Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2008, 17:20
Verwijderd
Dat koordje was net lang genoeg om mijn trapleuning goed te raken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2008, 17:39
Verwijderd
verder mn woning in lopen richten maar ik heb nog steeds teveel rommel en heb zo enorm geen zin om af te wassen dus dan maar vh1 kijken en internetten
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Ik eet nu de wasabi green peas die Jukeboxxx voor me kocht omdat ik schijnbaar onaantastbaar ben voor dat spul, maar een hele hand in mijn mond is me toch teveel.
haha, jezus, een hand vol is echt killing ja.

Ik maakte vandaag wel het tentamen en ik heb geen idee of het goed ging, de antwoorden staan ook nog niet op internet dus dat is naar. Met vriendinnetjes geluncht en net naar Scarletts kroeg geweest. Nu ga ik leren want woensdag weer een tentamen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 18:27
llell
llell is offline
vandaag geshopt in de lelijkste stad van Noord-Holland, IJmuiden (ik moest er wezen helaas), door regen en wind want ik moest gvd nette kleren voor mn werk. Het was me t dagje wel weer
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 18:30
Verwijderd
Wet t-shirt waitress?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 19:11
llell
llell is offline
meer een verwaaide troela in een mantelpakje
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 19:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren bij oma op bezoek geweest en daarna met vriendinnen naar Rotown gegaan voor een band met het kutste voorprogramma ooit.
Te laat gaan slapen, wakker gelegen door niet ophoudende hoestbuien en als een half wrak aan het werk gegaan. Gelukkig was 't wel gezellig.
Nu ben ik thuis en Ik ben net uitgenodigd om voor het eerst carnaval te gaan vieren in Den Bosch, en volgens mij heb ik ja gezegd.
Ik hou eigenlijk helemaal niet van grote groepen mensen en al helemaal niet als ze straal bezopen zijn. En nog minder als het brabanders zijn want dan versta ik ze niet en dan valt het zo op dat ik er niet bij hoor.
En....ik weet niet wat ik aan moet trekken!!! Drama!
Mss ga ik wel als mezelf en dan zeg ik dat ik verkleed ben als dikke nerd.
Oud 21-01-2008, 20:43
vilein
vilein is offline
toch maar de schoenen niet laten customizen en ik ben nu pas thuis.
Oud 21-01-2008, 20:49
Verwijderd
kom net thuis en het zit dik te stormen, kenkerrr
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 20:57
Broeder
Broeder is offline
Ik heb erg met mezelf te doen, want ik heb de hele middag geschreven over twijfelende bolsjewieken en ze zijn er nog steeds niet uit.
Oud 21-01-2008, 21:42
Verwijderd
Twee tentamens vernieukt. Dat wordt volgende week herkansen. Lang leve de tussenweek
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 23:01
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
toch maar de schoenen niet laten customizen en ik ben nu pas thuis.
laten customisen? zijn er dan mensen die dat voor je doen?
Oud 22-01-2008, 02:50
Verwijderd
Ik gaap me suf maar heb net goede gesprekken gevoerd in mijn kroegje waaruit naar voren kwam dat ik 'psychiatrisch' ben. OH JOY. Morgen opruimen en tentamen, hoezee.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 10:15
Broeder
Broeder is offline
Ja, ik moest een half uur wachten en er reed de godganse tijd een volwassen man op een stepje om de bank heen. Erg verwarrend.
Oud 22-01-2008, 12:47
vilein
vilein is offline
Citaat:
laten customisen? zijn er dan mensen die dat voor je doen?
www.leyp.com
Oud 22-01-2008, 13:57
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag ging ik naar school en hielp ik een vriend met het maken promotiecartoonpoppenachtige dingen voor de open dag op mijn school en verder trakteerde ik Maltesers en straks ga ik lekker monchoutaart eten ( MUHAHAHA).
Oud 22-01-2008, 14:39
Verwijderd
ik ging naar de UB, maar het was VOL, dus ging ik chagrijnig naar huis. nu ben ik aan het leren voor morgen, en als ik dat tentamen niet haal haat ik mezelf, want het is allemaal havo1/2/3 biologie herhaling.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 14:44
Verwijderd
ik gaf vandaag de hele dag les en nu ben ik net thuis en kapot moe.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 14:51
Verwijderd
Net wezen hardlopen en levensmiddelen gehaald bij de albert heijn. Nu roken ter compensatie en vanavond nog maar eens een avondje relaxen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 15:01
Lynne
Lynne is offline
Vanmorgen dance dance revolution gedaan till I dropped, toen gedouched, een héél lang mailtje naar een vriendin gestuurd en net even naar het sparretje geweest voor douchespul en shampoo... maar ze hadden mijn shampoo niet <_< wel stroopwafel-ijs gekocht... sodelo dat is echt lekker. O_O
Oud 22-01-2008, 15:07
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
vandaag ging ik naar school en hielp ik een vriend met het maken promotiecartoonpoppenachtige dingen voor de open dag op mijn school en verder trakteerde ik Maltesers en straks ga ik lekker monchoutaart eten ( MUHAHAHA).

gefeliciteerd!

ontopic:
Ik probeer statistiek te leren, maar het komt me echt de neus uit. Maar als ik twee statistiekvakken haal, mag ik volgend jaar al aan mijn master beginnen en anders niet. Maar eigenlijk kan dat me niet zo heel veel schelen, maar dat hoort wel.
Oud 22-01-2008, 15:22
botulismf
botulismf is offline
Ik vermoed dat mijn dag nog moet beginnen, want ik heb nog niets om met jullie te delen. Oh, wacht, ik heb twee eitjes gebakken en opgegeten.
Oud 22-01-2008, 16:20
Verwijderd
Vandaag ben ik JARIG. Helaas had ik me verslapen en ik moest om 7 uur al de bus Die had ik uiteindelijk wel gehaald, maar toen moest ik een half uur staan want het was zo vol. Toen had mijn eerste trein vertraging en had ik mijn overstap gemist.
Op school was het gelukkig wel leuk en ik ben bedolven onder de smsjes toen kwam ik thuis en de zon scheen en ik heb een superlieve kaart gehad (L)
en zometeen gaan we wraps eten en 's avonds komen vriendinnen en familie en dat wordt wel leuk en morgen kan ik uitslapen!
En dan naar de stad, want ik ben uit mijn jas gescheurd.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 16:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
gefeliciteerd lols
Oud 22-01-2008, 16:35
Verwijderd
zelfs na een douche en een sloot koffie ben ik nog immer moe..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 17:26
Verwijderd
Aangekomen in mijn tijdelijke kamer in Amsterdam, heerlijk centraal en erg gezellig met een Pegasus en een 1 op 1 Sonic die over me waken. Genieten.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 17:42
Electriq
Electriq is offline
Ik heb buikpijn en Dext0r gaat zo eten halen omdat ik nog maar 3 euro heb haha.
Oud 22-01-2008, 18:02
Verwijderd
Citaat:
gefeliciteerd lols
Jij ook

En ik heb een 9,5 voor mijn tentamen gehaald! Ooh man ik ben zo trots op mezelf (en op de mensen met wie ik het heb gemaakt )
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 18:21
Verwijderd
Ik at een broodje Bigoli en maakte een tentamen. Nu regel ik een taxi zodat ik donderdag niet om kwart over vijf de trein hoef te hebben, maar pas om half zeven.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 18:31
Verwijderd
Citaat:
broodje Bigoli
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 19:46
botulismf
botulismf is offline
Oh, wat hou ik toch van 'koken' met een oven; je gooit er een en ander in, werpt een drietal keer een oogje in het zeil en er komt een voortreffelijke avondmaaltijd uitrollen.
Oud 22-01-2008, 20:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb net voor het eerst in m'n leven gekookt met spinazie ipv tomatenprut. Er ging een wereld voor me open.
Minder leuk is dat ik net m'n haar heb geverfd en dat het ipv felrood nu oranje/blond is. En het is nog nat, dus het kan ook alleen maar lichter worden.
Oud 22-01-2008, 21:03
Verwijderd
vanochtend om kwart over zes op moeten staan, naar school geweest en dat was echt lburggg, helft van de dag alleen achter de pc gezeten met geen gezelschap naast me, fucking saai. nja na school nog gechilled en dat was wel okay, ehm naar huis gegaan mn kamer wat opgeruimt, kleding en zooi terug in de kast. zit nu wat tv te kijken en over een kwartier begint zoolander, dus die ga ik wel kijken. morgen weer vroeg mn bed uit mehh
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 21:22
Verwijderd
Ik ga eindelijk aan sopranos seizoen 6 beginnen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:22
Verwijderd
Huh, Heath Ledger is dood.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:31
Verwijderd
Ik wilde even kwaad worden omdat ik niet wist of je me nou een keiharde spoiler gaf maar gelukkig speelde hij niet in sopranos.

en inderdaad : http://frontpage.fok.nl/nieuws/86930
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 00:02
Verwijderd
daar heeft mijn broer ook wel eens dingen voor gedaan, ongelofelijk wat daar voor flapdrollen op afkomen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 06:15
Verwijderd
m'n bovenburen hebben me van 2 tot 6 wakker gehouden met dikke KUTMUZIEK, en ik moest om half 7 opstaan, en zometeen ga ik m'n eerste tentamen maken en de rest van de dag leren voor morgen komt vast goed.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 06:16
Calyx
Calyx is offline
Pf college van 8 tot 5. Boodschappen, koken & eten. Leren leren leren...
Oud 23-01-2008, 08:19
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
OMG in tijden niet zo vroeg opgeweest. Er is gewoon weer nederland in beweging op tv. damn ik wil helemaal niet naar de dokter.
Oud 23-01-2008, 09:06
idontcare
idontcare is offline
zometeen werken van 13 tot 20 en ik heb geen zin want dan is ook m'n hele avond naar de tering. maar goedddd wel weer extra geld natuurlijk
Oud 23-01-2008, 09:21
Verwijderd
ik heb een 8.5 voor mijn afsluitende tentamen filosofie van blok 1 en 2
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 11:41
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik werk en nu heb ik pauze en liet ik net mijn overheerlijke rijstwafel met pindakaas op de trap vallen..en dat soort dingen vallen altijd met de belegde kant op de grond . daarna nam ik een slok van mijn karnemelk en toen besloot ik om dat ook maar om te stoten en nu ruikt het hier zuur en heb ik nog steeds zin in karnemelk maar het pak is leeg .
Vanavond ga ik snel eten en dan oppassen en een presentje geven aan het moeder van mn oppaskindje want ze is jarig. Als ik terug komt wacht mijn vriendje hopelijk met smart op me bij mij thuis en dan gaan we dingen doen, denk ik? Ohh en mn salaris is gestort, jeej
Oud 23-01-2008, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Ohh en mn salaris is gestort, jeej
En dat is echt ziekelijk veel, . Wat overigens mooi uitkomt, want dan kan ik dat allemaal uitgeven aangezien ik morgen naar Londen ga.
Nu ben ik mijn koffer aan het inpakken, en ga ik straks mijn tentamen leren en maken. En dan morgen moet ik Scarlett al heel vroeg wakker zien te krijgen, wat waarschijnlijk een onmogelijke opgave is, want we moeten al om half zeven de trein hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 13:50
Verwijderd
Vandaag weer ff gamen met wat vrienden, morgen paradiso
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 15:21
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik ben aan het werk en dat is reuzespannend. Als ik klaar ben moet ik hollen voor de trein want ik ga naar Rotterdam city, uit eten en naar het filmfestival. Wel SHOCKING dat een retourtje vanaf A'dam met korting 15 euro is. .
Oud 23-01-2008, 15:22
vilein
vilein is offline
Ik hoor net dat de huisbaas het huis misschien gaat verkopen. Wel pas in 2009, maar toch, vet kut. Godverdomme!
Oud 23-01-2008, 15:35
*oma*
*oma* is offline
Vandaag naar de bieb geweest om statistiek te bestuderen en ik snap echt niets van kansberekening. Het eerste gedeelte gaat nog wel, maar de variantie van stochastische kansen wtf. Vanavond werken bluh
Oud 23-01-2008, 15:40
ZerO
ZerO is offline
Ik heb kaartjes voor het IFFR gehaald en in de trein geslapen. Verder boodschappen gedaan want ik kook vanavond en een wasje gedraaid en wat mailtjes verstuurd en dat is fijn ik hou van rustige dagen na weken chaos!!!
Oud 23-01-2008, 18:11
Verwijderd
eerst slaap ingehaald, en daarna een uurtje intensief geleerd. zometeen naar een meisje uit m'n klas om samen nog wat te leren en elkaar dingen uit te leggen. oh, en ik had vanmorgen een tentamen van 40 meerkeuze vragen over medische dingen, en ik was binnen 10 min. klaar, en ik heb er nog een goed gevoel over ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten