48. Reden: Nu de letters nog, wat een vreselijke tikfouten zeg :p
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 22:50
Roosje
Roosje is offline
Tududududu <33333333333333333 Wat een nutteloosheid van hier tot Tokio weer, dat is hoe het hoort <33

Haha ik ben een stuiterbal en een springveer geloof ik.

Edit: Nou moetie om me lachen, mooi is dat.
Oud 27-12-2007, 23:41
Verwijderd
bah ongerustheid, hij ligt écht doodziek in bed, loopt maar over te geven enzo. En dat nog wel op zn verjaardag. Ben maar naar Utrecht toegegaan waar hij ook is, zodat ik snel bij m ben als er iets is. Hij gaat nu slapen en beloofd dat ie belt als het niet gaat, maar ik ben gewoon bang dat ie een voedselvergiftiging heeft ofzo .
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 00:16
Rob
Rob is offline
Ik wilde maar 10 tot 15 minuten bellen... en het is nu 1,5 uur later. Oeps. Moet ze maar niet zo fijn zijn. <3
Oud 28-12-2007, 10:18
Verwijderd
Gecondoleerd & sterkte @ Signy en N00dles

Ontopic: hmm. Op Tweede Kerstdag had ik het zo gehad bij m'n ouders dat ik toch achter de computer ben gaan zitten en toen heb ik hem ook een berichtje gestuurd Stom, want ik had me nog zo voorgenomen het niet te doen. Het was gelukkig wel kort en neutraal. Kijk ik gisteravond, heb ik een onwijs lang bericht terug Ik snap compleet niks van die jongen, maar ik vind het wel een beetje heel leuk Niet goed, absoluut niet goed

En gister heerlijk bijgepraat met een vriendinnetje, en vandaag zie ik nog 2 andere vriendinnen <3
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 10:30
Rob
Rob is offline
Lalalaa. <3333 *huppel*
Oud 28-12-2007, 11:19
Verwijderd
<333333
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten